Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Гузієнко Тетяна Андріївна 380567930750 T.Guzienko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 19:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 19:01 |
Очікувана вартість: | 3 261 307,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 306,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Світильники світлодіодні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 10-й банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого товару проводиться ПОКУПЦЕМ на 10-й банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію товару. ( Детальніше – розділ 7 Додатку 5 «Проєкт договору») | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 14:00 |
ТД СВІТИЛЬНИКИ с_д 3 261 307,8.docx |
15 березня 2023 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2023 14:00 |
ТД СВІТИЛЬНИКИ с_д 3 261 307,8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-19-000019 ● 4e0cc3d650d54f1ea695c481c1714f3b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2023 №32-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.06.2023 №32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-03-15-007269-a 15.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 14:08:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Світильники світлодіодні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-007269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 08:49:43
Стосовно процедури закупівлі ID: UA-2023-03-15-007269-a ДК 021:2015 - 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники світлодіодні (далі – закупівля)
АКЦІОНЕРНЕТОВАРИСТВО
«УКРАїНСЬКАЗАЛІЗНИЦЯ»
АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
uz.gov.ua
СЛУЖБА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
просп. Дмитра Яворницького, 108, м. Дніпро, 49038, тел. (+380 56) 79309 20
тел./факс (+380 56) 7930015, p.nh.secretar@dp.uz.gov.ua
21.06.2023 № УО-1/28
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Стосовно процедури закупівлі ID: UA-2023-03-15-007269-a ДК 021:2015 - 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (Світильники світлодіодні (далі – закупівля) повідомляю таке.
На виконання вимоги пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» в річному плані міститься інформація про очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість визначена за ціною останньої закупівлі даного товару по АТ "Укрзалізниця» та з урахуванням вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій, згідно з маркетинговим дослідженням, принагідно отриманих комерційних пропозицій, від ТОВ «ТД «Ватра Дніпровський регіон» від «06» березня 2023р. вих.№20230306/1), ТОВ “ЛАЙТ СИСТЕМС” ЛС-08/02/2023/2 від 08 лютого 2023 р.), ТОВ “ЮГСВЕТ” (від «15» лютого 2023). Скановані копії комерційних пропозицій додаються.
Технічні та якісні характеристики визначені на виконанням вимог стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП 015-006:2021 «Система стандартів безпеки праці. Норми штучного освітлення об’єктів залізничного транспорту» (далі – СТП 015-006:2021), затверджений рішенням правління від 06.05.2021 (протокол № Ц-56/52 Ком.т.).
Даний стандарт встановлює норми штучного освітлення, методи їх контролю під час проектування, реконструкції і модернізації виробничих об'єктів залізничного транспорту, в т.ч. станцій, посадочних платформ та переїздів, а також передбачає використання систем освітлення з енергозберігаючими джерелами світла (світлодіодні лампи та світильники). Технічні та якісних характеристик предмета закупівлі визначені виходячи з параметрів освітлювального обладнання, яке є еквівалентом існуючого з покращеними технічними характеристиками та зниженим споживанням електроенергії.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak_2022.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця Тетяна ГУЗІЄНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сола - Р" |
2 145 060,00
UAH з ПДВ
|
2 145 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН" |
3 241 320,00
UAH з ПДВ
|
3 241 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сола - Р" #42927864 |
Відхилено |
2 145 060,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 09:05
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 березня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН" #42038529 |
Переможець |
3 241 320,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 10:28
|
Ду 23201 НЮ 048.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 10:28
|
Повідомлення про внесення змін до договору 23201.docx | зміни до договору |
02 січня 2024 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 13:13
|
Договір ВАТРА світильники..pdf | укладений |
14 квітня 2023 13:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дійшли згоди зменшити ціну по позиції, продовжити дію Договору |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-23201/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення дати подовження |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-23201/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |