Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба хек без голови суха заморозка
Очікувана вартість
548 100,00 UAH
UA-2023-03-16-008688-a ● 233ed4846b80417394919f119dc95400
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Тетяна Корчевська +380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 548 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 740,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограм
Риба хек без голови суха заморозка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2023 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2023 14:55 |
ТД з особл хек зміни.docx | |
21 березня 2023 14:55 |
Перелік змін від 20.docx | |
16 березня 2023 14:58 |
проект договору.docx |
21 березня 2023 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2023 14:55 |
ТД з особл хек зміни.docx
|
|||
21 березня 2023 14:55 |
Перелік змін від 20.docx
|
|||
16 березня 2023 14:58 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
анаогічні договори
Дата подання: 23 березня 2023 14:48
Дата відповіді: 24 березня 2023 07:53
Відповідно до умов тендерної документації Ви вимагаєте надати в складі тендерної пропозиції ,документи що підтверджують виконання аналогічних договорів, а саме довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). за 2022рік або за 2023рік , не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, (виконаний у 2022році або у 2023році), лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (не раніше 2022року)
Наступна вимога дискримінаційна,адже Ви обмежуєте коло Учасників,які працюють на ринку давно та мають аналогічні договори за межами періоду ,який Ви вимагаєте.Крім того аналогічні вимоги було оскаржено в АМКУ ,про що є відповідні рішення. Приклади оскаржень критерію наявності аналогічних договорів при закупівлі послуг харчування: Помилка Приклад формулювання з ТД Номер закупівлі та висновок АМКУ Обмеження період набуття досвіду Не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного договору, що виконано за 2019 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов’язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2018 та 2019 рік) UA-2020-12-18-015905-c Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 та не менше одного договору, що виконано за 2019 із попередніми Замовниками, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання Підтвердити, що учасник має досвід не менше ніж кілька років Надати документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі. UA-2020-12-18-015905-c Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, зможуть надати, зокрема, листи відгуки від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Таким чином вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 28 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону. Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність в учасника процедури закупівлі аналогічних договорів. Воєнний стан оголошено Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» строком на 30 днів, починаючи з 24.02.2022. Крім того, також слід зазначити, що Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Оскільки харчування дітей буде здійснюватися в період воєнного стану, замовник повинен бути впевнений в спроможності постачальника забезпечити продуктами харчування заклади освіти. Також, Учасник може надати лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-16-008688-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Спарта 2015, Код ЄДРПОУ:39625877
Дата подання: 21 березня 2023 09:45
Вимога щодо графіку
Доброго дня!
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме:
ДОДАТОК 3 до тендерної документації, розділ 4,
" Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)."
Вимагається надання:
- Затверджений замовником графік постачання продуктів харчування згідно додатку 7 до тендерної документації.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною!
Вимога щодо надання ПОГОДЖЕНОГО Замовником графіку постачання продуктів харчування в складі тендерної пропозиції порушує один із основних принципів здійснення закупівель: запобігання корупційним діям і зловживанням. За таких умов, Замовнику буде відомо інформацію про потенційних учасників процедури закупівлі, що порушує ч. 3 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», так як протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Отже, згідно чинного законодавства України Замовник має дізнатись інформацію про учасників лише в день розкриття тендерних пропозицій. Встановлення вимоги в тендерній документації про погодження графіку постачання продуктів харчування із Замовником до розкриття тендерних пропозицій/пропозицій суперечить ч. 9 с. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Адже під час погодження графіку постачання до розкриття тендерних Замовник перевіряє відповідність графіку встановленим вимогам тендерної документації. Крім того, Замовник може зловживати своїми правами та не погоджувати графік поставки продуктів з метою затягування часу.
Отже, суперечить чинному законодавству України вимога про надання в складі тендерної пропозиції «погодженого графіку постачання продуктів харчування в заклади освіти відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради відповідно до Додатку 7 цієї тендерної документації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічнізакупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зізмінами) (далі – Закон), а саме: - добросовіснаконкуренціясередучасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіхстадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівнеставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця – запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже , Замовник мав би скласти орієнтовний графік з урахуванням всіх особливостей закупівлі та оприлюднити його в складі тендерної документації для ознайомлення та надання згоди від потенційних Учасників, з подальшим наданням шляхом завантаження при поданні тендерної пропозиції. Таким чином не порушуючи права потенційних Учасників та норми чинного законодавства.
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати надання Затвердженого замовником графік постачання продуктів харчування згідно додатку 7 до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме:
ДОДАТОК 3 до тендерної документації, розділ 4,
" Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)."
Вимагається надання:
- Затверджений замовником графік постачання продуктів харчування згідно додатку 7 до тендерної документації.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною!
Вимога щодо надання ПОГОДЖЕНОГО Замовником графіку постачання продуктів харчування в складі тендерної пропозиції порушує один із основних принципів здійснення закупівель: запобігання корупційним діям і зловживанням. За таких умов, Замовнику буде відомо інформацію про потенційних учасників процедури закупівлі, що порушує ч. 3 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», так як протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Отже, згідно чинного законодавства України Замовник має дізнатись інформацію про учасників лише в день розкриття тендерних пропозицій. Встановлення вимоги в тендерній документації про погодження графіку постачання продуктів харчування із Замовником до розкриття тендерних пропозицій/пропозицій суперечить ч. 9 с. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Адже під час погодження графіку постачання до розкриття тендерних Замовник перевіряє відповідність графіку встановленим вимогам тендерної документації. Крім того, Замовник може зловживати своїми правами та не погоджувати графік поставки продуктів з метою затягування часу.
Отже, суперечить чинному законодавству України вимога про надання в складі тендерної пропозиції «погодженого графіку постачання продуктів харчування в заклади освіти відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради відповідно до Додатку 7 цієї тендерної документації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічнізакупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зізмінами) (далі – Закон), а саме: - добросовіснаконкуренціясередучасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіхстадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівнеставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця – запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже , Замовник мав би скласти орієнтовний графік з урахуванням всіх особливостей закупівлі та оприлюднити його в складі тендерної документації для ознайомлення та надання згоди від потенційних Учасників, з подальшим наданням шляхом завантаження при поданні тендерної пропозиції. Таким чином не порушуючи права потенційних Учасників та норми чинного законодавства.
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати надання Затвердженого замовником графік постачання продуктів харчування згідно додатку 7 до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2023 15:09
Пунктом 28 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника - особи, що мають намір взяти участь в закупівлі, мають скласти орієнтовний графік завозу продуктів до закладів освіти району, затверджений замовником графік постачання продуктів харчування згідно додатку 7 до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з того, що відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради є балансоутримувачем 20 закладів дошкільної освіти Довгинцівського району м. Кривого Рогу та відповідно до Положення про відділ освіти на нього покладено функції щодо забезпечення організації гарячим харчуванням вихованців , відділ освіти несе відповідальність за організацію безперебійного постачання продуктів харчування до закладів освіти.
З метою недопущення безвідповідального ставлення потенційних постачальників продуктів харчування та недотримання ними вимог постачання продуктів, зокрема термінів поставки у зв’язку з неврахуванням потенційними учасниками можливостей власних або орендованих транспортних засобів, часу на постачання продуктів харчування, відстані між закладами освіти району, дислокації закладів освіти, не врахуванням часу на розвантаження товару та надання документів, що посвідчують якість, не врахуванням режиму роботи закладів освіти та роботи відповідальних осіб в закладах за прийняття та перевірку товару (комірників), Замовником встановлено вимогу щодо подання узгодженого графіку постачання продуктів харчування з метою можливості узгодження з постачальником годин та термінів постачання та корегування графіку для зручності роботи закладів освіти.
Зазначена вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення.
На підставі вищевикладеного, виходячи з загальної судової практики, норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та практики розгляду скарг уповноваженою колегією АМКУ щодо дискримінаційних вимог, тобто вимог яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, запропонувала відмовити в задоволенні вимоги потенційного постачальника за предметом закупівлі щодо виключення погодження графіку завозу з Замовником, оскільки подання узгодженого графіку не є специфічною вимогою до предмета закупівлі, або до учасника, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг, а встановлена лише з метою недопущення безвідповідального ставлення потенційних постачальників продуктів харчування та недотримання ними вимог постачання продуктів.
Уповноважена особа Корчевська Т.В.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника - особи, що мають намір взяти участь в закупівлі, мають скласти орієнтовний графік завозу продуктів до закладів освіти району, затверджений замовником графік постачання продуктів харчування згідно додатку 7 до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з того, що відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради є балансоутримувачем 20 закладів дошкільної освіти Довгинцівського району м. Кривого Рогу та відповідно до Положення про відділ освіти на нього покладено функції щодо забезпечення організації гарячим харчуванням вихованців , відділ освіти несе відповідальність за організацію безперебійного постачання продуктів харчування до закладів освіти.
З метою недопущення безвідповідального ставлення потенційних постачальників продуктів харчування та недотримання ними вимог постачання продуктів, зокрема термінів поставки у зв’язку з неврахуванням потенційними учасниками можливостей власних або орендованих транспортних засобів, часу на постачання продуктів харчування, відстані між закладами освіти району, дислокації закладів освіти, не врахуванням часу на розвантаження товару та надання документів, що посвідчують якість, не врахуванням режиму роботи закладів освіти та роботи відповідальних осіб в закладах за прийняття та перевірку товару (комірників), Замовником встановлено вимогу щодо подання узгодженого графіку постачання продуктів харчування з метою можливості узгодження з постачальником годин та термінів постачання та корегування графіку для зручності роботи закладів освіти.
Зазначена вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення.
На підставі вищевикладеного, виходячи з загальної судової практики, норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та практики розгляду скарг уповноваженою колегією АМКУ щодо дискримінаційних вимог, тобто вимог яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, запропонувала відмовити в задоволенні вимоги потенційного постачальника за предметом закупівлі щодо виключення погодження графіку завозу з Замовником, оскільки подання узгодженого графіку не є специфічною вимогою до предмета закупівлі, або до учасника, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг, а встановлена лише з метою недопущення безвідповідального ставлення потенційних постачальників продуктів харчування та недотримання ними вимог постачання продуктів.
Уповноважена особа Корчевська Т.В.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
546 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Переможець |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 13:46
|
повідомлення.doc | зміни до договору |
05 липня 2023 13:45
|
додугода2від0507.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 10:03
|
дог46від0304.pdf | укладений |
03 квітня 2023 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |