Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 14 за адресою: місто Мукачево, вулиця Василя Цібере, будинок 72)
Очікувана вартість
360 508,00 UAH
UA-2023-03-17-006340-a ● 590e01e6f1a543cc85783f3274a3d96c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143413 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2 |
Контактна особа: |
Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 360 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 802,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 14 за адресою: місто Мукачево, вулиця Василя Цібере, будинок 72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, вулиця Василя Цібере, будинок 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником в межах суми укладеного Договору після підписання Сторонами Акту та Довідки шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані послуги на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. (Закупівля здійснюється без застосування електронного аукціону) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 17:02 |
Перелік змін.docx | |
05 квітня 2023 14:58 |
Додаток 3 Техічне завдання ЗОШ _14 (нова редакція).docx | |
05 квітня 2023 14:58 |
Тендерна документація ЗОШ _14 (нова редакція).docx | |
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 3 Техічне завдання ЗОШ _14.docx | |
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 2 Підстави для відмови.docx | |
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 березня 2023 13:19 |
Тендерна документація ЗОШ _14.docx |
05 квітня 2023 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2023 17:02 |
Перелік змін.docx
|
||||||
05 квітня 2023 14:58 |
Додаток 3 Техічне завдання ЗОШ _14 (нова редакція).docx
|
||||||
05 квітня 2023 14:58 |
Тендерна документація ЗОШ _14 (нова редакція).docx
|
||||||
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 3 Техічне завдання ЗОШ _14.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 2 Підстави для відмови.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:19 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
17 березня 2023 13:19 |
Тендерна документація ЗОШ _14.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акредитація НААУ
Дата подання: 21 березня 2023 10:04
Дата відповіді: 22 березня 2023 17:03
В Додатку 3 Встановлена вимога – «Сертифікат, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно електромонтажних робіт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що виданий органом з сертифікації, який акредитований Національним Агентством акредитації України» (НААУ).»
Вимога щодо того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ, є незаконною та дискримінаційною.
Частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022
- №5320-р/пк-пз від 04.08.2022
- №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022
- №4172-р/пк-пз від 29.04.2022.
- №6162-р/пк-пз від 06.10.2022
Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ. Після чого Уповноважену особу може бути притягнуто до відповідальності за встановлення в Тендерній документації завідомо дискримінаційної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час формування вимог, Замовник керувався виключно Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі-Особливості) з врахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також іншими нормами чинного законодавства України.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи дану норму, Замовником сформовано вимоги до технічної частини тендерної документації.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Відповідно до статті 11 вищезазначеного Закону, Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом здійснення нагляду, повторних, позачергових та інших оцінок акредитованих органів. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов'язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію.
Щодо Сертифікату, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, то вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників вищезазначеного Сертифікату є в повній мірі правомірною та такою, що відповідність учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати Сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018, а наявність зазначеного сертифікату виданого саме акредитованим органом з сертифікації сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати якісні послуги, які задовольнятимуть вимоги Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату що виданий органом з сертифікації, який акредитований Національним Агентством акредитації України» не є дискримінаційною, а отже Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи дану норму, Замовником сформовано вимоги до технічної частини тендерної документації.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Відповідно до статті 11 вищезазначеного Закону, Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом здійснення нагляду, повторних, позачергових та інших оцінок акредитованих органів. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов'язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію.
Щодо Сертифікату, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, то вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників вищезазначеного Сертифікату є в повній мірі правомірною та такою, що відповідність учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати Сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018, а наявність зазначеного сертифікату виданого саме акредитованим органом з сертифікації сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати якісні послуги, які задовольнятимуть вимоги Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату що виданий органом з сертифікації, який акредитований Національним Агентством акредитації України» не є дискримінаційною, а отже Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Ліцензія ДСНС
Дата подання: 21 березня 2023 10:04
Дата відповіді: 22 березня 2023 17:03
- Шановний замовнику, Додатку 3 встановлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога: «що Ліцензія повинна бути видана саме Державною службою з надзвичайних ситуацій України» Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до учасників.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану"
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022
Рішення № 277-р/пк-пз від 09.01.2023
Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ. Після чого Уповноважену особу може бути притягнуто до відповідальності за встановлення в Тендерній документації завідомо дискримінаційної вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 закріплені Ліцензійні умови, які визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 набуте суб’єктом право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, не гарантує Замовнику якісне надання послуг та безпеку закладу освіти в якому буде змонтоване обладнання, оскільки, для отримання декларації на провадження господарської діяльності не потрібне підтвердження відповідності суб’єкта господарювання ліцензійним вимогам.
Також варто зазначити, що учасник не обмежений правом взяти участь у даній закупівлі, оскільки на сьогодні Державна служба України з надзвичайних ситуацій здійснює видачу ліцензій відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (перевірити інформацію можливо за посиланням https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya ). Учасник має можливість отримати ліцензію, подавши пакет документів, який визначений Ліцензійними умовами, скориставшись електронними послугами https://e-services.dsns.gov.ua/.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 набуте суб’єктом право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, не гарантує Замовнику якісне надання послуг та безпеку закладу освіти в якому буде змонтоване обладнання, оскільки, для отримання декларації на провадження господарської діяльності не потрібне підтвердження відповідності суб’єкта господарювання ліцензійним вимогам.
Також варто зазначити, що учасник не обмежений правом взяти участь у даній закупівлі, оскільки на сьогодні Державна служба України з надзвичайних ситуацій здійснює видачу ліцензій відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (перевірити інформацію можливо за посиланням https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya ). Учасник має можливість отримати ліцензію, подавши пакет документів, який визначений Ліцензійними умовами, скориставшись електронними послугами https://e-services.dsns.gov.ua/.
Оповіщувач
Дата подання: 06 квітня 2023 14:37
Дата відповіді: 07 квітня 2023 10:23
В ваших попередніх закупівлях, ви відхили тендерні пропозиції ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", на підставі невідповідності оповіщувача світлозвукового.
Учасник ФОП "Бацура Владислав Степанович", також в кошторисних розрахунках запропонував такий же самий оповіщувач.
Чому ви не відхилили пропозицію ФОП "Бацура Владислав Степанович"
Друге питання:
Надайте інформацію який оповіщувач , і з якими характеристиками, передбачений у Робочому Проекті.
Третє питання:
Який розмір відкату вам запропонував ФОП "Бацура Владислав Степанович", що ви в його інтересах проводите дані закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По першому запитанню : По даній закупівлі пропозиції учасників не розглядалися. Подання тендерних пропозицій до 10.04.2023 р. Обговорення по першому запитанню не стосується даної закупівлі
По другому запитанню : Послуга зі встановлення та монтажу системи пожежної сигналізації проводяться у відповідності до робочої схеми монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення ( згідно Додатку 3 до тендерної документації )
По третьому запитанню: Запитання є не коректним та не стосується закупівлі в цілому.
По другому запитанню : Послуга зі встановлення та монтажу системи пожежної сигналізації проводяться у відповідності до робочої схеми монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення ( згідно Додатку 3 до тендерної документації )
По третьому запитанню: Запитання є не коректним та не стосується закупівлі в цілому.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-17-006340-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Код ЄДРПОУ:43184777
Дата подання: 06 квітня 2023 11:37
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ стосовно наявності неправомірної та дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Шановний Замовнику, 05.04.2023 року Вами було внесено зміни до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме вимога «У складі тендерної пропозиції, учасники мають надати розрахунок довільної форми, який містить обґрунтування необхідної кількості працівників відповідно до об’ємів (ч.5 цього Додатку), режиму роботи (ч.4 цього Додатку), терміну виконання робіт (надання послуг) (ч.3 цього Додатку) та має відповідати загальній кошторисній трудомісткості (люд.год.), а також інформації, зазначеній у Довідці Форма 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації» викладена в новій редакції: «У складі тендерної пропозиції, учасники мають надати розрахунок довільної форми, який містить обґрунтування необхідної кількості робітників-монтажників (будівельників) відповідно до об’ємів робіт (ч.5 цього Додатку), режиму роботи (ч.4 цього Додатку), терміну виконання робіт (надання послуг) (ч.3 цього Додатку) та має відповідати загальній кошторисній трудомісткості (люд.год.), а також інформації щодо кількості робітників-монтажників (будівельників), зазначених у Довідці Форма 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації».
Дана вимога які обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі та порушує принципи недискримінації серед учасників, що обмежує наше право на участь у цій закупівлі.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для надання послуг, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» стосовно наявності у потенційних учасників робітників-монтажників (будівельників) ви грубо порушуєте вимоги чинного законодавства.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи військову агресію Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року, Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тому вважаємо що свідомо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ, так як дане обмеження конкуренції призведе до того що в закупівлі не приймуть участь учасники котрі бажають запропонувати нижчу ціну, що в свою чергу призведе до розтрати бюджетних коштів, що в свою чергу ПОРУШИТЬ ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ.
Вимагаємо усунути невідповідність вимогам чинного законодавства в Додатку 3 до тендерної документації та внести відповідні зміни. В разі ігнорування даної вимоги, нами буде подана відповідна скарга до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога які обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі та порушує принципи недискримінації серед учасників, що обмежує наше право на участь у цій закупівлі.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для надання послуг, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» стосовно наявності у потенційних учасників робітників-монтажників (будівельників) ви грубо порушуєте вимоги чинного законодавства.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи військову агресію Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року, Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тому вважаємо що свідомо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ, так як дане обмеження конкуренції призведе до того що в закупівлі не приймуть участь учасники котрі бажають запропонувати нижчу ціну, що в свою чергу призведе до розтрати бюджетних коштів, що в свою чергу ПОРУШИТЬ ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ.
Вимагаємо усунути невідповідність вимогам чинного законодавства в Додатку 3 до тендерної документації та внести відповідні зміни. В разі ігнорування даної вимоги, нами буде подана відповідна скарга до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2023 10:24
Шановний учаснику, стосовно Вашого твердження встановлення нібито дискримінаційної вимоги в
частині надання розрахунку необхідної кількості працівників, варто зауважити наступне. Як показує
практика АМКУ з якою Ви маєте можливість ознайомитися прямо в цій закупівлі, послуги, що
передбачені предметом закупівлі можуть здійснюватися не лише на основі Ліцензії на провадження
господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а і на
основі Декларації. Для отримання Декларації, суб’єкту господарювання, який бажає здійснювати
господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не
потрібно підтверджувати кваліфікацію та кількість працівників. Тобто, враховуючи чинне
законодавство та практику АМКУ, будь який суб’єкт господарювання, який отримав Декларацію має
право виконувати робити (надавати послуги) які є предметом даної закупівлі. Оскільки, терміни
виконання робіт (надання послуг) є обмеженими, Замовник має бути впевнений в тому, що Учасник
має достатню кількість штатних чи залучених працівників, які забезпечать вчасне виконання робіт
(надання послуг) на об’єкті, який є предметом даної закупівлі.
частині надання розрахунку необхідної кількості працівників, варто зауважити наступне. Як показує
практика АМКУ з якою Ви маєте можливість ознайомитися прямо в цій закупівлі, послуги, що
передбачені предметом закупівлі можуть здійснюватися не лише на основі Ліцензії на провадження
господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а і на
основі Декларації. Для отримання Декларації, суб’єкту господарювання, який бажає здійснювати
господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не
потрібно підтверджувати кваліфікацію та кількість працівників. Тобто, враховуючи чинне
законодавство та практику АМКУ, будь який суб’єкт господарювання, який отримав Декларацію має
право виконувати робити (надавати послуги) які є предметом даної закупівлі. Оскільки, терміни
виконання робіт (надання послуг) є обмеженими, Замовник має бути впевнений в тому, що Учасник
має достатню кількість штатних чи залучених працівників, які забезпечать вчасне виконання робіт
(надання послуг) на об’єкті, який є предметом даної закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-17-006340-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 21 березня 2023 20:19
Дата подання: 21 березня 2023 20:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2023 15:17
рішення від 23.03.2023 №3596.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 15:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2023 № 3952.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 12:18
рішення від 30.03.2023 №3952.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради внесло зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі " ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 14 за адресою: місто Мукачево, вулиця Василя Цібере, будинок 72)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-17-006340-a, з метою усунення порушень, зазначених у №3952-р/пк-пз від 30.03.2023. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2023 15:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
187 544,31
UAH з ПДВ
|
187 544,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
198 570,00
UAH з ПДВ
|
198 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Бацура Владислав Степанович" |
296 924,00
UAH з ПДВ
|
296 924,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Переможець |
187 544,31
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 10:05
|
dok_0089.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 15:47
|
ду1 (2).pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 15:31
|
протокол | укладений |
22 травня 2023 15:29
|
договір | укладений |
22 травня 2023 15:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 14 за адресою: місто Мукачево, вулиця Василя Цібере, будинок 72 | 1 | послуга |
187 544,31
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пунктом 3.3 частини 3 Договору було встановлено Строк надання послуг: до 05.06.2023 року, в тому числі: 14 календарних днів з дати укладення Договору на виконання робіт, решта часу – на подачу Виконавцем та перевірку Замовником Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) (ділі – Акт) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3)... |
Номер договору про закупівлю: | 126/п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Суму договору зменшено на 6017,16 грн. Пункт 4.2. Договору викладено в наступній редакції: Ціна ( вартість) цього Договору є твердою та складає 181527,15 грн ( з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 126/п |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Суму договору зменшено на 6017,16 грн. Пункт 4.2. Договору викладено в наступній редакції: Ціна ( вартість) цього Договору є твердою та складає 181527,15 грн ( з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 126/п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 14 за адресою: місто Мукачево, вулиця Василя Цібере, будинок 72 | 1 | послуга |
181 527,15
UAH з ПДВ
|