Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04350719 |
Місцезнаходження: | 89640, Україна , Закарпатська обл., Мукачівський р-н, смт. Чинадійово, вул. Волошина, буд. 41 |
Контактна особа: |
Василь Арендаш +380505875700 chunadievo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2023 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської територіальної громади по розчистці канав та узбіч вулиць комунальної власності (код ДК 021-1815: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість поставки товарів: 1 послуга (визначено в Додатку № 3 до тендерної документації).
Місце поставки товарів*: смт. Чинадійово, вул. Садова, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Бибичі, вул. Покутянська, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Бабичі, вул.Садова, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Бистриця, вул. Лісова, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Бистриця, вул. Садова, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Брестів, вул. Спортивна, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Вільховиця, вул. Зелена, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Вільховиця, вул. Шевченка, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Дубино, вул. Макаренка, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Косино, вул. Садова, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Лецовиця, вул. Водна, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Лецовиця, вул. Шкільна, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Обава, вул. Шевченка, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Обава, провул. Дубинський, Мукачівського району Закарпатської області;
с. Чабин, вул. Туристська, Мукачівського району Закарпатської області.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1300000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 р.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.03.2023 00:00
7) умови оплати: Розрахунки за надані послуги Замовник проводить щомісячно протягом 20 (двадцяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Українська мова.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (1%)
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Відсутня.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за надані послуги Замовник проводить щомісячно протягом 20 (двадцяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2023 18:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2023 18:24 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
18 березня 2023 18:24 |
Оголошення вт_благоустрій Чинадійово.doc | |
18 березня 2023 18:24 |
ТД_благоустрій населені пункти Чинадієво 2023.docx | |
18 березня 2023 18:24 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
18 березня 2023 18:24 |
Додаток 1 Кваліфікаційні та інші вимоги.docx | |
18 березня 2023 18:24 |
Додаток 2 Технічні_якісні_кількісні_характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000055 ● 774bc54670ea475cab34e69fd4fd7a18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2023 № 10-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.04.2023 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-03-18-000340-a 18.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 13:20:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської територіальної громади по розчистці канав та узбіч вулиць комунальної власності (код ДК 021-1815: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-18-000340-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 17:09:55
Пояснення по суті звернення
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість були сформовані на підставі складеного дефектного акту, та отриманих комерційних пропозицій (додається).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/chynadiivska/publichni-zakupivli-08-16-21-06-04-2023/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-10 16:18:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської територіальної громади по розчистці канав та узбіч вулиць комунальної власності (код ДК 021-1815: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-18-000340-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Уповноваженою особою Чинадіївської селищної ради (далі - Замовник) було встановлено відповідність учасника ФОП «ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ» вимогам тендерної документації про залучення/ не залучення субпідрядника / співвиконавця та кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на умовах, зазначених у підпункті 1.3.2.1 додатку 1.3 тендерної документації, а саме: «Довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи», оскільки довідка, подана учасником, містить інформацію лише про одного працівника (а не працівників), який є самим учасником при тому, що тендерною документацією потреба у послугах з благоустрою населених пунктів Чинадіївської територіальної громади по розчистці канав та узбіч вулиць комунальної власності з відповідним переліком складових таких послуг визначена Замовником у 10 населених пунктах Чинадіївської територіальної громади, а інформація про залучення/ не залучення субпідрядника/ співвиконавця учасником у складі тендерної пропозиції не надана?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 18:29:06
Пояснення по суті звернення
На Ваш запит повідомляємо, наступне Згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Проте, переможцем не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно до пунктів 5, 12 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII. Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, рішенням уповноваженої особи прийнято рішення від 12.04.2023 №б/н про відхилення переможця ФОП «ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ» на підставі абзацу другого підпункту 3 пункту 41 Особливостей. Рішення додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ» встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ #2489702993 |
Рішення скасоване |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 08:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2023 10:17
|
Фізична особа-підприємець ФЕДОРНЯК ІГОР ДМИТРОВИЧ #2489702993 |
Відхилено |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 09:06
|