Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2023 01:04 |
Очікувана вартість: | 4 740 465,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 404,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2023 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2023 15:07 |
ТД ремонт тротуарів нов.docx | |
24 березня 2023 15:07 |
Перелік змін тротуари.pdf | |
22 березня 2023 11:43 |
Перелік змін 22.03.23.pdf | |
21 березня 2023 11:50 |
Перелік змін 21.03.23.pdf | |
20 березня 2023 16:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 20.03.23.docx |
24 березня 2023 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 березня 2023 15:07 |
ТД ремонт тротуарів нов.docx
|
||||||||||||
24 березня 2023 15:07 |
Перелік змін тротуари.pdf
|
||||||||||||
22 березня 2023 11:43 |
Перелік змін 22.03.23.pdf
|
||||||||||||
21 березня 2023 11:50 |
Перелік змін 21.03.23.pdf
|
||||||||||||
20 березня 2023 16:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 20.03.23.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-07-000009 ● 2449066ee5a84c8ca18a59ff2bb6025e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2023 11:32 |
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-03-17-007722-a
17.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 11:22:19
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-007722-a), проведеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до інформації, зазначеної у річному плані закупівель на 2023 рік UA-P-2023-03-17-002373-c, розміщеному до процедури закупівлі ID: UA-2023-03-17-007722-a, пунктом 8 джерелом фінансування закупівлі визначено кошти місцевого бюджету в сумі 4 879 992,00 грн.
Просимо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 14:45:46
Пояснення на запит Держаудитслужби від 20.06.2023.
Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 передбачено : « Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до договору №1 «Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 04 січня 2023 року, є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, умова щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розповсюджується на КП «УАШ» ЖМР.
Також повідомляємо , що у підприємства відсутній власний веб-сайт, на якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради надає Заперечення на висновок Держаудитслужби від 27.06.2023 року та Інформацію про усунення порушень згідно Висновку Держаудитслужби від 27.06.2023 року.
2023-07-03 09:30:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині відсутності в річному плані закупівель інформації про код економічної класифікації видатків бюджету. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
4 296 729,91
UAH з ПДВ
|
4 296 729,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
4 336 666,66
UAH з ПДВ
|
4 336 666,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
4 503 441,76
UAH з ПДВ
|
4 503 441,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Переможець |
4 296 729,91
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 08:45
|
Додаткова 1 до дог 226.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 17:07
|
Дог 226.pdf | укладений |
06 квітня 2023 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |