Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573115 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Сєдова, 5 |
Контактна особа: |
Жученко Олександр Миколайович +380612363352 oleksandr.zhuchenko@zp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2023 13:34 |
Очікувана вартість: | 492 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 463,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі оформленого належним чином та підписаного Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на послуги за даним Договором; | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 12:22 |
Перелік змін до ТД розмітка 2023 3.doc | |
06 квітня 2023 12:22 |
ТД-дорожня розмітка 2023 зі змінами 3.doc | |
23 березня 2023 09:21 |
Перелік змін до ТД розмітка 2023_2.doc | |
16 березня 2023 15:47 |
Перелік змін до ТД розмітка 2023.doc | |
15 березня 2023 13:30 |
Договір дорожня розмітка 2023.doc |
06 квітня 2023 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 квітня 2023 12:22 |
Перелік змін до ТД розмітка 2023 3.doc
|
|||||||||
06 квітня 2023 12:22 |
ТД-дорожня розмітка 2023 зі змінами 3.doc
|
|||||||||
23 березня 2023 09:21 |
Перелік змін до ТД розмітка 2023_2.doc
|
|||||||||
16 березня 2023 15:47 |
Перелік змін до ТД розмітка 2023.doc
|
|||||||||
15 березня 2023 13:30 |
Договір дорожня розмітка 2023.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-22-000040 ● 9a826dcfa3a64c39998cab6107f20c76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.03.2023 № 25-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель UA-2023-03-15-006592-a, яку проводить районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 09:06:57
Запит замовнику на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яку проводить Районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-15-006592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до п. 4.3 Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи від "15" березня 2023 (протокол №03-15/1) із змінами, вказано, що «Послуги надаються за адресою: територія Вознесенівського району м. Запоріжжя» без указання конкретних адрес надання таких послуг.
У Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги та завдання», вказано, що предметом закупівлі є «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 (пішохідний перехід) фарбою по трафарету маркірувальною машиною», проте також відсутня вказівка на конкретні місця проведення дорожньої розмітки.
При цьому, в п.4 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги та завдання», міститься наступна вимога до учасників: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт з нанесення дорожньої розмітки (М 1:200), яка повинна бути погоджена з Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції; при цьому, замовником зазначеної схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт з нанесення дорожньої розмітки (М 1:200) має бути той учасник процедури закупівлі, який безпосередньо надає схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт з нанесення дорожньої розмітки (М 1:200) у складі тендерної пропозиції. Схема організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт з нанесення дорожньої розмітки (М 1:200) має бути погоджена Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції шляхом зазначення надпису «ПОГОДЖЕНО Начальник управління патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції», проставлення підпису начальника управління патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції (або підпису посадової особи, що виконує його обов’язки) та проставлення печатки Управління патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції».
З огляду на викладене слід зазначити, що відповідно до вимог п.6 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про місце, де повинні бути надані послуги. Не зазначення в тендерній документації конкретних місць надання послуг з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 (пішохідний перехід) унеможливлює виконання учасниками вимог про надання Схем організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт з нанесення дорожньої розмітки (М 1:200) погоджених Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції.
Також слід зауважити, що обмеження або заборона дорожнього руху при виконанні робіт на автомобільних дорогах регламентується ст.26 Закону України «Про дорожній рух». У вказаній статі зазначається, що при виконанні робіт в смузі відведення автомобільної дороги, вулиці та залізничного переїзду, якщо це загрожує безпечному чи безперебійному руху транспорту і пішоходів, організації, що відповідають за утримання автомобільної дороги, вулиці та залізничного переїзду, можуть закрити чи обмежити рух на основі погодженого з Національною поліцією ордера, який видається відповідним дорожнім органом, а в містах - службою місцевого державного органу виконавчої влади та місцевого самоврядування.
При цьому пунктом 5.1.2 ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» визначено, що установлення обмежень руху без ордера можливо під час проведення короткострокових дорожніх робіт з використанням однієї з тимчасових типових схем ОДР (додаток В) та з дотриманням вимог цього стандарту.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином вимога тендерної документації щодо надання учасниками Схем організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт погоджених Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції, відповідає нормам пункту 5.1.2 ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт»?
2. Яким чином учасники процедури закупівлі можуть скласти Схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт та погодити їх з органом патрульної поліції, якщо в тендерній документації замовника не вказано конкретні адреси місць, де повинно бути виконано влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 (пішохідний перехід)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-30 14:10:13
Пояснення замовника у рамках процедури закупівлі № UA-2023-03-15-006592-a
1. Пояснення з наступного питання: «Яким чином вимога тендерної документації щодо надання учасниками Схем організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт погоджених Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції, відповідає нормам пункту 5.1.2 ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт»?»
1.1. Згідно з пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості), моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», «протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель».
Отже, запит про надання пояснень, передбачений ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», має стосуватися саме пояснень щодо конкретних 1) рішень та/або 2) дій та/або 3) бездіяльності замовника. Однак, у поставленому питанні відсутні будь-які вказівки на конкретні рішення та/або дії та/або бездіяльність замовника. Зміст поставленого питання не дає можливості встановити, яких саме рішень та/або дій та/або бездіяльності замовника стосується запит щодо надання пояснення із зазначеного питання.
Додатково зауважимо, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі схем організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, як зазначено у поставленому питанні. У тендерній документації встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі лише однієї схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, а не декількох схем організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт.
Незважаючи на вищевикладене, замовник вважає за доцільне надати пояснення з поставленого питання.
1.2. Згідно з пунктом 1.1 ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» (далі – ДСТУ 8749:2017), «цей стандарт установлює вимоги щодо огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування (далі – доріг) та в межах червоних ліній вулиць та доріг населених пунктів (далі – вулиць)».
Отже, положення ДСТУ 8749:2017 містять вимоги щодо здійснення огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт і не встановлюють жодних вимог щодо змісту тендерної документації. ДСТУ 8749:2017 не є частиною законодавства з питань публічних закупівель і не регулює порядок проведення публічних закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, «тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Таким чином, наявність у тендерній документації певної вимоги може оцінюватися на предмет відповідності такої вимоги положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а не положенням будь-яких інших нормативно-правових і нормативних актів, в тому числі – положенням ДСТУ 8749:2017.
Згідно з пунктом 5.1.2 ДСТУ 8749:2017, «установлення обмежень руху без ордера можливо під час проведення короткострокових дорожніх робіт з використанням однієї з тимчасових типових схем ОДР (додаток В) та з дотриманням вимог цього стандарту». Зауважимо, що положення пункту 5.1.2 ДСТУ 8749:2017 містить вимоги щодо реального установлення обмежень руху під час проведення короткострокових дорожніх робіт і не встановлює жодних вимог щодо змісту тендерної документації.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт може оцінюватися на предмет відповідності такої вимоги положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а не положенням ДСТУ 8749:2017, в тому числі – положенню пункту 5.1.2 ДСТУ 8749:2017. Положення ДСТУ 8749:2017 не мають відношення до порядку проведення публічних закупівель і формування замовником тендерної документації.
З урахуванням викладеного у пункті 1.2 пояснень, відповідаємо, що вимога тендерної документації щодо надання учасниками схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, погодженої Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Департаменту патрульної поліції, не суперечить нормам пункту 5.1.2 ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт», оскільки зазначений пункт не встановлює вимог щодо змісту тендерної документації та не регулює порядок формування замовником тендерної документації.
2. Пояснення з наступного питання: «Яким чином учасники процедури закупівлі можуть скласти Схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт та погодити їх з органом патрульної поліції, якщо в тендерній документації замовника не вказано конкретні адреси місць, де повинно бути виконано влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 (пішохідний перехід)?»
2.1. Згідно з пунктом 23 Особливостей, моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», «протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель».
Отже, запит про надання пояснень, передбачений ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», має стосуватися саме пояснень щодо конкретних 1) рішень та/або 2) дій та/або 3) бездіяльності замовника. Однак, у поставленому питанні відсутні будь-які вказівки на конкретні рішення та/або дії та/або бездіяльність замовника. Зміст поставленого питання не дає можливості встановити, яких саме рішень та/або дій та/або бездіяльності замовника стосується запит щодо надання пояснення із зазначеного питання.
Додатково зауважимо, що тендерна документація не містить вимоги щодо складання учасниками процедури закупівлі схем організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, як зазначено у поставленому питанні. У тендерній документації встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі лише однієї схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, а не декількох схем організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт.
Незважаючи на вищевикладене, замовник вважає за доцільне надати пояснення з поставленого питання.
2.2. На виконання вимоги тендерної документації щодо надання схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, учасник процедури закупівлі може надати будь-яку схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, складену і погоджену в порядку, встановленому тендерною документацією. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання схеми організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт, складеної із зазначенням конкретних адрес місць надання послуг або з прив’язкою до конкретних адрес місць надання послуг.
Необхідно зазначити, що положення ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» не містять вимог щодо складання схем організації дорожнього руху із зазначенням конкретних адрес місць виконання робіт або з прив’язкою до конкретних адрес місць виконання робіт.
З урахуванням викладеного у пункті 2.2 пояснень, відповідаємо, що учасники процедури закупівлі мають можливість скласти і подати схему організації дорожнього руху під час короткострокових стаціонарних робіт та погодити її з органом патрульної поліції за умови відсутності в тендерній документації замовника вказівки на конкретні адреси місць, де повинно бути виконано влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 (пішохідний перехід).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та висновку від 03.04.2023 про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-15-006592-a повідомляємо, що 06.04.2023 були внесені зміни до тендерної документації (додатку №4 "Технічні вимоги та завдання") з вказанням конкретних місць надання послуг.
2023-04-06 12:42:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
На виконання ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та висновку від 03.04.2023 про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-15-006592-a повідомляємо, що 06.04.2023 були внесені зміни до тендерної документації (додатку №4 "Технічні вимоги та завдання") з вказанням конкретних місць надання послуг.
2023-09-14 15:35:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" |
491 982,00
UAH з ПДВ
|
491 982,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" #43581003 |
Переможець |
491 982,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 16:17
|
Договір | укладений |
27 квітня 2023 16:16
|