Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальник |
Код ЄДРПОУ: | 40505475 |
Місцезнаходження: | 07700, Україна , Київська обл., місто Яготин, вул. Сікорського Ігоря,будинок 4 |
Контактна особа: |
Лучин Ірина Сергіївна +380457522097 komunal2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 586 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
предмет закупівлі на лоти не ділиться
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару та за наданим Постачальником Рахунком-фактурою. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 11:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
21 березня 2023 11:01 |
ТД (Зі змінами).doc | |
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_4__форма_пропозиції.docx | |
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_3_ проект_договір.docx | |
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_2__тех_вимоги.docx | |
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_1_перелік_документів.docx | |
20 березня 2023 10:35 |
Тендерна Д Бензин_налив до 31.12.2023.doc |
21 березня 2023 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2023 11:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
21 березня 2023 11:01 |
ТД (Зі змінами).doc
|
|||
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_4__форма_пропозиції.docx
|
|||
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_3_ проект_договір.docx
|
|||
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_2__тех_вимоги.docx
|
|||
20 березня 2023 10:35 |
Додаток_1_перелік_документів.docx
|
|||
20 березня 2023 10:35 |
Тендерна Д Бензин_налив до 31.12.2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер. В Україні немає жодного бензовозу з об'ємом цистерни 300 літрів.
Тобто, вимагаючи зазначений мінімальний обєм поставки - ЗАмовник виключає можливість прийняти участь в закупівлі будь-якому учаснику, який займається діяльністю, пов'язаною з поставкою палива бензовозними нормами.
З огляду на зазначене, вимагаємо вилучити вимогу щодо поставки щонайменше 300 літрів, та збільшити мінімальний об'єм поставки до реального - 3500 літрів (саме такий об'єм мінімальної секції бензовозу).
Хочемо зауважити ,що у тендерній документації зазначено МОЖЛИВИЙ об’єм разового постачання партії Товару.Цей об’єм визначено з урахуванням потреб Замовника та у зв'язку із непрогнозованим фінансуваннями, щоб уникнути дебеторської заборгованості.
Об’єм постачання товару буде зазначений в тій кількості, яка необхідна замовнику відповідно до потреб та фінансування. Товар постачається протягом 2023 року дрібними партіями. Рекомендуємо Вам закласти у вартість витрати на доставку дрібнооптовим партіями.
Поставити вказаний МОЖЛИВИЙ об'єм, є технічно можливим при використанні лічильника
Дякуємо .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-22-000070 ● a6c35dcfab0642319b8d3ea062b5332c
- Статус: вирішено ● Дата: 22 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.06.2023 №191
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 №191.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-20-002169-a, 20.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 12:21:16
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-20-002169-a, яка проведена Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Комунальник» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Згідно з частиною 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю, достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Відповідно до частини 5 Розділу VI тендерної документації від учасника-переможця вимагається внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія, яка оформлюється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином учасником процедури закупівлі виконано вимогу частини 5 Розділу VI тендерної документації
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-28 14:11:07
відповідь-пояснення
Пояснення (інформація та документи)
Запит Замовнику про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-20-002169-a, яка проведена Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Комунальник» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону та законодавства в цілому.
Основним методом визначення різних цін, що зустрічається у врегульованих нормативно методиках – є метод порівняння ринкових цін. Тому перш за все, при виникненні потреби визначити ОВ на товари широкого вжитку варто використовувати його.
Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Замовником проаналізовано ринкові ціни, підтвердженям того є комерційні пропозиції від ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП», ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД». (Копії комерційних пропозицій додаються).
Отже, Замовником не порушено принципу визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідь: Відповідно до постанови Кабміну від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання бюджетних коштів", а саме пункту 4. «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
КП «Комунальник» є отримувачем бюджетних коштів. На момент оголошення закупівлі не мав і на даний час не має свого веб-сайту, а відповідно до Постанови №710 не підпадає під обов’язкове оприлюднення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Отже, Замовником у даному випадку не було вчинено жодного порушення.
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Згідно з частиною 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю, достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Відповідь: Відповідно Документів, які надані Учасником, а саме Статутні документи, підтвердження повноважень.pdf, (копія додається) наявний Статут підприємства, відповідно до якого право підпису документів належить директору підприємства. В даному документів також присутній Наказ №1 від 21.12.2020 року «Про прийняття на посаду директора Купу Іллю Олеговича». В даному документі також Присутня Ліцензія на право оптової торгівлі пальним від 06.01.2023 за номером 990614202200645.
Отже, в даному питанні Замовником порушень не виявлено.
Відповідно до частини 5 Розділу VI тендерної документації від учасника-переможця вимагається внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія, яка оформлюється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Відповідь: Переможцем на дату підписання договору було надано Банківську гарантію виконання договору шляхом надання оригіналу даної банківської гаранатії особисто під час підписання договору. (Копія банківської гарантії надається).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином учасником процедури закупівлі виконано вимогу частини 5 Розділу VI тендерної документації
Відповідь: Переможцем на дату підписання договору було надано Банківську гарантію виконання договору шляхом надання оригіналу даної банківської гаранатії особисто під час підписання договору. (Копія банківської гарантії надається).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-28 14:17:52
Пояснення з власної ініціативи
Скановані Копії Документів на ПОЯСНЕННЯ
- ком.пропЗапоріжжя.pdf
- сентайм.pdf
- Фаул трейд.pdf
- Банківська гарантія.pdf
- до банківської гарантії.pdf
- Витяг-800892-Купа.pdf
- інформація для укладення договору.pdf
- Статутні документи_підтвердження повноважень.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вжито заходи щодо припинення зобов’язань за договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом письмового звернення до ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також частини першої статті 25 Закону при складанні тендерної документації та встановленні вимог до учасників процедур закупівель. В подальших закупівлях будуть враховані вказані зауваження.
2023-07-12 10:04:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionBidSecurity • відсутній механізм
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору.
2023-12-22 12:03:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
3 319 140,00
UAH з ПДВ
|
3 319 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Переможець |
3 319 140,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 10:23
|
додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 11:38
|
д.у.1.pdf | зміни до договору |
07 липня 2023 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 10:05
|
договір | укладений |
05 квітня 2023 10:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95(налив) | 30000 | літр |
41,73
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо (налив) | 46000 | літр |
44,94
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, відповідно пп 6 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. зі змінами та доповненнями, та на підставі р. 8 пункту 8.2. Договору, Сторони домовились: 1.1. Викласти Розділ 2 п.2.2 Договору у новій редакції: «2.2. .Ціна Договору становить: без ПДВ: 3 222 329 грн 35 коп., крім того ПДВ: 475103,69 Разом з ПДВ: 3 697 433 грн 04 коп (Три мільйони шістсот дев'яносто сім тисяч чотириста тридцять три гривні 04 копійки ).(Ціна Договору визначається з урахуванням вимог Податкового Кодексу України). 2. Викласти Додаток №1 до Договору поставки № 68 від 05.04.2023р.в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95(налив) | 12380 | літр |
41,73
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо (налив) | 24969 | літр |
44,94
UAH з ПДВ
|