Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
7 478 000,00 UAH
UA-2023-03-17-011192-a 836514e30f9c494ebfa59ca9cf5a3684
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонюк Ірина

380445631724 tender-uo1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Антонюк Ірина
380445631724
tender-uo1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2023 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2023 00:00
Очікувана вартість: 7 478 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, вул Волго-Донська, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 19:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 березня 2023 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2023 19:20
Додаток № 6.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 5.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 4.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 3.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 2.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 1.doc
17 березня 2023 19:18
ТД (кап ремонт покрівля ЗДН 678).doc
20 березня 2023 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2023 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2023 19:20
Додаток № 6.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 5.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 4.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 3.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 2.doc
17 березня 2023 19:19
Додаток № 1.doc
17 березня 2023 19:18
ТД (кап ремонт покрівля ЗДН 678).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-24-000108 ● 6acbc22514234dfb92a9dc86900b1a24
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2023 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.04.2023 № 106
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-03-17-011192-a 17.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-26 16:13:44

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-28 15:28:44

відповідь на запит

Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 26.04.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:

1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації є балансоутримувачем нерухомого майна закладів освіти, що передані в оперативне управління.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в навчальних закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників шкіл та дитячих садочків та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.. складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та складає кошторис на певний вид робіт, з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи наведене вище і нагальну потребу в закупівлі зазначених робіт, визначається очікувана вартість предмета закупівлі для здійснення відповідної закупівлі.

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-02 09:42:59

Запит про надання пояснень

Виходячи з наданих Замовником пояснень від 28.04.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 26.04.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-05 14:30:20

відповідь на запит

Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ



Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 02.05.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:


Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, з метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва складено дефектний акт (відомість дефектів) де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників дитячого садочку для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі
Після укладання договору з переможцем торгів ціна договору на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») була відкоригована за результатами позитивного експертного звіту від 03 квітня 2023 року № 41485, виданого ТОВ «Експертиза МВК».


Додатки:
1. Копія дефектного акту (відомість дефектів) та інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
2. Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік
3. Копія позитивного експертного звіту від 03 квітня 2023 року № 41485, виданого ТОВ «Експертиза МВК».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН" 7 370 627,40
UAH з ПДВ
7 370 627,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2023 20:06
Електронний підпис
28 березня 2023 20:05
Ліцензія.pdf
28 березня 2023 20:05
Довідка НАЗК ЮР ОСОБА.zip
28 березня 2023 20:05
Довідка НАЗК ФІЗ ОСОБА.zip
28 березня 2023 20:05
Довідка ДФС.pdf
28 березня 2023 20:05
Відсутність підстав п.44.pdf
28 березня 2023 20:05
Витяг МВС.rar
28 березня 2023 20:05
Ліцензія.pdf
28 березня 2023 20:05
Довідка НАЗК ЮР ОСОБА.zip
28 березня 2023 20:05
Довідка НАЗК ФІЗ ОСОБА.zip
28 березня 2023 20:05
Довідка ДФС.pdf
28 березня 2023 20:05
Відсутність підстав п.44.pdf
28 березня 2023 20:05
Витяг МВС.rar
23 березня 2023 12:58
Електронний підпис
23 березня 2023 12:58
3.5 Капремонт покрівлі.PDF
23 березня 2023 12:58
8. Кошториси.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
24. Довідка погодження.pdf
23 березня 2023 12:58
7. Гарантій лист 5 років.pdf
23 березня 2023 12:58
17. Довідки банка 21.03.2023.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
12. Проект договору.pdf
23 березня 2023 12:58
12. Проект договору.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
11.Тендерна пропозиція.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
23.1 Лист пояснення.pdf
23 березня 2023 12:58
2.6 Накази.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
2.6 Накази.pdf
23 березня 2023 12:58
24. Довідка погодження.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
13. Згода Галас.pdf
23 березня 2023 12:58
11.Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2023 12:58
17. Довідки банка 21.03.2023.pdf
23 березня 2023 12:58
8. Кошториси.pdf
23 березня 2023 12:58
23.1 Лист пояснення.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
6. Витяг МВС.rar
23 березня 2023 12:58
23.2 Витяг ЄДР Укррдорбуд.pdf
23 березня 2023 12:58
6. Витяг МВС.rar.p7s
23 березня 2023 12:58
13. Згода Галас.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
2.7 Мед. книжки.pdf
23 березня 2023 12:58
3.5 Капремонт покрівлі.PDF.p7s
23 березня 2023 12:58
2.7 Мед. книжки.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
15. Витяг ЭДР Фрейм 21.03.2023.pdf
23 березня 2023 12:58
13. Згода Галас.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
24. Довідка погодження.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
2.7 Мед. книжки.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
2.6 Накази.pdf
23 березня 2023 12:58
6. Витяг МВС.rar
23 березня 2023 12:58
8. Кошториси.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
7. Гарантій лист 5 років.pdf
23 березня 2023 12:58
12. Проект договору.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
2.6 Накази.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
8. Кошториси.pdf
23 березня 2023 12:58
17. Довідки банка 21.03.2023.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
17. Довідки банка 21.03.2023.pdf
23 березня 2023 12:58
2.7 Мед. книжки.pdf
23 березня 2023 12:58
24. Довідка погодження.pdf
23 березня 2023 12:58
11.Тендерна пропозиція.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
12. Проект договору.pdf
23 березня 2023 12:58
23.1 Лист пояснення.pdf.p7s
23 березня 2023 12:58
11.Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2023 12:58
3.5 Капремонт покрівлі.PDF
23 березня 2023 12:58
13. Згода Галас.pdf
23 березня 2023 12:58
23.1 Лист пояснення.pdf
23 березня 2023 12:58
15. Витяг ЭДР Фрейм 21.03.2023.pdf
23 березня 2023 12:58
3.5 Капремонт покрівлі.PDF.p7s
23 березня 2023 12:58
23.2 Витяг ЄДР Укррдорбуд.pdf
23 березня 2023 12:58
6. Витяг МВС.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН"
#43151741
Переможець 7 370 627,40
UAH з ПДВ
28 березня 2023 15:31

Документи

28 березня 2023 15:30
Електронний підпис
28 березня 2023 15:29
Протокол №356.pdf
25 березня 2023 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2023 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН"
#43151741
7 370 627,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2023 15:30
Електронний підпис
28 березня 2023 15:29
Протокол №356.pdf
25 березня 2023 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 13:47
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2023 15:03
ДУ № 6 до договору № 280.pdf зміни до договору
11 вересня 2023 15:02
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2023 11:25
ДУ № 5 до договору № 280.pdf зміни до договору
30 червня 2023 11:24
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2023 14:50
ДУ № 4 до дог. № 280;.pdf зміни до договору
28 червня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2023 18:15
ДУ № 3 до договору № 280.pdf зміни до договору
20 червня 2023 18:15
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 14:16
ДУ№ 2 до договору № 280.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 14:15
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 14:55
ДУ №1 до договору №280.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 14:54
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 14:33
Договір №280.pdf укладений
05 квітня 2023 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3.3 та 3.4 Договору від 05.04.2023 №280, уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається позитивною енспертною оцінкою, виданою ТОВ "Експертиза МВК" №41485 від 03.ю04.2023р. та згідно з Договірною ціною становить: 7 355 401,56 грн.(сім мільйонів триста п'ятдесят п'ять тисяч чотириста одна грн. 56 коп.), у т.ч. ПДВ - 1 225 900,26 грн.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 22.03.2023 року № 144 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації на 2023 рік» Сторони уклали Додаткову угоду № 2 (далі – Угода) до Договору № 280 від 05.04.2023 року (далі – Договір) та Додаткової угоди № 1 від 05.04.2023 року про наступне: 1. Керуючись пунктом 3.6 та 11.3.d Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 7 355 401,56 (сім мільйонів триста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста одна гривня 56 копійок), у тому числі ПДВ – 1 225 900,26 (один мільйон двісті двадцять п’ять тисяч дев’ятсот гривень 26 копійок) з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. На I півріччя 2023 року бюджетні зобов’язання становлять – 5 729 338,68 (п’ять мільйонів сімсот двадцять дев’ять тисяч триста тридцять вісім гривень 68 копійок), у тому числі ПДВ – 954 889,78 (дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят дев’ять гривень 78 копійок), з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. На II півріччя 2023 року бюджетні зобов’язання становлять – 1 626 062,88 (один мільйон шістсот двадцять шість тисяч шістдесят дві гривні 88 копійок), у т.ч. ПДВ – 271 010,48 (двісті сімдесят одна тисяча десять гривень 48 копійок.)
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до п 11.10 договору № 280 від 05.04.2023 уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони домовилися внести зміни до п .13. "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКИ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" Договору виклавши його в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони , відповідно до п.11.10 Договору уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. У зв"язку із зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторни домовилися внести зміни до розділу "13.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору виклавши його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 22.03.2023 року № 144 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації на 2023 рік» Сторони уклали Додаткову угоду № 2 (далі – Угода) до Договору № 280 від 05.04.2023 року (далі – Договір) та Додаткової угоди № 1 від 05.04.2023 року про наступне: 1. Керуючись пунктом 3.6 та 11.3.d Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 7 355 401,56 (сім мільйонів триста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста одна гривня 56 копійок), у тому числі ПДВ – 1 225 900,26 (один мільйон двісті двадцять п’ять тисяч дев’ятсот гривень 26 копійок) з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. На I півріччя 2023 року бюджетні зобов’язання становлять – 5 729 338,68 (п’ять мільйонів сімсот двадцять дев’ять тисяч триста тридцять вісім гривень 68 копійок), у тому числі ПДВ – 954 889,78 (дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят дев’ять гривень 78 копійок), з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. Згідно рішення сесії Київської міської ради від 08.06.2023 № 6488/6529 бюдженті зобов'язання на ІІ півріччя 2023 року становлять – 1 626 062,88 (один мільйон шістсот двадцять шість тисяч шістдесят дві гривні 88 копійок), у т.ч. ПДВ – 271 010,48 (двісті сімдесят одна тисяча десять гривень 48 копійок.)
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 3.3. та 11.6. Договору від 14.08.2023 № 694, у відповідності до фактично виконаних обсягів та у зв'язку з завершенням виконання робіт (надання послуг) уклали додаткову угоду про наступне: 1 Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 6 256 475.52 грн (шість мільйонів двісті п'ятдесят шість тисяч чотириста сімдесят п'ять грн. 52 коп. ) у т.ч. ПДВ - 1042745,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 256 475,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 042 745,92 UAH)