Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053714 |
Вебсайт: | https://khust-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталія Олександрівна 380314243706 gumenyknata@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 22:00 |
Очікувана вартість: | 19 322 895,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 614,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 12:50 |
Проєкт Договору.doc | |
17 березня 2023 12:50 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
17 березня 2023 12:50 |
Технічне завдання Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-27-000027 ● e3123c7c746744478fda0928e163e3b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2023 № 20-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.06.2023 № 20-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-03-17-005814-a 17.03.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-28 10:34:31
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-005814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-29 11:08:00
Моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-005814-a)
Відповідь надана у прикріплених файлах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-07 09:21:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-005814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Під час здійснення моніторингу встановлено, що згідно укладеного договору від 05.04.2023 № 54, Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повинен завершити їх в строк до 30.06.2023 року (з правом дострокового виконання), також договором передбачено, що перегляд термінів завершення виконання робіт оформляється додатковою угодою. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації (станом на 07.07.2023), термін виконання робіт не змінювався та становив до 30.06.2023. У зв’язку із зазначеним просимо надати пояснення з наступного:
1) Чи продовжувався термін виконання робіт по договору від 05.04.2023 № 54?
2) У разі, якщо термін виконання робіт продовжено – поясніть, які обґрунтовані обставини спричинили таке продовження, а також, чому на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено відповідну додаткову угоду?
3) Якщо роботи виконані в повному обсязі надати інформацію щодо їх виконання за вказаним договором з долученням підтвердних документів.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 11:54:52
Моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція),
Відповідь надана в прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про виконання вимог висновку знаходиться в прикріпленому файлі
2023-07-18 15:18:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти та правильності відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог підпункту 8 пункту 20 Особливостей .)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 22:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія "МВ ГРУП" |
16 670 694,00
UAH з ПДВ
|
16 670 694,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія "МВ ГРУП" #40042237 |
Переможець |
16 670 694,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 10:56
|
Додаткова 6.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 11:46
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:53
|
Додаткова угода 04.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2023 11:24
|
Додаткова 3.PDF | зміни до договору |
04 вересня 2023 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2023 13:08
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
07 липня 2023 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 13:34
|
Додаткова 1.PDF | зміни до договору |
12 червня 2023 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 15:04
|
Договір 54.PDF | укладений |
05 квітня 2023 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони виклали в новій редакції пункт 8.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Враховуючи лист клопотання Спільного Технічного Секретаріату Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 про продовження до 30.09.2023 термінів реалізації проекту Технічної допомоги Європейського Союзу HUSKROUA/1702/3.1/0083 «Відродження історичних пам’яток Сніна-Хуст» від 04.07.2023 за вхідним номером №448/02-11, керуючись п. 4.9 Договору Сторони дійшли згоди пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1 Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повинен завершити їх в строк до 30.09.2023року (з правом дострокового виконання)». 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 4 Графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Графік фінансування та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Враховуючи лист клопотання Спільного Технічного Секретаріату Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 про продовження до 31.10.2023 термінів реалізації проекту Технічної допомоги Європейського Союзу HUSKROUA/1702/3.1/0083 «Відродження історичних пам’яток Сніна-Хуст» від 04.07.2023 за вхідним номером №448/02-11, керуючись п. 4.9 Договору Сторони дійшли згоди пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1 Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повинен завершити їх в строк до 31.10.2023року (з правом дострокового виконання)». 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 4 Графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Графік фінансування та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Графік фінансування та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |