Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 43991328 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., м. Красноград, вул. Соборна, 77 |
Контактна особа: |
Юлія Медведєва +380574472191 medvedevaj@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 7 525 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 779,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.”
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником у розмірі 100% після виконання та прийому всіх передбачених Договором робіт та підписання Сторонами акту прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3, за наявності фінансування, протягом 14-ти (чотирнадцяти) банківських днів | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 08:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 08:40 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
20 березня 2023 08:40 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
20 березня 2023 08:40 |
перелік змін.doc | |
20 березня 2023 08:40 |
перелік змін.doc | |
16 березня 2023 14:04 |
ОБГРУНТУВАННЯ.docx | |
16 березня 2023 14:04 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
16 березня 2023 14:04 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
16 березня 2023 14:04 |
Проект договру.docx | |
16 березня 2023 14:04 |
Проект договру.docx |
20 березня 2023 08:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2023 08:40 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
20 березня 2023 08:40 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
20 березня 2023 08:40 |
перелік змін.doc
|
|||
20 березня 2023 08:40 |
перелік змін.doc
|
|||
16 березня 2023 14:04 |
ОБГРУНТУВАННЯ.docx
|
|||
16 березня 2023 14:04 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||
16 березня 2023 14:04 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||
16 березня 2023 14:04 |
Проект договру.docx
|
|||
16 березня 2023 14:04 |
Проект договру.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи, що Закон України “Про публічні закупівлі” не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, який може розглядатися як аналогічний, під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів Замовник керувався виключно нормами Цивільного та Господарського кодексів та передусім, виходив с практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Аналіз рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дозволяє говорити про те, що аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
Вимога замовника щодо надання копії договорів на капітальний ремонт будівель об’єктів соціальної інфраструктури на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію “наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, повністю відповідає предмету закупівлі.
Про інші вимоги до аналогічного договору, що потребують додаткового доведення та підтвердження необхідності їх встановлення у тендерній документації замовником зазначено не було.
В порядку передбаченому п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у Додатку 6 до тендерної документації оприлюднено Дефектний акт, в якому зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до опублікованої інформації в рамках тендерної документації, будь-який потенційний учасник може надати всі необхідні розрахунки договірної ціни, яка розраховується, відповідно до кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-23-000019 ● 4371e64ff8114ba88ec814dfec1a0cd2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2023 № 40-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.05.2023 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2023-03-16-007185-a від 16.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:17:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-007185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 09:35:25
Відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі
Комунальна установа “Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради” (далі- КУ “ЦОЗУО”) надає аргументовану відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-007185-a).
Розмір бюджетного призначення на виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою:с. Піщанка, вул. Центральна 53аКрасноградського районуХарківської області (заходи з ліквідації аварії)» код ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація» здійснено відповідно до виділених коштів Рішенням ХLVІ сесії VІІІ скликання Красноградської міської ради № 3298-VIІІ від 23.02.2023 року за КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів.
Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до проектно кошторисної документації (робочий проект) затверджено експертним звітом № 1-23-12 від 14.03.2023 року.
Проектно-кошторисна документація по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53-а, Красноградського району, Харківської області (заходи з ліквідації аварії)», розроблена згідно вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (Наказ від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві).
Кошторисна документація складена із застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;
- Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;
- Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення ґрунту і сміття;
- Перевезення будівельних вантажів;
- Настанови з визначення вартості будівництва:
• Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (пункти 3.30,4.20,4.38);
• Відомість ресурсів (пункт 3.40);
• Об’єктний кошторис № 02-001 (пункт 3.24,7.1);
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001 (пункт 3.11);
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-001-002 (пункт 3.11);
• Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 (пункт 3.21);
• Дефектний акт (пункт 5.1)
Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» не має власного офіційного веб-сайту, але з 02.08.2021 року на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, відділу освіти Крансоградської міської ради Харківської області, у розділі “Державні закупівлі”, здійснює оприлюднення інформації (протоколів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ( http://krasnograd-rvo.ucoz.ua).
Комунальною установою оприлюднено протокол № 33 від 16.03.2023 року щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-26 11:04:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-007185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Аналізом наданої Вами відповіді на запит про надання пояснень щодо закупівлі, оприлюдненої у електронній системі закупівель 26.05.2023, виявлено, що технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до проектно-кошторисної документації (робочий проект), затвердженої експертним звітом №1-23-12 від 14.03.2023 року.
Проте, з огляду на зазначену Вами інформацію щодо розміру очікуваної вартості робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53-а, Красноградського району, Харківської області (заходи з ліквідації аварії)», стає не зрозумілим визначена сума кошторисної вартості цих робіт.
У зв’язку з чим, просимо надати документальне підтвердження щодо очікуваної вартості робіт по об’єкту закупівлі ID: UA-2023-03-16-007185-a, зокрема, експертний звіт №1-23-12 від 14.03.2023 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 15:10:06
Відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі
Комунальна установа “Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради” на Ваш запит надає експертний звіт №1-23-12 від 14.03.2023 року на 1-му аркуші.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Молдавський Михайло Олександрович |
5 525 377,55
UAH з ПДВ
|
5 525 377,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВБК БІЗОН" |
6 786 796,72
UAH з ПДВ
|
6 786 796,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Молдавський Михайло Олександрович #3016620130 |
Переможець |
5 525 377,55
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 09:09
|
сканирование0001.pdf | укладений |
19 червня 2023 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 15:45
|
сканирование.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:12
|
сканирование0004.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:09
|
сканирование0001.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:09
|
сканирование0002.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:09
|
сканирование0003.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 08:54
|
сканирование0004.pdf | укладений |
04 квітня 2023 08:53
|
сканирование0003.pdf | укладений |
04 квітня 2023 08:53
|
сканирование0005.pdf | укладений |
04 квітня 2023 08:53
|
сканирование0001.pdf | укладений |
04 квітня 2023 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.2.3, 5.2,9.1 договору та додатків 1,3,4. |
Номер договору про закупівлю: | 04/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 04/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |