Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Какао порошок код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15840000-8 Какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби
Очікувана вартість
39 770,00 UAH
UA-2023-03-20-000340-a ● 6f9a1400308f4cf290d661486adeecc3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25945998 |
Вебсайт: | http://lad-osvita.vn.ua/ |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Захарчевна +380672711775 zaharcevna1978@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 01:02 |
Очікувана вартість: | 39 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Місце знаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій не вимагається
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 кілограм
Какао порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15841300-8 — Какао-порошок непідсолоджений
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки партії Товару, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 08:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 08:54 |
ТД Какао порошок 2023.docx | |
20 березня 2023 08:54 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-20-000340-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 04 квітня 2023 10:40
причина відхилення
Шановний Замовник,Вам надали Акти перевірок ОРИГІНАЛЬНІ фірми,яка буде постачати продукцію,до того ж я власник і директор даного підприємства,не розумію причину відхилення.При розгляді наступного Учасника,прошу звернути увагу на ті ж самі Акти ,які на мое глибоке переконання,є не справжніми.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2023 11:27
Розглянувши Вимогу ФОП "Клинчука Сергія Васильовича" повідомляємо наступне.
Згідно частини III Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції має надати документи, зокрема:
- Акт перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складеного не раніше першого кварталу 2023 року територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- Документальне підтвердження відповідності складського приміщення та транспортних засобів учасника (які вказані в довідках наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 2 до тендерної документації) вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше першого кварталу 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства.
Тобто, вищезгадані документи (акти) мають бути складені органом державного нагляду (контролю)за результатами здійснення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) суб’єкта господарювання (оператора ринку) – учасника ФОП "Клинчука Сергія Васильовича".
Однак, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ФОП "Клинчуком Сергієм Васильовичем" надано документи складені за результатами проведення заходу державного контролю суб’єкта господарювання (оператора ринку) - ТОВ НВФ «Віконт» (який не є учасником даної процедури закупівлі), а не учасника ФОП "Клинчука Сергія Васильовича".
В зв’язку з викладеним вище, тендерна пропозиція ФОП "Клинчука Сергія Васильовича" правомірно відхилена у відповідності із абз. 4пп. 1 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Згідно частини III Додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції має надати документи, зокрема:
- Акт перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складеного не раніше першого кварталу 2023 року територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- Документальне підтвердження відповідності складського приміщення та транспортних засобів учасника (які вказані в довідках наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 2 до тендерної документації) вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше першого кварталу 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства.
Тобто, вищезгадані документи (акти) мають бути складені органом державного нагляду (контролю)за результатами здійснення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) суб’єкта господарювання (оператора ринку) – учасника ФОП "Клинчука Сергія Васильовича".
Однак, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ФОП "Клинчуком Сергієм Васильовичем" надано документи складені за результатами проведення заходу державного контролю суб’єкта господарювання (оператора ринку) - ТОВ НВФ «Віконт» (який не є учасником даної процедури закупівлі), а не учасника ФОП "Клинчука Сергія Васильовича".
В зв’язку з викладеним вище, тендерна пропозиція ФОП "Клинчука Сергія Васильовича" правомірно відхилена у відповідності із абз. 4пп. 1 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
34 920,00
UAH з ПДВ
|
34 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шевчук О.М. |
39 756,42
UAH з ПДВ
|
39 756,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2604310654 |
Рішення скасоване |
34 920,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 14:26
|
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2604310654 |
Відхилено |
34 920,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 16:31
|
|
ФОП Шевчук О.М. #3253317143 |
Переможець |
39 756,42
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 13:30
|
ДУ 1 76 какао.pdf | укладений |
27 грудня 2023 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:26
|
ДУ 1 76 какао.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 10:58
|
Договір 76.PDF | укладений |
10 квітня 2023 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України уклали цю Додаткову угоду (далі – «Додаткова угода») до Договору № 76 від 10.04.2023 року (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 19263 грн. 42 коп. (дев’ятнадцять тисяч двісті шістдесят три грн. 00 коп.) виклавши п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Загальна ціна цього Договору становить: 20493 грн. 00 коп. (двадцять тисяч чотириста дев’яносто три грн. 00 коп.)» без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |