Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САХНОВЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44072378 |
Місцезнаходження: | 64501, Україна , Харківська обл., смт Сахновщина, вул.Тарасів шлях, будинок 69 |
Контактна особа: |
Даниленко Яніна Анатоліївна 0982389347 y.danilenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2023 17:03 |
Очікувана вартість: | 1 207 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 035,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником на підставі виставлених видаткових накладних, відстрочка платежу за Товар становить 30 (тридцять) календарних днів з моменту поставки Товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 16:18 |
ТД вугілля.doc | |
17 березня 2023 16:18 |
ДОГОВІР проект.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 29 березня 2023 10:02
Дата подання: 13 квітня 2023 15:40
Дата подання: 05 травня 2023 12:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000032 ● 51bb7afe65834be9afa3e2d32420c82a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.06.2023 № 138
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.06.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.06.2023 № 138
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19. UA-2023-03-17-010335-a 17.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-12 16:23:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне.
(Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-17-010335-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-13 11:58:26
Вугілля кам’яне. (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне)
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу UA-M-2023-06-06-000032 від 06.06.2023) процедури закупівлі «Вугілля кам’яне. (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне)- з очікуваною вартістю 1 207 000 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-010335-a, повідомляємо наступне: інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься у додатку 2 тендерної документації, розроблені на підставі вимогам ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010.
Закупівлю здійснено згідно затвердженого кошторису на 2023 рік, очікувана вартість склала 1 207 000 грн. з ПДВ. Також при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Відділ освіти культури, молоді та спорту керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 та проведенням моніторингу цін відповідних закупівель , інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», Замовником 06.12.2021 на сайті https://khsakhnov-ruo.gov.ua/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства. Додаємо посилання на публікацію: https://khsakhnov-ruo.gov.ua/publichni-zakupivli-2/ (протокол №10/1 від 17.03.2023р)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 19:18:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне.
(Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-17-010335-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- в ході проведення моніторингу встановлено, що пункт 1 розділу IV тендерної документації містить наступну умову: «Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель». Тоді як згідно з пунктом 32 та абзацом другим пункту 28 Особливостей Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Поясніть встановлену невідповідність;
- пункт 4.9 додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації містить наступну інформацію: «Ціни в Договорі можуть бути змінені у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування». Зазначений пункт не враховує зміни ціни в договорі у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування як це передбачено підпунктом 6 пункту 19 Особливостей. Поясніть встановлену невідповідність;
- за результатами проведених торгів між Замовником та учасником-переможцем ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР» укладено договір про закупівлю від 01.06.2023 № 4 (далі – Договір) та додаткові угоди від 01.06.2023 № 1, від 01.06.2023 № 2, від 06.06.2023 № 3, від 07.06.2023 № 4 та від 08.06.2023 № 5. Просимо пояснити чим викликана необхідність укладання вищевказаних додаткових угод? Чи відбувалось збільшення або зменшення ціни за одиницю товару? Чи звертався до Вас ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР» з письмовими обґрунтуваннями та підтверджуючими документами щодо необхідності внесення змін у ціну товару за Договором? Якщо так, то просимо надати листи постачальника та підтверджуючі такі коливання відповідні документи у вигляді довідок органів Статистики та\або Торгово-промислової палати.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 11:20:50
«Вугілля кам’яне. (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне)»
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу UA-M-2023-06-06-000032 від 06.06.2023) процедури закупівлі «Вугілля кам’яне. (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне)- з очікуваною вартістю 1 207 000 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-010335-a, повідомляємо наступне: пунктом 33 Особливостей передбачено, що Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Тому Замовник, керуючись вищезазначеним пунктом, зазначив у ТД п. 1 Розділ IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій», що «Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель».
Що стосується ціни, яка перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, то згідно з п. 28 Особливостей, Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. У ТД інформація зазначена у п. 8 Розділу I «Загальні положення» 8.1. Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Згідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» від 15.03.2022 № 2120-IX передбачено, що тимчасово на період дії правового режиму воєнного та надзвичайного стану оподатковують за ставкою у розмірі 7% операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України. У зв’язку з такими змінами замовники можуть вносити зміни до ціни в договорі про закупівлю: пропорційно до зміни відповідних ставок та/або пільг з оподаткування, як у бік збільшення, так і в бік зменшення.
На підставі п 10.4 розділу X “Додаткові умови» та з метою приведення Договір № 4 від 01.06.2023 на закупівлю товарів у відповідність до п 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Сторони уклали додаткову угоду № 1 від 01 червня 2023 року.
У зв’язку з технічною помилкою та з метою приведення у відповідність Договір № 4 від 01.06.2023 на закупівлю товарів до Тендерної документації та Тендерної пропозиції переможця торгів, а саме марку вугілля кам’яне Г (Г1) (0-200) на марку вугілля кам’яне Г (Г2) (0-200) укладено додаткову угоду № 2 від 01 червня 2023 року.
Ціна Тендерної пропозиції складала 1184550,00 грн з ПДВ, але в Договорі № 4 від 01.06.2023 грошова сума словами не відповідала вище зазначеній сумі. У зв’язку цим з приведено у відповідність суму договору Додатковою угодою № 3 від 06.06.2023.
Додаток до договору - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, та більш детально розкриває зміст договірних умов. Додатковою угодою № 4 від 07.06.2023 винесено на окремий аркуш Додаток № 1.
У зв’язку з обмеженими лімітними призначеннями на вугілля кам’яне по закладам до шкільної освіти, та з метою реєстрації Договору в управлінні державній казначейській службі, Сторони внесли зміни додатковою угодою № 5 від 08.06.2023 до «Рознарядки на вугілля». При цьому, сума договору, ціна, загальна кількість та якість вугілля кам’яного не змінювалася.
Ціна за одиницю Товару не збільшувалася і не зменшувалася.
ТОВ «Старт Лідер» не звертався з письмовим обґрунтуванням щодо необхідності зміни ціни товару за Договором.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушення до висновку Державної аудиторської служби України у сфері публічних закупівель процедури закупівлі «Вугілля кам’яне. (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне) з очікуваною вартістю 1 207 000 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-010335-a інформуємо наступне, Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до умов до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищезазначеного та з метою усунення порушення укладено та опубліковано додаткову угоду № 6 від 29 червня 2023 року до Договору № 4 про закупівлю товарів від 01 червня 2023 року. Зазначимо, що нами прийнято до уваги Ваші зауваження та враховуючи вище зазначене наголошуємо, що у подальшій роботі установи, працівники безумовно будуть дотримуватись норм чинного законодавства.
2023-07-03 14:48:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД |
989 960,00
UAH з ПДВ
|
989 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СТАРТ ЛІДЕР |
1 184 550,00
UAH з ПДВ
|
1 184 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
1 206 000,00
UAH з ПДВ
|
1 206 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД #42436754 |
Рішення скасоване |
989 960,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 15:04
|
|
ТОВ СТАРТ ЛІДЕР #40070712 |
Рішення скасоване |
1 184 550,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 15:04
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Рішення скасоване |
1 206 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 15:04
|
|
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД #42436754 |
Рішення скасоване |
989 960,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 08:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2023 16:12
|
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД #42436754 |
Відхилено |
989 960,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 11:18
|
|
ТОВ СТАРТ ЛІДЕР #40070712 |
Переможець |
1 184 550,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2023 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 травня 2023 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 14:50
|
7ду.PDF | зміни до договору |
30 червня 2023 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 08:40
|
6ду.PDF | зміни до договору |
29 червня 2023 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2023 16:46
|
протокол.PDF | зміни до договору |
09 червня 2023 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2023 10:33
|
5ду вуг.PDF | зміни до договору |
08 червня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 14:07
|
додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
07 червня 2023 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2023 12:04
|
додаткова угода_3.jpg | зміни до договору |
06 червня 2023 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 09:01
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
05 червня 2023 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 09:30
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
01 червня 2023 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 09:23
|
договір 4.PDF | укладений |
01 червня 2023 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору у розділ Х "Додаткові умови" |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з технічною помилкою Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №4 про закупівлю товарів від 01 червня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У з’вязку з технічною помилкою Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №4 про закупівлю товарів від 01 червня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до дотакової угоди №3 від 06.06.2023р., а саме п.3 - додаток Специфіікація до договору №4 від 01 червня 2023 року викласти в окремому файлі, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна адреси ТОВ "Старт Лідер" |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |