Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Центр культури, дозвілля та спорту" Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 43910123 |
Місцезнаходження: | 41627, Україна , Сумська обл., село Попівка, вулиця Миру, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кошена Ганна Валеріївна +380544725596 kz_ckds_popivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 23:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2023 23:51 |
Початок аукціону: | 25 березня 2023 23:53 |
Очікувана вартість: | 2 889 889,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 449,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Додаткові кошти | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2023 20:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2023 20:30 |
Перелік змін до прот. _29.PDF | |
20 березня 2023 20:30 |
Додаток 7 Проект вікна.pdf | |
15 березня 2023 23:58 |
Додаток 6 Технічні вимоги.doc | |
15 березня 2023 23:58 |
Тендерна документація з урахуванням змін.docx | |
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 5 Відомість обсягів робіт.rtf | |
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 4 Дефектний акт.rtf | |
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
20 березня 2023 20:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2023 20:30 |
Перелік змін до прот. _29.PDF
|
|||
20 березня 2023 20:30 |
Додаток 7 Проект вікна.pdf
|
|||
15 березня 2023 23:58 |
Додаток 6 Технічні вимоги.doc
|
|||
15 березня 2023 23:58 |
Тендерна документація з урахуванням змін.docx
|
|||
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 5 Відомість обсягів робіт.rtf
|
|||
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 4 Дефектний акт.rtf
|
|||
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
15 березня 2023 23:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.1 Наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (на підтвердження зазначеної інформації надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на висоті);
2.1 Документ, що містить інформацію про експлуатацію вантажопідіймальної техніки (вказати власне чи орендоване або в користуванні). Надати договір оренди або інший документ, який підтверджує оренду/користування;
3.1 Ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.
Щодо декларації або дозволу, щодо нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) - то п. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Всі документи які потрібні від Учасників закупівлі прописано в додатку 1 до тендерної документації.
п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі": Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
абз.5 п.28 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами №157 від 17.02.2023р.): у тендерній документації обов'язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тобто, Замовник включає "Ліцензію на господарську діяльність з будівництва об'єктів", щоб бути впевненим, що Учасник має право здійснювати діяльність з будівництва.
Виконання робіт підвищеної небезпеки на висоті існує і в дозволах прописується "понад 1,3м", "на висоті 5м" - тобто ця вимога цілком законна.
Стосовно документа на вантажні роботи: додаток 1 до ТД - Документ, що містить інформацію про експлуатацію вантажопідіймальної техніки - включає в себе і дозвільні документи.
Такі документи повинни бути у кожного підприємства, які здійснюють будівельну діяльність. Зв'язку з Вашим провокаційним питанням я тут не вбачаю.
п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі": Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
абз.5 п.28 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами №157 від 17.02.2023р.): у тендерній документації обов'язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тобто, Замовник включає "Ліцензію на господарську діяльність з будівництва об'єктів", щоб бути впевненим, що Учасник має право здійснювати діяльність з будівництва.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п.3.1. розділу 1 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає від учасників надати ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.
Прошу вказати в якому файлі наданому учасником-переможцем закупівлі наявна ліцензія яка надає право цьому учаснику проводити господарську діяльність з будівництва об’єктів V категорій складності (СС3)?
У випадку не вказання такого файла (документа) прошу відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Дякую.
Згідно з пунктом 43 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" до Замовника може звернутися лише Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
А отже, звернутися до Замовника не може Учасник, тендерну пропозицію/пропозицію якого Замовник не розглядав і вимога не підлягає задоволенню!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000060 ● b5bbd1ca828d4144b2fc6a3d3eb0158e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023 №20-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.04.2023 №20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-03-15-013022-a 15.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 09:57:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт (заміна вікон на енергозберігаючі) спального корпусу В-3 за адресою: вул. Лісна, 1а с. Таранське, Конотопського району, Сумської області, Україна для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-013022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-13 16:35:13
Відповідь Замовника Державній аудиторській службі України
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості - були визначені на підставі проєктно-кошторисної документації PD01:5370-4511-5004-7117 внесений в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, перегляд за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri, розроблений спеціально висококваліфікованим спеціалістом з ліцензіями, дозволами та свідоцтвами інженера-проектувальника ФОП Сибірко Тетяна Іванівна та затверджений експертним звітом №3005 від 19.12.2022р, реєстраційний номер EX01:6586-8173-9588-5576 ТОВ "Центр експертизи" м. Суми, який також можна переглянути в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri, замовником, якого був Комунальний заклад «Центр культури, дозвілля та спорту» Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області.
2. Спеціальні норми законодавства (під час дії воєнного стану в Україні) мають вищу юридичну силу, ніж загальні та пункт 4-1 постанови КМУ №710 від 11.10.2016 "Про ефективне використання бюджетних коштів" (зі змінами) необхідно застосовувати з урахуванням положень визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. (зі змінами) та з дотриманням вимог постанови КМУ №263 від 12.03.2022р. "Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану", щодо зупинення та обмеження роботи інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану в Україні 24.02.2022р., згідно з Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022р. "Про введення воєнного стану в Україні" (зі змінами), воєнний стан на всій території України досі триває, Україна бореться в тому числі й на інформаційному фронті та ми зобов'язані дотримуватися спеціального законодаства України, що має тимчасові обмеження, обмеження на період дії правового режиму воєнного стану для перемоги України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальний заклад «Центр культури, дозвілля та спорту» Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (код ЄДРПОУ 43910123) надає інформацію щодо вжиття заходів стосовно усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку по закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт (заміна вікон на енергозберігаючі) спального корпусу В-3 за адресою: вул. Лісна, 1а с. Таранське, Конотопського району, Сумської області, Україна для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб», код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-15-013022-a: 1. Щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, переможець відмовляється від підписання додаткової угоди про розірвання договору (підписана додаткова угода однією стороною – додається). 2. Переможець відкритих торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» надає висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (скан-копія додається). 3. З приводу Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, переможець надає лист Державної інспекції архітектури та містобудування України, (далі ДІАМ), зареєстрований в ДІАМ 03.04.2023р., де вказано що пунктом 3 частини першої статті 222 Закону, визначено, що Реєстр будівельної діяльності є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік, в тому числі інформації про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. У Реєстрі будівельної діяльності за параметром пошуку «Реєстр ліцензіатів/ Назва організації» на час надання відповіді наявні відомості щодо видачі ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» (код ЄДРПОУ 38486819) електронної ліцензії, реєстраційний запис EL01:8020-2598-4498-2008, дата початку терміну дії - 09.08.2016, ліцензія не має граничного терміну дії та є безстроковою (скан листа додається). 4. Просимо зазначити, що переможець відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» надав найменшу цінову пропозицію серед інших учасників конкурентної процедури закупівлі. Оголошено конкурентну процедуру закупівлі на суму 2 889 889,00грн, а переможець надав пропозицію на суму 1 949 427, 18грн. 5. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що дане обґрунтування є в наявності (скан-копія додається), але через відсутність власного веб-сайту та закритий веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів через технічні причини, опублікувати не було можливості.
2023-04-25 14:29:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 18/0011/2023/пр |
Дата публікації: | 15 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 577/2490/23 |
Дата відкриття провадження: | 02 червня 2023 |
Документи:
23 серпня 2023 09:53
|
Електронний підпис |
15 травня 2023 09:38
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2023 23:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "БУД-ПАРТНЕР" |
1 949 427,18
UAH з ПДВ
|
1 949 427,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КАСКАД-16 |
2 021 075,27
UAH з ПДВ
|
2 021 075,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будресурспостачання |
2 100 484,80
UAH з ПДВ
|
2 100 484,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" |
2 270 097,30
UAH з ПДВ
|
2 270 097,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОБУДТОРГ" |
2 699 783,52
UAH з ПДВ
|
2 699 783,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "БУД-ПАРТНЕР" #38486819 |
Переможець |
1 949 427,18
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 08:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 13:35
|
Додаткова угода _4.PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2023 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 13:29
|
Дод.угода _ 3.PDF | зміни до договору |
04 вересня 2023 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 16:17
|
Додаткова угода _2.PDF | зміни до договору |
14 червня 2023 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 13:14
|
Договір №71 | укладений |
11 квітня 2023 13:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |