Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий 45% жирності
Очікувана вартість
26 490,00 UAH
UA-2023-03-20-004595-a 0eb75bc8e62f4f1dbfd611bfa82b09a9
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ракшина Алевтина Володимирівна

+380506039393 sk-krona@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 27
Код ЄДРПОУ: 22061835
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Київське шосе, будинок 24
Контактна особа: Ракшина Алевтина Володимирівна
+380506039393
sk-krona@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Сир твердий 45% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Київське шосе, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

20 березня 2023 14:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#32805690
Переможець 26 490,00
UAH з ПДВ
20 березня 2023 13:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2023 20:44
ДУ _2 до договору _ 30 22СЧ від 28.06.2022.PDF зміни до договору
20 березня 2023 20:37
Електронний підпис укладений
20 березня 2023 19:22
ДУ _1 до договору _ 30 22СЧ від 28.06.2022.PDF зміни до договору
20 березня 2023 15:17
договір _ 30 22СЧ від 28.06.2022.PDF укладений
20 березня 2023 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 30/22СЧ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30/22СЧ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML