Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44474482 |
Місцезнаходження: | 08298, Україна , Київська обл., селище міського типу Коцюбинське, вул.Доківська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Фещенко +380961611809 ksr.zakup@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 721 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 210,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 10:28 |
Трактор ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Примітками до додатку 4 тендерної документації передбачено: «1. Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають вимогам Замовника без виразів «не менше»/ «не більше», «має бути», «повинен» тощо).
2. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Зверніть увагу! У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару, надані документи не відповідають вимогам документації або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція Учасника відхиляється.»
Вказане свідчить про можливість запропонувати учасниками аналогічний товар із технічними показниками, що визначені тендерною документацією.
Статтею 22 Закону серед іншого унормовано: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);»
Однак, Скаржник не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку оформити відповідні документи.
Не надаючи доказів, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Також Вами не визначено, який товар ж кращим і який товар Вами запропоновано.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000027 ● 9608b2b86b2e4a9691c37ec1fc7a7caf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2023 № 32
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.05.2023 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-03-16-002323-a 16.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 11:30:44
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-002323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р
№ 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 16, березня 2023 року за номером ID: UA-2023-03-16-002323-a .
Водночас, при складанні тендерної документації у пункті 4 розділу 1, у підпункті 3.5 пункту 3 розділу 5 тендерної документації, та у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено інформацію та встановлено вимоги не у відповідності до пункту 44 Особливостей, тобто, в редакції, що діяла до 25.02.2023.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником при формуванні тендерної документації не враховано вимоги пункту 44 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-09 19:23:43
Пояснення
Замовником було проведено відкриті тори з особливостями для закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-002323-a).
Під час формування тендерної документації Уповноважена особа керувалася пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме статтею 17 встановлено Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до Особливостей, а саме пунктом 44 встановлено перелік підстав, згідно яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Отже, аналізуючи статтю 17 Закону та пункт 44 Особливостей, Замовник має ідентичний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі. Одночасно з тим, хочемо повідомити, що згідно статті 17 Закону існує більший перелік підстав відмови учаснику.
Уповноважена особа під час формування тендерної документації не мала жодного наміру у зменшенні переліку критеріїв для перевірки відповідності учасника. Було допущено технічну, формальну помилку під час формування тендерної документації і не зазначено посилання на пункт 44 Особливостей.
Дана технічна помилка буде врахована у наступних закупівлях.
Поряд з цим хочемо зазначити, що зазначена технічна помилка не призвела до спотворення результатів закупівлі, або ж неправомірного визначення чи дискримінації учасників закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 14:59:15
Запит Замовнику про наданя пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор-навантажувач» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-002323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р
№ 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Чому Замовником тендерну пропозицію ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» не визнано як таку, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922, так як ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» не надано гарантійного листа, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків.
Поряд з тим, учасник надав лист-пояснення щодо ненадання гарантійного листа щодо ступеня локалізації товару від 16.03.2023 №38/03/28 (далі – Лист №38/03/28), відповідно до якого вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Відповідно до п. 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 № 861, дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві (далі – Угода про державні закупівлі ), а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про проходження товару. Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії була підписана 08.10.2020, ратифікована 16.12.2020, набрала чинності 31.12.2020 (далі - Угода).
Водночас, відповідно до статті 141 глава 8 «Державні закупівлі» Угоди застосовується до контрактів, вартість яких перевищує порогові значення, встановлені Додатком XVI-C (від 130 000 EUR).
Таким чином, враховуючи, що вартість закупівлі 3721002,00 грн є меншою, ніж порогові, межі визначені в Угоді, учасник повинен підтвердити ступінь локалізації відповідно до чинного законодавства.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-12 08:40:46
Пояснення
Виконавчий комітет Коцюбинської селищної ради Бучанського району Київської області, що замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: Екскаватор-навантажувач (код Класифікація за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-002323-a) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення.
Щодо питання №2.
Пунктом 2.6 частини 5 розділу «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «2.6. Учасники/учасники-переможці повинні дотримуватись вимог Закону щодо ступеню локалізації виробництва, Постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Пунктом 5.2. частини 5 розділу «Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: «Учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до Переліку товарів, що є предметом закупівлі з підтвердженим ступенем локалізації, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.»
Також додатком 4 тендерної документації встановлено:
«Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступені локалізації, а саме:
1. лист довільної форми з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 10% у 2022 році, не менше 15% у 2023 році.
2. довідка довільної форми із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share, окрім випадку коли сертифікатом походження товару підтверджено, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася, відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Серед документів у складі пропозиції ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» надано файли із ім’ям: «3. інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики»; «5. Інші документи, передбачені тендерною документацією».
Так листом-поясненням щодо ступеню локалізації товару №38/03/28 від 16.03.2023 року підтверджує відповідність ступеню локалізації товару, що ним пропонується, а саме екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER (серійний номер JCB3CX4TEP3201150, номер двигуна SB320/41985U0635823) вироблено на заводі J.C. Bamford Excavators Limited розташованому у Великій Британії. Для цього учасником серед іншого надано Сертифікат про походження товару Ref./Вих. № 17/03-4 UKR23 від 17 березня 2023 року.
Поряд з цим, нами як Замовником торгів перевірено вказану інформацію на підтвердження ступеню локалізації товару на офіційному веб-порталі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&text=JCB
За результатами пошуку вказаної інформації встановлено:
• найменування товару: Екскаватор-навантажувач JCB 3СХ SITEMASTER (комплектація Syncroshuttle)
• ID: 6a42d2b40f0a4bfb9a18075d98180f83
• назва виробника: JCB (Велика Британія), комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна);
• ступінь локалізації : 24.78%
• посилання на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з переліком товару:
https://prozorro.gov.ua/search/products?text=JCB%203%D0%A1%D0%A5%20SITEMASTER%20%28%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20Syncroshuttle%29&local_share=15
Таким чином, учасником ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» підтверджено, що товар, який ним пропонується Екскаватор-навантажувач JCB 3СХ SITEMASTER має підтверджений ступінь локалізації в розмірі 24,78 %.
З огляду на вказане у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції із вказаних обставин.
З огляду на вказане Замовником дотримано вимоги про здійснення закупівлі такого товару як екскаватор-навантажувач згідно із підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі».
На підтвердження відповідності товару, що пропонує учасник в рамках даної закупівлі учасником надано листи про відповідність товару технічним характеристикам товару, а також Замовником перевірено ступінь локалізації товару на веб-порталі Prozorro.
Вказані дії по перевірці ступеню локалізації товару Замовником узгоджуються із оприлюдненим Листом інформативного характеру Мінекономіки «Щодо здійснення закупівель товарів з визначеним ступенем локалізації» № 3311-05/74721-06 від 14.11.2022 року, де серед іншого зазначено:
«Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі – перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації) здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного в підпункті 2 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації знаходиться на офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/SX8MmIQ та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation.
Разом з тим звертаємо увагу, що пункт 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (вимога про ступінь локалізації) застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених переліком), становить або перевищує 200 тисяч гривень та не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Детальніше з інформацією щодо вартісних меж та міжнародних угод можна ознайомитись в листі Мінекономіки щодо локалізації від 30.08.2022 № 3323-04/62315-06 на веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/jN6xZLs.
Крім того, для визначення необхідності застосування вимог стосовно ступеню локалізації з урахуванням положень зазначених міжнародних договорів України можна скористатись інтерактивним інструментом “Локалізація-tool: помічник закупівельника”, який розміщений на вкладці “Інтерактивні сервіси та інструменти” у розділі “Локалізація” за посиланням https://cep.kse.ua/tools.html, що був розроблений у співпраці з Мінекономіки
Київською школою економіки за підтримки проекту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах (TAPAS/Project)” та має на меті допомогти замовникам орієнтуватися в частині дотримання вимог пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону щодо охоплення міжнародною угодою конкретної закупівлі на підставі інформації про предмет закупівлі, його очікувану вартість, конкретних суб’єктів (типів замовника), переліку країн та монетарних (вартісних) меж.
Так, за результатами зустрічі замовнику пропонується, по-перше, оголошувати закупівлю навіть якщо за попереднім аналізом необхідний товар відсутній у переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації, оскільки під час періоду подання тендерних пропозицій виробники можуть внести свій товар до переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації та взяти участь у закупівлі.
По-друге, для успішного здійснення закупівлі пропонується також замовникам проводити попередню роботу з виробниками необхідного товару, інформувати їх про заплановані закупівлі та необхідність внесення товару, що ними виробляється, до переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації для подальшої участі в закупівлях.
По-третє, щодо інформації про наявних в Україні виробників необхідних товарів та їх контактів пропонується звертатись до профільних асоціацій чи спілок відповідних сфер виробників, а також Федерації роботодавців України.»
З огляду на вказане повідомляємо пр. відсутність порушень при плануванні, оголошенні та проведенні процедури закупівлі по предмету закупівлі: Екскаватор-навантажувач (код Класифікація за ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-16-002323-a). З огляду на вказане уповноваженою особою Замовника не вчинено дій, які б можна було кваліфікувати статті 16414 КпАПУ.
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час проведення закупівлі було допущено технічну помилку, яка жодним чином не вплинула на результат проведеної закупівлі. Дані зауваження враховані. Результат моніторингу доведений до відповідальних осіб з метою недопущення подібних помилок під час проведення майбутніх закупівель.
2023-05-22 21:32:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
3 717 000,00
UAH з ПДВ
|
3 717 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Переможець |
3 717 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 15:12
|
62.pdf | укладений |
06 квітня 2023 15:11
|