Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печатки та штампи з оснасткою
Очікувана вартість
48 477,40 UAH
UA-2023-03-16-009262-a ● 0bfb0ad009bf4d9fb6b82d6b53101413
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Базаря Олег Миколайович 0612362245 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 09:04 |
Очікувана вартість: | 48 477,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Печатка кругла на оснастці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
16 штуки
Штамп прямокутний на оснастці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
7 штуки
Штамп прямокутний на оснастці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
4 штуки
Штамп прямокутний на оснастці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
12 штуки
Штамп прямокутний на оснастці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Штамп прямокутний на оснастці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Штамп прямокутний на оснастці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 15:18 |
ТД .docx | |
16 березня 2023 15:18 |
Додаток 3.docx | |
16 березня 2023 15:18 |
Додаток 4.docx | |
16 березня 2023 15:18 |
Додаток 1.docx | |
16 березня 2023 15:18 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-16-009262-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНСТАНТА КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:43683992
Дата подання: 28 березня 2023 17:55
Безпідставне визнання переможцем процеудри закупівлі
Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 2.10.2022р. №1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
В ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Гудков О.М. замовником було встановлено відсутність у складі пропозиції учасника процедури закупівлі гарантійного листа відповідно до п.2 Загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації.
Відтак, в силу положень абзацу 2 п.40 Особливостей, замовник безпідставно надав учаснику процедури закупівлі можливість усунення невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Разом з тим, відповідно до умов пп.5.3 п.1 розділу 3 тендерної пропозиції, учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та проект договору і гарантує свої зобов’язання за ними (п. 4 Розділу 6 цієї документації).
В даному випадку учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідної довідки (листа), згідно якого учасник погоджує істотні умови договору та проект договору. Подана учасником в складі пропозиції довідка (без дати та номера) містить лише інформацію про ознайомлення з проектом догвору та порядком змін до нього, що об'єктивно не можна вважати дією, направленою на погодження істотних умов договору.
Враховуючи наведені обставини, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2023-03-16-009262-a Фізичною особою-підприємцем Гудковим Олексієм Михайловичем, оформлене протоколом від 28.03.2023р. №16/5-о
Розгорнути
Згорнути
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
В ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Гудков О.М. замовником було встановлено відсутність у складі пропозиції учасника процедури закупівлі гарантійного листа відповідно до п.2 Загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації.
Відтак, в силу положень абзацу 2 п.40 Особливостей, замовник безпідставно надав учаснику процедури закупівлі можливість усунення невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Разом з тим, відповідно до умов пп.5.3 п.1 розділу 3 тендерної пропозиції, учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та проект договору і гарантує свої зобов’язання за ними (п. 4 Розділу 6 цієї документації).
В даному випадку учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідної довідки (листа), згідно якого учасник погоджує істотні умови договору та проект договору. Подана учасником в складі пропозиції довідка (без дати та номера) містить лише інформацію про ознайомлення з проектом догвору та порядком змін до нього, що об'єктивно не можна вважати дією, направленою на погодження істотних умов договору.
Враховуючи наведені обставини, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2023-03-16-009262-a Фізичною особою-підприємцем Гудковим Олексієм Михайловичем, оформлене протоколом від 28.03.2023р. №16/5-о
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2023 15:12
Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 2.10.2022р. №1178 (далі - Особливості) «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Додаток 3 тендерної документації має назву «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Під іншим розуміються всі характеристики предмета закупівлі які не стосуються технічних та якісних. Також в Додатку 3 викладені загальні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх документального підтвердження, де згідно пункту 2 Учасник повинен надати Гарантійний лист (в довільній формі) стосовно того, що запропонований до поставки Учасником товар відповідає викладеним вимогам та Учасник зобов’язується виконати викладені умови щодо поставки товару. Пункт 2 Додатку 3 також не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене Замовник має право надавати ФОП Гудкову О.М. (Учаснику) процедури закупівлі можливість усунення невідповідносте відповідно п. 2 Додатку 3 тендерної документації, так як дані невідповідності не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно пп 5.5.п. 1 Розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та проект договору і гарантує свої зобов’язання за ними (п. 4 Розділу 6 цієї документації) або проект Договору (Додаток 4) заповнений з боку Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (у разі наявності). При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються. ФОП Гудков О.М. надав довідку в довільній формі «Згода з договором 23.03.23» в якій зазначається що ФОП Гудков О.М. ознайомився та ПОГОДЖУЄТЬСЯ укласти договір у наведеній редакції, запропонований замовником, та зобов’язується виконати такий договір.
Враховуючи вищевикладене Учасник виконав вимоги пп 5.5.п. 1 Розділу 3 Тендерної документації в повному обсязі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є максимальна економія та ефективність , забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пропозиція ФОП Гудков О.М. є найбільш економічно вигідною, в наш час економія державних коштів дуже важлива.
Уповноважена особа яка приймає рішення щодо прийняття або відхилення тендерної пропозиції діє виключно в рамках закону, всі свої дії та рішення може законодавчо підтвердити. Ваше звернення в якому ви ставите під сумніви законність рішень Уповноваженої особи безпідставне.
Згідно викладеного Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Гудкова О.М.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Додаток 3 тендерної документації має назву «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Під іншим розуміються всі характеристики предмета закупівлі які не стосуються технічних та якісних. Також в Додатку 3 викладені загальні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх документального підтвердження, де згідно пункту 2 Учасник повинен надати Гарантійний лист (в довільній формі) стосовно того, що запропонований до поставки Учасником товар відповідає викладеним вимогам та Учасник зобов’язується виконати викладені умови щодо поставки товару. Пункт 2 Додатку 3 також не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене Замовник має право надавати ФОП Гудкову О.М. (Учаснику) процедури закупівлі можливість усунення невідповідносте відповідно п. 2 Додатку 3 тендерної документації, так як дані невідповідності не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно пп 5.5.п. 1 Розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник погоджує істотні умови договору та проект договору і гарантує свої зобов’язання за ними (п. 4 Розділу 6 цієї документації) або проект Договору (Додаток 4) заповнений з боку Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (у разі наявності). При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються. ФОП Гудков О.М. надав довідку в довільній формі «Згода з договором 23.03.23» в якій зазначається що ФОП Гудков О.М. ознайомився та ПОГОДЖУЄТЬСЯ укласти договір у наведеній редакції, запропонований замовником, та зобов’язується виконати такий договір.
Враховуючи вищевикладене Учасник виконав вимоги пп 5.5.п. 1 Розділу 3 Тендерної документації в повному обсязі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є максимальна економія та ефективність , забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пропозиція ФОП Гудков О.М. є найбільш економічно вигідною, в наш час економія державних коштів дуже важлива.
Уповноважена особа яка приймає рішення щодо прийняття або відхилення тендерної пропозиції діє виключно в рамках закону, всі свої дії та рішення може законодавчо підтвердити. Ваше звернення в якому ви ставите під сумніви законність рішень Уповноваженої особи безпідставне.
Згідно викладеного Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Гудкова О.М.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гудков Олексій Михайлович |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРО ІНТЕРШОП" |
19 575,00
UAH з ПДВ
|
19 575,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" |
21 180,00
UAH з ПДВ
|
21 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНСТАНТА КОНСАЛТИНГ" |
41 500,00
UAH з ПДВ
|
41 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гудков Олексій Михайлович #3150017593 |
Переможець |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 13:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 09:27
|
договор.pdf | укладений |
10 квітня 2023 09:27
|