Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цільнозерновий хліб, хліб житній 1г.
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2023-03-16-008184-a ● d788376be8f7409eaa5c847f4fab807c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Тетяна Корчевська +380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Цільнозерновий хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
10000 кілограм
хліб житній 1г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 14:41 |
ТД з особл хліб.docx | |
16 березня 2023 14:41 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 23 березня 2023 14:53
Дата відповіді: 23 березня 2023 16:29
Відповідно до умов тендерної документації Ви вимагаєте надати в складі тендерної пропозиції ,документи що підтверджують виконання аналогічних договорів, а саме довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). за 2022рік або за 2023рік , не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, (виконаний у 2022році або у 2023році), лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (не раніше 2022року) Наступна вимога дискримінаційна,адже Ви обмежуєте коло Учасників,які працюють на ринку давно та мають аналогічні договори за межами періоду ,який Ви вимагаєте.Крім того аналогічні вимоги було оскаржено в АМКУ ,про що є відповідні рішення. Приклади оскаржень критерію наявності аналогічних договорів при закупівлі послуг харчування: Помилка Приклад формулювання з ТД Номер закупівлі та висновок АМКУ Обмеження період набуття досвіду Не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 рік та не менше одного договору, що виконано за 2019 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов’язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2018 та 2019 рік) UA-2020-12-18-015905-c Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2018 та не менше одного договору, що виконано за 2019 із попередніми Замовниками, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання Підтвердити, що учасник має досвід не менше ніж кілька років Надати документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі. UA-2020-12-18-015905-c Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, зможуть надати, зокрема, листи відгуки від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Таким чином вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документації, оскільки вона штучно обмежує коло потенційних учасників стосовно років виконання договору, а також стосовно року видачі відгуку, так як багато бюджетних і не бюджетних організацій на час війни евакуйовані за кордон або ж взагалі припинили тимчасово свою діяльність у звязку з війною на території України.
Головний принцип закупівлі - максимальна економія, прозорість та чесність, дотримуйтесь принципів згідно законодавства та не обмежуйте навмисно кваліфікаційними критеріями кількість учасників, що можуть поставляти якісні продукцію за конкурентними цінами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 28 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність в учасника процедури закупівлі аналогічних договорів.
Воєнний стан оголошено Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» строком на 30 днів, починаючи з 24.02.2022. Крім того, також слід зазначити, що Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Оскільки харчування дітей буде здійснюватися в період воєнного стану, замовник повинен бути впевнений в спроможності постачальника забезпечити продуктами харчування заклади освіти.
Також, Учасник може надати лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність в учасника процедури закупівлі аналогічних договорів.
Воєнний стан оголошено Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» строком на 30 днів, починаючи з 24.02.2022. Крім того, також слід зазначити, що Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Оскільки харчування дітей буде здійснюватися в період воєнного стану, замовник повинен бути впевнений в спроможності постачальника забезпечити продуктами харчування заклади освіти.
Також, Учасник може надати лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
неточна відповідь на поставлене питання!
Дата подання: 23 березня 2023 17:05
Дата відповіді: 23 березня 2023 20:44
надано формальну відповідь на попереднє питання. з пустого формального тексту виходить , що Вам долстатньо договору за 2019 рік та листа - розяснення?
щодо підтвердження досвіду роботи в умовах воєнного стану, то затребуваний вами договір 2023 року аж ніяк не підтвердить надійність роботи в умовах війни, оскільки він не буде виконаним, а лише поточним, а отже відгук від такого замовника не може бути надійним підтвердженням
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шанрвий учасник! Ваша пропозиція буде розглядатися на етапі кваліфікаці
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Переможець |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 14:12
|
допугода2від0507.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 14:07
|
повідомлення.doc | зміни до договору |
05 липня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 09:47
|
дог45від0304.pdf | укладений |
03 квітня 2023 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |