Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32371188 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, вулиця, Лермонтова, будинок 4-Б |
Контактна особа: |
Ляш Ірина Миколаївна 380507509785 gsez.uk.2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2023 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Закупка відбувається відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює оплату Обладнання за даним Договором у такий спосіб: протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Обладнання, Покупець перераховує на поточний рахунок Постачальника суму, зазначену у договорі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 22:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 22:20 |
ТД спец тех..doc | |
21 березня 2023 22:20 |
перелік змін..docx | |
20 березня 2023 16:13 |
ПРОЄКТ ДОГОВІР.doc | |
20 березня 2023 16:13 |
ТД спец тех.doc | |
20 березня 2023 16:12 |
перелік змін.docx | |
18 березня 2023 19:40 |
ДОГОВІР.doc | |
18 березня 2023 19:35 |
ТД спец тех.doc |
21 березня 2023 22:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 березня 2023 22:20 |
ТД спец тех..doc
|
|||||||||
21 березня 2023 22:20 |
перелік змін..docx
|
|||||||||
20 березня 2023 16:13 |
ПРОЄКТ ДОГОВІР.doc
|
|||||||||
20 березня 2023 16:13 |
ТД спец тех.doc
|
|||||||||
20 березня 2023 16:12 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
18 березня 2023 19:40 |
ДОГОВІР.doc
|
|||||||||
18 березня 2023 19:35 |
ТД спец тех.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000074 ● 931ce733ce634067ac9c7ac2df2ab891
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-03-18-000374-a 18.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 17:18:54
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 13:38:26
Пояснення на запит UA-M-2023-05-29-000074
Для здійснення своєї господарської діяльності та швидкого реагування після обстрілів, розборів завалів (демонтаж та подання матеріалів) на висоту Комунальному підприємству «МСЄЗ»КМР» було необхідно придбати спеціальну техніку, а саме Крану автомобільного вантажопідйомністю не менше 25 тон. Підприємствам які спеціалізуються на продажі спеціальної техніки були розіслані листи № __28/2__ від 03.02.2023 р. з проханням надати комерційні пропозиції щодо даної спецтехніки та їх технічної характеристики.
Станом на 10.03.2023 року КП «МСЄЗ»КМР» було отримано три комерційних пропозиції, а саме: від Заводу комунальної техніки «АЛЬФАТЕКС», ТОВ «ТД»БУДШЛЯХМАШ», УкрСпецТехІнвест.
Виходячи з наданих пропозицій компаніями з урахуванням особливостей міста, складностей виконання певних робіт було прийнято рішення про придбання саме Крану автомобільного вантажопідйомністю не менше 25 тон JAC 350, або еквівалент так, як його технічні характеристики підходили під особливості міста та виконання певних робіт.
Таким чином, опубліковані технічні характеристики даного крану були розроблені з урахування особливостей міста та потреб комунального підприємства.
На підставі постанови КМУ № 710 від 11.10.2016р. щодо ефективного використання бюджетних коштів КП «МСЄЗ»КМР» не є головними розпорядником бюджетних коштів, тому на власному веб-сайті не було викладено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Спецтехмаркет |
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
9 997 200,00
UAH з ПДВ
|
9 997 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецтехмаркет #20771828 |
Відхилено |
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 15:42
|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
9 997 200,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2023 22:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2023 20:51
|
Договір 38 від 14.03.23.pdf | укладений |
15 квітня 2023 20:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 25 тон JAC N350 | 1 | штуки |
9 997 200,00
UAH з ПДВ
|