Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору
Очікувана вартість
6 140 160,00 UAH
UA-2023-03-17-008060-a ● d29f05630e9f4867aeeef5af3da0e4ce
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Вебсайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Кітнік Олександр Миколайович +380969718948 asfalt-bred@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2023 16:01 |
Очікувана вартість: | 6 140 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 401,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43980 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
3990 кілограм
Фарба для дорожньої розмітки червоного кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 14:35 |
Додаток 5 Підтвердження відповідності учасника.docx | |
17 березня 2023 14:35 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
17 березня 2023 14:35 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
17 березня 2023 14:35 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 березня 2023 14:35 |
Додаток 1.1 Відомості про учасника.docx | |
17 березня 2023 14:35 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
17 березня 2023 14:35 |
тд 2023 (фарба).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 20 березня 2023 16:10
Дата відповіді: 22 березня 2023 15:51
Доброго дня, у розумінні тендерної документації поняття "строк (термін) придатності" та "гарантійний термін зберігання" це поняття тотожні? Це потрібно для того щоб не повторити ситуацію яка трапилась з попередніми торгами. І взагалі, просимо Вас розглянути можливість змінити в тендерній документації вислів, "строк (термін) придатності" на вираз "гарантійний термін зберігання" адже як показала практика термін "строк (термін) придатності" використовується в технічній документації лише в одного виробника, а це є дискримінацією по відношенню до всіх інших виробників, що порушує принципи державних закупівель а також є корупційною складовою. До того ж дані формулювання ніяким чином не впливають саме на якість матеріалу для дорожнього покриття.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, стосовно внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога про строк (термін) придатності фарби для дорожньої розмітки є досить важливою, оскільки однією із функції Замовник є організація безпеки дорожнього руху на дорогах, що перебувають на балансі підприємства, яка включає зокрема і нанесення дорожньої розмітки. Гарантійний строк зберігання фарби не дає змоги перевірити якість фарби протягом дванадцяти місяців з дати виготовлення, що є досить суттєвою вимогою для замовника.
Згідно зі статтею 1 ЗУ «Про захист прав споживачів»:
а) гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
б) строк (термін) придатності - строк (термін), визначений нормативно-правовими актами, умовами договору, протягом якого у разі додержання відповідних умов зберігання та/або експлуатації чи споживання продукції її якісні показники і показники безпеки повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів.
Крім того, відповідно до норм чинного законодавства України відсутнє визначення терміну "Дискримінація". За загальноприйнятною практикою дискримінаційними визначаються специфічні вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах Замовника жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг. В свою чергу конкурентними вимогами можна вважати такі, яким відповідають два і більше учасника.
На ринку фарби для дорожньої розмітки є не менше два учасника, які відповідають вимогам, встановленими в тендерній документації в частині зазначення строку (терміну) придатності.
Враховуючи вище викладеного, замовником не враховано Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації.
Вимога про строк (термін) придатності фарби для дорожньої розмітки є досить важливою, оскільки однією із функції Замовник є організація безпеки дорожнього руху на дорогах, що перебувають на балансі підприємства, яка включає зокрема і нанесення дорожньої розмітки. Гарантійний строк зберігання фарби не дає змоги перевірити якість фарби протягом дванадцяти місяців з дати виготовлення, що є досить суттєвою вимогою для замовника.
Згідно зі статтею 1 ЗУ «Про захист прав споживачів»:
а) гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
б) строк (термін) придатності - строк (термін), визначений нормативно-правовими актами, умовами договору, протягом якого у разі додержання відповідних умов зберігання та/або експлуатації чи споживання продукції її якісні показники і показники безпеки повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів.
Крім того, відповідно до норм чинного законодавства України відсутнє визначення терміну "Дискримінація". За загальноприйнятною практикою дискримінаційними визначаються специфічні вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах Замовника жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг. В свою чергу конкурентними вимогами можна вважати такі, яким відповідають два і більше учасника.
На ринку фарби для дорожньої розмітки є не менше два учасника, які відповідають вимогам, встановленими в тендерній документації в частині зазначення строку (терміну) придатності.
Враховуючи вище викладеного, замовником не враховано Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-17-008060-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 31 березня 2023 23:36
Стосовно акцепту пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", яка не відповідає вимогам тендерної документації
Добрий день.
У вкладенні скарга на стосовно акцепту пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", яка не відповідає вимогам тендерної документації
Просимо розглянути та відхилити пропозицію ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У іншому випадку будемо змушені звертатись до АМКУ.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника та розуміння необхідності закупівлі насправді якісних лакофарбових матеріалів.
Розгорнути
Згорнути
У вкладенні скарга на стосовно акцепту пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", яка не відповідає вимогам тендерної документації
Просимо розглянути та відхилити пропозицію ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У іншому випадку будемо змушені звертатись до АМКУ.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника та розуміння необхідності закупівлі насправді якісних лакофарбових матеріалів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2023 17:07
Уважно розглянувши скаргу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» №1708-Т від 31.03.2023 року стосовно акцепту пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", яка не відповідає вимогам тендерної документації (Дата подання 31.03.2023, 23:36. Номер вимоги: UA-2023-03-17-008060-a.a1) повідомляємо наступне.
І. Стосовно першого питання, викладеного в скарзі повідомляємо, що відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме - згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі;
- інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Додатком 4 передбачалось, що учасник повинен надати у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема:
6. У разі якщо продукція виготовляється не за СОУ, а за ТУ виробника, надати копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника) завірені виробником продукції. Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам фізико-хімічних показників предмету закупівлі.
Додатком 4 до тендерної документації передбачені наступні технічні характеристик предмету закупівлю:
Фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
• Білий, не менше 60;
• Червоний, не менше 30
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" у складі пропозиції надало зокрема:
- витяг з ТУ У 24.3-31299514-008:2007 зі змінами 1-5 (сторінки 13-71 файлу «4. Технічна специфікація.pdf»), який містить інформацію стосовно Коефіцієнту яскравості плівки фарби Сигнакул.
- Сертифікат якості на фарбу для дорожньої розмітки марки «Сигнакул» колір білий від 17.03.2023 року.
- Сертифікат якості на фарбу для дорожньої розмітки марки «Сигнакул» колір червоний від 17.03.2023 року.
Так відповідно до сторінки 9 змін 5 до ТУ У 24.3-31299514-008:2007 від 16.03.2023 року (сторінка 62-63 файлу «4. Технічна специфікація.pdf»):
Розділ 3, підрозділ 3.5 викласти в новій редакції:
«3.5 за фізико-механічними показниками фарби повинні відповідати нормам, зазначеним в таблиці 1
Відповідно до п.1 Таблиці 1 Змін 5 до ТУ У 24.3-31299514-008:2007, координати колірності X та Y фарби, що нанесена на покриття проїзної частини автомобільних доріг чи на штучні покриття аеродромів, повинні відповідати вказаним у табл.3 та на рис.1 п.8.5 ДСТУ 2587.
Відповідно до п.2 Таблиці 1 Змін 5 до ТУ У 24.3-31299514-008:2007, коефіцієнт яскравості плівки, %, не менше, для
- білий - 0,6
- червоний – не нормується.
Відповідно до Примітки до Таблиці 3 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні умови» зазначено, що координати колірних зон для червоного та синього (блакитного) кольорів не визначають.
Крім того, в поданих у складі пропозиції ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» Сертифікатів якості на фарбу для дорожньої розмітки марки «Сигнакул» від 17.03.2023 року білого та червоного кольорів зазначено коефіцієнт яскравості плівки для білої фарби 60%, для червоної – 30%.
Враховуючи вище викладене, учасник ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» поданими документами підтвердив фізико-технічні показники фарби, а тому дана пропозиція не підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ІІ. Стосовно другого питання, викладеного в скарзі, повідомляємо, що відповідно до п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен в складі пропозиції надати лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
На виконання вимоги замовника учасник ТОВ ХІМІЯ ПАРК» надав у складі пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю №2017/ПЗ від 21.03.2023 року, в якому надається згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних директора ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» з метою забезпечення участі у процедурі закупівлі.
Неточна відповідність формулювання в лист-згоді на обробку персональних даних учасника було розцінено замовником як формальну помилку, яка не впливає на кваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», а тому не підлягає відхиленню в цій частині.
Враховуючи зазначене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі «Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору» №254 від 30.03.2023 року.
І. Стосовно першого питання, викладеного в скарзі повідомляємо, що відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме - згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі;
- інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Додатком 4 передбачалось, що учасник повинен надати у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема:
6. У разі якщо продукція виготовляється не за СОУ, а за ТУ виробника, надати копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника) завірені виробником продукції. Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам фізико-хімічних показників предмету закупівлі.
Додатком 4 до тендерної документації передбачені наступні технічні характеристик предмету закупівлю:
Фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
• Білий, не менше 60;
• Червоний, не менше 30
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" у складі пропозиції надало зокрема:
- витяг з ТУ У 24.3-31299514-008:2007 зі змінами 1-5 (сторінки 13-71 файлу «4. Технічна специфікація.pdf»), який містить інформацію стосовно Коефіцієнту яскравості плівки фарби Сигнакул.
- Сертифікат якості на фарбу для дорожньої розмітки марки «Сигнакул» колір білий від 17.03.2023 року.
- Сертифікат якості на фарбу для дорожньої розмітки марки «Сигнакул» колір червоний від 17.03.2023 року.
Так відповідно до сторінки 9 змін 5 до ТУ У 24.3-31299514-008:2007 від 16.03.2023 року (сторінка 62-63 файлу «4. Технічна специфікація.pdf»):
Розділ 3, підрозділ 3.5 викласти в новій редакції:
«3.5 за фізико-механічними показниками фарби повинні відповідати нормам, зазначеним в таблиці 1
Відповідно до п.1 Таблиці 1 Змін 5 до ТУ У 24.3-31299514-008:2007, координати колірності X та Y фарби, що нанесена на покриття проїзної частини автомобільних доріг чи на штучні покриття аеродромів, повинні відповідати вказаним у табл.3 та на рис.1 п.8.5 ДСТУ 2587.
Відповідно до п.2 Таблиці 1 Змін 5 до ТУ У 24.3-31299514-008:2007, коефіцієнт яскравості плівки, %, не менше, для
- білий - 0,6
- червоний – не нормується.
Відповідно до Примітки до Таблиці 3 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. Загальні технічні умови» зазначено, що координати колірних зон для червоного та синього (блакитного) кольорів не визначають.
Крім того, в поданих у складі пропозиції ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» Сертифікатів якості на фарбу для дорожньої розмітки марки «Сигнакул» від 17.03.2023 року білого та червоного кольорів зазначено коефіцієнт яскравості плівки для білої фарби 60%, для червоної – 30%.
Враховуючи вище викладене, учасник ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» поданими документами підтвердив фізико-технічні показники фарби, а тому дана пропозиція не підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ІІ. Стосовно другого питання, викладеного в скарзі, повідомляємо, що відповідно до п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен в складі пропозиції надати лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
На виконання вимоги замовника учасник ТОВ ХІМІЯ ПАРК» надав у складі пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю №2017/ПЗ від 21.03.2023 року, в якому надається згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних директора ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» з метою забезпечення участі у процедурі закупівлі.
Неточна відповідність формулювання в лист-згоді на обробку персональних даних учасника було розцінено замовником як формальну помилку, яка не впливає на кваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», а тому не підлягає відхиленню в цій частині.
Враховуючи зазначене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі «Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору» №254 від 30.03.2023 року.
Номер вимоги: UA-2023-03-17-008060-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 20 квітня 2023 10:13
Тендерна документація за номером у прозоро UA-2023-03-17-008060-a, а саме технічна специфікація складена з порушенням норм чинного законодавства
Вимагає відмінити закупівлю за номером у прозоро UA-2023-03-17-008060-a у зв'язку з невідповідністю технічного завдання до норм чинного законодавства, а саме:
- Замовником у технічній специфікації (додаток 4) у технічних характеристиках учасники підтвердити наступні фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
для білого кольору, не менше 60, для червоного 30.
Також Замовник посилається на СОУ 42.1-37641918-116:2014 (або еквівалент) згідно якого повинна виготовлятись фарба для дорожньої розмітки.
Хочемо зазначити що відповідно даного СОУ 42.1-37641918-116:2014 у пункті 4.4 таблиці 1. Фiзико-технiчні показники фарби та плiвки пiсля її нанесення, коефiцiєнт яскравостi плiвки, нанесеної на покриття проїзної частини автомобiльних дорiг, повинен вiдповiдати значенням, вказаним в табл. 4 ДСТУ 2587.
Так від 01.08.2021 року в Україні діє ДСТУ 2587:2021 року в якому відповідно до таблиці 4, коефіцієнт яскравості плівки для білого кольору складає не менше 0,6, для червоного кольору не визначається.
Вимагаємо скасувати закупівлі, як таку яка не відповідає діючим нормативним актам, що спотворюють результати і якість запропонової продукції.
Розгорнути
Згорнути
- Замовником у технічній специфікації (додаток 4) у технічних характеристиках учасники підтвердити наступні фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
для білого кольору, не менше 60, для червоного 30.
Також Замовник посилається на СОУ 42.1-37641918-116:2014 (або еквівалент) згідно якого повинна виготовлятись фарба для дорожньої розмітки.
Хочемо зазначити що відповідно даного СОУ 42.1-37641918-116:2014 у пункті 4.4 таблиці 1. Фiзико-технiчні показники фарби та плiвки пiсля її нанесення, коефiцiєнт яскравостi плiвки, нанесеної на покриття проїзної частини автомобiльних дорiг, повинен вiдповiдати значенням, вказаним в табл. 4 ДСТУ 2587.
Так від 01.08.2021 року в Україні діє ДСТУ 2587:2021 року в якому відповідно до таблиці 4, коефіцієнт яскравості плівки для білого кольору складає не менше 0,6, для червоного кольору не визначається.
Вимагаємо скасувати закупівлі, як таку яка не відповідає діючим нормативним актам, що спотворюють результати і якість запропонової продукції.
Скасована
Дата: 20 квітня 2023 10:14
Причина: зміни
Номер вимоги: UA-2023-03-17-008060-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 20 квітня 2023 10:17
Тендерна документація за номером у прозоро UA-2023-03-17-008060-a, а саме технічна специфікація складена з порушенням норм чинного законодавства
Вимагає відмінити закупівлю за номером у прозоро UA-2023-03-17-008060-a у зв'язку з невідповідністю технічного завдання до норм чинного законодавства, а саме:
- Замовником у технічній специфікації (додаток 4) у технічних характеристиках учасники підтвердити наступні фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
для білого кольору, не менше 60, для червоного 30.
Також Замовник посилається на СОУ 42.1-37641918-116:2014 (або еквівалент) згідно якого повинна виготовлятись фарба для дорожньої розмітки.
Хочемо зазначити що відповідно даного СОУ 42.1-37641918-116:2014 у пункті 4.4 таблиці 1. Фiзико-технiчні показники фарби та плiвки пiсля її нанесення, коефiцiєнт яскравостi плiвки, нанесеної на покриття проїзної частини автомобiльних дорiг, повинен вiдповiдати значенням, вказаним в табл. 4 ДСТУ 2587.
Так від 01.08.2021 року в Україні діє ДСТУ 2587:2021 року в якому відповідно до таблиці 4, коефіцієнт яскравості плівки для білого кольору складає не менше 0,6, для червоного кольору не визначається.
Вимагаємо скасувати закупівлі, як таку яка не відповідає діючим нормативним актам, що спотворюють результати і якість запропонової продукції.
СОУ 42.1-37641918-116:2014 та ДСТУ 2587:2021 додається. в іншому випадку будемо звертатись у відповідні органи для оскарження рішення.
Розгорнути
Згорнути
- Замовником у технічній специфікації (додаток 4) у технічних характеристиках учасники підтвердити наступні фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
для білого кольору, не менше 60, для червоного 30.
Також Замовник посилається на СОУ 42.1-37641918-116:2014 (або еквівалент) згідно якого повинна виготовлятись фарба для дорожньої розмітки.
Хочемо зазначити що відповідно даного СОУ 42.1-37641918-116:2014 у пункті 4.4 таблиці 1. Фiзико-технiчні показники фарби та плiвки пiсля її нанесення, коефiцiєнт яскравостi плiвки, нанесеної на покриття проїзної частини автомобiльних дорiг, повинен вiдповiдати значенням, вказаним в табл. 4 ДСТУ 2587.
Так від 01.08.2021 року в Україні діє ДСТУ 2587:2021 року в якому відповідно до таблиці 4, коефіцієнт яскравості плівки для білого кольору складає не менше 0,6, для червоного кольору не визначається.
Вимагаємо скасувати закупівлі, як таку яка не відповідає діючим нормативним актам, що спотворюють результати і якість запропонової продукції.
СОУ 42.1-37641918-116:2014 та ДСТУ 2587:2021 додається. в іншому випадку будемо звертатись у відповідні органи для оскарження рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2023 17:37
Пояснення по суті скарги ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
UA-2023-03-17-008060-a.c4
Уважно розглянувши Вимогу ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" (20.04.2023, 10:17. ID: UA-2023-03-17-008060-a.c4) повідомляємо наступне.
Порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування встановлені Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості).
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначені та інші вимоги діючого законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було оприлюднено Тендерну документацію на закупівлю «Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору», код ДК 021:2015 - 44810000-1 – ФАРБИ (номенклатурна позиція - 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки).
Додатком 4 до тендерної документації передбачені наступні технічні характеристик предмету закупівлю:
Фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
- білий, не менше 60;
- червоний, не менше 30.
….
15. Відповідає СОУ 42.1-37641918-116:2014 (або еквівалент).
Пункт 3.1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме - згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі;
- інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Додатком 4 передбачалось, що учасник повинен надати у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема:
6. У разі якщо продукція виготовляється не за СОУ, а за ТУ виробника, надати копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника) завірені виробником продукції. Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам фізико-хімічних показників предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Разом з тим, через електронну систему закупівель жодних звернень до Замовника за роз’ясненнями чи з вимогою щодо усунення порушення в частині вимог щодо саме коефіцієнту яскравості плівки предмета закупівлі (та пов’язаних з цим інших вимог тендерної документації) не надходило.
Окрім того, Особливостями та Законом передбачений механізм оскарження тендерної документації до органу оскарження.
Так відповідно до пункту 56 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Проте скарг до органу оскарження стосовно тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2023-03-17-008060-a також не надходило.
Відтак можна вважати, що учасники, які подали свої тендерні пропозиції після ознайомлення з вимогами тендерної документації не скориставшись при цьому механізмом її оскарження, погодились з її вимогами та не вважали їх дискримінаційними чи такими, що суперечать законодавству.
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" для участі у закупівлі запропоновано продукцію, виготовлену не за СОУ 42.1-37641918-116:2014, а за ТУ У 24.3-31299514-008:2007, розробником яких є ТОВ «КОЛОР С.І.М».
Технічні умови – це стандарт підприємства на продукцію, що ним випускається, в якому встановлюються вимоги до продукції, що забезпечують її якість і безпеку. Враховуючи зазначене, обсяг технічних характеристик, які містяться в технічних умовах визначається їх розробником.
Рішенням №4746-р/пк-пз від 13.04.2023 ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АМКУ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ встановлено факт невідповідності пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" переможцем процедури закупівлі — "Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-17-008060-a.
На виконання вказаного рішення Протоколом №339 від 20.04.2023 пропозицію ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Натомість вимога ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" (20.04.2023, 10:17. ID: UA-2023-03-17-008060-a.c4) не містить саме вимоги надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Разом з тим, у Замовника відсутні вищезазначені підстави для відміни відкритих торгів UA-2023-03-17-008060-a.
Дякуємо за звернення.
UA-2023-03-17-008060-a.c4
Уважно розглянувши Вимогу ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" (20.04.2023, 10:17. ID: UA-2023-03-17-008060-a.c4) повідомляємо наступне.
Порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування встановлені Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості).
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначені та інші вимоги діючого законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було оприлюднено Тендерну документацію на закупівлю «Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору», код ДК 021:2015 - 44810000-1 – ФАРБИ (номенклатурна позиція - 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки).
Додатком 4 до тендерної документації передбачені наступні технічні характеристик предмету закупівлю:
Фізико-хімічні показники:
1. Коефіцієнт яскравості плівки:
- білий, не менше 60;
- червоний, не менше 30.
….
15. Відповідає СОУ 42.1-37641918-116:2014 (або еквівалент).
Пункт 3.1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме - згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (згідно Додатку 4) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі;
- інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Додатком 4 передбачалось, що учасник повинен надати у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема:
6. У разі якщо продукція виготовляється не за СОУ, а за ТУ виробника, надати копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника) завірені виробником продукції. Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам фізико-хімічних показників предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Разом з тим, через електронну систему закупівель жодних звернень до Замовника за роз’ясненнями чи з вимогою щодо усунення порушення в частині вимог щодо саме коефіцієнту яскравості плівки предмета закупівлі (та пов’язаних з цим інших вимог тендерної документації) не надходило.
Окрім того, Особливостями та Законом передбачений механізм оскарження тендерної документації до органу оскарження.
Так відповідно до пункту 56 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Проте скарг до органу оскарження стосовно тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2023-03-17-008060-a також не надходило.
Відтак можна вважати, що учасники, які подали свої тендерні пропозиції після ознайомлення з вимогами тендерної документації не скориставшись при цьому механізмом її оскарження, погодились з її вимогами та не вважали їх дискримінаційними чи такими, що суперечать законодавству.
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" для участі у закупівлі запропоновано продукцію, виготовлену не за СОУ 42.1-37641918-116:2014, а за ТУ У 24.3-31299514-008:2007, розробником яких є ТОВ «КОЛОР С.І.М».
Технічні умови – це стандарт підприємства на продукцію, що ним випускається, в якому встановлюються вимоги до продукції, що забезпечують її якість і безпеку. Враховуючи зазначене, обсяг технічних характеристик, які містяться в технічних умовах визначається їх розробником.
Рішенням №4746-р/пк-пз від 13.04.2023 ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АМКУ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ встановлено факт невідповідності пропозиції ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" переможцем процедури закупівлі — "Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: фарба для дорожньої розмітки білого та червоного кольору", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-17-008060-a.
На виконання вказаного рішення Протоколом №339 від 20.04.2023 пропозицію ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Натомість вимога ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" (20.04.2023, 10:17. ID: UA-2023-03-17-008060-a.c4) не містить саме вимоги надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Разом з тим, у Замовника відсутні вищезазначені підстави для відміни відкритих торгів UA-2023-03-17-008060-a.
Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-17-008060-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 04 квітня 2023 18:20
Дата подання: 04 квітня 2023 18:20
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ на рішення КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради про обрання Переможцем ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації з додатками згідно тексту, додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2023 15:40
рішення від 06.04.2023 № 4324.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2023 15:40
інформація про резолютивну частину рішення від 13.04.2023 № 4746.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2023 11:54
рішення від 13.04.2023 № 4746.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2023 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ від 13.04.2023 року №4746-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 18 квітня 2023 15:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
3 865 530,00
UAH з ПДВ
|
3 865 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
5 900 788,80
UAH з ПДВ
|
5 900 788,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Рішення скасоване |
3 865 530,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 14:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 березня 2023 00:00
|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Відхилено |
3 865 530,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 08:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 квітня 2023 00:00
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
5 900 788,80
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:02
|
ДУ2 від 21.12.2023 зменшення обсягів.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 10:15
|
Договір | укладений |
03 травня 2023 10:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фарба для дорожньої розмітки білого кольору | 43980 | кілограм |
123,00
UAH з ПДВ
|
Фарба для дорожньої розмітки червоного кольору | 3990 | кілограм |
123,12
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фарба для дорожньої розмітки білого кольору | 35370 |
123,00
UAH з ПДВ
|
|
Фарба для дорожньої розмітки червоного кольору | 3990 |
123,12
UAH з ПДВ
|