Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі
Очікувана вартість
826 653,00 UAH
UA-2023-03-17-008448-a ● 949c9e358ba04c9cae0e816fc0134b3b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
Контактна особа: |
Вікторія Оболоник +380677723179 viktoriatenderkr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 826 653,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 266,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6475 кілограм
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
6475 кілограм
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
4625 кілограм
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
7400 кілограм
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 14:49 |
Тендерна документація 2023.doc | |
17 березня 2023 14:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 березня 2023 08:08
Дата відповіді: 20 березня 2023 08:30
Відповідно до умов тендерної документації учаснику потрібно надати
3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність повного виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів за предметом цієї закупівлі (договори повинні бути укладені через електронну систему закупівель та довідка в довільній формі з інформацією про наявність повного виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів повинна мати номер ідентифікатору закупівель) з підтверджуючими документами:
- копією договорів з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору;
- копією оригіналів листів-відгуків від контрагента, що підтверджує успішне повне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, вартість та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості.
вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою що порушує право Скаржника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
АМКУ вважає , що ця вимога є дискримінаційною підтвердження
Витяг з рішення АМКУ № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення № UA-2017-03-10-000350-a)
Уперше в українському законодавстві можливість встановлення замовником вимоги до учасників щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів з’явилась у Положенні про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 921.
Законами України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI та «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII також було передбачено можливість встановлення замовником вимоги щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
На відміну від зазначених нормативно-правових актів Законом про публічні закупівлі замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон), Замовник може вимагати від Учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто вимога щодо наявності декількох аналогічних договорів не є дискримінаційною, а навпаки, є нормою Закону. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що приклад рішення АМКУ з приводу аналогічних договорів не є коректним, так як закупівля здійснювалась 10 березня 2017 року, тобто відповідно до старої редакції Закону, де була зазначена вимога саме до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до нової редакції - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що приклад рішення АМКУ з приводу аналогічних договорів не є коректним, так як закупівля здійснювалась 10 березня 2017 року, тобто відповідно до старої редакції Закону, де була зазначена вимога саме до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до нової редакції - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
825 007,50
UAH з ПДВ
|
825 007,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Переможець |
825 007,50
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 15:04
|
ду № 6 (дог. № 95 від 13.04.23).pdf | укладений |
17 липня 2023 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2023 10:58
|
ДУ 5 від 07.07.23 до дог. 95.pdf | зміни до договору |
10 липня 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 11:57
|
Дод.уг.№5 від 26.05 (Дог.№95).pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2023 10:05
|
Додаткова угода № 4 до дог. № 95 від 13.04.2023.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 10:14
|
ДУ № 3 до дог. № 95.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 13:46
|
Дог№95 від 13.04.23.pdf | укладений |
13 квітня 2023 13:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
цибуля | 6475 | кілограм |
56,40
UAH
|
морква | 6475 | кілограм |
33,50
UAH
|
буряк | 4625 | кілограм |
12,60
UAH
|
капуста | 7400 | кілограм |
24,95
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) зменшення ціни за одиницю товару "буряк" до 11,29 грн/кг; 2) зменшення ціни за одиницю товару "капуста" до 23,99 грн/кг; 3) зменшення ціни договору на 13 162,75 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору на 239 070,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору на 535 065,81 грн |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |