Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb.ulyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 741 369,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 413,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 13:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 13:34 |
Тендерна документація по ремонту міжкварталки на Петлюри,74.docx | |
16 березня 2023 13:34 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги п.44 Особливостей ремонт міжкварталки Петлюри,74.docx | |
16 березня 2023 13:34 |
Додаток 4 до тендерної документації міжкварталка Петлюри,74.docx | |
16 березня 2023 13:34 |
Додаток 3 до тендерної документації по ремонту міжкварталка Петлюри,24.docx | |
16 березня 2023 13:34 |
Додаток 6 до тендерної документації міжкварталка Петлюри,74.docx | |
16 березня 2023 13:34 |
Додаток 5 до тендерної документації міжкварталка Петлюри, 74.docx | |
16 березня 2023 13:34 |
Додаток 2 до тендерної документації міжкварталка Петлюри,74.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000016 ● 191685a2de3c4279a775ec68c6837ff7
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023 №17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.04.2023 №17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2023-03-16-006562-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 10:50:40
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів по вулиці Петлюри,74 в м.Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-006562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Згідно пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати сканкопії з оригіналів аналогічного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Данилюк Зіновій Вячиславович те, що ним надано аналогічний договір від 08.10.2021 №148, укладений з КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради, на суму 1 002 912,00 грн, однак не надано додаток №1 Договірна ціна до цього договору, чим не дотримано вимоги пункту 3.2 Додатку 1 до ТД ?
2. Згідно пункту 3.2 до ТД додатково може бути надано лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Данилюк Зіновій Вячиславович те, що ним надано лист-відгук від КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради про належне виконання договору від 09.08.2022 №70, тоді як в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначено і надано договір від 08.10.2021 №148 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 14:46:32
Пояснення на запит
На Ваш запит Замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів по вулиці Петлюри,74 в м.Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-006562-a), а саме, чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОПа Данилюка Зіновія Вячиславовича те, що ним надано аналогічний договір від 08.10.2021 №148, укладений з КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради, на суму 1 002 912,00 грн, однак не надано додаток №1 Договірна ціна до цього договору, чим не дотримано вимоги пункту 3.2 Додатку 1 до ТД та те, що Учасником надано лист-відгук від КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради про належне виконання договору від 09.08.2022 №70, тоді як в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначено і надано договір від 08.10.2021 №148, повідомляємо наступне.
1.У складі тендерної пропозиції Учасника ФОПа Данилюка Зіновія Вячиславовича завантажено пакет документів, який передбачалося у тендерній документації Замовником, але не завантажено договірну ціну, яка є невід'ємною частиною аналогічного договору від 08.10.2021 №148, укладеного з КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради. 28.03.2023 року Замовником опубліковано вимогу про усунення даного порушення, і 29.03.2023 року Учасником завантажено файл «Договірна ціна і розрахунки СП Пологовий будинок.pdf» на суму 986 959,00 грн., так як додатковою угодою від 31.10.2022 року №3, яка є невід'ємною частиною договору, було зменшено вартість договірної ціни. Дана договірна ціна відповідає сумі здійснених оплат по договору.
2. В п.3.2. Додатку до тендерної документації Замовником було прописано, що для підтвердження виконання аналогічного договору Учасником додатково може бути надано лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, проте це не було обов'язковою умовою згідно тендерної документації, тому Замовник не прописував дане зауваження у вимозі про усунення порушень.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" |
1 358 017,00
UAH з ПДВ
|
1 358 017,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУПУТНИК" |
1 649 264,40
UAH з ПДВ
|
1 649 264,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" #2745710739 |
Переможець |
1 358 017,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 08:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2023 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2023 13:34
|
ДУ №2.59 від 10.11.2023.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2023 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2023 10:09
|
Додаткова угода 1-59 від 10.04.2023.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 08:54
|
Договір 59 від 10.04.2023.pdf | укладений |
10 квітня 2023 08:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/59 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/59 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |