Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ТАКТИЧНІ ЖИЛЕТИ ПЛИТОНОСКИ (код ДК 021:2015 – 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2023-03-16-005899-a ● ac20dce775af4c228b1e5037ceba1bca
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Овруцька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04053370 |
Місцезнаходження: | 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Тараса Шевченка, 31-А |
Контактна особа: |
Шваб Марина Юріївна 380665233546 gstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
ТАКТИЧНІ ЖИЛЕТИ ПЛИТОНОСКИ (код ДК 021:2015 – 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
275 штуки
ТАКТИЧНІ ЖИЛЕТИ ПЛИТОНОСКИ (код ДК 021:2015 – 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11101, Україна, Житомирська область, Овруч, Тараса Шевченка, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 квітня 2023
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється Замовником в національній валюті України – гривнях, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника за його реквізитами, вказаними в даному договорі. При цьому оплата Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів від дня поставки товару та отримання накладних з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 100 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 16:15 |
зміни до ТД22.docx | |
16 березня 2023 16:15 |
ТД_ПЛИТОНОСКИ_зі змінами22.docx | |
16 березня 2023 12:54 |
Договір Додаток 3 плитоноски.docx |
16 березня 2023 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 16:15 |
зміни до ТД22.docx
|
|||
16 березня 2023 16:15 |
ТД_ПЛИТОНОСКИ_зі змінами22.docx
|
|||
16 березня 2023 12:54 |
Договір Додаток 3 плитоноски.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-16-005899-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 29 березня 2023 10:39
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ПП "СТРІЛА"
Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема:
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:
- Гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику, відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі зазначених у додатку № 2 до цієї тендерної документації.
- Довідка в довільній формі про детальний опис товару, що пропонуються, рік виготовлення та джерело походження товару, при цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання.
- Сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості товару (сканований документ, завірений належним чином).
- Гарантійний лист, що протягом 2-3 днів буде надано зразки товару Замовнику торгів.
За таких умов тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції виключно один з вищенаведених документів на товар:
- або сертифікат відповідності;
- або сертифікат якості;
- або паспорт якості.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- тендерна пропозиція (файл «Тендерна пропозиція.pdf);
- довідка опис тактично жилета плитоноски (файл «Довідка про опис товара.pdf»);
- лист-гарантія (файл «Гарантійний-лист відповідності.pdf»);
- декларація про відповідність (файл «Декларація про відповідність.pdf»).
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній саме сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості товару, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ПП «СТРІЛА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Враховуючи все наведене вище, просимо замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 №117 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП «СТРІЛА».
Надіємось на взаєморозуміння, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:
- Гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику, відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі зазначених у додатку № 2 до цієї тендерної документації.
- Довідка в довільній формі про детальний опис товару, що пропонуються, рік виготовлення та джерело походження товару, при цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання.
- Сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості товару (сканований документ, завірений належним чином).
- Гарантійний лист, що протягом 2-3 днів буде надано зразки товару Замовнику торгів.
За таких умов тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції виключно один з вищенаведених документів на товар:
- або сертифікат відповідності;
- або сертифікат якості;
- або паспорт якості.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- тендерна пропозиція (файл «Тендерна пропозиція.pdf);
- довідка опис тактично жилета плитоноски (файл «Довідка про опис товара.pdf»);
- лист-гарантія (файл «Гарантійний-лист відповідності.pdf»);
- декларація про відповідність (файл «Декларація про відповідність.pdf»).
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній саме сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості товару, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ПП «СТРІЛА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Враховуючи все наведене вище, просимо замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 №117 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП «СТРІЛА».
Надіємось на взаєморозуміння, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2023 16:48
Згідно ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку невідповідності» (від 15.01.2015 №124-VIII): Декларування відповідності – підтвердження відповідності першою стороною (особою, що надає об’єкт оцінки невідповідності); тому може розглядатися як один із зазначених документів, що оформлюються виробником/постачальником:
- сертифіката відповідності або сертифікат якості; (сертифікат якості – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції), тотожний поняттю паспорт якості (виробника)) – або паспорт якості.
Сертифікат відповідності – законодавчо встановлений документ оцінки третьою стороною, та не є обов’язковим для зазначеної продукції.
Декларація – законодавчо встановлений документ. Форма декларації регламентується чинними НД України.
Отже, і сертифікат відповідності, і декларація про відповідність технічним регламентам мають однакову юридичну силу в питанні підтвердження якості та безпеки продукції.
- сертифіката відповідності або сертифікат якості; (сертифікат якості – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції), тотожний поняттю паспорт якості (виробника)) – або паспорт якості.
Сертифікат відповідності – законодавчо встановлений документ оцінки третьою стороною, та не є обов’язковим для зазначеної продукції.
Декларація – законодавчо встановлений документ. Форма декларації регламентується чинними НД України.
Отже, і сертифікат відповідності, і декларація про відповідність технічним регламентам мають однакову юридичну силу в питанні підтвердження якості та безпеки продукції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-16-005899-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 01 квітня 2023 22:32
Дата подання: 01 квітня 2023 22:32
Оскарження обрання переможця
Порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на стадії обрання переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2023 17:09
Рішення від 04.04.2023 № 4119.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2023 17:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2023 № 4580.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2023 12:10
Рішення від 11.04.2023 № 4580.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2023 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом №120 від 03.04.2023р. було прийнято рішення про визначення переможцем процедури ТОВ "ДЕНАВІ"
Дата виконання рішення замовником: 17 квітня 2023 10:05
Номер скарги: UA-2023-03-16-005899-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 01 квітня 2023 23:40
Дата подання: 01 квітня 2023 23:40
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2023 17:30
рішення від 04.04.2023 № 4109.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2023 17:30
інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2023 № 4581.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2023 17:03
рішення від 11.04.2023 № 4581.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2023 17:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТРІЛА" |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕНАВІ" |
687 522,00
UAH з ПДВ
|
687 522,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІНО ТРЕЙД ПЛЮС" |
715 000,00
UAH з ПДВ
|
715 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Поліщук Олена Леонідівна" |
756 250,00
UAH з ПДВ
|
756 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІЙСЬКТОРГ СПЕЦСЕРВІС" |
769 450,00
UAH з ПДВ
|
769 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СТОГНІЙ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
816 750,00
UAH з ПДВ
|
816 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СТРІЛА" #32540389 |
Рішення скасоване |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:31
|
ПП "СТРІЛА" #32540389 |
Відхилено |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:33
|
ТОВ "ДЕНАВІ" #41367899 |
Переможець |
687 522,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 10:57
|
Дод_угода№1_плитоноски.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 15:34
|
Договір№72_плитоноски.pdf | укладений |
24 квітня 2023 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.3 Договору змінити та викласти в наступній редакції: "Термін поставки Продукції - до 31.05.2023 року" |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |