Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний клінічний медичний реабілітаційний центр ветеранів війни та радіаційного захисту населення Вінницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982270 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стуса В., будинок 11 |
Контактна особа: |
Осадчук Анастасія +380432655204 zakup_drzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 202 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 012,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
детальний опис комплекту в Додатку 2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної. Замовник сплачує Постачальнику за товар протягом 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дати введення товару в експлуатацію та завершення Робіт передбачених договором. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 17:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
22 березня 2023 17:39 |
опис змін.docx | |
22 березня 2023 17:36 |
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.docx | |
15 березня 2023 14:15 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
15 березня 2023 14:15 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
22 березня 2023 17:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2023 17:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
22 березня 2023 17:39 |
опис змін.docx
|
||||||
22 березня 2023 17:36 |
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.docx
|
||||||
15 березня 2023 14:15 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
||||||
15 березня 2023 14:15 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000056 ● 9d9913dcfd684c4594bd17b163378029
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 №33-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2023 №33-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-03-15-007606-a 15.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 10:20:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі пароконвектомату в комплекті (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-15-007606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП "Поповська Олена Анатоліївна", у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (підпункт 4 пункту 3.2 додатку №1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-26 09:10:31
Відповідь на запит
Відповідь Замовника
1. Для розрахунку очікуваної вартості Замовник застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел:
https://proftechnika.com.ua/p/1274087168-parokonvektomat-ap7qt-apach/?o=tG0FgrPrkLQIV3l-IMkrYg%3D%3D&ppcbee-adtext-variant=Brand+present+_+p5&gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfY0886hXGlNLlJNwiB5txo7jkMDM3AGeiWMJA3IVeFXb14hYRCpfqIaAiFyEALw_wcB - 178673,00 грн
https://www.apach.com.ua/shop/product/parokonvektomat-apach-squero-ap7qt - 179858,00 грн
https://restro.com.ua/ru/parokonvektomat-apach-squero-ap7qt/ - 177588,00 грн
Використовуючи формулу середньоарифметичного значення, визначено очікувану вартість пароконвектомата
(178673,00+179858,00+177588,00) : 3= 178706,34 грн
Комплектуючі:
- гастроємність, деко
https://avalaks.com.ua/posud/gastroyemnosti/gastroyemnosti-z-nerzhaviyuchoyi-stali
https://www.al-group.com.ua/ua/kuhnya/gastro/mfp/94-rozm-r-gastro-mkost,1Lw%3D%3D1%20(530*325%20%D0%BC%D0%BC)/90-obsyag-gastro-mkost,15%20%D0%BB%20%D1%96%20%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B5
https://forward-ua.com/gastroemkosti-iz-nerj/brand:forest;material:nerzhaviyuchastal
- фільтр
https://alfamarket.ua/ru/filtr-dlya-vody-dva-12-lt/?gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfYxQ13-wHSKi0uy0PxORbE1bh3FN6xPR4dYqJHBJGSsv4AnWwPLe2caAlGvEALw_wcB
https://lfood.com.ua/dva_32971
https://profkitchen.com.ua/filtry-pomiakshuvachi/dva-filtr-pomiakshuvach-dlia-vody-12lt
- підставка
https://techsnab.com.ua/ua/podstavka-pod-parokonvektomat-so-stoleshnitsey-1670?gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfbz8AoqJl5tGW8g4T97p0LlZewwVjutytNyQcv1hK3CRDr9aAPbtTcaAkxjEALw_wcB
https://tecco.com.ua/nejtralnoe-oborudovanie/podstavki-pod-parokonvektomat
https://www.kiy-v.ua/podstavki-pod-parokonvektomat.html
Очікувана вартість комплектуючих визначена середньоарифметичним методом.
До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці Замовника, які будуть відповідати за подальше використання товару. Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинні забезпечити виробничі та технологічні процеси приготування лікувального харчування.
2. В ході розгляду документів які надані переможцем ФОП "ПОПОВСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" у закупівлі пароконвектомата, виявлену відсутність довідки в довільній формі про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, Замовник визначив як несуттєву, так як за результатами проведеного внутрішнього аудиту щодо укладених угод, встановлено, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів.
Заклад є об’єктом критичної інфраструктури і враховуючи нагальну потребу у придбані пароконвектомата для приготування лікувального харчування для пацієнтів у військовий час, з огляду на відсутність конкуренції, не надання довідки в довільній формі що підтверджує відсутність підстав визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей не є суттєвим, тому Замовником було укладено договір.
24
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-24 09:25:58
Відповідь Замовника
1. Для розрахунку очікуваної вартості Замовник застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел:
https://proftechnika.com.ua/p/1274087168-parokonvektomat-ap7qt-apach/?o=tG0FgrPrkLQIV3l-IMkrYg%3D%3D&ppcbee-adtext-variant=Brand+present+_+p5&gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfY0886hXGlNLlJNwiB5txo7jkMDM3AGeiWMJA3IVeFXb14hYRCpfqIaAiFyEALw_wcB - 178673,00 грн
https://www.apach.com.ua/shop/product/parokonvektomat-apach-squero-ap7qt - 179858,00 грн
https://restro.com.ua/ru/parokonvektomat-apach-squero-ap7qt/ - 177588,00 грн
Використовуючи формулу середньоарифметичного значення, визначено очікувану вартість пароконвектомата
(178673,00+179858,00+177588,00) : 3= 178706,34 грн
Комплектуючі:
- гастроємність, деко
https://avalaks.com.ua/posud/gastroyemnosti/gastroyemnosti-z-nerzhaviyuchoyi-stali
https://www.al-group.com.ua/ua/kuhnya/gastro/mfp/94-rozm-r-gastro-mkost,1Lw%3D%3D1%20(530*325%20%D0%BC%D0%BC)/90-obsyag-gastro-mkost,15%20%D0%BB%20%D1%96%20%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B5
https://forward-ua.com/gastroemkosti-iz-nerj/brand:forest;material:nerzhaviyuchastal
- фільтр
https://alfamarket.ua/ru/filtr-dlya-vody-dva-12-lt/?gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfYxQ13-wHSKi0uy0PxORbE1bh3FN6xPR4dYqJHBJGSsv4AnWwPLe2caAlGvEALw_wcB
https://lfood.com.ua/dva_32971
https://profkitchen.com.ua/filtry-pomiakshuvachi/dva-filtr-pomiakshuvach-dlia-vody-12lt
- підставка
https://techsnab.com.ua/ua/podstavka-pod-parokonvektomat-so-stoleshnitsey-1670?gclid=Cj0KCQjwxYOiBhC9ARIsANiEIfbz8AoqJl5tGW8g4T97p0LlZewwVjutytNyQcv1hK3CRDr9aAPbtTcaAkxjEALw_wcB
https://tecco.com.ua/nejtralnoe-oborudovanie/podstavki-pod-parokonvektomat
https://www.kiy-v.ua/podstavki-pod-parokonvektomat.html
Очікувана вартість комплектуючих визначена середньоарифметичним методом.
До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці Замовника, які будуть відповідати за подальше використання товару. Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинні забезпечити виробничі та технологічні процеси приготування лікувального харчування.
2. В ході розгляду документів які надані переможцем ФОП "ПОПОВСЬКА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" у закупівлі пароконвектомата, виявлену відсутність довідки в довільній формі про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, Замовник визначив як несуттєву, так як за результатами проведеного внутрішнього аудиту щодо укладених угод, встановлено, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів.
Заклад є об’єктом критичної інфраструктури і враховуючи нагальну потребу у придбані пароконвектомата для приготування лікувального харчування для пацієнтів у військовий час, з огляду на відсутність конкуренції, не надання довідки в довільній формі що підтверджує відсутність підстав визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей не є суттєвим, тому Замовником було укладено договір.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заклад є об’єктом критичної інфраструктури і враховуючи нагальну потребу у придбані пароконвектомата для приготування лікувального харчування для пацієнтів у військовий час, Замовником неможливо усунути виявлені порушення, так як зобов’язання по договору виконанні повністю, обладнання встановлене, введене в експлуатацію та оплачене.
2023-05-03 10:24:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Поповська Олена Анатоліївна" |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Поповська Олена Анатоліївна" #2777403402 |
Переможець |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 16:41
|
Договір №10_04-1_3110_97 від 10.04.2023.pdf | укладений |
11 квітня 2023 16:39
|