Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 478 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 390,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 19:20 |
Додаток № 6.doc | |
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 5.doc | |
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 4.doc | |
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 3.doc | |
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 2.doc | |
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 1.doc | |
17 березня 2023 19:18 |
ТД (кап ремонт покрівля ЗДН 678).doc |
20 березня 2023 10:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2023 19:20 |
Додаток № 6.doc
|
|||
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 5.doc
|
|||
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 4.doc
|
|||
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 3.doc
|
|||
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 2.doc
|
|||
17 березня 2023 19:19 |
Додаток № 1.doc
|
|||
17 березня 2023 19:18 |
ТД (кап ремонт покрівля ЗДН 678).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000108 ● 6acbc22514234dfb92a9dc86900b1a24
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-03-17-011192-a 17.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 16:13:44
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 15:28:44
відповідь на запит
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 26.04.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації є балансоутримувачем нерухомого майна закладів освіти, що передані в оперативне управління.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в навчальних закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників шкіл та дитячих садочків та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.. складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та складає кошторис на певний вид робіт, з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи наведене вище і нагальну потребу в закупівлі зазначених робіт, визначається очікувана вартість предмета закупівлі для здійснення відповідної закупівлі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 09:42:59
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 28.04.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 26.04.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 14:30:20
відповідь на запит
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 02.05.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, з метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва складено дефектний акт (відомість дефектів) де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників дитячого садочку для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі
Після укладання договору з переможцем торгів ціна договору на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») була відкоригована за результатами позитивного експертного звіту від 03 квітня 2023 року № 41485, виданого ТОВ «Експертиза МВК».
Додатки:
1. Копія дефектного акту (відомість дефектів) та інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №678 на вулиці Волго-Донська, 77 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
2. Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік
3. Копія позитивного експертного звіту від 03 квітня 2023 року № 41485, виданого ТОВ «Експертиза МВК».
- Відповідь на запит по моніторингу на покрівлю 678 (05.05.).pdf
- 1. Копія дефектного акту (відомість дефектів) та інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навча.pdf
- 2. Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік.pdf
- 3. Копія експертизи № 41485.pdf
- 1. Копія дефектного акту (відомість дефектів) та інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навча.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН" |
7 370 627,40
UAH з ПДВ
|
7 370 627,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРЕЙМ КОНСТРАКШН" #43151741 |
Переможець |
7 370 627,40
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 15:03
|
ДУ № 6 до договору № 280.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 11:25
|
ДУ № 5 до договору № 280.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2023 14:50
|
ДУ № 4 до дог. № 280;.pdf | зміни до договору |
28 червня 2023 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 18:15
|
ДУ № 3 до договору № 280.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:16
|
ДУ№ 2 до договору № 280.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 14:55
|
ДУ №1 до договору №280.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 14:33
|
Договір №280.pdf | укладений |
05 квітня 2023 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 3.3 та 3.4 Договору від 05.04.2023 №280, уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається позитивною енспертною оцінкою, виданою ТОВ "Експертиза МВК" №41485 від 03.ю04.2023р. та згідно з Договірною ціною становить: 7 355 401,56 грн.(сім мільйонів триста п'ятдесят п'ять тисяч чотириста одна грн. 56 коп.), у т.ч. ПДВ - 1 225 900,26 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 22.03.2023 року № 144 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації на 2023 рік» Сторони уклали Додаткову угоду № 2 (далі – Угода) до Договору № 280 від 05.04.2023 року (далі – Договір) та Додаткової угоди № 1 від 05.04.2023 року про наступне: 1. Керуючись пунктом 3.6 та 11.3.d Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 7 355 401,56 (сім мільйонів триста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста одна гривня 56 копійок), у тому числі ПДВ – 1 225 900,26 (один мільйон двісті двадцять п’ять тисяч дев’ятсот гривень 26 копійок) з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. На I півріччя 2023 року бюджетні зобов’язання становлять – 5 729 338,68 (п’ять мільйонів сімсот двадцять дев’ять тисяч триста тридцять вісім гривень 68 копійок), у тому числі ПДВ – 954 889,78 (дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят дев’ять гривень 78 копійок), з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. На II півріччя 2023 року бюджетні зобов’язання становлять – 1 626 062,88 (один мільйон шістсот двадцять шість тисяч шістдесят дві гривні 88 копійок), у т.ч. ПДВ – 271 010,48 (двісті сімдесят одна тисяча десять гривень 48 копійок.) |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, відповідно до п 11.10 договору № 280 від 05.04.2023 уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони домовилися внести зміни до п .13. "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКИ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" Договору виклавши його в новій редакції, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони , відповідно до п.11.10 Договору уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. У зв"язку із зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторни домовилися внести зміни до розділу "13.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору виклавши його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 22.03.2023 року № 144 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації на 2023 рік» Сторони уклали Додаткову угоду № 2 (далі – Угода) до Договору № 280 від 05.04.2023 року (далі – Договір) та Додаткової угоди № 1 від 05.04.2023 року про наступне: 1. Керуючись пунктом 3.6 та 11.3.d Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 7 355 401,56 (сім мільйонів триста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста одна гривня 56 копійок), у тому числі ПДВ – 1 225 900,26 (один мільйон двісті двадцять п’ять тисяч дев’ятсот гривень 26 копійок) з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. На I півріччя 2023 року бюджетні зобов’язання становлять – 5 729 338,68 (п’ять мільйонів сімсот двадцять дев’ять тисяч триста тридцять вісім гривень 68 копійок), у тому числі ПДВ – 954 889,78 (дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят дев’ять гривень 78 копійок), з моменту затвердження бюджетних призначень, а саме з 06 квітня 2023 року. Згідно рішення сесії Київської міської ради від 08.06.2023 № 6488/6529 бюдженті зобов'язання на ІІ півріччя 2023 року становлять – 1 626 062,88 (один мільйон шістсот двадцять шість тисяч шістдесят дві гривні 88 копійок), у т.ч. ПДВ – 271 010,48 (двісті сімдесят одна тисяча десять гривень 48 копійок.) |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 3.3. та 11.6. Договору від 14.08.2023 № 694, у відповідності до фактично виконаних обсягів та у зв'язку з завершенням виконання робіт (надання послуг) уклали додаткову угоду про наступне: 1 Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 6 256 475.52 грн (шість мільйонів двісті п'ятдесят шість тисяч чотириста сімдесят п'ять грн. 52 коп. ) у т.ч. ПДВ - 1042745,92 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |