Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Олена Іваницька +380442546601 o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 3 918 157,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 14:48 |
ТД Запасні частини до тролейбусів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-10-000010 ● e20784ec1331495488962a0b2f91ef20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2023 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.07.2023 №25-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 10.07.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.07.2023 №25-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-15-008488-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-19 16:37:00
запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-03-15-008488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1) пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» визначені вимоги щодо 15% ступеня локалізації виробництва товарів за переліком, в тому числі товари, що входять до групи "залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі". Згідно оголошення та тендерної документації Замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу. У звязку з чим просимо надати інформацію щодо про наявності запропонованого переможцем торгів ТОВ "АТЛАНТ ЗАХІД ПОСТАЧ"" товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган з зазначенням найменування товару, назви виробника та номеру (ID) товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
2) поясніть причини укладання договору про закупівлю №52.23-90 від 10.04.2023 товарів по 11 позиціям за цінами які перевищують ті, що заявлені учасником в своїй тендерній пропозиції при підтвердженні рівня цін шляхом надання довідки від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ».
Пояснення, інформацію та документи з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-24 16:49:20
Відповідь уповноваженої особи на запит
Питання 1: Пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» визначені вимоги щодо 15% ступеня локалізації виробництва товарів за переліком, в тому числі товари, що входять до групи "залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі". Згідно оголошення та тендерної документації Замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу. У звязку з чим просимо надати інформацію щодо про наявності запропонованого переможцем торгів ТОВ «АТЛАНТ ЗАХІД ПОСТАЧ» товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган з зазначенням найменування товару, назви виробника та номеру (ID) товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Відповідь: Відповідно до п. 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Слід зауважити, що в даній Закупівлі здійснюється закупка запасних частин до тролейбусів.
При цьому, в розділі 34000000-7 «Транспортне обладнання та допоміжне приладдя до нього» Єдиного закупівельного словника не передбачено такий транспортний засіб, як тролейбус, тому було обрано код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху»
Оскільки здійснюється закупка запасних частин до тролейбусів, то локалізація для даного виду обладнання не застосовується.
Питання 2: Поясніть причини укладання договору про закупівлю №52.23-90 від 10.04.2023 товарів по 11 позиціям за цінами які перевищують ті, що заявлені учасником в своїй тендерній пропозиції при підтвердженні рівня цін шляхом надання довідки від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ».
Відповідь: Підприємством здійснюється повторний моніторинг цін, за результатами якого, в разі необхідності, відповідно до вимог п. 19 Особливостей буде укладено додаткову угоду щодо зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-15-008488-a від 27.07.2023 повідомляю наступне. Відповідно до п. 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому, в Єдиному закупівельному словнику та в розділі 34000000-7 «Транспортне обладнання та допоміжне приладдя до нього» Єдиного закупівельного словника не передбачено такий транспортний засіб, як тролейбус. Щодо порушення вимог абз. 1 п. 18 Особливостей слід зазначити. Згідно з п. 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Ціна тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ ЗАХІД ПОСТАЧ» становить 3 487 200,00 грн. Відповідно до вимог п. 9 Технічних вимог Додатку 5 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 60 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що відповідно до експортного висновку №ОИ-1497/1 від 24.03.2023, за результатами проведення маркетингових досліджень цін, що склалися на ринку запасних частин до автотранспорту в Україні, встановлено середньоринкову вартість запчастин до автотранспорту в асортименті станом на 24 березня 2023 року. Таким чином, даний висновок фіксує середньоринкові ціну на товар, а не цінову пропозицію Учасника. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Положеннями ч. 2 ст. 189 ГК України визначено, що ціна є істотною умовою господарського договору. Відповідно до абз. 1 п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. При цьому, тендерною документацією не передбачено надання цінової пропозиції або іншого документу, в якому передбачена ціна за одиницю товару. Ціну за одиницю товару Переможець надає Замовнику при укладенні договору. Слід зазначити, що загальна сума договору від 10.04.2023 №52.23-90 становить 3 487 197,80 грн., та є нижчою за цінову пропозицію Учасника на 2,20 грн. Отже, твердження, що умови договору про закупівлю від 10.04.20223 №52.23-90 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі є безпідставним.
2023-08-03 14:22:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 10.08.2023р. КП "Київпастранс" подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України. |
Дата публікації: | 11 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №420/21005/23 |
Дата відкриття провадження: | 17 серпня 2023 |
Документи:
11 серпня 2023 09:42
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЛТСП" |
2 201 750,00
UAH з ПДВ
|
2 201 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ЗАХІД ПОСТАЧ" |
3 487 200,00
UAH з ПДВ
|
3 487 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЛТСП" #43552496 |
Відхилено |
2 201 750,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2023 09:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 березня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ЗАХІД ПОСТАЧ" #44948561 |
Переможець |
3 487 200,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 16:35
|
52.23-90 ДУ№1.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 16:17
|
52.23-90.pdf | укладений |
10 квітня 2023 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджено зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |