Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 01185220 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Ленінський район, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 72 |
Контактна особа: |
Лариса Бодюх 380502103808 BODYUKH-LP@UKRPOSHTA.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 21:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 21:00 |
Очікувана вартість: | 3 657 888,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 289,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у Додатку 10 до тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 109736,64 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 109736.64 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони та надання Виконавцем рахунку на оплату. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Кіровоградської дирекції, 25006, м. Кропивницький, вул. Гоголя,72 , код згідно з ЄДРПОУ: 01185220, відокремлений підрозділ юридичної особи, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування для самостійного здійснення децентралізованих закупівель відокремленими підрозділами (філіями) АТ «Укрпошта» предмет закупівлі визначається окремо для філій (відповідно до п. 15 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022). Інформація про таку потребу в закупівлі та її організатора наявна в річному плані закупівель АТ «Укрпошта». | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 19:08 |
perelik zmin.docx | |
17 березня 2023 19:08 |
perelik zmin. Pidpys 21560045.p7s | |
17 березня 2023 19:08 |
nova redaktsiia 1703 okhorona Kropyvnytskyi.docx | |
17 березня 2023 19:08 |
nova redaktsiia 1703 okhorona Kropyvnytskyi. Pidpys 21560045.p7s | |
16 березня 2023 19:33 |
TD VT z Osoblyvostiamy Kropyvnytskyi_ 2. Pidpys 21560045.p7s | |
16 березня 2023 19:33 |
TD VT z Osoblyvostiamy Kropyvnytskyi_ 2.docx |
17 березня 2023 19:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2023 19:08 |
perelik zmin.docx
|
|||
17 березня 2023 19:08 |
perelik zmin. Pidpys 21560045.p7s
|
|||
17 березня 2023 19:08 |
nova redaktsiia 1703 okhorona Kropyvnytskyi.docx
|
|||
17 березня 2023 19:08 |
nova redaktsiia 1703 okhorona Kropyvnytskyi. Pidpys 21560045.p7s
|
|||
16 березня 2023 19:33 |
TD VT z Osoblyvostiamy Kropyvnytskyi_ 2. Pidpys 21560045.p7s
|
|||
16 березня 2023 19:33 |
TD VT z Osoblyvostiamy Kropyvnytskyi_ 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000003 ● 37c2885776d04c31809cadd3732b469d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2023 № 34-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.07.2023 № 34-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. UA-2023-03-16-012342-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-04 17:10:15
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-16-012342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 12:25:18
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: АТ «Укрпошта» є національним оператором поштового зв’язку. Основним завданням АТ «Укрпошта» є надання населенню різноманітних послуг поштового зв’язку: пересилання поштових відправлень по Україні та за її межами, надання фінансових послуг (грошові перекази, в т.ч. відправлені за міжнародними платіжними електронними системами), надання інших комерційних послуг. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики необхідних послуг, які закуповуються, повністю відповідають умовам чинного законодавства України та підзаконним нормативно-правовим актам у сфері охоронної діяльності, умовам ліцензій на здійснення охоронної діяльності, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися в рамках необхідності здійснення охорони рухомого майна замовника (окремих об’єктів за адресами знаходження майна Кіровоградської дирекції АТ «Укрпошта») на 2023 рік. Визначені в документації (Додаток 3 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства, зокрема дирекції, та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
З метою виконання завдань з охорони рухомого майна Кіровоградської дирекції АТ «Укрпошта» виникла потреба в залученні сторонньої організації для отримання таких послуг у зв’язку з відсутністю власного охоронного підрозділу. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель» та розрахована шляхом оцінки трьох пропозицій потенційних постачальників щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, розмір очікуваної вартості не може перевищувати середнього значення таких комерційних пропозицій: ПП «АЛМАЗ-2005» - 59 грн./год., ТОВ «АЛЬФА СБ» - 59,50 грн./год., ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» - 65 грн./год.. (Комерційні пропозиції додаються). Очікувана вартість сформована нижче середньо-ринкової вартості та на підставі наказу АТ «Укрпошта» № 1205 від 01.11.2022р. «Про закупівлю послуг суб’єктів охоронної діяльності на 2023 рік (п.1.3. )» склала 3657888 грн. (три мільйони шістсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень) з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами (далі – Постанова) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2023-03-16-012342-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику Smart Tender). На підтвердження надається скрін з відповідною інформацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку зі звільненням головного фахівця з проведення тендерних процедур відділу тендерних закупівель АТ «Укрпошта» Бодюх Лариси Петрівни, уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення зазначеної процедури закупівлі, cлужбовою запискою №101.004.002.003.-5964-23 від 17.07.2023 доводено до відома усіх уповноважених осіб АТ «Укрпошти», відповідальних за організацію та проведення тендерних процедур закупівель Товариства, для обов’язкового вивчення та врахування в роботі результати висновку за моніторингом UA-M-2023-07-04-000003 від 12.07.2023 процедури закупівлі Послуги з охорони рухомого майна Кіровоградської дирекції АТ "Укрпошта" (UA-2023-03-16-012342-a), проведена роз'яснювальна робота. З метою вжиття заходів щодо недопущення встановлених порушень в подальшому усім уповноваженим особам АТ «Укрпошта» рекомендовано пройти навчання на онлайн-курсах з публічних закупівель «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та ««Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності» на Prometheus https://prometheus.org.ua. Службова записка №101.004.002.003.-5964-23 від 17.07.2023 додається.
2023-07-18 09:48:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
2 105 630,40
UAH з ПДВ
|
2 105 630,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АЛМАЗ - 2005" |
2 297 904,00
UAH з ПДВ
|
2 297 904,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРРОССЕРВІС-1" |
2 490 290,00
UAH з ПДВ
|
2 490 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" |
3 235 824,00
UAH з ПДВ
|
3 235 824,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СБ" #37989206 |
Переможець |
2 105 630,40
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2023 16:06
|
DODATKOVA UHODA DO DOH. 0304023-356-10 ALFA SB.zip | зміни до договору |
08 листопада 2023 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 18:18
|
Договор Альфа СБ 2023.pdf | укладений |
05 квітня 2023 18:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктом 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No1178, п.3.5 та п.12.3 Договору, враховуючи зміну системи оподаткування Виконавця з 01.08.2023 (перехід на загальну систему оподаткування з відновленням статусу платника ПДВ), з урахуванням запровадженого в АТ «Укрпошта» процесу централізації та ліквідації філії АТ «Укрпошта» - Кіровоградської дирекції АТ «Укрпошта», дійшли взаємної згоди змінити ціну в Договорі пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування Виконавця та внести до Договору відповідні зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 0304023-356/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |