Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
552 000,00 UAH
UA-2023-03-17-009889-a 17c9f73d9b1e4df49869342dc5d0ec7c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпортун Андрій Олександрович

+380414340321 crl_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Бердичівського району" Гришковецької селищної, Райгородоцької, Семенівської та Швайківської сільських рад
Код ЄДРПОУ: 01991599
Місцезнаходження: 13360, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район село Озадівка, вул.Центральна 5
Контактна особа: Шпортун Андрій Олександрович
+380414340321
crl_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Обґрунтування: керуючись пп. 4 та пп.12 п.13 Постанови КМУ від 12.10.22 №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», згідно Наказу № 79 від 14.03.2023 року, з метою оптимального завершення опалювального сезону, та забезпечення належного рівня надання медичних послуг для осіб, що перебувають на стаціонарному лікуванні та внутрішньо - переміщених осіб і постраждалих, що є учасниками бойових дій, та враховуючи Санітарні норми мікроклімату для приміщень лікарні, прийнято рішення про першочергову потребу у терміновій та безвідкладній закупівлі додаткового об’єму твердого палива (паливної деревини) у кількості 400 м3. Попередні розрахунки об’єму твердого палива були хибними та не врахували температурних коливань і стану опалювальної системи лікарні, яка значно збільшила реальний об’єм споживання палива. Тому, у зв’язку з вищезазначеним керівництво Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Бердичівського району» Гришковецької селищної, Райгородоцької, Семенівської та Швайківської сільських рад звернулось до ФОП Осика Антон Миколайович терміново укласти Договір про постачання необхідної кількості твердого палива (паливної деревини) на умовах попереднього Договору № 86 від 23.12.2022.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 метри кубічні
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Житомирська, 85а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

17 березня 2023 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Осика Антон Миколайович
#3533405793
Переможець 552 000,00
UAH
17 березня 2023 15:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2023 12:22
Електронний підпис укладений
20 березня 2023 12:19
Протокол 59.PDF зміни до договору
20 березня 2023 12:15
Електронний підпис укладений
17 березня 2023 16:04
Таблиця температури.pdf укладений
17 березня 2023 15:53
Наказ 79.PDF укладений
17 березня 2023 15:53
Договір.PDF укладений
17 березня 2023 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): невірно вказана дата початку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 552 000,00
UAH