Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства "Ковельводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 05500871 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
Контактна особа: |
Калитюк Андрій Володимирович 380988397872 UKR.ANDRIY85@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Детальна інформація про кількісні та якісні показники предмета закупівлі зазначена в додатках до тендерної документації закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 15:19 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
15 березня 2023 15:19 |
Протокол №69 від 15.03.2023.pdf | |
15 березня 2023 15:19 |
Додаток 1 Перелік документів.docx | |
15 березня 2023 15:19 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx | |
15 березня 2023 15:19 |
Тендерна документація УВКГ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. У відповідності до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Разом з тим технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги, щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Одночасно, Замовник має право придбати товар, який підпадає саме під його вимоги, враховуючи внутрішньо-господарську діяльність. Замовник не являється спеціалістом в усіх сферах діяльності, тому документація була сформована виходячи зі специфіки предмету закупівлі та завдяки інформації з інших аналогічних закупівель. Тендерна документація з додатками складена відповідно до чинного законодавства та не містить дискримінаційних вимог. Кожен Учасник має можливість запропонувати Замовнику товар, що є предметом закупівлі, і при цьому, відповідає вимогам та потребам Замовника.
Отже, при підготовці та розробленні технічних вимог на даний вид товару, Замовником було враховано всі вимоги вищенаведеного Законодавства, та жодним чином не здійснює порушення ст. 5 Закону оскільки в інформації про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Придбання Замовником екскаватора-навантажувача, технічні характеристики якого відповідають вимогам Додатку 2 до тендерної документації, передбачає собою не разове придбання якісної техніки і подальшу її експлуатацію до повного технічного і морального виснаження, а закупівлю якісного екскаватора в Продавця, який надалі зможе забезпечити сервісне (якісне, професійне, технічне) обслуговування (ТО1, ТО2 і т.д.)! Тобто пропозиція Учасника повинна включати в себе не тільки товар, який відповідає вимогам в тендерній документації Замовника, а одночасно і охоплює можливість в подальшому надавати техніці (яку продали Замовнику) гарантійне та сервісне обслуговування для чого в Учасника повинна бути матеріально-технічно та кадрова база з усіма необхідними дозвільними документами!
Згідно вимог чинного законодавства Замовник вправі придбати товар, який підпадає під вимоги розроблені з врахуванням специфіки власної внутрішньо-господарської діяльність.
На першу частину вашого запитання інформація містися в попередніх відповідях Замовника по даній закупівлі!
Щодо завищеного бюджету! Очікувана вартость предмета закупівлі враховує не тільки сам товар, а також наявність в учасника можливості надавати гарантійне та сервісне обслуговування для власної (проданої) техніки!
Так, перед початком публікації оголошення по даній закупівлі, Замовником проводився моніторинг і аналіз цін інших виробників! Необхідно також зазначити, що Замовник даною процедурою закупівлі, має на меті придбання якісної техніки із подальшим ЯКІСНИМ обслуговуванням! Дешеві ціни які трапляються на теренах інтернету, не завжди, якщо сказати дуже рідко, забезпечують пропозицію щодо якості товару та подальшого його якісного сервісного обслуговування!
У відповідності до вимог частини 2 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі Закон), кожен Учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, підкреслюємо КОЖЕН Учасник! Замовник у визначені строки та у відповідності до вимог чинного законодавства здійснює розгляд та оцінку тендерних пропозицій на відповідність заявленої пропозиції до вимог тендерної документації. Тобто, Замовник зобов’язаний розглянути будь-яку правильно подану тендерну пропозицію. Інше питання: чи подана пропозиція буде відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації з додатками! Відповідатиме чи не відповідатиме, на це в Замовника буде відповідне реагування згідно визначених критеріїв оцінки та вимог Законодавства (відхилення пропозиції або проголошення переможця)!
Вкотре наголошуємо, що вимоги розміщені в тендерній документації та в додатках по даній закупівлі відкритих торгів (з особливостями) жодним чином не порушують вимоги статей 22 та 23 Закону!
Технічні вимоги зазначені в Додатку 2 до Тендерної документації повністю відповідають вимогам чинного законодавства з врахуванням специфіки власної внутрішньо-господарської діяльності Замовника, що передбачено частиною 3 статті 22 Закону.
Отже, даною закупівлею Замовник ставить за мету придбання екскаватора-навантажувача з технічними характеристиками, які зазначені в додатку 2 до тендерної документації. Замовник розуміє, що в Україні на ринку пропозиції дуже широкий спектр різної землерийної, будівельної та іншої спецтехніки, яка відрізняється за своїм призначенням, різними технічними характеристиками, якістю, виробником, вартістю, проте Замовнику необхідна техніка, характеристики якої чітко відповідають зазначеним технічним критеріям в Додатку 2! І ця необхідність Замовника жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону!
Якщо Вам здається, що технічні характеристики відповідають якійсь конкретній марці техніки (яку ви безперестанку зазначаєте в свої питаннях) то це ваше право так вважати! В додатку 2 конкретно зазначено про еквівалент, Замовник не заперечує подання пропозицій на екскаватор-навантажувач будь-якої марки, аби її технічні параметри відповідали вимогам тендерної документації!
Щодо кількості учасників, Замовник не гадалка, і не зобов’язаний гадати про кількість учасників закупівлі! В разі подання однієї тендерної пропозиції по даній закупівлі дії Замовника визначаються пунктом 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року та змін передбачених Постановою КМУ №1495 від 30.12.2022 року
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-07-000052 ● 7bcbf4a380a84a5a8fcfbb1bee178061
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2023 14:08 |
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 № 138
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-03-15-009372-a 15.03.2023 Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства "Ковельводоканал"
Код ЄДРПОУ: 05500871 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 284 000,00
UAH з ПДВ
|
4 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 284 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 08:54
|
Договір №148-23 від 06.04.2023.pdf | укладений |
06 квітня 2023 08:53
|