Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Нагірянської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44055127 |
Місцезнаходження: | 48543, Україна , Тернопільська обл., Чортківський район, селище Нагірянка, вул.Кобилянської О., будинок 5 |
Контактна особа: |
Бартків Ірина Володимирівна 380986157969 osvitanag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2023 20:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 119 507,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 597,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2023 20:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2023 20:52 |
додаток м1 .doc | |
18 березня 2023 20:52 |
додаток 6.doc | |
18 березня 2023 20:52 |
додаток 5 (1).doc | |
18 березня 2023 20:52 |
додаток 4 (4).doc | |
18 березня 2023 20:52 |
додаток м3.doc | |
18 березня 2023 20:52 |
тендерна документація.docx | |
18 березня 2023 20:52 |
додаток м 2 (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000061 ● 9f08b4f95b874ad08d1d381a5f6c0ae3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 № 35-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.04.2023 №35-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2023-03-18-000383-a від 18.03.2023 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-24 16:27:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо (свинини, куряче філе, куряче стегно)» ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-18-000383-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Згідно додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання свідоцтва про державну реєстрацію або виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців отриманий не раніше ніж за тридцять календарних днів до дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю.
Замовник розглянувши тендерну пропозицію ФОП Костюк В.І., розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції даного учасника.
Однак ФОП Костюк В.І. не виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Костюк В.І., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 12:02:24
Пояснення
Гуманітарний відділ Нагірянської сільської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо (свинини, куряче філе, куряче стегно)» (UA-2023-03-18-000383-a )» пояснює наступне. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Зокрема ДСТУ 7158:2010 «М'ясо. Свинина в тушах і півтушах. Технічні умови», ДСТУ «4590:2006. Напівфабрикати м’ясні натуральні від комплексного ділення свинини за кулінарним призначенням. Технічні умови», ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці». та вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Щодо розміру витрат (бюджетного призначення). Відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2023 рік. У Гуманітарному відділі Нагірянської сільської ради затверджено кошторис на 2023 рік, у якому зокрема передбачено видатки по КЕКВ 2230 – «Продукти харчування», », з урахуванням фактичної потреби в продуктах харчування. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання Гуманітарним відділом Нагірянської сільської ради своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося шляхом аналізу по дошкільних закладах Гуманітарного відділу Нагірянської сільської ради середньомісячного споживання м’яса за попередній період, норм харчування. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару: моніторингом динаміки цін на вказаний товар через електронну систему закупівель «Прозоро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/. Крім того, розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату її формування очікуваної вартості предмета закупівлі та у відповідності до наявної потреби. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua Всі документи , щодо закупівлі UA-2023-01-06-004640-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі. 2. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. В Законі не зазначена норма про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель. Крім того, Гуманітарний відділ Нагірянської сільської ради та її головний розпорядник бюджетних коштів є органом місцевого самоврядування, а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) органам місцевого самоврядування, РЕКОМЕНДОВАНО з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Щодо невідхилення пропозиції ФОП Костюк В.І., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо, що Гуманітарним відділом Нагірянської сільської ради (надалі – Замовник) помилково визначено переможцем закупівлі ФОП Костюк В.І.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівлі, Гуманітарним відділом Нагірянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме підписана та оприлюднена додаткова угода про розірвання договору
2023-05-05 22:32:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-05-08 09:01:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЮК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ |
116 012,00
UAH з ПДВ
|
116 012,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Запухляк Валерій Богданович |
119 049,00
UAH з ПДВ
|
119 049,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЮК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ #3076103054 |
Переможець |
116 012,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 21:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 22:31
|
ДОД 1.PDF | укладений |
05 травня 2023 22:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 09:22
|
Договір 73.PDF | укладений |
12 квітня 2023 09:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2023 — 05 травня 2023 |
Сума оплати за договором: |
9 452,60
UAH
|
Причини розірвання договору: | Висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу процедури даної закупівлі від 28.04.2023 року |