Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 6 134 366,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 343,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 10:57 |
ТД_очистка озера.docx | |
16 березня 2023 10:57 |
Проект договору_очистка озера.docx | |
16 березня 2023 10:57 |
ТЗ_очистка озера.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000019 ● 4779d9fdc4ab4a1396ba47b13fac1e96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023 №17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.04.2023 №17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2023-03-16-003061-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 09:57:13
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-003061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 13:35:20
Пояснення на звернення
На Ваш Запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-003061-a), повідомляємо наступне:
Очікувану вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснювалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника. На підставі проектно-кошторисної документації затверджено розмір бюджетного призначення.
Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку.
2. Сканкопія дефектного акту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 11:38:40
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-003061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Шевчишин Василь Степанович те, що на вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника, учасником оприлюднено договір оренди від 21.03.2023 № 33, на спеціалізований транспортний засіб (екскаватор-навантажувач JCB 3 CX SITEMASTER, реєстраційний номер 24957АТ, рік випуску 2021) укладений з КП «Полігон Екологія», однак у наданому свідоцтві про реєстрацію машини Серія ОМ №1637349 вказано, що власником екскаватора-навантажувача JCB 3 CX SITEMASTER (реєстраційний номер 24957АТ) є Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України», а не КП «Полігон Екологія»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-19 13:27:06
Пояснення
На Ваш Запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-003061-a), повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та надати копії техпаспортів або свідоцтво про державну реєстрацію транспортних засобів. Учасник ФОП Шевчишин В.С. на підтвердження права користування екскаватора-навантажувача JCB 3 CX SITEMASTER надав договір оренди з КП «Полігон Екологія» № 33 від 21.03.2023 року та свідоцтво серія ОМ № 163734 про реєстрацію транспортного засобу.
Детально розглянувши вищевказані документи, було встановлено, що у договорі № 33 від 21.03.2023 року та свідоцтві про реєстрацію серія ОМ № 163734 зазначено один і той самий екскаватор-навантажувач JCB 3 CX SITEMASTER з реєстраційним номером 24957 АТ. Відповідно до тендерної документації, Замовник вимагав від Учасника для підтвердження ним права користування матеріально-технічною базою, надати договір оренди і свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Замовник не вимагав від учасників надати підтвердження від орендодавців будь яких документів, які б підтверджували та/або спростовували право користування транспортним засобом, якщо техніка, яка перебуває у їх використанні є не їх власністю.
Стосовно власника транспортного засобу JCB 3 CX SITEMASTER (реєстраційний номер 24957 АТ) ним визначено АТ «Державний експортно-імпортний банк України», яке уклало з КП «Полігон Екологія» договір фінансового лізингу № 21-1LL0017 від 20.12.2021 року на закупівлю вищевказаного екскаватора-навантажувача (договір є у вільному доступі № UA-2021-10-25-014990-b).
КП «Полігон Екологія» є підприємством, яке підпадає під сферу контролю Управління комунального господарства Коломийської міської ради. Для встановлення достовірності, ми зв’язалися з представником КП «Полігон Екологія», який зазначив, що станом на 18.04.2023 року транспортний засіб JCB 3 CX SITEMASTER (реєстраційний номер 24957 АТ) знаходиться в лізингу у вище зазначеної компанії.
Виходячи з вище викладеного, Управління комунального господарства Коломийської міської ради не вбачало підстав для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, якою є ФОП Шевчишин В.С., що підтвердив своє право використовувати транспортний засіб JCB 3 CX SITEMASTER (реєстраційний номер 24957 АТ), надавши договір оренди, підписаний з КП «Полігон Екологія». Крім цього, повідомляємо, що останній підтвердив своє право використовувати вищевказаний транспортний засіб.
Просимо прийняти до розгляду дану відповідь.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї))» (оголошення UA-2023-03-16-003061-a) повідомляємо, що зауваження, викладені у висновку прийняті до відома посадовою особою Управління комунального господарства Коломийської міської ради, та зобов’язується не допускати недотримання вимог пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації в подальших процедурах закупівель.
2023-04-24 13:57:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Шевчишин Василь Степанович |
4 627 045,11
UAH з ПДВ
|
4 627 045,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
5 754 939,60
UAH з ПДВ
|
5 754 939,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Шевчишин Василь Степанович #3352800038 |
Переможець |
4 627 045,11
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 13:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 09:21
|
Додаткова угода_3 до 58.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 14:11
|
Додаткова угода_2 до 58.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2023 09:58
|
Додаткова угода_1 до 58.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 10:23
|
Договір_58.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості послуг |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/58 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни договору № 58 від 07.04.2023 р. на суму 118 537,20 грн. в зв'язку із зміною з 01.08.2023 року ставки єдиного податку. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/58 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 58 від 07.04.2023 р. на 1187957,90 грн відповідно до фактично наданих послуг за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/58 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |