Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично - дорожньої мережі на вул. Героїв Майдану в м. Чернівці
Очікувана вартість
21 291 551,00 UAH
UA-2023-03-17-010548-a 82c52dd373df4ebeaedd8468e962714e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2023 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2023 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2023 00:02
Очікувана вартість: 21 291 551,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212 915,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 200000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично - дорожньої мережі на вул. Героїв Майдану в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник перевіряє надані послуги протягом 10 робочих днів з дня подання актів здачі-приймання наданих послуг або повертає їх Виконавцю в разі виявлення невідповідності в частині фактично наданих послуг. Замовник зобов’язується протягом 30 календарних днів з моменту підписання належно оформленого акту здачі-приймання наданих послуг прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2023р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2023 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2023 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 16:36

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання тендерної пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Сума забезпечення: 200000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору.
17 березня 2023 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2023 16:36
Додаток 4 до ТД- ПР вул. Г. Майдану.doc
17 березня 2023 16:36
ТД -ПР вул. Г. Майдану.doc
17 березня 2023 16:36
Додаток 3 до ТД - ПР вул. Г. Майдану.doc
17 березня 2023 16:36
Додаток 2 до ТД - ПР вул. Г. Майдану.docx
17 березня 2023 16:36
Додаток 1 до ТД -ПР вул. Г.Майдану.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога ЗАМОВНИКА про наявність інженера з організації дорожнього руху!!!
Дата подання: 20 березня 2023 17:10
Дата відповіді: 23 березня 2023 09:07
Доброго Дня. Шановний Замовник! Відповідно до вимог пп.1.2.1 п.1.2 додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити наявність інженера з організації дорожнього руху – не менше 1 особи. Чинний класифікатор професій не містить такої посади як «інженер з організації дорожнього руху». Окрім того, Довідник кваліфікаційних характеристик професій не містить кваліфікаційні вимоги до такої посади. Зокрема, Довідник КХП є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності. Зважаючи на це, вимагати від учасників наявність особи по видуманій професії, яка не передбачена чинними нормативно-правовими актами є повною ДИСКРИМІНАЦІЄЮ та НЕЗАКОННОЮ ВИМОГОЮ стосовно учасників. Дана вимога суперечить всім основоположним принципам здійснення публічних закупівель та діючим нормам чинного законодавства України. Зважаючи на це, просимо Вас виключити дану вимогу про наявність в учасників «інженера з організації дорожнього руху – не менше 1 особи» із Тендерної документації!!! У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник! Замовником не вимагається наявність інженера з організації дорожнього руху відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій - (Код КП-3152). Згідно якого, це і є Інженер з безпеки руху. У штаті учасника посада інженера з безпеки руху повинна бути обов’язково, оскільки, даний працівник повинен забезпечити безпеку дорожнього руху, контролювати технічний стан автотранспортних засобів, стан здоров'я та рівень підготовки водіїв і безпечність їхньої роботи, здійснювати роботу щодо запобігання ДТП та дотримання правил безпечного перевезення вантажів під час будівництва, виконання капітальних та поточних ремонтів вулично-дорожньої мережі. Тому, дана особа, повинна бути в штаті учасника.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА щодо надання трудових книжок
Дата подання: 20 березня 2023 17:41
Дата відповіді: 23 березня 2023 09:07
Шановний Замовнику, відповідно до вимог пп.1.2.2 п.1.2 додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити наявність інженера з організації дорожнього руху та інженера з пожежної безпеки шляхом надання копії/оригіналу трудової книжки. Проте чинне законодавства України, зокрема Кодекс законів про працю України надає право залучати залучати спеціалістів на підставі трудового договору за сумісництвом про що не вносяться записи в трудову книжку або на умовах цивільно-правового договору (ЦПД). Тому вимагати надання саме трудової книжки на вказаних працівників, позбавляючи учасників залучати на інших умовах таких осіб є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ та ПРОТИЗАКОННОЮ вимогою! Тому, Просимо Вас привести усунути дані дискримінаційні вимоги та забрати вимогу про надання трудових книжок щодо вказаних працівників, або добавити можливість підтвердити їх наявність шляхом надання наказу про сумісництво або цивільно-правового Договору (ЦПД).!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику! Замовником відповідно до вимог пп.1.2.2 п.1.2 додатку №3 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити наявність інженера з організації дорожнього руху та інженера з пожежної безпеки шляхом надання копії/оригіналу трудової книжки. Дані особи повинні бути на об'єкті будівництва на постійній основі, тому дані працівники повинні бути в штаті учасника.
Уточнення в розцінках на роботи
Дата подання: 21 березня 2023 15:04
Дата відповіді: 22 березня 2023 16:16
Локальний кошторис №02-01-08 на розмітку (під рухом). Кошторисні норми України на ремонтно-будівельні роботи, збірник 18(Благоустрій) - в даному збірнику відсутня розцінка КР18-56-1-1 Розмітка проїжджої частини емаллю, розм. 1.4. Одиниця виміру-100м2. Просимо надати відомість трудових та матеріально-технічних ресурсів на індивідуальну кошторисну норму.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: КР18-56-1-1 Розмiтка проїжджої частини емаллю, розм.1.4
Склад робіт: Очищення покриття вiд пилу та бруду. Установлення огородження. Вiдбивання лiнiї
шнуром з розмiткою. Нанесення лiнiї. Зняття огорожi.
Вимірник : 100м2


Витрати труда робiтникiв - будiвельникiв, люд.год - 6,888
Середнiй розряд робiт - 3
Машини маркірувальні, маш.год/ люд.год - 1,896/2,44584
Машини поливально-мийні, місткість 6000 л, маш.год/люд.год - 1,944/2,5272
Емаль т - 0,042


Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-21-000042 ● 48852ba622ca462583d7dbae6f1edb11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2023 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.04.2023 № 109

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-03-17-010548-a 17.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-01 09:17:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично - дорожньої мережі на вул. Героїв Майдану в м. Чернівці (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-010548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-03-17-010548-a.
3. Надати інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури абзацу п’ятого пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині надання договірної ціни, локальних кошторисів, відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат та інших документи відповідно до своєї тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-02 16:59:37

відповідь на запит ДАСУ ПР вулично-дорожньої мережі на вул. Героїв Майдану

На запит про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично - дорожньої мережі на вул. Героїв Майдану в м. Чернівці» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі- UA-2023-03-17-010548-a) повідомляємо про наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлюються відповідно до Наказу від 23.09.2003р. №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів (зі змінами) та виготовленої проектно-кошторисної документації (копія позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації додається).
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації. Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroy ( 5-та закупівля на 4 сторінці пошуку).
Також надаємо документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог абзацу п’ятого пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині надання договірної ціни, локальних кошторисів, відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат відповідно до своєї тендерної пропозиції (сканкопії додаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок Державної аудиторської служби України від 10.05.2023р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-17-010548-a (далі - Висновок) департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради надає аргументовані заперечення, з огляду на наступне. Як вказано в констатуючій частині Висновку Замовник в пункті 3 додатку 3 до тендерної документації визначив спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі за пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушив пункти 28 та 44 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 44 Особливостей передбачено підстави для прийняття Замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та обов’язок Змовника відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, зокрема, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підпункт другий), та/або якщо учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (підпункт восьмий). Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже, реченням першим абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей встановлено імперативну норму для переможця процедури закупівлі стосовно надання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Водночас реченням другим абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей передбачено право замовника вимагати надання учасником документального підтвердження стосовно відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до інформаційного повідомлення на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України (https://minjust.gov.ua/m/otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravah-pro-bankrutstvo-u-razi-vidsutnosti-dostupu-do-onlayn-servisu) з 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств можна отримати у формі інформаційного листа. Згідно з інформацією, що розміщена на сайті Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), функції пошуку та перегляду відомостей про осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка довідок Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також доступ до публічного АРІ будуть відновлені після закінчення воєнного стану в Україні. Отже, Замовник на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів не мав змоги самостійно отримати інформацію про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами другим та восьмим пункту 44 Особливостей, оскільки доступ до такої інформації був обмеженим (і залишається обмеженим на сьогоднішній день), натомість був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі наявності підстав, передбачених, в тому числі, підпунктами другим та восьмим пункту 44 Особливостей. Звертаємо увагу, що відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи відсутність доступу до онлайн-сервісів для самостійної перевірки учасників на предмет наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі Замовником в розділі 3 додатку 3 до тендерної документації встановлено вимоги стосовно надання переможцем процедури закупівлі, серед іншого, інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підпункт другий) та скан-копії інформаційної довідки в довільній формі міжрегіонального управління Міністерства юстиції України за місцем знаходження учасника про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (підпункт восьмий). З огляду на викладене вище, вважаємо, що Замовник, встановивши в тендерній документації спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі за підпунктами другим та восьмим пункту 44 Особливостей, не порушив вимоги пунктів 28 та 44 Особливостей.

2023-05-15 11:51:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" 17 741 100,00
UAH з ПДВ
17 741 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 20 277 666,00
UAH з ПДВ
20 277 666,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 березня 2023 19:08
Електронний підпис
24 березня 2023 18:54
53. Сертифікат ISO 45001.pdf
24 березня 2023 18:54
52. Сертифікат ISO 14001.pdf
24 березня 2023 18:54
51. Сертифікат ІSО 9001.pdf
24 березня 2023 18:54
48. Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
24 березня 2023 18:54
44. Відгуки.pdf
24 березня 2023 18:54
42.1. Довідка досвід.pdf
24 березня 2023 18:54
42.1. Довідка досвід.pdf
24 березня 2023 18:54
39.Повідчення водіїв.pdf
24 березня 2023 18:54
32. Атестат АБС.pdf
24 березня 2023 18:53
31. Транспортна схема.pdf
24 березня 2023 18:53
30. Договір поставки АБС.pdf
24 березня 2023 18:53
26. Інвентарні картки.pdf
24 березня 2023 18:53
25.Техпаспорта .pdf
24 березня 2023 18:53
24.Договора оренди і акти.pdf
24 березня 2023 18:53
23. Довідка МТБ.pdf
24 березня 2023 18:53
21. Проєкт договору.pdf
24 березня 2023 18:53
15-17. Банківська гарантія.rar
24 березня 2023 18:53
14. Копія паспорта та іпн.pdf

Публічні документи

04 квітня 2023 16:07
Електронний підпис
04 квітня 2023 16:05
довідки на переможця.pdf
04 квітня 2023 16:05
Довідка.zip
04 квітня 2023 16:05
Довідка (1).zip
24 березня 2023 17:20
Електронний підпис
24 березня 2023 17:19
Лист-згода Мороз В.В..pdf
24 березня 2023 16:33
Електронний підпис
24 березня 2023 16:31
1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 березня 2023 16:31
56_Звіт ISO 45001 (оригінал).pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 12.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 3.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 ч. 2.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 1.pdf
24 березня 2023 16:31
61_Копія витягу ПДВ.pdf
24 березня 2023 16:31
46_Протокол 9.pdf
24 березня 2023 16:31
Генеральний договір.pdf
24 березня 2023 16:31
ЗАЯВА.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 6.pdf
24 березня 2023 16:31
55_Звіт ISO 14001 (оригінал).pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 4.pdf
24 березня 2023 16:31
12_довідка субпідрядник.pdf
24 березня 2023 16:31
53_сертифікат 37001.pdf
24 березня 2023 16:31
53_Звіт про аудит 37001.pdf
24 березня 2023 16:31
Виписка по рахунку.pdf
24 березня 2023 16:31
54_Звіт ISO 9001 (оригінал).pdf
24 березня 2023 16:31
48_Наказ 448.pdf
24 березня 2023 16:31
47_Протокол 10.pdf
24 березня 2023 16:31
63_Статут (копія).pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 13.pdf
24 березня 2023 16:31
13_технічне завдання.pdf
24 березня 2023 16:31
63_Опис (копія).pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 2.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 9.pdf
24 березня 2023 16:31
62_Копія ліцензії.pdf
24 березня 2023 16:31
14_проект договору.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 10.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 8.pdf
24 березня 2023 16:31
63_Протокол 7.pdf
24 березня 2023 16:31
42_довідка субпідрядник.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 11.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 7.pdf
24 березня 2023 16:31
11, 41_гл технічні вимоги.pdf
24 березня 2023 16:31
57_довідка ст. 17 загальна.pdf
24 березня 2023 16:31
2_довідка забезпечення.pdf
24 березня 2023 16:31
25_атестат.pdf
24 березня 2023 16:31
33_диплом Поважна С.О..pdf
24 березня 2023 16:31
29_Накази.7z
24 березня 2023 16:31
30_ДИПЛОМИ.7z
24 березня 2023 16:31
32_трудова переклад.pdf
24 березня 2023 16:31
38_відгук до договору 2.pdf
24 березня 2023 16:31
16-17_техпаспорта.7z
24 березня 2023 16:31
22_довідка абз.pdf
24 березня 2023 16:31
18_довідка на балансі.pdf
24 березня 2023 16:31
23_договір абз.pdf
24 березня 2023 16:31
37_Аналогічний договір 1П.pdf
24 березня 2023 16:31
32_трудова Поважна С.О..pdf
24 березня 2023 16:31
35_диплом Протіковський.pdf
24 березня 2023 16:31
36_довідка досвід.pdf
24 березня 2023 16:31
15_довідка обладнання.pdf
24 березня 2023 16:31
38_відгук до договору 1П.pdf
24 березня 2023 16:31
24_транспортна схема.pdf
24 березня 2023 16:31
26_довідка працівники.pdf
24 березня 2023 16:31
31_посвідчення водіїв.pdf
24 березня 2023 16:31
34_трудова Протіковський.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"
#30051316
Відхилено 17 741 100,00
UAH з ПДВ
30 березня 2023 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 10:07
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 20 277 666,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2023 16:05

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «XXI СТОЛІТТЯ-ПЛЮС» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку за формою таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо), стовпчик 2 якої не містить характеристик техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: В пункті 1 інформаційної довідки щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо), наданої учасником, зазначено інформацію про наявність автомобіля бортового вантажопідйомністю від 5 т – ГАЗ 33023. Проте, відповідно до свідоцтва про реєстрацію даного транспортного засобу серії СХО №529433, його повна маса становить 3450 кг, а маса без навантаження – 2000 кг, тобто вантажопідйомність становить 1450 кг, а отже менше 5 т. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано скан-копії договорів № 03/10-22/01 від 03.10.2022 р., № 29/11-22/1 від 29.11.2022 р., № 04/01/22-12 від 04.01.2022 р., укладених з ТОВ «НАДВІРНЯНСЬКА АВТОБАЗА». Проте лист-підтвердження (вих. № 4 від 24.03.2023 р.) від ТОВ «НАДВІРНЯНСЬКА АВТОБАЗА» не містить інформації про замовника закупівлі. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: В пункті 9 інформаційної довідки щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо), наданої учасником, зазначено інформацію про наявність навантажувача одноковшевого, вантажопідйомністю від 1 т – Racoon HT-60. Проте, вантажопідйомність даного міні-навантажувача, відповідно до інформації з відкритих джерел, становить 760 кг, тобто менше ніж 1 т. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності крана на автомобільному ходу надано лист-підтвердження від ФОП Костюк І.І., що не містить інформації про замовника закупівлі. 1.6. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності трактора надано скан-копію договору оренди від 01.03.2023 р. № 01/03-23-1, укладеного з КП «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство» Богородчанської селищної ради. Проте, відповідно до свідоцтва про реєстрацію машини серії АБ № 021446, КП «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство» Богородчанської селищної ради не являється власником даного трактора. 1.7. Невідповідність щодо наявності асфальтобетонного заводу, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності асфальтобетонного заводу надано скан-копію договору поставки від 01.03.2023р. №01/03-23, укладеного з ТОВ «Весна-ІФ». Проте, даний асфальтобетонний завод не атестований згідно ДСТУ Б В.2.7-305:2015, затверджених Наказом Мінрегіону № 345 від 30.12.2015. 1.8. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади або інших документів, що підтверджують наявність в учасника водіїв автомобільного транспорту (категорії С) – не менше 8 осіб, машиністів котка – не менше 5 осіб; машиніста навантажувача – не менше 1 особи; машиніста екскаватора – не менше 1 особи; машиніста автогрейдера – не менше 1 особи; машиніста бульдозера – не менше 1 особи; машиніста машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів – не менше 1 особи; машиніста асфальтоукладальника – не менше 1 осіб; тракториста – не менше 1 особи. 1.9. Невідповідність щодо мови, якою складена тендерна пропозиція, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції, надано скан-копії документів іноземною мовою (файл під назвою «39.Повідчення водіїв.pdf», сторінки 21-23, 27, ), що видані іншими установами чи підприємствами, однак у складі тендерної пропозиції відсутній їх автентичний переклад українською мовою. 1.10. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині виконання робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення надано скан-копію договору № 15/06-18 від 15.06.2021 р., укладеного з ТОВ «Надвірнянська автобаза», та скан-копію договору № 03/06-15 від 03.06.2021р., укладеного з ТОВ «ВІ ЕС БУД», проте дані підприємства, враховуючи інформацію з Єдиного державного реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не є Замовниками відповідно до п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1.Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.7. Пункт 1.1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.8. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.9. Пункт 7 розділу 1 тендерної документації. 2.10. Пункт 1.3.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.

Документи

30 березня 2023 11:12
Електронний підпис
25 березня 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2023 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

03 квітня 2023 16:05
Електронний підпис
30 березня 2023 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2023 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
20 277 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2023 16:05
Електронний підпис
30 березня 2023 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 10:25
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 11:18
ДД 5 - ПР на вул. Героїв Майдану.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 11:14
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2023 08:59
ДД 4 - ПР Героїв Майдану.pdf зміни до договору
08 вересня 2023 08:57
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2023 09:41
ДД 3 - ПР Героїв Майдану.pdf зміни до договору
28 червня 2023 09:40
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2023 15:09
ДД 2 - ПР Героїв Майдану.pdf зміни до договору
05 червня 2023 15:08
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2023 12:06
ДД1 ПР вул. Героїв Майдану.pdf зміни до договору
05 травня 2023 12:05
Електронний підпис укладений
14 квітня 2023 13:50
ПР - Героїв Майдану.pdf укладений
14 квітня 2023 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розділ 4 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті договору слово "роботи" замінено словом "послуги".
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.1. Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1. договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 17 415 180,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 902 530,00 UAH)