Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

аварійний ремонт (заходи з енергозбереження), заміна частини вікон бібліотеки ім. М.Гоголя на вул. Великій Васильківській,136 у Голосіївському районі м.Києва
Очікувана вартість
199 962,00 UAH
UA-2023-03-17-009869-a a65c361a010442ccb22153cf00407dbf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорна Людмила Миколаївна

+380442599260 kultura_golos@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413541
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Нагорна Людмила Миколаївна
+380442599260
kultura_golos@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
аварійний ремонт (заходи з енергозбереження), заміна частини вікон бібліотеки ім. М.Гоголя на вул. Великій Васильківській,136 у Голосіївському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, Київ, вул. Велика Васильківська, 136
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

20 березня 2023 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО"
#36506603
Переможець 199 962,00
UAH з ПДВ
20 березня 2023 11:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 15:13
Електронний підпис укладений
20 червня 2023 13:55
ДУ №4.PDF зміни до договору
20 червня 2023 13:54
Електронний підпис укладений
04 травня 2023 13:19
Кошторисний розрахунок ремонт бібліотека Гоголя.PDF зміни до договору
04 травня 2023 13:18
Електронний підпис укладений
04 травня 2023 11:55
Договір бібліотека Гоголя .PDF зміни до договору
04 травня 2023 11:51
Електронний підпис укладений
02 травня 2023 14:00
ДУ № 2 .PDF зміни до договору
02 травня 2023 13:56
Електронний підпис укладений
02 травня 2023 13:44
Кошторисні розрахунки до ДУ №1.PDF зміни до договору
02 травня 2023 13:42
ДУ №1 .PDF зміни до договору
02 травня 2023 13:42
Кошторисні розрахунки укладений
20 березня 2023 13:23
Договір укладений
20 березня 2023 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни за результатами експертизи кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 04-02/54
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання забов'язань щодо надання послуг до 31.05.2023 р
Номер договору про закупівлю: 04-02/54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково загружено інший договір
Номер договору про закупівлю: 04-02/54
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-02/54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково внесені не вірні кошторисні
Номер договору про закупівлю: 04-02/54
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-02/54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фактичних обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 04-02/54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 198 844,80
UAH (в тому числі ПДВ 33 140,80 UAH)