Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2023 10:03 |
Очікувана вартість: | 5 358 602,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 10:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 10:31 |
Перелік змін 17.03.2023.doc | |
17 березня 2023 10:30 |
НОВА РЕДАКЦІЯ проєкт договору очищення зливової каналізації.doc | |
17 березня 2023 10:30 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД з особливостями очищення зливової каналізації .doc | |
15 березня 2023 11:14 |
ТД з особливостями очищення зливової каналізації.doc | |
15 березня 2023 11:13 |
проєкт договору очищення зливової каналізації.doc |
17 березня 2023 10:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2023 10:31 |
Перелік змін 17.03.2023.doc
|
|||
17 березня 2023 10:30 |
НОВА РЕДАКЦІЯ проєкт договору очищення зливової каналізації.doc
|
|||
17 березня 2023 10:30 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД з особливостями очищення зливової каналізації .doc
|
|||
15 березня 2023 11:14 |
ТД з особливостями очищення зливової каналізації.doc
|
|||
15 березня 2023 11:13 |
проєкт договору очищення зливової каналізації.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000102 ● 83e66372a32f41939c76f9a319e7042d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-03-15-003531-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 11:06:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з очищення зливової каналізації в м. Біла Церква Київської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-003531-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-15 16:11:58
Пояснення на запит від 15.06.2023р.
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов 15.06.2023 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з очищення зливової каналізації в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів) ідентифікатор тендеру UA-2023-03-15-003531-a, надаємо наступну інформацію.
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо.
Технічні та якісні характеристики закупівлі, зазначені в технічному завданні до предмету закупівлі із урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами). Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до складеного дефектного акту.
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до будівельних норм і правил за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 на підставі технічного завдання (якісні та кількісні характеристики), що розробляється з урахуванням вимог Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства України від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» (далі Наказ). На підставі технічного завдання підготовленого на основі дефектного акту обстеження, розраховано локальний кошторис на будівельні роботи, у якому і визначено очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість закупівлі складає 5 358 602 грн. 42 коп. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАХОЛЬЧУК ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
3 900 150,85
UAH з ПДВ
|
3 900 150,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН" |
4 499 997,63
UAH з ПДВ
|
4 499 997,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПАХОЛЬЧУК ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #2816707642 |
Переможець |
3 900 150,85
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 15:12
|
368.pdf | укладений |
29 березня 2023 15:10
|