Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
233 100,00 UAH
UA-2023-03-20-003702-a ● 457f36db724549dc8932cc6585461139
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КМР "БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 40029491 |
Місцезнаходження: | 51900, Україна , Дніпропетровська обл., КАМ'ЯНСЬКЕ, ПР.ВАСИЛЯ СТУСА, 10/12 |
Контактна особа: |
Шенгур Ольга Миколаївна +380675718255 blagoustriy_post@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 233 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 165,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
вид закупівлі - товар, категорія Замовника - підприємство, зазначене у п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", місцезнаходження Замовника: пр. Василя Стуса, 10/12, м. Камянське, Дніпропетровська область, 51900, код ЄДРПОУ 40029491, з урахуванням постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 літр
бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Камянське, пр. Василя Стуса, 10/12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня підписання товарної накладної та виставленого рахунку-фактури на товар. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 11:32 |
тендерна документація бензин 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-20-003702-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:43699122
Дата подання: 04 квітня 2023 15:32
Неправомірна дискваліфікація
Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі – ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР»), розглянувши рішення уповноваженої особи КП КМР "БЛАГОУСТРІЙ" (далі - Замовник) від 03.04.2023 № 31 «Про розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 43699122) (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі бензину А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-20-003702-a) (далі - Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника», не погоджується з ним та вважає таке рішення дискримінаційним, необґрунтованим, незаконним та таким що порушує основні принципи здійснення закупівель визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до інформації наведеної у протоколі відхилення Зомовником зазначено: «Учасник не може здійснювати діяльність, яка передбачає продаж такого пального з будь-якого місця оптової торгівлі або місця зберігання пального, в тому числі тих, що належать цьому або іншому суб’єкту господарювання. Також не передбачено можливість зберігання або передачі отриманого пального на зберігання будь-яким іншим особам.»
Просимо надати вичерпну та обґрунтовану відповідь на підставі чого Замовник дійшов до такого висновку і прийняв зазначене рішення.
Відповідно до підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) у редакції, яка діє з 01.07.2019 р., реалізація пального для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.
Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України:
у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками;
при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб'єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів” внесено зміни до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі - Закон № 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набирають чинності з 01 липня 2019 року.
Відповідно до статті 1 Закону № 481 оптова торгівля пальним визначена як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб'єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним.
Тобто, при здійсненні продажу пального шляхом передачі Замовнику талонів, які є довірчими документами та підтверджують право власності на пальне учасники повинні отримати тільки ліцензію - на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
При цьому, відповідно до пп. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14 Кодексу розпорядник акцизного складу - суб'єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб'єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.
Так, під реалізацією пального з 01 липня 2019 року розуміються будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:
до акцизного складу;
до акцизного складу пересувного;
для власного споживання чи промислової переробки;
будь-яким іншим особам (пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).
Платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).
Отже, безпосередньо сама операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства України не зрозуміло з яких підстав Замовник зробив свій висновок про те який вид ліцензії має бути в учасника закупівлі, а саме в ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР», адже такий висновок може зробити лише уповноважений орган до компетенції якого віднесені дані повноваження, адже умовами та вимога тендерної документації Замовника не було передбачено жодної імперативної норми щодо надання ліцензії на конкретний вид діяльності учасника.
При цьому пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Так, пункт 4 Умови укладання договору про закупівлю Розділу Результати тендеру та укладання договору про закупівлю визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Проте дана інформація повинна бути надана лише переможцем.
Відтак Замовник вийшов за межі ним же виставлених вимог та умов Тендерної документації при розгляді тендерної пропозиції учасника, застосувавши необґрунтовані дискримінаційні вимоги по відношенню до добросовісного учасника якій здійснив участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, та надав всі необхідні документи які були передбачені умовами тендерної документації та не вірно інтерпретував чинне законодавство щодо виду ліцензування діяльності учасника, адже відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Додатку 3 до тендерної документації Замовник закупає пальне шляхом отримання талонів, по яких буде можливість заправки по всіх запропонованих АЗС, а такий вид діяльності може здійснюватися при наявності ліцензії на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Відтак не зрозуміла позиція Замовника щодо здійснення діяльності учасника за партнерськими договорами.
У протоколі відхилення зазначено: «Отже, з наявних документів, поданих у пропозиції, вбачається, що учасник є лише посередником між продавцем, яким є третя особа, яка жодного відношення до оголошеного тендеру не має, та кінцевим споживачем - Замовником.
На підставі викладеного вище, Замовник робить висновок, що учасник не має права продажу пального в талонах на АЗС у місті Кам'янське Дніпропетровської області відповідно до умов оголошеного тендеру, та тендерна пропозиція такого учасника містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результату відкритих торгів.»
На умовах партнерського договору від 20.03.2023 № НУ-2003/23:
відповідно до положень пункту 2.1. предметом договору є – товар.
відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 товар – нафтопродукти, а саме дизельне паливо євро, бензин А-95 євро, бензин А-92 євро та скраплений газ, які продавець реалізує вроздріб на АЗС.- не талони як зазначив замовник.
Додатком 1 вказаного договору затверджено бланк (талон) за яким здійснюється відпуск товару, при цьому наголошуємо, що емітентом талону є ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР», відповідно талони не є предметом даного договору які з тверджень Замовника за партнерським договором закупаються у власника АЗС «ВОСТОКГАЗ».
Про даний факт, замовнику для підтвердження, було надано довідку від 27.03.2023 № 2703/08 «Щодо емітента та зразків талонів».
Просимо надати змістовну відповідь з посиланнями на норми чинного законодавства, яким реквізитам визначеним Господарським та Цивільним кодексами України не відповідають партнерські договори Учасника, вимоги щодо надання яких не передбачені тендерною документацією?
Тому, учасник, ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» не погоджується з обґрунтуванням яке надав замовник у протоколі відхилення від 03.04.2023 № 31 та користуючись положеннями норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей просить надати обґрунтовану та аргументовану нормами чинного законодавства відповідь щодо причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та невідповідності кваліфікаційним критеріям для використання наданої інформації під час оскарження рішення уповноваженої особи відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.
Враховуючи вищевикладене Замовник грубо порушив та безпідставно знівелював положеннями визначеними статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, тому дане рішення від 03.04.2023 № 31 «Про розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» підлягає скасуванню.
При цьому частиною 1 ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що основними принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, проте в даній закупівлі такі принципи не є основними, тому потребують оскарження відповідно до норм чинного законодавства, що регулюють дані спірні правовідносини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до інформації наведеної у протоколі відхилення Зомовником зазначено: «Учасник не може здійснювати діяльність, яка передбачає продаж такого пального з будь-якого місця оптової торгівлі або місця зберігання пального, в тому числі тих, що належать цьому або іншому суб’єкту господарювання. Також не передбачено можливість зберігання або передачі отриманого пального на зберігання будь-яким іншим особам.»
Просимо надати вичерпну та обґрунтовану відповідь на підставі чого Замовник дійшов до такого висновку і прийняв зазначене рішення.
Відповідно до підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) у редакції, яка діє з 01.07.2019 р., реалізація пального для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.
Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України:
у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками;
при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб'єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів” внесено зміни до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі - Закон № 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набирають чинності з 01 липня 2019 року.
Відповідно до статті 1 Закону № 481 оптова торгівля пальним визначена як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб'єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним.
Тобто, при здійсненні продажу пального шляхом передачі Замовнику талонів, які є довірчими документами та підтверджують право власності на пальне учасники повинні отримати тільки ліцензію - на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
При цьому, відповідно до пп. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14 Кодексу розпорядник акцизного складу - суб'єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб'єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.
Так, під реалізацією пального з 01 липня 2019 року розуміються будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:
до акцизного складу;
до акцизного складу пересувного;
для власного споживання чи промислової переробки;
будь-яким іншим особам (пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).
Платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).
Отже, безпосередньо сама операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства України не зрозуміло з яких підстав Замовник зробив свій висновок про те який вид ліцензії має бути в учасника закупівлі, а саме в ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР», адже такий висновок може зробити лише уповноважений орган до компетенції якого віднесені дані повноваження, адже умовами та вимога тендерної документації Замовника не було передбачено жодної імперативної норми щодо надання ліцензії на конкретний вид діяльності учасника.
При цьому пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Так, пункт 4 Умови укладання договору про закупівлю Розділу Результати тендеру та укладання договору про закупівлю визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Проте дана інформація повинна бути надана лише переможцем.
Відтак Замовник вийшов за межі ним же виставлених вимог та умов Тендерної документації при розгляді тендерної пропозиції учасника, застосувавши необґрунтовані дискримінаційні вимоги по відношенню до добросовісного учасника якій здійснив участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, та надав всі необхідні документи які були передбачені умовами тендерної документації та не вірно інтерпретував чинне законодавство щодо виду ліцензування діяльності учасника, адже відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Додатку 3 до тендерної документації Замовник закупає пальне шляхом отримання талонів, по яких буде можливість заправки по всіх запропонованих АЗС, а такий вид діяльності може здійснюватися при наявності ліцензії на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Відтак не зрозуміла позиція Замовника щодо здійснення діяльності учасника за партнерськими договорами.
У протоколі відхилення зазначено: «Отже, з наявних документів, поданих у пропозиції, вбачається, що учасник є лише посередником між продавцем, яким є третя особа, яка жодного відношення до оголошеного тендеру не має, та кінцевим споживачем - Замовником.
На підставі викладеного вище, Замовник робить висновок, що учасник не має права продажу пального в талонах на АЗС у місті Кам'янське Дніпропетровської області відповідно до умов оголошеного тендеру, та тендерна пропозиція такого учасника містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результату відкритих торгів.»
На умовах партнерського договору від 20.03.2023 № НУ-2003/23:
відповідно до положень пункту 2.1. предметом договору є – товар.
відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 товар – нафтопродукти, а саме дизельне паливо євро, бензин А-95 євро, бензин А-92 євро та скраплений газ, які продавець реалізує вроздріб на АЗС.- не талони як зазначив замовник.
Додатком 1 вказаного договору затверджено бланк (талон) за яким здійснюється відпуск товару, при цьому наголошуємо, що емітентом талону є ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР», відповідно талони не є предметом даного договору які з тверджень Замовника за партнерським договором закупаються у власника АЗС «ВОСТОКГАЗ».
Про даний факт, замовнику для підтвердження, було надано довідку від 27.03.2023 № 2703/08 «Щодо емітента та зразків талонів».
Просимо надати змістовну відповідь з посиланнями на норми чинного законодавства, яким реквізитам визначеним Господарським та Цивільним кодексами України не відповідають партнерські договори Учасника, вимоги щодо надання яких не передбачені тендерною документацією?
Тому, учасник, ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» не погоджується з обґрунтуванням яке надав замовник у протоколі відхилення від 03.04.2023 № 31 та користуючись положеннями норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей просить надати обґрунтовану та аргументовану нормами чинного законодавства відповідь щодо причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та невідповідності кваліфікаційним критеріям для використання наданої інформації під час оскарження рішення уповноваженої особи відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.
Враховуючи вищевикладене Замовник грубо порушив та безпідставно знівелював положеннями визначеними статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, тому дане рішення від 03.04.2023 № 31 «Про розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» підлягає скасуванню.
При цьому частиною 1 ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що основними принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, проте в даній закупівлі такі принципи не є основними, тому потребують оскарження відповідно до норм чинного законодавства, що регулюють дані спірні правовідносини.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2023 08:46
Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Благоустрій»
(КП КМР «Благоустрій»)
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
07.04.2023 м.Кам’янське № 34
відповідальної/уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про розгляд розміщеної в електронній системі закупівель вимоги: UA-2023-03-20-003702-a.a1 від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі – ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР») (код ЄДРПОУ 43699122) (далі – Учасник).
2. Про оприлюднення відповіді в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: №UA-2023-03-20-003702-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Учасник процедури закупівлі бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (UA-2023-02-06-004614-a) ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 43699122) 04 квітня 2023 року о 15.32 години розмістив
в електронній системі закупівель вимогу: UA-2023-03-20-003702-a.a1 щодо неправомірної дискваліфікації.
Учасник не погоджується з протоколом про відхилення пропозиції
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» та вважає, що таке рішення є дискримінаційним, необґрунтованим, незаконним та таким, що порушує основні принципи здійснення закупівель визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922).
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям»
Розглянувши вимогу учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР»
(код ЄДРПОУ 43699122) з приводу надання змістовної відповіді з посиланням на норми чинного законодавства, яким реквізитам визначеним Господарським
та Цивільним кодексам України не відповідають партнерські договори Учасника, вимоги щодо надання яких не передбачені тендерною документацією; надати відповідь щодо причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації
та невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Замовник надає додаткову інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника.
Тендерною документацією додатком 3 передбачено, що Учасник у складі пропозиції надає довідку (за формою, що вказана нижче) з переліком автозаправних станцій та адресами їх місцезнаходження по районах
м. Кам’янське Дніпропетровської області.
Форма
«Довідка про фірмові автомобільно-заправні станції,
які мають надавати послуги по обслуговуванню автомобілів Замовника»
№ Назва АЗС Місце розташування
(повна адреса) Телефон Режим роботи (розклад роботи) Правова форма управління чи користування АЗС
Учасником у складі пропозиції надана довідка від 27.03.2023№2703/03,
у якій зазначено АЗС «MANGO» та АЗС «ВОСТОКГАЗ», їх місце розташування, у полі таблиці «Правова форма управління чи користування АЗС» зазначено відповідно: «Партнерська, Договір №МБР-0050 від 01.09.2022»
та «Партнерська, Договір №НУ-2003/23 від 20.03.2023».
Довідкою від 27.03.23 №2703/34 Учасник підтвердив та гарантував,
що інформація, надана в довільній формі, є достовірною.
Замовник скористався правом, передбаченим ч.15 ст.29 Закону №922
та абз.2 п.39 Особливостей, та звернувся до підприємств за підтвердженням інформації, зазначеної у тендерній пропозиції. А саме: на АЗС «MAN GO»
та АЗС «ВОСТОКГАЗ» були здійснені запити щодо надання інформації про укладання партнерських угод.
На наш запит Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» надало відповідь та копію договору купівлі-продажу товарів за бланками
від 20.03.2023 №НУ-2003/23.
Отже, при перевірці інформації, яка була надана у пропозиції щодо наявності партнерської угоди було встановлено, що між учасником
та представником ТОВ «НОРДГАЗ» укладено не партнерський договір,
а договір купівлі-продажу товарів за бланками від 20.03.2023 №НУ-2003/23, відповідно до п. 2.1 якого продавець ТОВ «НОРДГАЗ» зобов’язується передати певну кількість товару у власність покупця ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР»,
а покупець зобов’язується приймати товар і повністю оплачувати його вартість. Пунктом 3.1. Договору передбачено, що передача товару здійснюється
в кожному випадку по факту пред’явлення Бланка покупцем
або уповноваженим Держателем Бланка та лише в обмін на такі бланки. Передача товару здійснюється партіями, відповідно до кількості пального, вказаного у Бланку (п 3.4 Договору купівлі-продажу від 20.03.2023).
Отже, фактично у учасника форма управління чи користування АЗС –
це договір купівлі-продажу, а не партнерська угода.
Відповідно до ст.655 ЦК України за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов’язується передати майно (товар)
у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов’язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
У свою чергу партнерство – це така організація господарської діяльності, за якої двоє або більше осіб об’єднують своє майно, стають співвласниками створеного підприємства, спільно управляють виробництвом і власністю, розподіляють прибуток і відповідають за своїми зобов’язаннями. При цьому партнерство як вид правових відносин в Україні існує у двох формах: договірній та корпоративній.
Договором, який опосередковує партнерські відносини, є договір
про спільну діяльність та договір концесії.
Так, згідно зі ст.1130 Цивільного кодексу України за договором
про спільну діяльність сторони (учасники) зобов’язуються спільно діяти
без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законодавству. Спільна діяльність може провадитися шляхом об’єднання вкладів учасників (просте товариство) або без такого об’єднання.
Отже, учасником у довідці від 27.03.2023 №2703/03 зазначена недостовірна інформація щодо правової форми управління чи користування АЗС, оскільки учасник не є власником, орендарем, користувачем зазначених АЗС, з яких буде відбуватися відпуск пального по талонам, а також відсутній договір про спільну діяльність (партнерство) з власником таких АЗС,
що не відповідає додатку 3 тендерної документації.
Абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацом 2 підпункту 1 пункт у 41 Особливостей передбачено,
що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації
в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих Особливостей (ч.15 ст.29 Закону №922).
Ураховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» підлягала відхиленню на підставі зазначеної вище норми.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.»
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідь на вимогу Учасника
у строки, встановлений зазначеною нормою.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити вимогу UA-2023-03-20-003702-a.a1 від учасника
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 43699122) як безпідставну.
2. Оприлюднити відповідь на вимогу UA-2023-03-20-003702-a.a1
від учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 43699122)
в електронній системі закупівель у вигляді даного протоколу.
Уповноважена особа Ольга ШЕНГУР
(КП КМР «Благоустрій»)
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
07.04.2023 м.Кам’янське № 34
відповідальної/уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про розгляд розміщеної в електронній системі закупівель вимоги: UA-2023-03-20-003702-a.a1 від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі – ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР») (код ЄДРПОУ 43699122) (далі – Учасник).
2. Про оприлюднення відповіді в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: №UA-2023-03-20-003702-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Учасник процедури закупівлі бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (UA-2023-02-06-004614-a) ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 43699122) 04 квітня 2023 року о 15.32 години розмістив
в електронній системі закупівель вимогу: UA-2023-03-20-003702-a.a1 щодо неправомірної дискваліфікації.
Учасник не погоджується з протоколом про відхилення пропозиції
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» та вважає, що таке рішення є дискримінаційним, необґрунтованим, незаконним та таким, що порушує основні принципи здійснення закупівель визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922).
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям»
Розглянувши вимогу учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР»
(код ЄДРПОУ 43699122) з приводу надання змістовної відповіді з посиланням на норми чинного законодавства, яким реквізитам визначеним Господарським
та Цивільним кодексам України не відповідають партнерські договори Учасника, вимоги щодо надання яких не передбачені тендерною документацією; надати відповідь щодо причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації
та невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Замовник надає додаткову інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника.
Тендерною документацією додатком 3 передбачено, що Учасник у складі пропозиції надає довідку (за формою, що вказана нижче) з переліком автозаправних станцій та адресами їх місцезнаходження по районах
м. Кам’янське Дніпропетровської області.
Форма
«Довідка про фірмові автомобільно-заправні станції,
які мають надавати послуги по обслуговуванню автомобілів Замовника»
№ Назва АЗС Місце розташування
(повна адреса) Телефон Режим роботи (розклад роботи) Правова форма управління чи користування АЗС
Учасником у складі пропозиції надана довідка від 27.03.2023№2703/03,
у якій зазначено АЗС «MANGO» та АЗС «ВОСТОКГАЗ», їх місце розташування, у полі таблиці «Правова форма управління чи користування АЗС» зазначено відповідно: «Партнерська, Договір №МБР-0050 від 01.09.2022»
та «Партнерська, Договір №НУ-2003/23 від 20.03.2023».
Довідкою від 27.03.23 №2703/34 Учасник підтвердив та гарантував,
що інформація, надана в довільній формі, є достовірною.
Замовник скористався правом, передбаченим ч.15 ст.29 Закону №922
та абз.2 п.39 Особливостей, та звернувся до підприємств за підтвердженням інформації, зазначеної у тендерній пропозиції. А саме: на АЗС «MAN GO»
та АЗС «ВОСТОКГАЗ» були здійснені запити щодо надання інформації про укладання партнерських угод.
На наш запит Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» надало відповідь та копію договору купівлі-продажу товарів за бланками
від 20.03.2023 №НУ-2003/23.
Отже, при перевірці інформації, яка була надана у пропозиції щодо наявності партнерської угоди було встановлено, що між учасником
та представником ТОВ «НОРДГАЗ» укладено не партнерський договір,
а договір купівлі-продажу товарів за бланками від 20.03.2023 №НУ-2003/23, відповідно до п. 2.1 якого продавець ТОВ «НОРДГАЗ» зобов’язується передати певну кількість товару у власність покупця ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР»,
а покупець зобов’язується приймати товар і повністю оплачувати його вартість. Пунктом 3.1. Договору передбачено, що передача товару здійснюється
в кожному випадку по факту пред’явлення Бланка покупцем
або уповноваженим Держателем Бланка та лише в обмін на такі бланки. Передача товару здійснюється партіями, відповідно до кількості пального, вказаного у Бланку (п 3.4 Договору купівлі-продажу від 20.03.2023).
Отже, фактично у учасника форма управління чи користування АЗС –
це договір купівлі-продажу, а не партнерська угода.
Відповідно до ст.655 ЦК України за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов’язується передати майно (товар)
у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов’язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
У свою чергу партнерство – це така організація господарської діяльності, за якої двоє або більше осіб об’єднують своє майно, стають співвласниками створеного підприємства, спільно управляють виробництвом і власністю, розподіляють прибуток і відповідають за своїми зобов’язаннями. При цьому партнерство як вид правових відносин в Україні існує у двох формах: договірній та корпоративній.
Договором, який опосередковує партнерські відносини, є договір
про спільну діяльність та договір концесії.
Так, згідно зі ст.1130 Цивільного кодексу України за договором
про спільну діяльність сторони (учасники) зобов’язуються спільно діяти
без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законодавству. Спільна діяльність може провадитися шляхом об’єднання вкладів учасників (просте товариство) або без такого об’єднання.
Отже, учасником у довідці від 27.03.2023 №2703/03 зазначена недостовірна інформація щодо правової форми управління чи користування АЗС, оскільки учасник не є власником, орендарем, користувачем зазначених АЗС, з яких буде відбуватися відпуск пального по талонам, а також відсутній договір про спільну діяльність (партнерство) з власником таких АЗС,
що не відповідає додатку 3 тендерної документації.
Абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацом 2 підпункту 1 пункт у 41 Особливостей передбачено,
що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації
в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих Особливостей (ч.15 ст.29 Закону №922).
Ураховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» підлягала відхиленню на підставі зазначеної вище норми.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.»
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідь на вимогу Учасника
у строки, встановлений зазначеною нормою.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити вимогу UA-2023-03-20-003702-a.a1 від учасника
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 43699122) як безпідставну.
2. Оприлюднити відповідь на вимогу UA-2023-03-20-003702-a.a1
від учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 43699122)
в електронній системі закупівель у вигляді даного протоколу.
Уповноважена особа Ольга ШЕНГУР
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-20-003702-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:43699122
Дата подання: 06 квітня 2023 16:18
Дата подання: 06 квітня 2023 16:18
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Комунальним підприємством Кам'янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» (далі – «Замовник») відповідно до оголошення, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-20-003702-a, проводяться відкриті торги з особливостями на закупівлю: бензин А-95, за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 28.03.2023 09:00.
Участь у процедурі закупівлі взяли такі учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" (далі – Скаржник);
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС".
Згідно Протокольного рішення (ПРОТОКОЛ) відповідальної/уповноваженої особи Комунального підприємства Кам'янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» від 03.04.2023 №31, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу 03.04.2023, за результатами розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена, через нібито відсутність у нього права продажу пального в талонах на АЗС у місті Кам’янське Дніпропетровської області відповідно до умов оголошеного тендеру, та через нібито недостовірну інформацію яка міститься у тендерній пропозиції Скаржника.
Водночас, за результатами розгляду пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІКС", Замовником було прийнято рішення про визначення останнього переможцем цих відкритих торгів з особливостями (протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) від 04.04.2023 №33).
Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
І. Замовником безпідставно відхилена тендерна пропозиція Скаржника, що суперечить нормам Закону та Особливостей.
1. Згідно Протокольного рішення (ПРОТОКОЛ) від 03.04.2023 №31 підставою для відхилення тендерної пропозиції є - висновок Замовника, що учасник не має права продажу пального в талонах на АЗС у місті Кам'янське Дніпропетровської області відповідно до умов оголошеного тендеру, та тендерна пропозиція такого учасника містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результату відкритих торгів.
В обгрунтування цього Замовник посилається на норми Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» стверджуючи, що Скаржник не може здійснювати діяльність, яка передбачає продаж пального з будь-якого місця оптової торгівлі або місця зберігання пального, в тому числі тих, що належать цьому або іншому суб’єкту господарювання, а також можливість зберігання або передачі отриманого пального на зберігання будь-яким іншим особам на підставі наявної в Скаржника ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
Скаржник не погоджується з такими твердженнями Замовника з наступних підстав:
Відповідно до підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) у редакції, яка діє з 01.07.2019 р., реалізація пального для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.
Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України:
у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками;
при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб'єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів” внесено зміни до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі - Закон № 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набрали чинності з 01 липня 2019 року.
Відповідно до статті 1 Закону № 481 оптова торгівля пальним визначена як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб'єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним.
Тобто, при здійсненні продажу пального шляхом передачі Замовнику талонів, які є довірчими документами та підтверджують право власності на пальне учаснику достатньо отримати тільки ліцензію - на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
При цьому, відповідно до пп. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14 Кодексу розпорядник акцизного складу - суб'єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб'єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.
Так, під реалізацією пального з 01 липня 2019 року розуміються будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:
до акцизного складу;
до акцизного складу пересувного;
для власного споживання чи промислової переробки;
будь-яким іншим особам (пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).
Платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).
Отже, безпосередньо сама операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства України не зрозуміло з яких підстав Замовник зробив свій висновок про те який вид ліцензії має бути в Скаржника, адже такий висновок може зробити лише уповноважений орган до компетенції якого віднесені дані повноваження, адже умовами та вимога тендерної документації Замовника не було передбачено жодної імперативної норми щодо надання ліцензії на конкретний вид діяльності учасника закупівлі.
Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункту 4 Умови укладання договору про закупівлю розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель, зокрема копію ліцензії або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
При цьому наголошуємо що тендерна документація не містить імперативної норми, щодо надання такого дозвільного документу учасником процедури.
Звертаємо увагу Замовник використав даний прецедент, зазначивши це як недостовірну інформацію що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей відповідно до пункту 41 Особливостей.
Відповідно до абзацу 2 пункту 39 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, - а в даному випадку Замовник не скористався наданим йому правом, а сам надав висновок, щодо умов ліцензування даного виду діяльності, що не належить до компетенції комунального підприємства.
За фактичних обставин справи Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі документу надання якого не було передбачено тендерною документацією, чим порушив права добросовісного учасника.
Скаржник здійснює реалізацію талонів на пальне, в тому числі через електронну систему закупівель, шляхом прийняття участі в державних закупівлях та має досвід повністю виконаних договорі на підставі ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. На підтвердження даного факту Скаржником на вимоги тендерної документації було надано копії повністю виконаних аналогічних договорів (копії таких договорів надаються).
1.2. У протоколі № 31 від 03.04.2023 зазначено, що Замовник скористався правом, передбаченим ч. 15 ст. 29 Закону «Про державні закупівлі» та абз. 2 п. 39 Особливостей, та звернувся до підприємств за підтвердженням інформації, зазначеної у тендерній пропозиції Скаржника, при цьому на жоден підтверджуючий документ не посилається та не надає, стверджуючи, що інформація про автомобільно-заправні станції (АЗС) (довідка від 27.03.2023 №2703/03), які мають надавати послуги по обслуговуванню автомобілів Замовника по партнерському договору не відповідають дійсності, оскільки реально між Скаржником і уповноваженою особою власника АЗС «ВОСТОКГАЗ» укладений договір купівлі-продажу товару за бланками. Також Замовник стверджує, що Скаржник є лише покупцем товару за бланками (пального), та робить висновок, що Скаржник є лише посередником між продавцем, яким є третя особа (АЗС «ВОСТОКГАЗ»), яка жодного відношення до оголошеного тендеру не має, та кінцевим споживачем – Замовником.
Умовами тендерної документації Замовника не було визначено або зазначено жодної вимоги щодо надання документів які підтверджують співпрацю учасника з АЗС.
На умовах партнерського договору від 20.03.2023 № НУ-2003/23 (копія надається):
відповідно до положень пункту 2.1. предметом договору є – товар.
відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 товар – нафтопродукти, а саме дизельне паливо євро, бензин А-95 євро, бензин А-92 євро та скраплений газ, які продавець реалізує вроздріб на АЗС «ВОСТОКГАЗ»- не талони як зазначив замовник.
Додатком 1 вказаного договору затверджено бланк (талон) за яким здійснюється відпуск товару, при цьому наголошуємо, що емітентом талону(ів) є ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР», відповідно талони не є предметом даного договору які з тверджень Замовника за партнерським договором закупаються у власника АЗС «ВОСТОКГАЗ».
Про даний факт, Замовнику для підтвердження, було надано довідку від 27.03.2023 № 2703/08 «Щодо емітента та зразків талонів» (довідка надається).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених частиною четвертою статті 5 Закону, тобто дані вимоги є обов’язковими для учасника, якщо вони мають забов’язальний характер.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі формує тендерну пропозицію керуючись інструкцією зазначеною в тендерній документації Замовника та надаючи документи згідно до вимог, а не на власний розсуд.
Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Як вбачається з протоколу уповноваженої особи від 03.04.2023 № 31, то він не міститься посилань яким саме умовам тендерної документації не відповідає Скаржник або подана ним тендерна пропозиція.
ІІ. Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протокольному рішенні (протокол) відповідальної/уповноваженої особи від 03.04.2023 № 31, Замовник порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються порушення Закону та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом, адже пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника. Крім того незаконне відхилення пропозиції Скаржника призвело до незаконного визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІКС».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку.
На підставі вищевикладеного, керуючись пунктами 52-64 Особливостей, статтею 18 Закону та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» та рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІКС» за процедурою закупівлі «бензин А-95, за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти.», оголошення про проведення якої опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-20-003702-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2023 15:49
рішення від 07.04.2023 № 4386.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2023 15:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2023 №4853.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2023 18:22
рішення від 17.04.2023 № 4853.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2023 №4853-р/пк-пз уповноважена особа Ольга Шенгур вирішила : скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» та рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІКС» переможцем за процедурою закупівлі – «бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-03-20-003702-a.
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2023 09:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
229 500,00
UAH з ПДВ
|
229 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС" |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС" #25016083 |
Рішення скасоване |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 16:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Рішення скасоване |
229 500,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2023 17:34
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІКС" #25016083 |
Рішення скасоване |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 08:48
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Очікує рішення |
229 500,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 08:48
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 09:29 |
Кінець періоду оскарження: | 02 травня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 21 квітня 2023 09:23 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (при затвердженні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовником допущено описку замість додатка 3 до тендерної документації вимога містила посилання на додаток 1 до тендерної документації, отже, Замовник не може розмістити щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, це порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити). |
Документи:
21 квітня 2023 09:29
|
Електронний підпис |
21 квітня 2023 09:24
|
40 від 21.04.2023_про відміну закупівлі бензин А-95.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-03-20-003702-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:43699122
Дата подання: 28 квітня 2023 16:48
Дата подання: 28 квітня 2023 16:48
Оскарження відміни відкритих торгів
Згідно Протокольного рішення (ПРОТОКОЛ) відповідальної/уповноваженої особи Комунального підприємства Кам'янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» від 03.04.2023 №31, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу 03.04.2023, за результатами розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена, через нібито відсутність у нього права продажу пального в талонах на АЗС у місті Кам’янське Дніпропетровської області відповідно до умов оголошеного тендеру, та через нібито недостовірну інформацію яка міститься у тендерній пропозиції Скаржника.
Скаржником було оскаржене вищезгадане протокольне рішення (подано скаргу від 06.04.2023 за номером UA-2023-03-20-003702-a.a2). За результатами скарги Замовник скасував Протокольного рішення (ПРОТОКОЛ) відповідальної/уповноваженої особи Комунального підприємства Кам'янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» від 03.04.2023 №31, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу 03.04.2023.
Після виконання рішення № 4853 -р/пк-пз від 17.04.2023 Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник на підставі Протокольного рішення (ПРОТОКОЛ) відповідальної/уповноваженої особи від 21.04.2023 № 40 відмінив Закупівлю на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме через неможливість усунення порушення, що виникли через виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, аргументуючи, що у Скаржника виявлені невідповідності, але надати повторно 24 години на їх виправлення Замовник не може.
Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Скаржник зазначає, що пунктом 47 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав за яких Замовник відміняє відкриті торги, зокрема уразі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Враховуючи, що підстави для надання 24 години на виправлення невідповідностей та відхилення його тендерної пропозиції у Замовника відсутні, оскільки тендерна пропозиція скаржника повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника, рішення Замовника щодо скасування закупівлі через неможливість усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель через неможливість повторно надати 24 на виправлення невідповідностей тендерної пропозиції Скаржника, є надуманими та неправомірними. Натомість, саме скасовуючи дану закупівлю Замовник порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель (а саме пункти 3,5 частини 1 та абзац перший частини 5 статті 5 Закону), права та інтереси Скаржника.
Наявність порушених прав та інтересів обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з частиною двадцять другою статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до частини дев'ятнадцятої статті 18 Закону орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються: 1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; 2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; 3) підстави та обґрунтування прийняття рішення; 4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
При цьому питання усунення невідповідностей визначено пунктом 40 Особливостей. Згідно з абзацом третім пункту 40 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовник скасував процедуру закупівлі, посилаючись на власні технічні помилки, а не через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, як того вимагає пункт 47 Особливостей які не впливають на подану скаржником тендерну пропозицію.
Тобто підстава скасування процедури закупівлі не відповідає вимогам передбаченим пунктом 47 Особливостей перелік яких є виключним.
Скаржник не потребував надання 24 годин на усунення невідповідностей ні першого разу, коли Замовник забов’язав Скаржника завантажити повторно вже надані документи, ні після оскарження рішення, так як зазначена в протоколі інформація з посиланням на те що Замовник сплутав Додаток 1 та Додаток 3, не зазначивши при цьому який це конкретно документ.
Тому не зрозуміло з яких підстав, Замовник, який при здійсненні публічних закупівель повинен керуватися основними принципами здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, одним із яких є - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі скасував процедуру закупівлі та знівелював нормами законодавства, порушивши при цьому захищені Законом права та інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись пунктами 52-64 Особливостей, статтею 18 Закону та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «БЛАГОУСТРІЙ» скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-20-003702-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 травня 2023 18:42
рішення від 02.05.2023 № 5742.pdf
Дата публікації: 02 травня 2023 18:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2023 № 6307.pdf
Дата публікації: 11 травня 2023 12:43
рішення від 10.05.2023 № 6307.pdf
Дата публікації: 15 травня 2023 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.05.2023 №6307-р/пк-пз «Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «БЛАГОУСТРІЙ» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «бензин А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти», оголошення
про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-03-20-003702-a.» уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
- скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «бензин А-95
за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти», оголошення
про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
за №UA-2023-03-20-003702-a.
Дата виконання рішення замовником: 18 травня 2023 15:01
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 травня 2023 10:39 |
Кінець періоду оскарження: | 30 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 30 травня 2023 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Ураховуючи відсутність подальшої потреби замовника в закупівлі бензину А-95 за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти, керуючись підпунктом 1 пункту 47 Особливостей, уповноваженою особою прийнято рішення про відміну відкритих торгів №UA-2023-03-20-003702-a. |
Документи:
19 травня 2023 10:39
|
Електронний підпис |
18 травня 2023 15:08
|
44 від 18.05.2023 про видмину видкр торгив_пп1 п47.pdf |