Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби, пігменти за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 44810000-1 Фарби (44812210-0, 44812220-3)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2023-03-16-001007-a ● 20dd6f1deb664ebd98a249183fff4ccd
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38527798 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28 |
Контактна особа: |
Пікун Іван Адамович 380678273015 103tenders@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 13:11 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Закупівля відповідно до пункту 11 Особливостей затверджених Постановою від 12.10.2022 №1178 із змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812210-0 — Олійні фарби
5 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812210-0 — Олійні фарби
5 штуки
Емаль алкідна ПФ-115 біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812210-0 — Олійні фарби
10 штуки
Фарба для радіаторів опалення емаль акрилова 2,2 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
5 штуки
Пігмент в асортименті –100 мл (чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
5 штуки
Пігмент в асортименті –100 мл (бірюзово-синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
5 штуки
Пігмент в асортименті –100 мл (зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
5 штуки
Пігмент в асортименті –100 мл (жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
5 штуки
Пігмент в асортименті –100 мл (червоний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
5 штуки
Пігмент в асортименті –100 мл (синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого Товару протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами документів, передбачених цим Договором. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 09:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 09:31 |
Додаток 4 - Лист пропозиція.docx | |
16 березня 2023 09:31 |
Оголошення.docx | |
16 березня 2023 09:31 |
Додаток 1 - Інша інформація.docx | |
16 березня 2023 09:31 |
Додаток 3 - Проект договору.doc | |
16 березня 2023 09:31 |
Додаток 2 - Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проєкту договору
Дата подання: 20 березня 2023 11:15
Дата відповіді: 20 березня 2023 13:55
Шановний Замовнику! Лакофарбові матеріали згідно чинного законодавства не підлягають сертифікації, у звязку із зазначеним, вимагати зазначений документ у Постачальника є некорректно. Просимо виключити сертифікат з пункту 2.4. договору.
Завчасно вдячні!
Відповідь: Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступну відповідь.
У пункті 2.4 проєкту договору про закупівлю (спрощену) вказано: «Постачальник гарантує наявність у нього необхідних дозволів (ліцензій), сертифікатів, рішень, інших документів, необхідних для постачання Товару за цим Договором відповідно до чинного законодавства України. Зазначені документи повинні бути надані Постачальником до/під час укладання Договору».
Вимога щодо надання сертифікату на лакофарбову продукцію у даному пункті не є імперативною, а лише становить частину переліку документів, які міг передбачити Замовник перед початком проведення спрощеної закупівлі, та які учасник потенційно зможе надати до/під час укладення договору. Тобто у випадку відсутності прямої вимоги чинного законодавства України щодо наявності певного документу на певну продукцію (в даному випадку сертифікатів), такі документи учасником закупівлі не надаються.
Крім цього, додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в пункті 3 «Загальні технічні вимоги до предмету закупівлі» передбачено, що учасник спрощеної закупівлі надає довідку у довільній формі, у тому випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
У пункті 2.4 проєкту договору про закупівлю (спрощену) вказано: «Постачальник гарантує наявність у нього необхідних дозволів (ліцензій), сертифікатів, рішень, інших документів, необхідних для постачання Товару за цим Договором відповідно до чинного законодавства України. Зазначені документи повинні бути надані Постачальником до/під час укладання Договору».
Вимога щодо надання сертифікату на лакофарбову продукцію у даному пункті не є імперативною, а лише становить частину переліку документів, які міг передбачити Замовник перед початком проведення спрощеної закупівлі, та які учасник потенційно зможе надати до/під час укладення договору. Тобто у випадку відсутності прямої вимоги чинного законодавства України щодо наявності певного документу на певну продукцію (в даному випадку сертифікатів), такі документи учасником закупівлі не надаються.
Крім цього, додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в пункті 3 «Загальні технічні вимоги до предмету закупівлі» передбачено, що учасник спрощеної закупівлі надає довідку у довільній формі, у тому випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
щодо проєкту договору
Дата подання: 20 березня 2023 11:16
Дата відповіді: 20 березня 2023 13:56
Шановний Замовнику! Відповідно до законодавства, некомплектний товар - це товар, в якому відсутні будь-які частини,що входять до складу повністю готового товару. Застосувати до фарби поняття некомплектний товар є неможливо, адже кожна одиниця товару є самостійною. Просимо внести зміни у п. 5.10 та викласти у наступній редакції:
5.10. Відносно недостачі, невідповідності асортименту, недоброякісності, ушкодження Товару, Покупець складає рекламаційний акт.
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступну відповідь.
Пунктом 5.10 проєкту договору передбачено вимогу щодо комплектності, асортименту та доброякісності товару. Статтею 682 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), встановлено, що продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, що відповідає умові договору купівлі-продажу щодо комплектності. Зі змісту ж статті 683 ЦКУ слідує, що якщо договором купівлі-продажу встановлений обов'язок продавця передати покупцеві певний набір товару у комплекті (комплект товару), зобов'язання є виконаним з моменту передання продавцем усього товару, включеного до комплекту.
Замовник перед початком проведення спрощеної закупівлі не може передбачити, що становитиме «комплектність» для кожного виду товару (в даному випадку лакофарбову продукцію), який зможуть запропонувати учасники відповідної процедури закупівлі. Поняття комплектність є оціночним, та не має єдиного визначення у законодавстві України, а тому для різних учасників відповідної процедури може бути розтлумачено по-різному.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не знаходить необхідності вносити зміни у проєкт договору про закупівлю (спрощену).
Пунктом 5.10 проєкту договору передбачено вимогу щодо комплектності, асортименту та доброякісності товару. Статтею 682 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), встановлено, що продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, що відповідає умові договору купівлі-продажу щодо комплектності. Зі змісту ж статті 683 ЦКУ слідує, що якщо договором купівлі-продажу встановлений обов'язок продавця передати покупцеві певний набір товару у комплекті (комплект товару), зобов'язання є виконаним з моменту передання продавцем усього товару, включеного до комплекту.
Замовник перед початком проведення спрощеної закупівлі не може передбачити, що становитиме «комплектність» для кожного виду товару (в даному випадку лакофарбову продукцію), який зможуть запропонувати учасники відповідної процедури закупівлі. Поняття комплектність є оціночним, та не має єдиного визначення у законодавстві України, а тому для різних учасників відповідної процедури може бути розтлумачено по-різному.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не знаходить необхідності вносити зміни у проєкт договору про закупівлю (спрощену).
щодо проєкту договору
Дата подання: 20 березня 2023 11:16
Дата відповіді: 20 березня 2023 13:56
Шановний Замовнику! Пунктом 5.13 визначений обов'язок постачальника забезпечити застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товару. Просимо надати роз'яснення щодо видів та способів реалізації таких заходів.
Завчасно вдячні!
Відповідь: Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступні роз’яснення.
Пунктом 5.13 проєкту договору про закупівлю (спрощену) передбачено, що під час постачання Товару постачальник повинен забезпечити застосування заходів із захисту довкілля, які передбачені чинним законодавством та належною практикою провадження господарської діяльності у сфері реалізації Товару, який становить предмет закупівлі.
Захист довкілля — система заходів щодо раціонального використання природних ресурсів, збереження особливо цінних та унікальних природних комплексів і забезпечення екологічної безпеки. Це також сукупність державних, адміністративних, правових, економічних, політичних і суспільних заходів, спрямованих на раціональне використання, відтворення і збереження природних ресурсів землі, обмеження негативного впливу людської діяльності на довкілля. Тобто такий вплив може здійснювати людина чи юридична особа при здійсненні своєї діяльності, або наприклад, під час експлуатації певного товару.
Отже, укладаючи договір, майбутній постачальник підтверджуватиме, що буде дотримуватись відповідних загальновідомих правил та заходів вказаних вище, а тому додаткових підтверджень у вигляді довідок чи інших документів від учасника процедури спрощеної закупівлі не вимагається.
Пунктом 5.13 проєкту договору про закупівлю (спрощену) передбачено, що під час постачання Товару постачальник повинен забезпечити застосування заходів із захисту довкілля, які передбачені чинним законодавством та належною практикою провадження господарської діяльності у сфері реалізації Товару, який становить предмет закупівлі.
Захист довкілля — система заходів щодо раціонального використання природних ресурсів, збереження особливо цінних та унікальних природних комплексів і забезпечення екологічної безпеки. Це також сукупність державних, адміністративних, правових, економічних, політичних і суспільних заходів, спрямованих на раціональне використання, відтворення і збереження природних ресурсів землі, обмеження негативного впливу людської діяльності на довкілля. Тобто такий вплив може здійснювати людина чи юридична особа при здійсненні своєї діяльності, або наприклад, під час експлуатації певного товару.
Отже, укладаючи договір, майбутній постачальник підтверджуватиме, що буде дотримуватись відповідних загальновідомих правил та заходів вказаних вище, а тому додаткових підтверджень у вигляді довідок чи інших документів від учасника процедури спрощеної закупівлі не вимагається.
щодо мораторію
Дата подання: 20 березня 2023 11:17
Дата відповіді: 20 березня 2023 13:57
Шановний Замовнику! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі ¬— Замовник) проаналізувало Ваше запитання у спрощеній закупівлі, за номером у Prozorro UA-2023-03-16-001007-a, та надає наступну відповідь.
Постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, дійсно встановлює мораторій (заборону) на виконання, зокрема в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є РФ або інші особи (пов’язані з державою-агресором).
Випадки нікчемності договору (в тому числі договору про закупівлю) також наведені в наступних нормативно-правових актах: Закон України «Про публічні закупівлі», Цивільний кодекс України, постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 тощо.
Відповідно до статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Тому, задля уникнення надмірного формалізму Замовник не знаходить необхідності вносити зміни у проєкт договору про закупівлю (спрощену).
До того ж нагадуємо, що Замовник є комунальним підприємством, дані про яке містяться у відкритих джерелах, перевірити які за необхідності не становитиме проблеми.
Постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, дійсно встановлює мораторій (заборону) на виконання, зокрема в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є РФ або інші особи (пов’язані з державою-агресором).
Випадки нікчемності договору (в тому числі договору про закупівлю) також наведені в наступних нормативно-правових актах: Закон України «Про публічні закупівлі», Цивільний кодекс України, постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 тощо.
Відповідно до статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Тому, задля уникнення надмірного формалізму Замовник не знаходить необхідності вносити зміни у проєкт договору про закупівлю (спрощену).
До того ж нагадуємо, що Замовник є комунальним підприємством, дані про яке містяться у відкритих джерелах, перевірити які за необхідності не становитиме проблеми.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-16-001007-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 30 березня 2023 15:07
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "Епіцентр К"
Шановний Замовник хочемо зауважити що дискваліфікація Вами ТОВ “Епіцентр К” є безпідставною та неправомірною.
Ви зазначили що: Запропонована продукція ТОВ “Епіцентр К” не відповідає вимогам Замовника.
Хочемо вказати Вам на те що технічні характеристики продукції запропоновані ТОВ “Епіцентр К” є кращими ніж вимагалося Вами , а саме : (Емаль акрилова для радіаторів ТМ"КОРАБЕЛЬНАЯ" (2,5л) — 10 шт.) . Оскільки згідно Вашої технічної вимоги об’єм банки мав бути (2,2л) , тобто Вами вимагався менший об’єм ніж запропонував ТОВ “Епіцентр К”.
ТОВ “Епіцентр К” не порушив жодного пункту ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі.
Натомість Ви своє вимогою та причиною дискваліфікації порушуєте (Розділ IV) (Стаття 22) пункт 4 :
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тож враховуючи все перераховане Ми вимагаємо від Вас відмінити неправомірну дискваліфікацію ТОВ “Епіцентр К”, в протилежному випадку будемо звертатись в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Ви зазначили що: Запропонована продукція ТОВ “Епіцентр К” не відповідає вимогам Замовника.
Хочемо вказати Вам на те що технічні характеристики продукції запропоновані ТОВ “Епіцентр К” є кращими ніж вимагалося Вами , а саме : (Емаль акрилова для радіаторів ТМ"КОРАБЕЛЬНАЯ" (2,5л) — 10 шт.) . Оскільки згідно Вашої технічної вимоги об’єм банки мав бути (2,2л) , тобто Вами вимагався менший об’єм ніж запропонував ТОВ “Епіцентр К”.
ТОВ “Епіцентр К” не порушив жодного пункту ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі.
Натомість Ви своє вимогою та причиною дискваліфікації порушуєте (Розділ IV) (Стаття 22) пункт 4 :
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тож враховуючи все перераховане Ми вимагаємо від Вас відмінити неправомірну дискваліфікацію ТОВ “Епіцентр К”, в протилежному випадку будемо звертатись в Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2023 15:27
Технічне завдання складено відповідно до необхідної потреби Замовника. Об'єм 2,2 л Емалі акрилової обраховано у відповідності до квадратних метрів площі поверхні на яку має наноситись дана фарба. Запропоноване фасування суперечить зазначеній номенклатурі в оголошенні до спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
19 083,00
UAH з ПДВ
|
19 083,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
28 644,00
UAH з ПДВ
|
21 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
22 297,50
UAH з ПДВ
|
22 297,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
19 083,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 09:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" #34572021 |
Відхилено |
21 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 09:59
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
22 297,50
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 10:00
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій