Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26120629 |
Вебсайт: | http://volodymyrrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Шостакевич +380800333262 sklanov1985@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 5 769 537,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 695,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
(код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30% вартості робіт, визначеної даним Договором, згідно Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070. Попередня оплата може здійснюватися Замовником частинами, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата може здійснюватися Замовником частинами | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки та платежі здійснюються з врахуванням якості виконаних робіт на підставі наданих Підрядником Замовнику актів приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати у формі № КБ-3 протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника. Оплата проводиться за фактично виконані обсяги робіт шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, в межах виділених коштів (фактичного фінансування). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 11:36 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі.docx | |
15 березня 2023 11:36 |
Тендерна документація (вул. Мономаха).docx | |
15 березня 2023 11:36 |
додаток № 4 до ТД (проект договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000064 ● 834a2dd80382453695fa00372b3ef892
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33 UA-2023-03-15-004259-a 15.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 14:08:44
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області, замовником якої є Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-15-004259-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-31 15:52:51
Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-03-15-004259-a)
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 року управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради (далі-Замовник) надає наступні пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
З метою забезпечення виконання завдань у сфері житлово-комунального господарства та капітального будівництва, покладених на управління інфраструктури у 2023 році є потреба виконати капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області. Заходи з проведення капітального ремонту зазначеної вулиці визначені міською Програмою безпеки дорожнього руху та безпеки громадян у Володимир – Волинській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2020 року № 2/5 (із змінами і доповненнями).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт - Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-03-15-004259-a) визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області», розробленої ФОП Гедз А.М. яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (реєстраційний номер EX01:7002-4258-9201-3554, експертний звіт № 425/03-0205/01-22 від 01.11.2022 року)
(скановані копії акту дефектів, локальних кошторисів на будівельні роботи та експертного звіту № 425/03-0205/01-22 від 01.11.2022 року додаються).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (з врахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178), Замовником застосовується Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яка передбачає, що очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (абзац 3 пункту 4 розділу ІІІ).
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт - Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-03-15-004259-a) визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М).
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 6 004 451,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 5 043 918,00 грн.; інші витрати – 725 619,60 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
(сканована копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається)
3. Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами та доповненнями, внесеними на підставі рішення Володимирської міської ради від 03.03.2023 № 21/34).
4. Виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10. 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Володимирської міської ради в підрозділі «Публічні закупівлі» розділу «Бізнес» за посиланням: https://volodymyrrada.gov.ua/wp-content/uploads/2023/03/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivel-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennyaochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-UA-2023-03-15-004259-a.pdf (сканована копія обґрунтування додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (окремий файл разом із тендерною документацією), а також інформацію з посиланням на оприлюднене обґрунтування на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, Замовником додатково розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-004259-a.
До пояснення додаються скановані копії:
1. Акт дефектів на капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в м. Володимир Волинської області, затверджений 25.07.2022 року;
2. Локальний кошторис на будівельні роботи № 01-01-01 (підготовка території) та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 (капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в м. Володимир Волинської області);
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в м. Володимир Волинської області), затверджений наказом по управлінню інфраструктури № 1 від 02.01.2023 р;
4. Експертний звіт № 425/03-0205/01-22 від 01.11.2022 року;
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в м. Володимир Волинської області), затверджене рішенням уповноваженої особи (протокол від 15.03.2023 № 40).
- пояснення.pdf
- локальні кошториси на будівельні роботи.pdf
- експертний звіт.pdf
- акт дефектів.pdf
- зведений кошторисний розрахуноквартості обєкта будівництва.pdf
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-03-15-004259-a.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 11:18:40
Запит про надання пояснень
Прошу надати пояснення, яким чином Замовником перевірялась тендерна пропозиція ТОВ "Луцька ДПМК" на предмет дотримання вимоги тендерної документації в частині врахування у ціну тендерної пропозиції коштів на покриття ризику у розмірі 2% (два відсотки)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 14:29:17
Пояснення на запит від 08.06.2023 року
Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2023-03-15-004259-a)
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 08.06.2023 року надаємо наступні пояснення:
Відповідно до пункту 7.4. глави 7 розділу 3 тендерної документації на закупівлю робіт - Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (далі по тексту – Тендерна документація), ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», з врахуванням коштів на покриття ризику у розмірі 2% (два відсотки).
Вимога щодо врахування коштів на покриття ризику у розмірі 2% (два відсотки) сформована Замовником відповідно до проектно-кошторисної документації на вищевказані роботи. Зокрема, в зведеному кошторисному розрахунку об’єкта будівництва, який міститься в проектно-кошторисній документації, а також в кошторисному розрахунку № П-131 (кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва) передбачено показник для покриття ризиків 2 % (два відсотки).
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації в частині врахування в договірній ціні коштів на покриття ризику у розмірі 2% (два відсотки), учасником процедури закупівлі - ТОВ «Луцька ДМПК» надано договірну ціну, де в рядку № 9 передбачено кошти на покриття ризику у розмірі 67 869,29 грн. Крім того, в складі тендерної пропозиції є розрахунок № 11 Кошти на покриття ризику у розмірі 67 869,29 грн. (файл 2ДЦ кошторис Мономаха, файл 280.imd.) та відповідний лист ТОВ «Луцька ДМПК» від 23.03.2023 № 23/31 про включення коштів на покриття ризиків у розмірі 2 %.
Слід звернути увагу на те, що Замовником в тендерній документації не вимагалося від учасника процедури закупівлі надання окремого відповідного кошторисного розрахунку коштів на покриття ризиків (перелік документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі визначений п. 7.3 глави 7 розділу 3 тендерної документації).
Тендерна пропозиція ТОВ «Луцька ДПМК» була детально розглянута Замовником на її відповідність умовам Тендерної документації, в тому числі на предмет дотримання вимоги тендерної документації в частині врахування у ціну тендерної пропозиції коштів на покриття ризику у розмірі 2% (два відсотки). Зокрема, Замовником перевірено наявність в складі пропозиції документів та/або інформації, що вимагалися главою 7 розділу 3 Тендерної документації, а також здійснено самостійний математичний аналіз (перевірка) розрахунку № 11, який наданий учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції.
Аналіз здійснювався наступним чином:
1. Вихідні дані
Показник для покриття ризиків, 2 %
Будівельні роботи - 3381929,60 грн., інші витрати – 11535,00 грн
Устаткування 0, 00 грн.
2. Розрахунок
Будівельні роботи 3381929,60 :100*2= 67638,59 грн.
Інші витрати 11535:100*2=230,70 грн.
Разом 67869,29 грн.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Луцька ДПМК» встановлено, що учасником дотримано вимог Тендерної документації.
Отже, враховуючи те, що електронною системою закупівель тендерна пропозиція ТОВ «Луцька ДПМК» була визначена як найбільш економічно вигідною для Замовника, а також те, що вона відповідає вимогам Тендерної документації, учасника було визначено переможцем.
До пояснення додаються скановані копії:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (капітальний ремонт проїзної частини вулиці Мономаха в м. Володимир Волинської області), затверджений наказом по управлінню інфраструктури № 1 від 02.01.2023 р;
2.Кошторисний розрахунок № П-131 (кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-15-004259-a повідомляємо, що управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської ради надіслало ТОВ «Луцька ДПМК» лист від 27.06.2023 № 389/6.8 з пропозицією розірвати договір про закупівлю робіт № 57 від 06.04.2023 року за взаємною згодою сторін (сканована копія листа додається). Зазначений лист був надісланий через відділення поштового зв’язку, додатково сканована копія відправлена на електрону поштову адресу підрядника (сканована копія накладної ВПЗ з описом вкладення додається). Відповідь від ТОВ «Луцька ДПМК» очікується. Додатки: 1. сканована копія листа від 27.06.2023 № 389/6.8; 2. сканована копія накладної ВПЗ з описом вкладення
2023-06-29 09:25:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 40 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК |
4 190 000,00
UAH з ПДВ
|
4 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
4 211 461,88
UAH з ПДВ
|
4 211 461,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
4 305 558,00
UAH з ПДВ
|
4 305 558,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
4 619 282,12
UAH з ПДВ
|
4 619 282,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
4 769 000,00
UAH з ПДВ
|
4 769 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Переможець |
4 190 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 10:23
|
додаткова угода до договору № 57 від 06.04.2023.pdf | укладений |
31 липня 2023 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 11:44
|
договір № 57 від 06.04.2023.pdf | укладений |
06 квітня 2023 11:42
|