Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
3 721 002,00 UAH
UA-2023-03-16-002323-a 9cd4b7e6ceef4a13953a064b31f93181
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Фещенко

+380961611809 ksr.zakup@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44474482
Місцезнаходження: 08298, Україна , Київська обл., селище міського типу Коцюбинське, вул.Доківська, будинок 2
Контактна особа: Тетяна Фещенко
+380961611809
ksr.zakup@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2023 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 721 002,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 210,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08298, Україна, Київська область, селище Коцюбинське, доківська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2023
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 16 березня 2023 10:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

16 березня 2023 10:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 березня 2023 10:28
Трактор ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не бувший у використанні, але лише jcb.
Дата подання: 17 березня 2023 18:09
Дата відповіді: 21 березня 2023 13:15
Шановний Замовник! Cкладається враження, що Вас змушують купувати лише техніку jcb, в чому така прив’язаність до бренду чи то до учасника?
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Форми документів затверджені у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Примітками до додатку 4 тендерної документації передбачено: «1. Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають вимогам Замовника без виразів «не менше»/ «не більше», «має бути», «повинен» тощо).
2. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Зверніть увагу! У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару, надані документи не відповідають вимогам документації або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція Учасника відхиляється.»
Вказане свідчить про можливість запропонувати учасниками аналогічний товар із технічними показниками, що визначені тендерною документацією.
Лобіювання інтересів обраного постачальника
Дата подання: 17 березня 2023 18:10
Дата відповіді: 21 березня 2023 13:15
Шановний Замовник! Відповідно до Вашого технічного завдання, яке прописане виключно під параметри jcb, вже очевидно, що жоден інший учасник е зможе надати пропозиції на нову та кращу техніку з кращими показниками, так як не пройдуть по технічним параметрам по всім без виключенням 41 (сорока одному) пунктам технічного завдання, які прописані лише під jcb, чим обмежена участь інших можливих учасників. Тільки не відписуйтесь: «Шановний учасник, вам ніхто не забороняє приймати участь та пропонувати нову кращу техніку» та ін., Кажу Вам наперед, що технічні параметри прописані під jcb3сх – пропозиції техніки інших виробників НЕМОЖЛИВІ. Модель, що Ви розглядаєте - ще по старинці екскаваторне обладнання керується важелями, хоча у всіх сучасних виробників керування джойстиками як екскаваторного так і фронтального навантажувача. Є обмеження об’єму охолоджуючої рідини, шляхом встановлення радіатором маленького об’єму, що є абсурдом, так як не забезпечує відповідне охолодження в важких умовах, об’єм гідравлічної системи, взагалі 117л., в чому перевага? Зараз Вам відпискою допоможуть – та скажуть, що буде економія на технічному обслуговуванні, купити на 3 літри менше рідини чи оливи. А Ви взагалі знайомилися з розцінками констракшн на послуги та матеріалами на ТО? Так поцікавтесь – всі питання відпадуть. За що Ви платите кошти, а на Вас заробляють, пропонуючи найдешевший варіант за високу ціну? В чому перевага, в тому що виробник 3сх- зекономив на матеріалах, а Ви підігруючи констракшну вдаєте це за перевагу? Та як Вам в такому випадку запропонувати якіснішу техніку? Пропозиції іншого виробника – НЕМОЖЛИВІ, бо жоден інший виробник не економить на матеріалах для виготовлення, а виробляють з певним запасом міцності. Можливо Ви вважаєте перевагою надання дискримінаційних довідок з параметрами інтернет сайтів виробника або учасника? Такі вимоги покращують якість закупівлі, чи прописані за побажанням учасника, якого ви штучно проштовхуєте? Надайте будь ласка пояснення та внесіть зміни у ТД для розширення кола учасників. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 28 Постанови про особливості визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.»
Статтею 22 Закону серед іншого унормовано: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);»
Однак, Скаржник не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку оформити відповідні документи.
Не надаючи доказів, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Також Вами не визначено, який товар ж кращим і який товар Вами запропоновано.
Додаток 4 Технічні вимоги з дискримінаційними вимогами
Дата подання: 17 березня 2023 18:10
Дата відповіді: 21 березня 2023 13:15
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви розгляд пропозицій на екскаватор-навантажувач інших виробників, окрім моделі jcb 3cx? Додаток 4, з наявними технічними параметрами та дискримінаційними вимогами, дасть можливість участі лише одному учаснику та не обов’язково констракшн, але по любому jcb 3сх! Чи вважаєте учасників буде більше ніж 1? От візьміть принципово – відпишіться як небудь на питання учасників, та ні в якому разі не вносьте зміни та не відміняйте вдруге Закупівлю, залиште додаток 4 без змін, в редакції як є зараз – побачите результат, наскільки ви забезпечили рівне ставлення до всіх учасників, наскільки ви дотримуєтесь принципів здійснення Закупівель відповідно до Закону України про публічні закупівлі та діючих постанов в умовах воєнного стану, чи створили штучні умови для учасника з технікою лише jcb 3cx. Кількість пропозицій – віддзеркалить Ваші дійсні наміри. Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на дане питання надана вище.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-02-000027 ● 9608b2b86b2e4a9691c37ec1fc7a7caf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2023 10:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.05.2023 № 32
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.05.2023 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-03-16-002323-a 16.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-04 11:30:44

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-002323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р
№ 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 16, березня 2023 року за номером ID: UA-2023-03-16-002323-a .
Водночас, при складанні тендерної документації у пункті 4 розділу 1, у підпункті 3.5 пункту 3 розділу 5 тендерної документації, та у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено інформацію та встановлено вимоги не у відповідності до пункту 44 Особливостей, тобто, в редакції, що діяла до 25.02.2023.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником при формуванні тендерної документації не враховано вимоги пункту 44 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-09 19:23:43

Пояснення

Замовником було проведено відкриті тори з особливостями для закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-002323-a).
Під час формування тендерної документації Уповноважена особа керувалася пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме статтею 17 встановлено Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до Особливостей, а саме пунктом 44 встановлено перелік підстав, згідно яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Отже, аналізуючи статтю 17 Закону та пункт 44 Особливостей, Замовник має ідентичний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі. Одночасно з тим, хочемо повідомити, що згідно статті 17 Закону існує більший перелік підстав відмови учаснику.
Уповноважена особа під час формування тендерної документації не мала жодного наміру у зменшенні переліку критеріїв для перевірки відповідності учасника. Було допущено технічну, формальну помилку під час формування тендерної документації і не зазначено посилання на пункт 44 Особливостей.
Дана технічна помилка буде врахована у наступних закупівлях.
Поряд з цим хочемо зазначити, що зазначена технічна помилка не призвела до спотворення результатів закупівлі, або ж неправомірного визначення чи дискримінації учасників закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-09 14:59:15

Запит Замовнику про наданя пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-002323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р
№ 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Чому Замовником тендерну пропозицію ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» не визнано як таку, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922, так як ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» не надано гарантійного листа, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків.
Поряд з тим, учасник надав лист-пояснення щодо ненадання гарантійного листа щодо ступеня локалізації товару від 16.03.2023 №38/03/28 (далі – Лист №38/03/28), відповідно до якого вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Відповідно до п. 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 № 861, дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві (далі – Угода про державні закупівлі ), а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про проходження товару. Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії була підписана 08.10.2020, ратифікована 16.12.2020, набрала чинності 31.12.2020 (далі - Угода).
Водночас, відповідно до статті 141 глава 8 «Державні закупівлі» Угоди застосовується до контрактів, вартість яких перевищує порогові значення, встановлені Додатком XVI-C (від 130 000 EUR).
Таким чином, враховуючи, що вартість закупівлі 3721002,00 грн є меншою, ніж порогові, межі визначені в Угоді, учасник повинен підтвердити ступінь локалізації відповідно до чинного законодавства.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-12 08:40:46

Пояснення

Виконавчий комітет Коцюбинської селищної ради Бучанського району Київської області, що замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: Екскаватор-навантажувач (код Класифікація за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-002323-a) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення.
Щодо питання №2.
Пунктом 2.6 частини 5 розділу «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «2.6. Учасники/учасники-переможці повинні дотримуватись вимог Закону щодо ступеню локалізації виробництва, Постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Пунктом 5.2. частини 5 розділу «Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: «Учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до Переліку товарів, що є предметом закупівлі з підтвердженим ступенем локалізації, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.»
Також додатком 4 тендерної документації встановлено:
«Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступені локалізації, а саме:
1. лист довільної форми з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 10% у 2022 році, не менше 15% у 2023 році.
2. довідка довільної форми із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share, окрім випадку коли сертифікатом походження товару підтверджено, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася, відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Серед документів у складі пропозиції ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» надано файли із ім’ям: «3. інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики»; «5. Інші документи, передбачені тендерною документацією».
Так листом-поясненням щодо ступеню локалізації товару №38/03/28 від 16.03.2023 року підтверджує відповідність ступеню локалізації товару, що ним пропонується, а саме екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER (серійний номер JCB3CX4TEP3201150, номер двигуна SB320/41985U0635823) вироблено на заводі J.C. Bamford Excavators Limited розташованому у Великій Британії. Для цього учасником серед іншого надано Сертифікат про походження товару Ref./Вих. № 17/03-4 UKR23 від 17 березня 2023 року.
Поряд з цим, нами як Замовником торгів перевірено вказану інформацію на підтвердження ступеню локалізації товару на офіційному веб-порталі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&text=JCB
За результатами пошуку вказаної інформації встановлено:
• найменування товару: Екскаватор-навантажувач JCB 3СХ SITEMASTER (комплектація Syncroshuttle)
• ID: 6a42d2b40f0a4bfb9a18075d98180f83
• назва виробника: JCB (Велика Британія), комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна);
• ступінь локалізації : 24.78%
• посилання на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з переліком товару:
https://prozorro.gov.ua/search/products?text=JCB%203%D0%A1%D0%A5%20SITEMASTER%20%28%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20Syncroshuttle%29&local_share=15

Таким чином, учасником ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» підтверджено, що товар, який ним пропонується Екскаватор-навантажувач JCB 3СХ SITEMASTER має підтверджений ступінь локалізації в розмірі 24,78 %.
З огляду на вказане у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції із вказаних обставин.
З огляду на вказане Замовником дотримано вимоги про здійснення закупівлі такого товару як екскаватор-навантажувач згідно із підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі».
На підтвердження відповідності товару, що пропонує учасник в рамках даної закупівлі учасником надано листи про відповідність товару технічним характеристикам товару, а також Замовником перевірено ступінь локалізації товару на веб-порталі Prozorro.
Вказані дії по перевірці ступеню локалізації товару Замовником узгоджуються із оприлюдненим Листом інформативного характеру Мінекономіки «Щодо здійснення закупівель товарів з визначеним ступенем локалізації» № 3311-05/74721-06 від 14.11.2022 року, де серед іншого зазначено:
«Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі – перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації) здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного в підпункті 2 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації знаходиться на офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/SX8MmIQ та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation.
Разом з тим звертаємо увагу, що пункт 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (вимога про ступінь локалізації) застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених переліком), становить або перевищує 200 тисяч гривень та не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Детальніше з інформацією щодо вартісних меж та міжнародних угод можна ознайомитись в листі Мінекономіки щодо локалізації від 30.08.2022 № 3323-04/62315-06 на веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/jN6xZLs.
Крім того, для визначення необхідності застосування вимог стосовно ступеню локалізації з урахуванням положень зазначених міжнародних договорів України можна скористатись інтерактивним інструментом “Локалізація-tool: помічник закупівельника”, який розміщений на вкладці “Інтерактивні сервіси та інструменти” у розділі “Локалізація” за посиланням https://cep.kse.ua/tools.html, що був розроблений у співпраці з Мінекономіки
Київською школою економіки за підтримки проекту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах (TAPAS/Project)” та має на меті допомогти замовникам орієнтуватися в частині дотримання вимог пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону щодо охоплення міжнародною угодою конкретної закупівлі на підставі інформації про предмет закупівлі, його очікувану вартість, конкретних суб’єктів (типів замовника), переліку країн та монетарних (вартісних) меж.
Так, за результатами зустрічі замовнику пропонується, по-перше, оголошувати закупівлю навіть якщо за попереднім аналізом необхідний товар відсутній у переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації, оскільки під час періоду подання тендерних пропозицій виробники можуть внести свій товар до переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації та взяти участь у закупівлі.
По-друге, для успішного здійснення закупівлі пропонується також замовникам проводити попередню роботу з виробниками необхідного товару, інформувати їх про заплановані закупівлі та необхідність внесення товару, що ними виробляється, до переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації для подальшої участі в закупівлях.
По-третє, щодо інформації про наявних в Україні виробників необхідних товарів та їх контактів пропонується звертатись до профільних асоціацій чи спілок відповідних сфер виробників, а також Федерації роботодавців України.»

З огляду на вказане повідомляємо пр. відсутність порушень при плануванні, оголошенні та проведенні процедури закупівлі по предмету закупівлі: Екскаватор-навантажувач (код Класифікація за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-002323-a). З огляду на вказане уповноваженою особою Замовника не вчинено дій, які б можна було кваліфікувати статті 16414 КпАПУ.

Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Під час проведення закупівлі було допущено технічну помилку, яка жодним чином не вплинула на результат проведеної закупівлі. Дані зауваження враховані. Результат моніторингу доведений до відповідальних осіб з метою недопущення подібних помилок під час проведення майбутніх закупівель.

2023-05-22 21:32:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 3 717 000,00
UAH з ПДВ
3 717 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 березня 2023 13:56
Електронний підпис
24 березня 2023 13:50
Електронний підпис
19 березня 2023 16:24
Електронний підпис
19 березня 2023 16:23
6. Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2023 16:23
1.2.3. Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.p7s
19 березня 2023 16:23
1.2.2. Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.p7s
19 березня 2023 16:23
1.2.2. Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
19 березня 2023 16:23
1.2.3. Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
19 березня 2023 16:23
рішення, Статут.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
Переможець 3 717 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2023 12:03

Документи

24 березня 2023 12:03
Електронний підпис
24 березня 2023 12:02
30.docx
24 березня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2023 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
3 717 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2023 12:03
Електронний підпис
24 березня 2023 12:02
30.docx
24 березня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 12:43
Електронний підпис укладений
06 квітня 2023 15:12
62.pdf укладений
06 квітня 2023 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 717 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 619 500,00 UAH)