Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113)
Очікувана вартість
434 916,68 UAH
UA-2023-03-16-006019-a ● fb954ba9e45245fd8a4bce12e3f756e8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Дука Валерія Володимирівна 380976902298 VDuka@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 434 916,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 174,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% (п’ять) від суми договору у формі: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Реквізити Бенефіціара зазначено у Тендерній документації. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист про це. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та оприлюднюється в електронній системі закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50760000-0: Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2023
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 13:01 |
Додаток 4. Технічний опис. Дефектний акт.pdf | |
16 березня 2023 13:01 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги.docx | |
16 березня 2023 13:01 |
Додаток 1. Форма цінової пропозиції.doc | |
16 березня 2023 13:01 |
Тендерна документація.docx | |
16 березня 2023 13:01 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника.doc | |
16 березня 2023 13:01 |
Додаток 4. Технічний опис.pdf | |
16 березня 2023 13:01 |
Додаток 5. Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-16-006019-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будівельна компанія "АССА", Код ЄДРПОУ:34769471
Дата подання: 05 квітня 2023 10:22
Оскарження результату кваліфікації у зв’язку з виявленими суттєвими порушеннями в тендерній пропозиції ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича»
ТОВ «Будівельна компанія «АССА» не погоджується із винесеним рішенням від 31.03.2023 року № 97 за підписом уповноваженої особи В.Дука, Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, про визнання переможцем відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113)» кодом ДК 021:2015 – 50760000-0 – «Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» ЄДРПОУ 3006718999. При розгляді тендерної пропозиції ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» (далі Учасник) уповноваженою особою В.Дука не були враховані (свідомо не враховані) суттєві порушення Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Постанови КМУ від 03.02.2021року №77 Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України, Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року та інших законодавчих та нормативних-правових документів.
Так при розгляді тендерної пропозиції ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» ЄДРПОУ 3006718999 не були враховані наступні порушення:
У відповідності до Додатку №2 Тендерної документації Учасником не надані документи, які повинені обов’язково бути у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» а саме:
- В складі тендерної пропозиції Учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. Інформаційна довідка надана Учасником не містить інформації про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, назви (типу) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт із зазначенням приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
(Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680,)
- Роботи визначенні Додатком №4 Тендерної документації згідно Постанови КМУ від 03.02.2021року №77, відносяться до робіт підвищеної небезпеки для виконання яких Учасник обов’язково у відповідності до вимог Закону України «Про охорону праці» має отримати Дозвіл або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та надати в складі пропозиції.
(Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Постанови КМУ від 03.02.2021року №77, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- В складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність у Учасника процедури закупівлі працівників, іх кількість, в яких трудових відносинах перебувають з учасником, професійна придатність, кваліфікація, стаж роботи, освіта, необхідні знання та досвід для виконання умов договору та робіт визначених Додатком №4 Тендерної документації.
(Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Кодекс законів про працю України, Національний класифікатор України "Класифікатор професій", Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- У відповідності до вимог п.3 розділу 2 Дотатку №2 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- Не всі документи тендерної пропозиції Учасника (після внесення коригування та надання документів визначених п.3.2 Додатку №2 до ТД , ), були належним чином підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (УЕП) про що можна засвідчитись перевіривши накладання (КЕП), (УЕП) за посиланням>>> https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-006019-a .
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» , Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- Тендерна пропозиція Учасника підписана з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» , Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.
- В складі тендерної пропозиції Учасником надано Зведений кошторис, Договірну ціну, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів датованих 3 березня 2023 року що може свідчити про те що Учасник міг завчасно знати про проведення даної процедури закупівлі, яка була опублікована в системі Рrozorro тільки 16.03.2023року., та готувався до неі. При проведені розгляду пропозиції Учасника в Локальному кошторисі відповідальною особою за розгляд тендерних пропозицій не виявлено факту зміни кількісних характеристик матеріальних ресурсів, приклад: Чаша Генуя( згідно Додатку №4 « Дефектний акт») передбачено 9шт., в Локальному учасником зазначається 20шт. на сумму 70867,80грн. З врахуванням даного факту Договірна ціна учасника за кількістю та ціною не відповідає вимогам процедури закупівлі товарів та послуг за кошти держави.
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільний кодекс України, Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 12.102022року №1178, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- У відповідності до оголошення (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-03-16-006019-а, ID: fb954ba9e45245fd8a4bce12e3f756e8), предметом закупівлі є «Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113). Відповідальною особою за розгляд тендерної пропозиції не враховано що Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів, тощо, складенні та опубліковані учасником в складі пропозиції на «Поточний ремонт системи водопостачання та водовідведення будівлі Гуртожитку №4, що не відповідає специфікації закупівлі. .
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.102022року №1178, Цивільний кодекс України, Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- Проектом Договору про надання послуг за державні кошти, істотні умови якого є незмінними (Додаток № 5 до Тендерної документації), п.3.2 визначено що Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Згідно Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» класифікація ціни даного договору є Твердою. У складі тендерної пропозиції учасник надав Договірну ціну як Динамічну тобто приблизну, яка в подальшому може суттєво коригуватись що суперечить істотним умовам проекту договору (Додаток 5), розділу V.Оцінка тендерної пропозиції, Закону України «Про публічні закупівлі.
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
Виходячи з вищевикладеного вважаємо що тендерна пропозиція ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» ЄДРПОУ 3006718999 була розглянута уповноваженою особою поверхнево.
Вимагаємо скасувати рішення від 31.03.2023 року № 97 за підписом уповноваженої особи В.Дука про визнання переможцем відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113)» кодом ДК 021:2015 – 50760000-0 – «Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» ЄДРПОУ 3006718999. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі незадоволення даних вимог, що порушують Закон України "Про публічні закупівлі", ТОВ «Будівельна компанія «АССА» буде звертатись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та інших органів, які здійснюють державний нагляд за порушеннями законодавства у сфері державних закупівель. Також повідомляємо що за порушення Закону України "Про публічні закупівлі" на уповноважену особу Замовника покладається адміністративна та кримінальна відповідальність.
З повагою,
Директор ТОВ «БК «АССА» Олександр КУКУРУДЗА
Розгорнути
Згорнути
Так при розгляді тендерної пропозиції ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» ЄДРПОУ 3006718999 не були враховані наступні порушення:
У відповідності до Додатку №2 Тендерної документації Учасником не надані документи, які повинені обов’язково бути у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» а саме:
- В складі тендерної пропозиції Учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. Інформаційна довідка надана Учасником не містить інформації про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, назви (типу) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт із зазначенням приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
(Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680,)
- Роботи визначенні Додатком №4 Тендерної документації згідно Постанови КМУ від 03.02.2021року №77, відносяться до робіт підвищеної небезпеки для виконання яких Учасник обов’язково у відповідності до вимог Закону України «Про охорону праці» має отримати Дозвіл або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та надати в складі пропозиції.
(Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Постанови КМУ від 03.02.2021року №77, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- В складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність у Учасника процедури закупівлі працівників, іх кількість, в яких трудових відносинах перебувають з учасником, професійна придатність, кваліфікація, стаж роботи, освіта, необхідні знання та досвід для виконання умов договору та робіт визначених Додатком №4 Тендерної документації.
(Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Кодекс законів про працю України, Національний класифікатор України "Класифікатор професій", Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- У відповідності до вимог п.3 розділу 2 Дотатку №2 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- Не всі документи тендерної пропозиції Учасника (після внесення коригування та надання документів визначених п.3.2 Додатку №2 до ТД , ), були належним чином підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (УЕП) про що можна засвідчитись перевіривши накладання (КЕП), (УЕП) за посиланням>>> https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-006019-a .
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» , Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- Тендерна пропозиція Учасника підписана з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» , Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.
- В складі тендерної пропозиції Учасником надано Зведений кошторис, Договірну ціну, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів датованих 3 березня 2023 року що може свідчити про те що Учасник міг завчасно знати про проведення даної процедури закупівлі, яка була опублікована в системі Рrozorro тільки 16.03.2023року., та готувався до неі. При проведені розгляду пропозиції Учасника в Локальному кошторисі відповідальною особою за розгляд тендерних пропозицій не виявлено факту зміни кількісних характеристик матеріальних ресурсів, приклад: Чаша Генуя( згідно Додатку №4 « Дефектний акт») передбачено 9шт., в Локальному учасником зазначається 20шт. на сумму 70867,80грн. З врахуванням даного факту Договірна ціна учасника за кількістю та ціною не відповідає вимогам процедури закупівлі товарів та послуг за кошти держави.
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільний кодекс України, Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 12.102022року №1178, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- У відповідності до оголошення (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-03-16-006019-а, ID: fb954ba9e45245fd8a4bce12e3f756e8), предметом закупівлі є «Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113). Відповідальною особою за розгляд тендерної пропозиції не враховано що Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів, тощо, складенні та опубліковані учасником в складі пропозиції на «Поточний ремонт системи водопостачання та водовідведення будівлі Гуртожитку №4, що не відповідає специфікації закупівлі. .
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.102022року №1178, Цивільний кодекс України, Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
- Проектом Договору про надання послуг за державні кошти, істотні умови якого є незмінними (Додаток № 5 до Тендерної документації), п.3.2 визначено що Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Згідно Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» класифікація ціни даного договору є Твердою. У складі тендерної пропозиції учасник надав Договірну ціну як Динамічну тобто приблизну, яка в подальшому може суттєво коригуватись що суперечить істотним умовам проекту договору (Додаток 5), розділу V.Оцінка тендерної пропозиції, Закону України «Про публічні закупівлі.
(Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
Виходячи з вищевикладеного вважаємо що тендерна пропозиція ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» ЄДРПОУ 3006718999 була розглянута уповноваженою особою поверхнево.
Вимагаємо скасувати рішення від 31.03.2023 року № 97 за підписом уповноваженої особи В.Дука про визнання переможцем відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113)» кодом ДК 021:2015 – 50760000-0 – «Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень» ФОП «Сухораб Олександра Вікторовича» ЄДРПОУ 3006718999. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі незадоволення даних вимог, що порушують Закон України "Про публічні закупівлі", ТОВ «Будівельна компанія «АССА» буде звертатись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та інших органів, які здійснюють державний нагляд за порушеннями законодавства у сфері державних закупівель. Також повідомляємо що за порушення Закону України "Про публічні закупівлі" на уповноважену особу Замовника покладається адміністративна та кримінальна відповідальність.
З повагою,
Директор ТОВ «БК «АССА» Олександр КУКУРУДЗА
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2023 18:54
1. У відповідності до Додатку №2 Тендерної документації Учасником не надані документи, які повинені обов’язково бути у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: - В складі тендерної пропозиції Учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. Інформаційна довідка надана Учасником не містить інформації про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, назви (типу) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт із зазначенням приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680,) - Роботи визначенні Додатком №4 Тендерної документації згідно Постанови КМУ від 03.02.2021року №77, відносяться до робіт підвищеної небезпеки для виконання яких Учасник обов’язково у відповідності до вимог Закону України «Про охорону праці» має отримати Дозвіл або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та надати в складі пропозиції. (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Постанови КМУ від 03.02.2021року №77, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1 розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації - учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору.
Таким чином, Замовником не було встановлено, ані в Додатку № 2, ані в Додатку № 4 до Тендерної документації, вимог щодо форми, змісту, характеру та переліку тощо, інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі і щодо зазначення інформації про наявність машин і механізмів, назви (типу) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт із зазначенням приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Також, Замовником в жодному документі не встановлено вимогу щодо надання У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА Дозволу або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Додатком № 4 до Тендерної документації подібні вимоги визначені для ВИКОНАВЦЯ, а отже перевіряються посадовими особами Замовника безпосередньо перед початком надання послуг за умовами закупівлі.
Окрім того, про наявність документів, передбачених законодавством, що наводиться Вами у вимозі, учасник ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 зазначає у документі на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічному опису до предмету закупівлі.
Таким чином, довідка надана учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 відповідає вимогам Тендерної документації.
Відхилення учасника на підставі, обумовленій у Вашій вимозі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». З аналогічним випадком Ви можете ознайомитись відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України та їхнього Рішення № 11773-р/пк-пз від 15.06.2020 року.
2. В складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність у Учасника процедури закупівлі працівників, іх кількість, в яких трудових відносинах перебувають з учасником, професійна придатність, кваліфікація, стаж роботи, освіта, необхідні знання та досвід для виконання умов договору та робіт визначених Додатком №4 Тендерної документації. (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Кодекс законів про працю України, Національний класифікатор України "Класифікатор професій", Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.1 розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації - - учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору.
Аналогічно попередньому зауваженню констатуємо, що Замовником не було встановлено, ані в Додатку № 2, ані в Додатку № 4 до Тендерної документації, вимог щодо форми, змісту, характеру та переліку тощо, інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, включно із обов’язком зазначення кількості працівників, в яких трудових відносинах вони перебувають з учасником, їхньої професійної придатності, кваліфікації, стажу роботи, освіти.
Додатком № 4 до Тендерної документації подібні вимоги визначені для ВИКОНАВЦЯ, а отже перевіряються посадовими особами Замовника безпосередньо перед початком надання послуг за умовами закупівлі.
Таким чином, довідка надана учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 у складі тендерної документації не порушує вимоги Тендерної документації.
За аналогією дії права, відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України та того ж Рішення № 11773-р/пк-пз від 15.06.2020 року, можна дійти висновку, що відхилення учасника на підставі, обумовленій у Вашій вимозі також є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
3. У відповідності до вимог п.3 розділу 2 Дотатку №2 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 3 розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації – для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (КОПІЯ ВІДПОВІДНОГО ДОКУМЕНТУ, ЩОДО СТАТУСУ).
Вами викривлено та вирвано вимогу Замовника, оскільки з метою надання відомостей учасником щодо сплати податків та зборів (у разі наявності) у складі тендерної пропозиції встановлено можливість подання окрім листа також копію відповідного документу. Учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 надано в складі пропозиції витяг з реєстру платників єдиного податку, зміст якої в повній мірі відкриває необхідний обсяг інформації щодо сплати/не сплати ним податків та зборів.
Також, зазначена інформація міститься у довідці наданій учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації.
Окрім того, згідно п.п. 12 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ Замовником.
4. Не всі документи тендерної пропозиції Учасника (після внесення коригування та надання документів визначених п.3.2 Додатку №2 до ТД , ), були належним чином підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (УЕП) про що можна засвідчитись перевіривши накладання (КЕП), (УЕП) за посиланням.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Тендерною документацією, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами не визначено вимог щодо захищеності типу носія чи засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Документи тендерної пропозиції учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 після внесення коригування подані із накладенням кваліфікованого електронного підпису (файл «sign.p7s» із датою модифікації від 23.03.2023 року о 17 годині 25 хвилин). Також, детально окремі положення що стосуються даної вимоги розглянуто в наступному блоці вимоги.
5. Тендерна пропозиція Учасника підписана з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» , Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Згідно п. 31 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Частиною першою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно п.п.6 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - документи до тендерної пропозиція подаються в електронному вигляді шляхом завантаження до кінцевого строку подання тендерної пропозиції у сканованому вигляді файлів у форматі у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ тендерної пропозиції повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати. Копії документів повинні містити чіткі літери, що не можуть мати подвійного трактування змісту через низьку якість копій, повинні бути повно розмірними ТА НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ПОСВІДЧЕНИМИ.
Відповідно до п.п. 10 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником.
Конкретної ЗОБОВ’ЯЗАННЯ щодо накладення КЕП чи УЕП НА КОЖЕН ОКРЕМИЙ ДОКУМЕНТ, наданий у складі тендерної пропозиції Замовником чи законодавством не встановлено.
Тендерна пропозиція учасника та документи до неї подані із накладенням кваліфікованого електронного підпису (файл «sign.p7s» із датою модифікації від 23.03.2023 року). Також, окремі документи надані учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 у складі пропозиції завірені власноручним підписом та печаткою.
6. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Зведений кошторис, Договірну ціну, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів датованих 3 березня 2023 року що може свідчити про те що Учасник міг завчасно знати про проведення даної процедури закупівлі, яка була опублікована в системі Рrozorro тільки 16.03.2023року., та готувався до неі. При проведені розгляду пропозиції Учасника в Локальному кошторисі відповідальною особою за розгляд тендерних пропозицій не виявлено факту зміни кількісних характеристик матеріальних ресурсів, приклад: Чаша Генуя( згідно Додатку №4 « Дефектний акт») передбачено 9шт., в Локальному учасником зазначається 20шт. на сумму 70867,80грн. З врахуванням даного факту Договірна ціна учасника за кількістю та ціною не відповідає вимогам процедури закупівлі товарів та послуг за кошти держави. (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільний кодекс України, Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 12.102022року №1178, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 в складі тендерної пропозиції надано Зведений кошторис, Договірну ціну, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів, які датовані 3 березня 2023 року, що може свідчити лише про те, що учасник при розробці даних документів із використанням програмного комплексу АВК5 встановив параметри розрахунку із врахуванням дати від 3 березня 2023 року з власних міркувань. Гіпотеза про те, «що Учасник міг завчасно знати про проведення даної процедури закупівлі, яка була опублікована в системі Рrozorro тільки 16.03.2023року., та готувався до неї», викладена Вами у вимозі, не відповідає дійсності та не може бути обґрунтована такими умовними причинно-наслідковими зв’язками.
Оскільки Замовником не було встановлено вимог щодо врахування та зазначення дат у документах, що мають бути подані на підтвердження відповідності пропозиції вимогам Додатку №4 – при кваліфікації вони не розглядались, як істотні.
Додатком № 4 «Дефектний акт» до Тендерної документації встановлено кількість щодо матеріальних ресурсів, а саме Чаша Генуя і кількості 9 штук. В Локальному кошторисі, поданому учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999, в інформація про матеріальні ресурси, а конкретно - Чаша Генуя зазначається кількість 20 штук на суму 70867,80 грн, що вказує на те, що відповідність кількості сумі не є технічною опискою/опечаткою учасника.
Під час розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою та особою, відповідальною за предмет закупівлі (технічну специфікацію, Додаток 4) Замовника, було допущено помилку (не свідомо, попри ремарку в преамбулі вимоги) та не помічено дану невідповідність. Що, в свою чергу, призвело до хибного визнання переможцем учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 97 від 31.03.2023 року.
Враховуючи вищевикладене та вимоги абз. 2 п.п. 2 п. 41 Особливостей, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей – рішення, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 97 від 31.03.2023 року, про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 підлягає скасуванню та поверненню на стадію кваліфікації з метою усунення виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняття правового рішення при оцінці тендерної пропозиції даного учасника та забезпечення дотримання принципів, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому та щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
7. У відповідності до оголошення (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-03-16-006019-а, ID: fb954ba9e45245fd8a4bce12e3f756e8), предметом закупівлі є «Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113). Відповідальною особою за розгляд тендерної пропозиції не враховано що Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів, тощо, складенні та опубліковані учасником в складі пропозиції на «Поточний ремонт системи водопостачання та водовідведення будівлі Гуртожитку №4, що не відповідає специфікації закупівлі.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п.п.3 п. 1.1. розділу ІІІ Тендерної документації - невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною помилкою.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Таким чином, невідповідність назв документів чи заголовків у їхньому змісті є формальною помилкою та не є підставою для відхилення.
8. Проектом Договору про надання послуг за державні кошти, істотні умови якого є незмінними (Додаток № 5 до Тендерної документації), п.3.2 визначено що Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Згідно Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» класифікація ціни даного договору є Твердою. У складі тендерної пропозиції учасник надав Договірну ціну як Динамічну тобто приблизну, яка в подальшому може суттєво коригуватись що суперечить істотним умовам проекту договору (Додаток 5), розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, Закону України «Про публічні закупівлі.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п.п.1 п. 3 розділу VI Тендерної документації визначено, що ПРОЄКТ договору про закупівлю викладено в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням вимог визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
По-перше, тендерною документацією та вищезазначеними нормативно-правовими актами передбачена можливість та випадки зміни істотних умов договору.
По-друге, предметом закупівлі є послуги З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113), що не підпадає під визначення будівництва чи капітального будівництва.
По-третє, Додатком №4 до Тендерної документації не встановлено вимог чи обмежень щодо визначення Твердої чи Динамічної ціни.
По-четверта, надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 документу із інформацією про Договірну ціну, яка в ньому визначена Динамічною, а не Твердою не свідчить про те, що ціна, в подальшому буде суттєво коригуватись, що робить Вашу вимогу суто припущенням. Окрім того, ціна тендерної пропозиції визначена учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 в документі згідно Додатку № 1 до Тендерної документації (Цінова пропозиція) та в самій пропозиції, що подана шляхом заповнення електронних полів в електронній системі закупівлі. А отже, при безпосередньому підписанні договору ціна буде визначена, як Тверда.
Тому в Замовника відсутня підстава для відхилення пропозиції учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 по даній вимозі.
Підсумовуючи вищевикладене, в окремих тезах, Ваша вимога, не містить обґрунтування, містить хибні положення чи посилання на положення Тендерної документації та додатків до неї, а також на нормативно-правові акти, якими передбачено чи не передбачено відхилення учасника чи визначення його переможцем, а отже не може бути задоволена щодо кожної причини оскарження кваліфікації.
Разом з тим, враховуючи кінцеву мету Вашого оскарження, а саме скасування рішення про визнання учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 переможцем відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 97від 31.03.2023 року, та зазначенні Вами невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, які мають місце, Ваша вимога ПІДЛЯГАЄ ЗАДОВОЛЕННЮ на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 41 Особливостей, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Додатково, звертаємо увагу, що згідно ІХ розділу Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність у сфері публічних закупівель настає згідно із законами України (а отже визначається/не обмежується видами відповідальності зазначеними у підсумку Вашої вимоги) та стосується ширшого кола осіб, ніж виключно уповноважена особа і має правовий механізм.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1 розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації - учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору.
Таким чином, Замовником не було встановлено, ані в Додатку № 2, ані в Додатку № 4 до Тендерної документації, вимог щодо форми, змісту, характеру та переліку тощо, інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі і щодо зазначення інформації про наявність машин і механізмів, назви (типу) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт із зазначенням приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Також, Замовником в жодному документі не встановлено вимогу щодо надання У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА Дозволу або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Додатком № 4 до Тендерної документації подібні вимоги визначені для ВИКОНАВЦЯ, а отже перевіряються посадовими особами Замовника безпосередньо перед початком надання послуг за умовами закупівлі.
Окрім того, про наявність документів, передбачених законодавством, що наводиться Вами у вимозі, учасник ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 зазначає у документі на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічному опису до предмету закупівлі.
Таким чином, довідка надана учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 відповідає вимогам Тендерної документації.
Відхилення учасника на підставі, обумовленій у Вашій вимозі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». З аналогічним випадком Ви можете ознайомитись відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України та їхнього Рішення № 11773-р/пк-пз від 15.06.2020 року.
2. В складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність у Учасника процедури закупівлі працівників, іх кількість, в яких трудових відносинах перебувають з учасником, професійна придатність, кваліфікація, стаж роботи, освіта, необхідні знання та досвід для виконання умов договору та робіт визначених Додатком №4 Тендерної документації. (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про охорону праці», Кодекс законів про працю України, Національний класифікатор України "Класифікатор професій", Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.1 розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації - - учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору.
Аналогічно попередньому зауваженню констатуємо, що Замовником не було встановлено, ані в Додатку № 2, ані в Додатку № 4 до Тендерної документації, вимог щодо форми, змісту, характеру та переліку тощо, інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, включно із обов’язком зазначення кількості працівників, в яких трудових відносинах вони перебувають з учасником, їхньої професійної придатності, кваліфікації, стажу роботи, освіти.
Додатком № 4 до Тендерної документації подібні вимоги визначені для ВИКОНАВЦЯ, а отже перевіряються посадовими особами Замовника безпосередньо перед початком надання послуг за умовами закупівлі.
Таким чином, довідка надана учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 у складі тендерної документації не порушує вимоги Тендерної документації.
За аналогією дії права, відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України та того ж Рішення № 11773-р/пк-пз від 15.06.2020 року, можна дійти висновку, що відхилення учасника на підставі, обумовленій у Вашій вимозі також є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
3. У відповідності до вимог п.3 розділу 2 Дотатку №2 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (Порушення вимог: Закону України «Про публічні закупівлі», Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 3 розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації – для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (КОПІЯ ВІДПОВІДНОГО ДОКУМЕНТУ, ЩОДО СТАТУСУ).
Вами викривлено та вирвано вимогу Замовника, оскільки з метою надання відомостей учасником щодо сплати податків та зборів (у разі наявності) у складі тендерної пропозиції встановлено можливість подання окрім листа також копію відповідного документу. Учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 надано в складі пропозиції витяг з реєстру платників єдиного податку, зміст якої в повній мірі відкриває необхідний обсяг інформації щодо сплати/не сплати ним податків та зборів.
Також, зазначена інформація міститься у довідці наданій учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації.
Окрім того, згідно п.п. 12 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ Замовником.
4. Не всі документи тендерної пропозиції Учасника (після внесення коригування та надання документів визначених п.3.2 Додатку №2 до ТД , ), були належним чином підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (УЕП) про що можна засвідчитись перевіривши накладання (КЕП), (УЕП) за посиланням.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Тендерною документацією, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами не визначено вимог щодо захищеності типу носія чи засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Документи тендерної пропозиції учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 після внесення коригування подані із накладенням кваліфікованого електронного підпису (файл «sign.p7s» із датою модифікації від 23.03.2023 року о 17 годині 25 хвилин). Також, детально окремі положення що стосуються даної вимоги розглянуто в наступному блоці вимоги.
5. Тендерна пропозиція Учасника підписана з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» , Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Згідно п. 31 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Частиною першою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно п.п.6 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - документи до тендерної пропозиція подаються в електронному вигляді шляхом завантаження до кінцевого строку подання тендерної пропозиції у сканованому вигляді файлів у форматі у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений документ тендерної пропозиції повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати. Копії документів повинні містити чіткі літери, що не можуть мати подвійного трактування змісту через низьку якість копій, повинні бути повно розмірними ТА НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ПОСВІДЧЕНИМИ.
Відповідно до п.п. 10 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації - під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у Тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником.
Конкретної ЗОБОВ’ЯЗАННЯ щодо накладення КЕП чи УЕП НА КОЖЕН ОКРЕМИЙ ДОКУМЕНТ, наданий у складі тендерної пропозиції Замовником чи законодавством не встановлено.
Тендерна пропозиція учасника та документи до неї подані із накладенням кваліфікованого електронного підпису (файл «sign.p7s» із датою модифікації від 23.03.2023 року). Також, окремі документи надані учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 у складі пропозиції завірені власноручним підписом та печаткою.
6. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Зведений кошторис, Договірну ціну, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів датованих 3 березня 2023 року що може свідчити про те що Учасник міг завчасно знати про проведення даної процедури закупівлі, яка була опублікована в системі Рrozorro тільки 16.03.2023року., та готувався до неі. При проведені розгляду пропозиції Учасника в Локальному кошторисі відповідальною особою за розгляд тендерних пропозицій не виявлено факту зміни кількісних характеристик матеріальних ресурсів, приклад: Чаша Генуя( згідно Додатку №4 « Дефектний акт») передбачено 9шт., в Локальному учасником зазначається 20шт. на сумму 70867,80грн. З врахуванням даного факту Договірна ціна учасника за кількістю та ціною не відповідає вимогам процедури закупівлі товарів та послуг за кошти держави. (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільний кодекс України, Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 12.102022року №1178, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, Вимог тендерної документації для процедури закупівлі Затверджених Рішенням уповноваженої особи В.Дука, від 16 березня 2023року.)
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 в складі тендерної пропозиції надано Зведений кошторис, Договірну ціну, Локальний кошторис, Підсумкову відомість ресурсів, які датовані 3 березня 2023 року, що може свідчити лише про те, що учасник при розробці даних документів із використанням програмного комплексу АВК5 встановив параметри розрахунку із врахуванням дати від 3 березня 2023 року з власних міркувань. Гіпотеза про те, «що Учасник міг завчасно знати про проведення даної процедури закупівлі, яка була опублікована в системі Рrozorro тільки 16.03.2023року., та готувався до неї», викладена Вами у вимозі, не відповідає дійсності та не може бути обґрунтована такими умовними причинно-наслідковими зв’язками.
Оскільки Замовником не було встановлено вимог щодо врахування та зазначення дат у документах, що мають бути подані на підтвердження відповідності пропозиції вимогам Додатку №4 – при кваліфікації вони не розглядались, як істотні.
Додатком № 4 «Дефектний акт» до Тендерної документації встановлено кількість щодо матеріальних ресурсів, а саме Чаша Генуя і кількості 9 штук. В Локальному кошторисі, поданому учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999, в інформація про матеріальні ресурси, а конкретно - Чаша Генуя зазначається кількість 20 штук на суму 70867,80 грн, що вказує на те, що відповідність кількості сумі не є технічною опискою/опечаткою учасника.
Під час розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою та особою, відповідальною за предмет закупівлі (технічну специфікацію, Додаток 4) Замовника, було допущено помилку (не свідомо, попри ремарку в преамбулі вимоги) та не помічено дану невідповідність. Що, в свою чергу, призвело до хибного визнання переможцем учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 97 від 31.03.2023 року.
Враховуючи вищевикладене та вимоги абз. 2 п.п. 2 п. 41 Особливостей, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей – рішення, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 97 від 31.03.2023 року, про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 підлягає скасуванню та поверненню на стадію кваліфікації з метою усунення виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняття правового рішення при оцінці тендерної пропозиції даного учасника та забезпечення дотримання принципів, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому та щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
7. У відповідності до оголошення (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-03-16-006019-а, ID: fb954ba9e45245fd8a4bce12e3f756e8), предметом закупівлі є «Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113). Відповідальною особою за розгляд тендерної пропозиції не враховано що Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів, тощо, складенні та опубліковані учасником в складі пропозиції на «Поточний ремонт системи водопостачання та водовідведення будівлі Гуртожитку №4, що не відповідає специфікації закупівлі.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п.п.3 п. 1.1. розділу ІІІ Тендерної документації - невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною помилкою.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Таким чином, невідповідність назв документів чи заголовків у їхньому змісті є формальною помилкою та не є підставою для відхилення.
8. Проектом Договору про надання послуг за державні кошти, істотні умови якого є незмінними (Додаток № 5 до Тендерної документації), п.3.2 визначено що Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Згідно Господарського кодексу України, Постанови КМУ від 01.09.2005року «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договір підряду в капітальному будівництві», ДСТУ 1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» класифікація ціни даного договору є Твердою. У складі тендерної пропозиції учасник надав Договірну ціну як Динамічну тобто приблизну, яка в подальшому може суттєво коригуватись що суперечить істотним умовам проекту договору (Додаток 5), розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, Закону України «Про публічні закупівлі.
На зазначену вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до п.п.1 п. 3 розділу VI Тендерної документації визначено, що ПРОЄКТ договору про закупівлю викладено в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням вимог визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
По-перше, тендерною документацією та вищезазначеними нормативно-правовими актами передбачена можливість та випадки зміни істотних умов договору.
По-друге, предметом закупівлі є послуги З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113), що не підпадає під визначення будівництва чи капітального будівництва.
По-третє, Додатком №4 до Тендерної документації не встановлено вимог чи обмежень щодо визначення Твердої чи Динамічної ціни.
По-четверта, надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 документу із інформацією про Договірну ціну, яка в ньому визначена Динамічною, а не Твердою не свідчить про те, що ціна, в подальшому буде суттєво коригуватись, що робить Вашу вимогу суто припущенням. Окрім того, ціна тендерної пропозиції визначена учасником ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 в документі згідно Додатку № 1 до Тендерної документації (Цінова пропозиція) та в самій пропозиції, що подана шляхом заповнення електронних полів в електронній системі закупівлі. А отже, при безпосередньому підписанні договору ціна буде визначена, як Тверда.
Тому в Замовника відсутня підстава для відхилення пропозиції учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 по даній вимозі.
Підсумовуючи вищевикладене, в окремих тезах, Ваша вимога, не містить обґрунтування, містить хибні положення чи посилання на положення Тендерної документації та додатків до неї, а також на нормативно-правові акти, якими передбачено чи не передбачено відхилення учасника чи визначення його переможцем, а отже не може бути задоволена щодо кожної причини оскарження кваліфікації.
Разом з тим, враховуючи кінцеву мету Вашого оскарження, а саме скасування рішення про визнання учасника ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ЄДРПОУ 3006718999 переможцем відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 97від 31.03.2023 року, та зазначенні Вами невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації, які мають місце, Ваша вимога ПІДЛЯГАЄ ЗАДОВОЛЕННЮ на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 41 Особливостей, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Додатково, звертаємо увагу, що згідно ІХ розділу Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність у сфері публічних закупівель настає згідно із законами України (а отже визначається/не обмежується видами відповідальності зазначеними у підсумку Вашої вимоги) та стосується ширшого кола осіб, ніж виключно уповноважена особа і має правовий механізм.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
351 160,91
UAH з ПДВ
|
351 160,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "АССА" |
355 362,95
UAH з ПДВ
|
355 362,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #3006718999 |
Рішення скасоване |
351 160,91
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 18:54
|
|
ФОП "СУХОРАБ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #3006718999 |
Відхилено |
351 160,91
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 18:56
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "АССА" #34769471 |
Переможець |
355 362,95
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 11:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2023 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 14:39
|
Договір № 189-23 від 25.04.2023.pdf | укладений |
25 квітня 2023 14:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту санітарних кімнат гуртожитку № 4 (будівлі 17/113) | 1 | послуга |
355 362,95
UAH
|