Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544464 |
Вебсайт: | http://hmilnyk-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3 |
Контактна особа: |
Андрій Заплитнюк +380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2023 07:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 01:01 |
Очікувана вартість: | 843 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 07:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 07:41 |
ТД - овочі, фрукти.docx | |
20 березня 2023 07:41 |
ТД - овочі, фрукти.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-16-000054 ● 60d1750d3c67456a84aee7b4533ec5d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2023 №45-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.05.2023 №45-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-03-20-000051-a 20.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-16 17:15:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі овочів, фруктів та горіхів (цибулі, моркви, буряка столового, капусти, лимонів, капусти пекінської, яблук) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-20-000051-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «Кірган Олександр Владиславович» здійснюється з 13 квітня 2023 року, тобто понад п’ять робочих днів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-19 22:40:33
Відповідь на запит
На Ваш запит від 16.05.2023 уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради не розміщувалося.
2) Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради у визначений строк не розглянуто тендерну пропозицію учасника ФОП «Кірган Олександр Владиславович».
3) Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення (протокол №147 від 19.05.2023) про відміну закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення (протокол №147 від 19.05.2023) про відміну закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-05-29 10:31:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Замовником усунунуто порушення шляхом відміни торгів.
2023-05-29 13:10:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" |
792 500,00
UAH з ПДВ
|
792 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ" |
801 000,00
UAH з ПДВ
|
801 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
836 700,00
UAH з ПДВ
|
836 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" #44267434 |
Відхилено |
792 500,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 22:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 18:52
|
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ" #2663602951 |
Очікує рішення |
801 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 22:32
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 травня 2023 23:16 |
Кінець періоду оскарження: | 31 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 31 травня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення (протокол №147 від 19.05.2023) про відміну закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
20 травня 2023 23:16
|
Електронний підпис |
20 травня 2023 23:14
|
Протокол №147.pdf |