Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська загальноосвітня школа I-IIIступенів №11 Тернопільської міської ради Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 14040658 |
Місцезнаходження: | 46024, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ТАРНАВСЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Скакальська Ангеліна Олександрівна 380677085711 skakalskaangelina4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2023 23:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 765 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 829,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2023 23:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2023 23:24 |
ДОДАТОК 2.docx | |
18 березня 2023 23:15 |
Додаток 1. кваліфікація (2).docx | |
18 березня 2023 23:15 |
Тендарна документація гар.харч.2023.docx | |
18 березня 2023 19:28 |
Додаток 3. (Проєкт договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000014 ● 6f29ee4ac9e8449f8d25d24e93d6ac6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2023 №50-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 31.07.2023 №50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4.UA-2023-03-18-000367-a від 18.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-31 15:52:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-18-000367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-02 15:47:23
Пояснення ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Закупівля була оголошена на обсяги фінансування на харчування в 2023 році згідно з кошторисними призначеннями вирахувавши використану суму з попереднього тендеру на харчування в 2023 році. Посилання: UA-2023-01-06-003641-a Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» згідно ст. 22 також з дотриманням вимог встановлених Постановою КМУ від 24 березня 2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». У складі тендерної документації Замовника (додаток № 2) наявне примірне меню на 4 тижні для харчування учнів (Діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей учнів 1-4 класів, діти Героїв Небесної Сотні, діти учасників АТО, ООС, контрактної служби, діти інваліди, діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, дітей, які мають статус внутрішньо переміщених осіб; дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів; дітей, батьки яких проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період; дітей, батьки яких є звільненими військовослужбовцями, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період; дітей, батьки яких були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період, та загинули).та із врахуванням Постанови 1178 з особливостями.Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 1502 від 21.12.2022 р. було проведено розрахунок вартості закупівлі. За посилання можна найти обгрунтування на сайті школи: http://11.school-info.te.ua/blog/29-harchuvannja/rozrahunok-vidatkiv-na-oplatu-poslug-z-organizaciji-shkilnogo-harchuvannja-na-2023-rik
Також додаємо кошторис.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 17:21:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-18-000367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Моніторингом зазначеної закупівлі виявлено наступне.
У складі тендерної документації замовника (Додаток 2) міститься Примірне меню на 4 тижні для харчування учнів (Примірне чотиритижневе меню для харчування учнів пільгових категорій).
Проведеним під час моніторингу аналізом Примірного меню (Додаток 2 до тендерної документації замовника) встановлено, що для харчування учнів молоко та яйця взагалі відсутні, а вихід фруктів та ягід, риби та птиці є меншим, ніж це передбачено нормами харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Порядок №305), зокрема, Додатком 9 «Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування».
Зокрема, у Примірному меню встановлено для харчування учнів: - салати із вмістом квашеної капусти - двічі на 3-му тижні, в той час, як згідно норм харчування Порядку №305, квашені овочі можуть пропонуватися не частіше ніж один раз на тиждень; - вихід риби (стіки рибні, подвійна термічна обробка) по 50 грам один раз на 2-му тижні, необхідно – один раз на тиждень 60-120 грамів; - фрукти свіжі - щодня не пропонуються; - вихід хліба (30-50 грамів) на 3 та 4-му тижні пропонується чотири рази, тоді як згідно норм харчування за Порядком №305 (Додаток 9) норма споживання хліба для дітей віком від 6 до 11 років – 30 грамів та від 11 до 14 років 50 грамів, є тричі на тиждень.
Також, у Примірному меню передбачена тєфтеля свинна (подвійна термічна обробка), що не відповідає Додатку 9 Порядку №305.
Відповідно до вимог пункту 35 Порядку №305, з метою забезпечення різноманітності харчування, достатнього циклу зміни страв, що пропонуються здобувачам освіти/ дітям, складаються примірне чотиритижневе сезонне меню, включення окремих страв до щоденного раціону, калорійність окремих прийомів їжі, мінімальні вимоги до режиму (кратності) приймання в їжу овочів, фруктів, м’яса, риби, яєць, горіхів, бобових та інших продуктів повинні відповідати нормам харчування, під час складання примірного чотиритижневого сезонного меню у закладах освіти обов’язково враховуються вимоги цього Порядку та встановлені МОЗ вимоги щодо організації харчування в закладах загальної середньої освіти.
Крім того, відповідно до вимог Порядку №305 (пункт 22), заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування.
Примірне чотиритижневе сезонне меню та щоденне меню-розклад повинно враховувати особливі дієтичні потреби дітей (у разі наявності), сезонність, наявні харчові продукти, порцію страв для різних вікових груп (пункт 18 Порядку №305).
У зв’язку з вищевикладеним, прошу пояснити причину формування примірного меню, зазначеного у Додатку 2 до тендерної документації, із недотриманням Порядку №305.
Окрім вищезгаданого, аналізом тендерної пропозиції ФОП Трофімова Є.П. виявлено, що на вимогу пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником, окрім іншого, була встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції - рішення про реєстрацію потужностей учасника.
Аналізом документів, поданих у складі пропозиції ФОП Трофімова Є.П., виявлено відсутність вищезазначеного документу.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Трофімова Є.П., як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 19:28:07
Пояснення ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Тернопільської міської ради Тернопільської області надає пояснення ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит від 09.08.2023
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів).» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі
закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-18-000367-a)
1. Повідомляємо що “рішення про реєстрацію потужностей учасника” знаходиться в тендерній пропозиції учасника ФОП Трофімова Є.П в документі “довідка про виконання аналогічних договорів”.
2.Квашена капуста на третьому тижні:
салат з квашеноі капусти і огірків, моркви з насінням(20гр капуста квашена, 20гр огірок квашений, 20гр морква варена, 10гр насіння,10гр соус Вінегрет) салат з буряка і квашеноі капусти( 60гр буряк, 30гр квашена капуста, 10гр соус Вінегрет) Тобто 70 гр на тиждень,що відповідає тижневій нормі.
3.Свиняча тєфтєля
Примірне чотиритижнева сезонне меню та асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати меню, рекомендоване МОЗ(пункт 36 наказу 305)
п.46 наказу 305:
46. Для приготування страв з м’яса слід використовувати м’ясо птиці (курки, індички), очищене від шкіри, нежирну свинину, телятину,яловичину.
Кількість страв з м’яса, птиці, риби, що пропонуються протягом тижня, повинна відповідати
нормам харчування. Тобто свинина не заборонена і меню затверджене в Держпродслужбі ( з
метою забезпечення різноманітності харчування).
Також інформуємо що дана закупівля відбулася під час навчального процесу. Тому визнаємо що в закупівлі є недопрацювання.які відбулись за рахунок людського фактору та для забезпечення своєчасного харчування дітей у ТЗОШ І-ІІІ ступенів №11.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тернопільська Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ТМР ТО повідомляє, про усунення порушень знайдених в закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2023-08-26 20:58:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2023-09-07 16:49:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Трофімова Євгенія Павлівна |
765 900,00
UAH
|
765 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Трофімова Євгенія Павлівна #1832102705 |
Переможець |
765 900,00
UAH
|
29 березня 2023 21:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 13:33
|
Договір 2305 Харчування.pdf | укладений |
06 квітня 2023 13:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів). | 17020 | послуга |
45,00
UAH
|