Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Вебсайт: | http://vokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Вікторія Устименко +380332773111 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 5 591 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 915,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач сплачує за поставлений природний газ протягом 15 банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі природного газу та виставлення відповідного рахунку. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 16:53 |
Тендерна документація.docx | |
17 березня 2023 16:53 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
17 березня 2023 16:53 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
17 березня 2023 16:53 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
17 березня 2023 16:53 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000006 ● 648f728a64e04d0ba1a57686f8922073
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2023 № 34-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.07.2023 № 34-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-03-17-010700-a 17.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 11:45:57
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-010700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 12:13:09
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) розглянуло запит про надання пояснень Західному офісу Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-03-17-010700-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно зазначених питань.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: закупівля здійснюється на очікувану вартість потреби у природньому газі на квітень – грудень 2023 року, на підставі аналізу обсягів споживання природнього газу за аналогічний період в 2022 році.
Визначення очікуваної вартості було здійснено Замовником відповідно до Постанови НКРЕКП від 24.12.2019 №3013 «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки», Постанови Кабінету Міністрів України від 19.07.2022 № 812 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбулось згідно з розділом ІІІ Кодексу газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи»; Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 «Про затвердження Кодексу газорозподільних систем».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-13 16:55:34
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-010700-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно ч. 1 ст. 638 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Прошу надати пояснення (інформацію, документи) з якої підстави проект договору про закупівлю, наведений у додатку 3 до тендерної документації не містить порядку змін його умов.
Крім того, згідно п. 13 договору сторони погодили такий порядок внесення змін до цього Договору: усі зміни і доповнення до цього Договору оформлюються письмово у формі додаткової угоди про внесення змін до цього Договору та підписуються уповноваженими представниками Сторін, крім випадків, зазначених у пунктах 13.4 та 13.5 цього Договору.
Враховуючи наведене, надайте пояснення, яким чином в договорі передбачено виконання умов даного пункту в разі настання випадків за п.13.4 та 13.5 Договору при тому, що в умовах договору відсутня інформація про порядок зміни його умов та відсутні зазначені п. 13.4 та 13.5?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 09:39:48
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) розглянуло запит про надання пояснень Західному офісу Держаудитслужби управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-03-17-010700-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно зазначених питань.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» :
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Розділом 13 Договору №187 постачання природного газу від 03 квітня 2023 року передбачений такий порядок змін умов договору :
«13.3.Сторони погодили такий порядок внесення змін до цього Договору: усі зміни і доповнення до цього Договору оформлюються письмово у формі додаткової угоди про внесення змін до цього Договору та підписуються уповноваженими представниками Сторін, крім випадків, зазначених у пунктах 13.4 та 13.5 цього Договору.
13.4. Сторони зобов'язуються повідомляти одна одну рекомендованим листом з повідомленням про зміни власних платіжних реквізитів, ЕІС-коду, адреси, номерів телефонів, факсів у п'ятиденний строк з дня виникнення відповідних змін.
13.5.Постачальник має статус платника податку на прибуток на загальних підставах, передбачених Податковим кодексом України, а також є платником податку на додану вартість.
Споживач ____________ платником податку на додану вартість та _____________статус
(є/ не є, потрібне зазначити) (має/ не має, потрібне зазначити)
платника податку на прибуток на загальних умовах, передбачених Податковим кодексом України.
У разі будь-яких змін у статусі платника податків Сторони зобов'язані повідомити одна одну про такі зміни протягом трьох робочих днів з дати таких змін рекомендованим листом з повідомленням.»
При публікації проекту договору нумерація рядків впродовж усього тексту документа зазнала змін, у зв’язку з чим вищезазначені пункти втратили свою нумерацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Волинська обласна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) розглянуло висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Природний газ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-17-010700-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у висновку повідомляємо, що на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Замовник привів у відповідність до Закону істотні умови договору №187 від «03» квітня 2023 року, шляхом укладення додаткової угоди №2 від «26» липня 2023 року. Додатковою угодою врегульовано порядок змін умов договору, чим дотримано вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону. Замовник врахує виявлені порушення та зобов’язується дотримуватися вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час розміщення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.
2023-07-26 17:53:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
3 528 000,00
UAH з ПДВ
|
3 528 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
3 609 600,00
UAH з ПДВ
|
3 609 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
3 528 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 14:49
|
дод.угода 6 до 187.pdf | укладений |
23 жовтня 2023 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 17:01
|
Додаткова угода № 5 до договору № 187.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 16:35
|
дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 08:55
|
Додаткова угода № 3 до договору № 187.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 15:08
|
Додаткова угода № 2 до договору № 187.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2023 11:56
|
Додаткова угода № 1 до договору № 187.pdf | зміни до договору |
17 травня 2023 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 11:54
|
Договір № 187.pdf | укладений |
03 квітня 2023 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення постачання природного газу. |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |