Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Банкетка медична
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2023-03-20-003447-a ● 59014904757b4934ab513854bf007ca7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37861807 |
Місцезнаходження: | 50051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 2 |
Контактна особа: |
Людмила Москаленко +380982771068 econ.cpmsd5kmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
банкетка медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50051, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Колійна ,26, Святогеоргіївська8Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 09:54 |
Перелік змін.docx | |
27 березня 2023 09:54 |
Перелік змін.docx | |
27 березня 2023 09:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
27 березня 2023 09:54 |
Протокол змін.docx | |
27 березня 2023 09:54 |
Протокол змін.docx | |
27 березня 2023 09:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
20 березня 2023 11:22 |
Тендерна документація.docx |
27 березня 2023 09:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2023 09:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 березня 2023 09:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 березня 2023 09:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
27 березня 2023 09:54 |
Протокол змін.docx
|
|||
27 березня 2023 09:54 |
Протокол змін.docx
|
|||
27 березня 2023 09:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
20 березня 2023 11:22 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-20-003447-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:3416112436
Дата подання: 24 березня 2023 12:08
Вимога
Шановний Замовник! Доводимо до Вашого відома, що сертифікація ДСТУ ISO не є обов’язковою на території України. У кожного виробника сертифікація відповідно до вимог ДСТУ ISO в основному проводиться за застосованими / зареєстрованими на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД на види діяльності, які можуть різниться. Тобто зазначення в сертифікатах ДСТУ ISO вимоги щодо наявності кодів «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» є дискримінаційним. В свою чергу сертифікати ДСТУ ISO, які вимагаються Замовником, підтверджують саме систему управління якістю щодо менеджменту компанії, а не самого товару. Так як предметом даної закупівлі є товар вважаємо за недоцільне вимагати сертифікати щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації / компанії. Враховуючи зазначене, вимагаємо видалити з тендерної документації вимоги щодо надання сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» та сертифікату на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» на виробника запропонованого товару.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 15:43
Протокол розгляду вимоги
Номер вимоги: UA-2023-03-20-003447-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 24 березня 2023 18:23
Щодо сертифікату ISO 9001:2015
Шановний Замовнику! Доводимо до відома, що вимога, вказана в Додатку № 3 до тендерної документації, містить дискримінаційні вимоги, а саме:
«Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)».
Зазначимо, що вимоги щодо отримання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (далі по тексту – сертифікат ISO 9001:2015) суб’єктами господарювання містять наступне пояснення:
«Усі вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також продукції, яку вона постачає та послуг, які вона надає.
Примітка 1: У цьому стандарті термін «продукція» чи «послуга» поширюється на продукцію чи послуги, яка призначена для Замовника чи які потребує Замовник» (частина 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ розділу ВИМОГИ ДСТУ ISO 9001:2015).
Разом з тим зауважимо, що при визначенні чіткого формулювання, яке повинно бути зазначено у сертифікаті, Замовник обмежує коло потенційних учасників у яких в отриманому сертифікаті код ДКПП визначений за чотирма знаками.
З огляду на правила визначення коду ДКПП, продукція/послуга - це результат окремого виду економічної діяльності, тобто кожному угрупованню видів економічної діяльності за КВЕД на ієрархічних рівнях "секція - клас" відповідає угруповання (одне чи кілька) продукції, яка є результатом його виконання.
Отже, при здійсненні платниками податку операцій з постачання товарів в обов'язковому порядку зазначається код товару (для підакцизних і імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків).
Приймаючи до уваги, що товар, який є предметом процедури закупівлі, не є підакцизним, то визначення коду за 4 цифрами відповідає угрупуванню продукції і є результатом його виконання у відповідності до вимог чинного законодавства.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що вказане у вимогах Додатку № 3 до тендерної документації формулювання щодо вказаного за 10 знаками коду ДКПП у сертифікаті ISO 9001:2015 – є дискримінаційним та таким, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі з метою надання неправомірних переваг суб’єкту господарювання з визначеним у тендерній документації формулюванням та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Вимагаємо внести зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, щоб потенційні учасники, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю ISO 9001:2015, проте не визначили у сертифікаті ISO 9001:2015 код ДКПП саме за 10 знаками, мали змогу прийняти участь в оголошеній закупівлі шляхом внесення змін у формулювання вимог, що до того, що зазначений у сертифікаті ISO 9001:2015 товар обов’язково повинен включати в себе код ДКПП 32.50.30-50.00 та ДКПП 32.50.30-50.99 у відповідності до вимог чинного законодавства України, .
Розгорнути
Згорнути
«Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)».
Зазначимо, що вимоги щодо отримання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (далі по тексту – сертифікат ISO 9001:2015) суб’єктами господарювання містять наступне пояснення:
«Усі вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також продукції, яку вона постачає та послуг, які вона надає.
Примітка 1: У цьому стандарті термін «продукція» чи «послуга» поширюється на продукцію чи послуги, яка призначена для Замовника чи які потребує Замовник» (частина 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ розділу ВИМОГИ ДСТУ ISO 9001:2015).
Разом з тим зауважимо, що при визначенні чіткого формулювання, яке повинно бути зазначено у сертифікаті, Замовник обмежує коло потенційних учасників у яких в отриманому сертифікаті код ДКПП визначений за чотирма знаками.
З огляду на правила визначення коду ДКПП, продукція/послуга - це результат окремого виду економічної діяльності, тобто кожному угрупованню видів економічної діяльності за КВЕД на ієрархічних рівнях "секція - клас" відповідає угруповання (одне чи кілька) продукції, яка є результатом його виконання.
Отже, при здійсненні платниками податку операцій з постачання товарів в обов'язковому порядку зазначається код товару (для підакцизних і імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків).
Приймаючи до уваги, що товар, який є предметом процедури закупівлі, не є підакцизним, то визначення коду за 4 цифрами відповідає угрупуванню продукції і є результатом його виконання у відповідності до вимог чинного законодавства.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що вказане у вимогах Додатку № 3 до тендерної документації формулювання щодо вказаного за 10 знаками коду ДКПП у сертифікаті ISO 9001:2015 – є дискримінаційним та таким, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі з метою надання неправомірних переваг суб’єкту господарювання з визначеним у тендерній документації формулюванням та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Вимагаємо внести зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, щоб потенційні учасники, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю ISO 9001:2015, проте не визначили у сертифікаті ISO 9001:2015 код ДКПП саме за 10 знаками, мали змогу прийняти участь в оголошеній закупівлі шляхом внесення змін у формулювання вимог, що до того, що зазначений у сертифікаті ISO 9001:2015 товар обов’язково повинен включати в себе код ДКПП 32.50.30-50.00 та ДКПП 32.50.30-50.99 у відповідності до вимог чинного законодавства України, .
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2023 09:07
Зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, щоб потенційні учасники, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю ISO 9001:2015, проте не визначили у сертифікаті ISO 9001:2015 код ДКПП саме за 10 знаками, мали змогу прийняти участь в оголошеній закупівлі шляхом внесення змін у формулювання вимог, що до того, що зазначений у сертифікаті ISO 9001:2015 товар обов’язково повинен включати в себе код ДКПП 32.50.30-50.00 та ДКПП 32.50.30-50.99 у відповідності до вимог чинного законодавства України, внесено до тендерної документації та подовжено строк подання пропозицій до 03.04.2023 року
Номер вимоги: UA-2023-03-20-003447-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 24 березня 2023 19:13
Щодо сертифікату ISO-13485:2018
Шановний Замовнику! Доводимо до відома, що вимога, вказана в Додатку № 3 до тендерної документації, містить дискримінаційні вимоги, а саме:
«Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію).
Зазначимо, що вимоги щодо отримання сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018 (далі по тексту – сертифікат ISO-13485:2018) містять наступне пояснення:
- «Цей стандарт призначений для полегшення глобального узгодження відповідних нормативних вимог до систем управління якістю, застосовних до організацій, що беруть участь в одній або кількох стадіях життєвого циклу медичного виробу. Цей стандарт містить деякі особливі вимоги до організацій, що беруть участь в життєвому циклі медичних виробів, і не містить деякі вимоги ISO 9001, які не підходять для застосування в якості нормативних вимог. Через ці винятки, організації, системи управління якістю яких відповідають цьому стандарту, не можуть претендувати на відповідність ISO 9001, якщо їх системи управління якістю не відповідають всім вимогам ISO 9001». (частини 0.4 Зв'язок з ISO 9001 Розділу ВСТУП до ДСТУ ISO-13485:2018);
- «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна доводити свою здатність систематично надавати медичні вироби та пов’язані з ними послуги, які постійно задовольняють вимоги споживачів та застосовні нормативні вимоги» (частина 1 ДСТУ ISO-13485:2018 )
- «3.11 медичний виріб (medical device)
будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, імплантат, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, призначений виробником для використання самостійно або в поєднанні з іншими виробами задля досягнення однієї або кількох з таких визначених нижче медичних цілей: ….» (п.3.11 частини 3 до ДСТУ ISO-13485:2018)
Зазначимо , що запропонований до поставки товар є медичним виробом і повинен відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінета міністрів України № 753 від 02 жовтня 2013 року (далі по тексту – Технічний регламент), в якій міститься наступне визначення:
«медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти;» (пункт 9 частини 2 « Загальна частина» ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ щодо медичних виробів).
Також зауважимо, що згідно частиною 14 «Класифікація» ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ щодо медичних виробів: «Медичні вироби поділяються на класи I, IIа, IIб і III. Класифікація здійснюється відповідно до критеріїв, визначених у додатку 2».
Таким чином, приймаючи до уваги, що сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 оформлюється для підтвердження здатності систематично надавати саме медичні вироби та пов’язані з ними послуги, вважаємо, що зазначене у Додатку № 3 до тендерної документації формулювання, в частині визначення коду ДКПП, яке на думку Замовника, повинен містити наданий учасниками сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018 - є дискримінаційною вимогою, яка передчасно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі з метою надання неправомірних переваг суб’єкту господарювання з визначеним у тендерній документації формулюванням та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України. Тим паче, що вимоги щодо визначення коду ДКПП вже зазначені у вимогах до сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, а саме надати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018, що регламентує проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування медичних виробів, щоб потенційні учасники, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю згідно ISO-13485:2018, проте зазначили у сертифікаті медичні вироби за класами, а не за кодом ДКПП, що не суперечить чинному законодавству України, мали змогу прийняти участь в оголошеній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
«Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію).
Зазначимо, що вимоги щодо отримання сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018 (далі по тексту – сертифікат ISO-13485:2018) містять наступне пояснення:
- «Цей стандарт призначений для полегшення глобального узгодження відповідних нормативних вимог до систем управління якістю, застосовних до організацій, що беруть участь в одній або кількох стадіях життєвого циклу медичного виробу. Цей стандарт містить деякі особливі вимоги до організацій, що беруть участь в життєвому циклі медичних виробів, і не містить деякі вимоги ISO 9001, які не підходять для застосування в якості нормативних вимог. Через ці винятки, організації, системи управління якістю яких відповідають цьому стандарту, не можуть претендувати на відповідність ISO 9001, якщо їх системи управління якістю не відповідають всім вимогам ISO 9001». (частини 0.4 Зв'язок з ISO 9001 Розділу ВСТУП до ДСТУ ISO-13485:2018);
- «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна доводити свою здатність систематично надавати медичні вироби та пов’язані з ними послуги, які постійно задовольняють вимоги споживачів та застосовні нормативні вимоги» (частина 1 ДСТУ ISO-13485:2018 )
- «3.11 медичний виріб (medical device)
будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, імплантат, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, призначений виробником для використання самостійно або в поєднанні з іншими виробами задля досягнення однієї або кількох з таких визначених нижче медичних цілей: ….» (п.3.11 частини 3 до ДСТУ ISO-13485:2018)
Зазначимо , що запропонований до поставки товар є медичним виробом і повинен відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінета міністрів України № 753 від 02 жовтня 2013 року (далі по тексту – Технічний регламент), в якій міститься наступне визначення:
«медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти;» (пункт 9 частини 2 « Загальна частина» ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ щодо медичних виробів).
Також зауважимо, що згідно частиною 14 «Класифікація» ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ щодо медичних виробів: «Медичні вироби поділяються на класи I, IIа, IIб і III. Класифікація здійснюється відповідно до критеріїв, визначених у додатку 2».
Таким чином, приймаючи до уваги, що сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 оформлюється для підтвердження здатності систематично надавати саме медичні вироби та пов’язані з ними послуги, вважаємо, що зазначене у Додатку № 3 до тендерної документації формулювання, в частині визначення коду ДКПП, яке на думку Замовника, повинен містити наданий учасниками сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018 - є дискримінаційною вимогою, яка передчасно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі з метою надання неправомірних переваг суб’єкту господарювання з визначеним у тендерній документації формулюванням та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України. Тим паче, що вимоги щодо визначення коду ДКПП вже зазначені у вимогах до сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, а саме надати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018, що регламентує проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування медичних виробів, щоб потенційні учасники, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю згідно ISO-13485:2018, проте зазначили у сертифікаті медичні вироби за класами, а не за кодом ДКПП, що не суперечить чинному законодавству України, мали змогу прийняти участь в оголошеній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2023 09:05
На вимогу, внести зміни у Додаток № 3 до тендерної документації, а саме надати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018, що регламентує проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування медичних виробів, щоб потенційні учасники, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю згідно ISO-13485:2018, проте зазначили у сертифікаті медичні вироби за класами, а не за кодом ДКПП, що не суперечить чинному законодавству України, мали змогу прийняти участь в оголошеній закупівлі.Повідомляю, що до тендерної документації внесено зміни та подовжено срок подання пропозицій до 03.04.2023
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Атон |
186 864,80
UAH з ПДВ
|
186 864,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Тарнапович Наталія Вікторівна |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРМАТО" |
203 984,80
UAH з ПДВ
|
203 984,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
214 898,80
UAH з ПДВ
|
214 898,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" |
224 937,54
UAH з ПДВ
|
224 937,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОРОДІН ВАДИМ ІГОРОВИЧ " |
239 950,00
UAH з ПДВ
|
239 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Атон #30228846 |
Переможець |
186 864,80
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 13:23
|
Договір №67.pdf | укладений |
12 квітня 2023 13:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
банкетка медична | 40 | штуки |
4 366,00
UAH з ПДВ
|