Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
87 984,00 UAH
UA-2023-03-17-009142-a ● b883c01d3c6d4b9d8ed0494fbb9f55e3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
Контактна особа: |
Вікторія Оболоник +380677723179 viktoriatenderkr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 87 984,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 879,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9400 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 15:15 |
Тендерна документація 2023.doc | |
17 березня 2023 15:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 березня 2023 08:08
Дата відповіді: 20 березня 2023 08:23
Відповідно до умов тендерної документації учаснику потрібно надати
3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність повного виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів за предметом цієї закупівлі (договори повинні бути укладені через електронну систему закупівель та довідка в довільній формі з інформацією про наявність повного виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів повинна мати номер ідентифікатору закупівель) з підтверджуючими документами:
- копією договорів з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору;
- копією оригіналів листів-відгуків від контрагента, що підтверджує успішне повне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, вартість та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості.
вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою що порушує право Скаржника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
АМКУ вважає , що ця вимога є дискримінаційною підтвердження
Витяг з рішення АМКУ № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення № UA-2017-03-10-000350-a)
Уперше в українському законодавстві можливість встановлення замовником вимоги до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів з’явилась у Положенні про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921.
Законами України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI та «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII також було передбачено можливість встановлення замовником вимоги щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
На відміну від зазначених нормативно-правових актів Законом про публічні закупівлі замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), Замовник може вимагати від Учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто вимога щодо наявності декількох аналогічних договорів не є дискримінаційною, а навпаки, є нормою Закону. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна |
87 890,00
UAH з ПДВ
|
87 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна #2195609589 |
Переможець |
87 890,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 11:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 13:03
|
Дод.уг.№5 від 20.11.23 (Дог.103).pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 14:47
|
Дод.уг.№4 від 25.09.23 (Дог.№103).pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 14:12
|
Дог №103 від 14.04.23.pdf | укладений |
14 квітня 2023 14:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 9400 | кілограм |
9,35
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 42 075,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни Договору на 13 090,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля | 3500 | кілограм |
9,35
UAH
|