Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36274395 |
Вебсайт: | http://polinfo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 45 |
Контактна особа: |
Сергій Циганенко +380532609354 vvsuip@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Замовником здійснюється у розмірі 100 % вартості фактично наданих послуг, протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами Акту надання Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 робочих днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 11:03 |
Тендерна документація.docx | |
16 березня 2023 11:03 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
16 березня 2023 11:03 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
16 березня 2023 11:03 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні характеристики).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000073 ● 12bc4c54de1c4a868985c95641aa23fe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2023 № 44-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.05.2023 № 44-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-03-16-003240-a, 16.03.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 09:35:58
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Інформаційні послуги SMM, SO (SEO) та їх розміщення в електронних засобах масової інформації», очікуваною вартістю 630 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-003240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
В п.п 3.1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАРКЕТИНГ ЮА» вищевказаний (ні) документ(и) учасником в електронну систему закупівель не завантажений(і), чим порушено вказані вимоги тендерної документації.
Чому не було надано замовнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 11:58:02
Стосовно вимог тендерної документації
На запит про надання пояснень Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо отримання інформації та підтверджуючих документів по процедурі закупівлі по предмету "Інформаційні послуги SMM, SO (SEO) та їх розміщення в електронних засобах масової інформації", очікуваною вартістю 630 000,00 гривень (UA-2023-03-16-003240-a) повідомляємо наступне.
Учасник ТОВ "МАРКЕТИНГ ЮА" по вищезазначеній процедурі закупівлі надав копію аналогічного договору про інформаційні послуги SMM, SO (SEO) та їх розміщення в електронних засобах масової інформації у 2022 році, замовником по якому є Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської ОВА.
Враховуючи наявність в Департаменті актів наданих послуг щодо виконання даного договору у 2022 році уповноважена особа не акцентувала увагу на їх відсутність в системі закупівель. Виявлений недолік прийнято до уваги та вжито заходів для недопущення їх в подальшій роботі в електронній системі закупівель.
Акти виконаних послуг за договором додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРКЕТИНГ ЮА" |
535 500,00
UAH
|
535 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРКЕТИНГ ЮА" #41220776 |
Переможець |
535 500,00
UAH
|
28 березня 2023 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 10:41
|
79410000-1-smm(dodatok).pdf | укладений |
05 квітня 2023 10:41
|
79410000-1-smm.pdf | укладений |
05 квітня 2023 10:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Інформаційні послуги SMM, SO (SEO) та їх розміщення в електронних засобах масової інформації | 2100 | штуки |
255,00
UAH
|