Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040507 Тернівка - Софіївка - /Кривий Ріг – станція Гейківка/ км 8+300 - км 16+600 Криворізького району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
579 143 749,00 UAH
UA-2023-03-17-009988-a ● 2033f023a8d24a5d94a26e4c5ac3f229
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 579 143 749,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 895 718,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення не передбачено
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення не передбачено
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040507 Тернівка - Софіївка - /Кривий Ріг – станція Гейківка/ км 8+300 - км 16+600 Криворізького району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О040507 Тернівка - Софіївка - /Кривий Ріг – станція Гейківка/ км 8+300 - км 16+600
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує протягом 90 (девʼяноста) календарних днів на небюджетні рахунки Генерального підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, попередню оплату на виконання робіт у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України _______________________________________________________________ (далі – Постанови КМУ), Положенням про здійснення департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації попередньої оплати товарів, робіт і послуг та надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів у 2023 році, затвердженого наказом департаменту житлового-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 06.03.2023 №____ (далі – Положення). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма КБ-3) та Акту приймання виконаних дорожних робіт та/або наданих послуг робіт (форма КБ-2в (УПВ), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, але не пізніше 24 грудня поточного року | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 30 банківських днів після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» (зі змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 11:51 |
Перелік змін до ТД 23.03 (2).docx | |
24 березня 2023 11:51 |
ЗТД Гейківка 8-16 км23.03 (2).doc | |
24 березня 2023 11:51 |
Перелік змін до ТД 23.03 (2).docx | |
24 березня 2023 11:51 |
ЗТД Гейківка 8-16 км23.03 (2).doc |
24 березня 2023 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2023 11:51 |
Перелік змін до ТД 23.03 (2).docx
|
||||||
24 березня 2023 11:51 |
ЗТД Гейківка 8-16 км23.03 (2).doc
|
||||||
24 березня 2023 11:51 |
Перелік змін до ТД 23.03 (2).docx
|
||||||
24 березня 2023 11:51 |
ЗТД Гейківка 8-16 км23.03 (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-17-009988-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:37342256
Дата подання: 24 березня 2023 14:09
усунення дискримiнацiйних вимог
Додатком 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації Замовника від учасників закупівлі вимагається підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій довідками за формами зазначених у Додатку 6 та 6.1 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про обладнання, основних будівельних (дорожніх) машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) Учасника та технологій, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, що буде залучена Учасником до виконання усіх робіт за Договором про закупівлю.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (за формою Додатку 6 до тендерної документації), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (обліку).
Умовами додатку 1 передбачено що машини та механізми повинні бути власністю учасника або залучені за договорами оренди (лізингу), суборенди із наданням актів прийняття даної техніки від власника, як мінімум на строк виконання робіт за предметом закупівлі.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує учасників в участі у закупівлі виходячи з наступного.
Замовником не передбачено залучення машин та механізмів за договорами надання послуг. При цьому, право власності на даний транспорт до учасника не переходить, послуги надаються на замовлення учасника транспортом з екіпажем виконавця послуг за договором про надання послуг. Спроможність залучення техніки не весь період надання послуг може бути підтверджене гарантійним листом власника техніки.
Таким чином, Замовником в тендерній документації створено дискримінаційні умови, які позбавляють можливості прийняття участі у закупівлі, що порушує права та законні інтереси нашого підприємства, як потенційного учасника закупівлі
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови тендерної документації шляхом внесення змін в частині підтвердження наявності машин та механізмів договорами надання послуг техніки.
Розгорнути
Згорнути
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (за формою Додатку 6 до тендерної документації), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (обліку).
Умовами додатку 1 передбачено що машини та механізми повинні бути власністю учасника або залучені за договорами оренди (лізингу), суборенди із наданням актів прийняття даної техніки від власника, як мінімум на строк виконання робіт за предметом закупівлі.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує учасників в участі у закупівлі виходячи з наступного.
Замовником не передбачено залучення машин та механізмів за договорами надання послуг. При цьому, право власності на даний транспорт до учасника не переходить, послуги надаються на замовлення учасника транспортом з екіпажем виконавця послуг за договором про надання послуг. Спроможність залучення техніки не весь період надання послуг може бути підтверджене гарантійним листом власника техніки.
Таким чином, Замовником в тендерній документації створено дискримінаційні умови, які позбавляють можливості прийняття участі у закупівлі, що порушує права та законні інтереси нашого підприємства, як потенційного учасника закупівлі
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови тендерної документації шляхом внесення змін в частині підтвердження наявності машин та механізмів договорами надання послуг техніки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2023 10:03
Доводимо до Вашого відома, що тендерна документація розроблена Замовником згідно вимог і за принципами, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі», та Постановою 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також обґрунтовано та деталізована з урахуванням особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства на підставі Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Уповноваженого органу у сфері дорожнього господаства, затверджених наказом Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель – Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572 (далі – Методичні рекомендації).
Зазначені рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації та направлені на підвищення ефективності закупівель та уникнення потенційних ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, недотримання зобов’язань потенційними виконавцями, а також містять деталізацію кваліфікаційних критеріїв, яка в розумінні Закону не є дискримінацією.
Разом із тим, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості, Постанова 1178), умов тендерної документації (далі –ТД) ТД містить інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, разом з тим, вона не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому Учасники мають надавати у складі тендерних пропозиції (далі –ТП) інформацію та документи з дотриманням норм чинного законодавства відповідно до вимог тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до положень ст. 5 Закону одними із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Щодо зазначення що нібито «Умовами додатку 1 передбачено що машини та механізми повинні бути власністю учасника або залучені за договорами оренди (лізингу), суборенди із наданням актів прийняття даної техніки від власника, як мінімум на строк виконання робіт за предметом закупівлі. Замовником не передбачено залучення машин та механізмів за договорами надання послуг.» Проте вказане не відповідає дійсності та свідчить про те, що потенційний Учасник не вірно трактує вимоги тендерної документації. Оскільки згідно вимог п.1 ч.1 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідки, за формами зазначених у Додатку 6 та 6.1 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про обладнання, основних будівельних (дорожніх) машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) Учасника та технологій, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, що буде залучена Учасником до виконання усіх робіт за Договором про закупівлю. А як вбачається згідно примітки Додатку 6 до ТД «якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення” транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (інструменти) ТОЩО (договір оренди, лізингу АБО В ІНШИЙ СПОСІБ, ВИЗНАЧЕНИЙ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ)».
З урахуванням вищезазначеного ТД передбачає надання залучення машин і механізмів зокрема, але не виключно і за договорами надання послуг, а отже не містить жодних дискримінаційних вимог, на підставі чого відсутні підстави для внесення змін в ТД в цій частині.
Зазначені рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації та направлені на підвищення ефективності закупівель та уникнення потенційних ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, недотримання зобов’язань потенційними виконавцями, а також містять деталізацію кваліфікаційних критеріїв, яка в розумінні Закону не є дискримінацією.
Разом із тим, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості, Постанова 1178), умов тендерної документації (далі –ТД) ТД містить інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, разом з тим, вона не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому Учасники мають надавати у складі тендерних пропозиції (далі –ТП) інформацію та документи з дотриманням норм чинного законодавства відповідно до вимог тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до положень ст. 5 Закону одними із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Щодо зазначення що нібито «Умовами додатку 1 передбачено що машини та механізми повинні бути власністю учасника або залучені за договорами оренди (лізингу), суборенди із наданням актів прийняття даної техніки від власника, як мінімум на строк виконання робіт за предметом закупівлі. Замовником не передбачено залучення машин та механізмів за договорами надання послуг.» Проте вказане не відповідає дійсності та свідчить про те, що потенційний Учасник не вірно трактує вимоги тендерної документації. Оскільки згідно вимог п.1 ч.1 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідки, за формами зазначених у Додатку 6 та 6.1 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про обладнання, основних будівельних (дорожніх) машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) Учасника та технологій, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, що буде залучена Учасником до виконання усіх робіт за Договором про закупівлю. А як вбачається згідно примітки Додатку 6 до ТД «якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення” транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (інструменти) ТОЩО (договір оренди, лізингу АБО В ІНШИЙ СПОСІБ, ВИЗНАЧЕНИЙ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ)».
З урахуванням вищезазначеного ТД передбачає надання залучення машин і механізмів зокрема, але не виключно і за договорами надання послуг, а отже не містить жодних дискримінаційних вимог, на підставі чого відсутні підстави для внесення змін в ТД в цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-03-17-009988-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:37342256
Дата подання: 24 березня 2023 14:11
усунення дискримiнацiйних вимог
Додатком 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації Замовника від учасників закупівлі вимагається підтвердити наявність фінансової спроможності.
Так, тендерною документацією від учасників вимагається у складі своєї тендерної пропозиції надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані.
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 5% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Вважаємо встановлений замовником обсяг річного доходу (виручки) є дискримінаційною вимогою, що обмежує учасників в участі у закупівлі виходячи з наступного.
Останнім звітним періодом для нашого підприємства є 2022 рік. Рік, в якому розпочата війна проти України, та усі потужності підприємств та підприємців спрямовані на оборонні та гуманітарні заходи. Протягом 2022 року більшість підприємств не здійснювало господарської діяльності. Основним видом господарської діяльності нашого підприємства є виконання робіт із будівництва доріг, проте, у 2022 році наше підприємство позбавлене можливості виконання даної господарської діяльності внаслідок збройної агресії рф, що унеможливлює отримання доходу (виручки) від господарської діяльності.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови тендерної документації шляхом внесення змін в частині встановлення фіксованого обсягу річного доходу (виручки) у фінансовій звітності за останній звітний період.
Розгорнути
Згорнути
Так, тендерною документацією від учасників вимагається у складі своєї тендерної пропозиції надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або копію «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про їх прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані.
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 5% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Вважаємо встановлений замовником обсяг річного доходу (виручки) є дискримінаційною вимогою, що обмежує учасників в участі у закупівлі виходячи з наступного.
Останнім звітним періодом для нашого підприємства є 2022 рік. Рік, в якому розпочата війна проти України, та усі потужності підприємств та підприємців спрямовані на оборонні та гуманітарні заходи. Протягом 2022 року більшість підприємств не здійснювало господарської діяльності. Основним видом господарської діяльності нашого підприємства є виконання робіт із будівництва доріг, проте, у 2022 році наше підприємство позбавлене можливості виконання даної господарської діяльності внаслідок збройної агресії рф, що унеможливлює отримання доходу (виручки) від господарської діяльності.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови тендерної документації шляхом внесення змін в частині встановлення фіксованого обсягу річного доходу (виручки) у фінансовій звітності за останній звітний період.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2023 10:08
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Приписи ст. 16 Закону визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час здійснення процедури закупівлі.
Разом із тим, згідно ч.3 ст.16 Закону, в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 ЗАМОВНИК САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ З ТИХ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ СТ. 16 ЗАКОНУ ТА УКАЗУЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
З урахуванням вищезазначеного вказана вимога не суперечить Закону чи Особливостям та не є дискримінаційною
У тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Приписи ст. 16 Закону визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час здійснення процедури закупівлі.
Разом із тим, згідно ч.3 ст.16 Закону, в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 ЗАМОВНИК САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ З ТИХ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ СТ. 16 ЗАКОНУ ТА УКАЗУЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
З урахуванням вищезазначеного вказана вимога не суперечить Закону чи Особливостям та не є дискримінаційною
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2023 13:18 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
29 березня 2023 13:18
|
Електронний підпис |
29 березня 2023 13:16
|
Гейківка 8 -16 км.pdf |