Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕНЧАНСЬКИЙ СІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ "ПАРОСТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 37609523 |
Місцезнаходження: | 37254, Україна , Полтавська обл., с. Сенча, Миколаївська, 6 |
Контактна особа: |
Захарченко Володимир Олександрович 380668495586 PAROSTOKSENCHA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою (код ДК 021:2015 - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться в гривнях, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на банківський рахунок ПРОДАВЦЯ, або виставленому до оплати рахунку. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 15:19 |
Додаток 7 Заява згода.docx | |
17 березня 2023 15:19 |
Додаток 6 перелік документів переможця.docx | |
17 березня 2023 15:19 |
Додаток 5 Загальні відомості про учасника.docx | |
17 березня 2023 15:19 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
17 березня 2023 15:19 |
ТД_самоскид.docx | |
17 березня 2023 15:19 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
17 березня 2023 15:19 |
Додаток 2 Переік документів про відповідність вимогам статті 16.docx | |
17 березня 2023 15:19 |
Додаток 3 Інформація про технічні та якісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000062 ● 7bf8358f1af045e0bc0df38a80689280
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-03-17-009225-a 17.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 17:17:03
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-06 13:30:01
Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою (UA-2023-03-17-009225-a)
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 02.06.2023 р.
29.05.2023 року в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-009225-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«…Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.…»
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне:
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (до розрахунку бралося щонайменше 3 ціни).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою» визначені під час розробки та затвердження тендерної документації у відповідності до виробничих потреб Замовника, а саме: для цілорічного перевезення різноманітних будівельних і інертних матеріалів, а також для перевезення інженерних металоконструкції, промислового обладнання та інструменту необхідного для ремонту та обслуговування інженерних мереж та споруд в межах Сенчанської ОТГ Миргородського району Полтавської області дорогами всіх технічних категорій, у тому числі по пересіченої місцевості та в важких умовах на будівельних майданчиках, та в інших зелених зонах важкої експлуатації, та за допомогою крану-маніпулятору виконувати вантажно розвантажувальні та монтажні роботи.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту, за посиланням: https://senchanska-gromada.gov.ua/news/1680678919/
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-17-009225-a проведеного Державною аудиторською службою України. Замовник Сенчанський сільський комбінат комунальних підприємств «Паросток», в особі начальника Захарченко Володимира Олександровича, повідомляє про здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, шляхом оголошення усного попередження Уповноваженій особі Карпенко Людмили Анатоліївні, що відповідальна за проведення процедури закупівлі. Наказ № 201 від «27» червня 2023 року. Для своєчасного отримання повідомлень з майданчика Smarttender, та оперативного реагування на висновки про результати моніторингів ДАСУ Сенчанський СККП «Паросток» змінив електронну адресу для листування, яка не діяла на діючу.
2023-06-27 10:26:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини п’ятої статті статті 8 Закону № 922.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" |
4 399 000,00
UAH з ПДВ
|
4 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" #44082805 |
Переможець |
4 399 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 14:25
|
Договір_11_04_від 13.04.2023.pdf | укладений |
13 квітня 2023 14:24
|