Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Вебсайт: | https://water.cn.ua |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Жабинського, 15 |
Контактна особа: |
Росла Христина Петрівна +380952850176 khrosla@water.cn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 096 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 484,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42920000-1: Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 12:01 |
ТД Установка для пакетування питної води.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000119 ● fff1515ef921418e9111fa21e8c98cc4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2023 №34-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2023 №34-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2023-03-16-004826-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-27 14:20:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі установки для пакетування питної води (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-004826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 16 березня 2023 року №1 (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог абзацу 3 підпункту 1 та підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178, пункту 19 Постанови №1178, підпункту 6 пункту 44 Постанови №1178?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-01 11:58:36
Відповідь замовника на запит про надання пояснень
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
На сьогодні існує метод зберігання води, попередньо розфасований – технологія пакування дезінфікованої води у пакети/мішки та зберігання її на випадок аварійних, надзвичайних ситуацій із водозабезпеченням для населення, зокрема в умовах воєнного стану.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базувалося на таких критеріях:
- Співвідношення продуктивності та компактності виробу. Обрали продуктивність фасування води до 1500 пакетів - для забезпечення потреб, з якими зіткнулися у період активних бойових дій в м. Чернігів.
- Гнучкість та зручність транспортування / роздачі води - максимальний об'єм води, що пакується, до 1 літра.
- Для швидкої зміни локації пакування води, мобільність станції – габарити 1080 * 1050 * 2040 мм, вага до 500 кг, необхідність обслуговуючого персоналу не більше 1, потужність насосного агрегату до 2,9 кВт;
- Для безпечного довгострокового зберігання упакованої води – Тип знезараження води, ультрафіолетове;
- Простий та дешевий тип пакувального виробу – плівка.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення попередніх ринкових консультацій з суб’єктами господарювання, які здійснюють поставку товару даного виду, відповідно до частини 4 статті 4 Закону. За отриманою інформацією (комерційні пропозиції додаються) від товариства з обмеженою відповідальністю «ДІДЖИТАЛ ВОТЕР» та товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГОВ-ПРОЕКТ», що є Постачальниками зазначеного вище товару, було проведено аналіз ринку та оголошено процедуру закупівлі.
2. У зв’язку із завантаженістю та значним зростанням обсягів процедур закупівель, приведення тендерної документації до змін відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» було не в повному обсязі. Проте вказані невідповідності не вплинули на результат проведення закупівлі. В подальшому при складанні тендерної документації виявлені невідповідності будуть усунуті.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступником директора з організаційно-правових питань КП «Чернігівводоканал» Вовк П.І. було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Рослою Х.П. з метою недопущення встановлених порушень у подальшому. Також уповноважена особа направлена на прослуховування вебінару із роз'ясненнями щодо особливостей змін порядку публічних закупівель у зв’язку з прийняттям Урядом постанови від 12.05.2023 № 471, якою внесено зміни до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, що відбудеться онлайн в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за участі Міністерства економіки України 18 травня 2023 року.
2023-05-18 09:54:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДІДЖИТАЛ ВОТЕР |
5 089 940,10
UAH з ПДВ
|
5 089 940,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДІДЖИТАЛ ВОТЕР #43982664 |
Переможець |
5 089 940,10
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 10:50
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 09:28
|
Договір на закупівлю товару | укладений |
14 квітня 2023 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Постачальника від 18.04.2023 № 203 Сторони домовились зменшити Договірну ціну (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | 110423/ПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |