Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019:37997 Нитка хірургічна поліамідна, полінитка, стерильна)
Очікувана вартість
36 450,00 UAH
UA-2023-03-15-002218-a ● c85c524562bf4d8baba0c798216e9ac3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" |
Код ЄДРПОУ: | 01983826 |
Місцезнаходження: | 92905, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, ВУЛИЦЯ Побєди, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Антоніна Поспехова +380660478089 tonyapospehova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 36 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 364,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Матеріал шовний хірургічний, що не розсмоктується капрон (NT) USP 2/0, кручений, незабарвлений, довжиною 130 м., без голки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34500, Україна, Рівненська область, місто Сарни, вулиця Технічна, 1, вул. Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 штуки
Матеріал шовний хірургічний, що не розсмоктується капрон (NT) USP 1, кручений, незабарвлений, довжиною 130 м., без голки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34500, Україна, Рівненська область, місто Сарни, вулиця Технічна, 1, вул. Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штуки
Матеріал шовний хірургічний, що не розсмоктується капрон (NT) USP 2, кручений, незабарвлений, довжиною 130 м., без голки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34500, Україна, Рівненська область, місто Сарни, вулиця Технічна, 1, вул. Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2023 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2023 10:21 |
додаток 5.docx | |
15 березня 2023 10:21 |
додаток 2.docx | |
15 березня 2023 10:21 |
додаток 3.docx | |
15 березня 2023 10:21 |
додаток 1.doc | |
15 березня 2023 10:21 |
ТД медичні матеріали (2023).docx | |
15 березня 2023 10:21 |
додаток 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення характеристики товару
Дата подання: 16 березня 2023 10:45
Дата відповіді: 16 березня 2023 11:59
Шановний замовнику ! Прохання надати інформацію щодо характеристики товару:
Пункт 1,1.Матеріал шовний хірургічний, що не розсмоктується капрон (NT) USP 2/0, кручений, незабарвлений, довжиною 130 м, без голки ( випускається виробниками довжиною 200м,)
Пункт3, 5
Матеріал шовний хірургічний, що не розсмоктується капрон (NT) USP 2, кручений, незабарвлений, довжиною , без голки( Невказано довжину )
Прошу надати інформацію (NT), що це таке?
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, скорочення (NT) розшифровується як Nylon Twister - капрон кручений.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-15-002218-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 27 березня 2023 10:16
Вимога про усунення порушення при здійсненні закупівлі UA-2023-03-15-002218-a
В закупівлі UA-2023-03-15-002218-a Замовник Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» оголосив закупівлю капронових ниток у котушках, зазначивши, шо довжина ниток у котушках потрібна 130 м.
Стандартна довжина ниток у котушках є: USP 1 (M4) – 130м; USP 2/0 (М3) – 200-250м; USP 2 (М5) - 80м.
Тобто, Замовник оголосив закупівлю ниток у котушках нестандартної довжини, яка відсутня на ринку України.
Будь-яке нестандартне замовлення є особливим, спеціальним. Спецзамовлення вимагає від учасників пошуку на ринку еквівалентів, перемовин із виробниками про можливість виготовлення виробу з нестандартними технічними характеристиками. Потім виробники повинні оцінити можливість вставлення у виробничі лінії такого процесу, розрахувати необхідний строк, оцінити вартість перенастроювання технологічних процесів і виготовлення спецзамовлення, а то й виготовити його згідно вимог учасника і тендерної документації на момент подання пропозиції.
І лише після завершення описаного учасник може приймати участь у тендерній закупівлі спецзамовлення.
Зрозуміло, що вартість спецзамовлення не може бути така ж сама, як і вартість присутніх на ринку стандартних виробів, і завжди буде вищою.
В той же час, за результатами закупівлі UA-2023-03-15-002218-a замовник розглянув і прийняв рішення, що переможцем закупівлі по спец замовленню є учасник, який запропонував стандартні вироби, які не відповідають описаним в тендерній документації технологічним вимогам.
Учасник зі стандартним виробом апріорі має пріоритет по ціні перед учасником, який пропонує замовнику виріб за спецзамовленням. І тому в подібних закупівлях ціна не можу виступати критерієм для оцінки пропозиції як належної.
Для розуміння і як приклад: якщо замовник оголосить тендер на придбання бронзових дверних ручок, які потребують спец виготовлення, а в такому тендері переможе учасник, який запропонує звичайні пластикові дверні ручки, широко присутні на ринку, то постають цілком логічні запитання, які матимуть наслідки оцінки дій замовника: Чому замовник замовляв бронзові дверні ручки, якщо його задовільняють і звичайні пластикові? Чому не був оголошений тендер на придбання пластикових дверних ручок для залучення більшої кількості учасників? Чи можуть пластикові дверні ручки за вимогами тендерної документації вважатися еквівалентом спец замовлення бронзових дверних ручок? Чи можуть в тендері на закупівлю спец замовлення бронзових дверних ручок приймати участь учасники, які можуть поставити стандартні пластикові дверні ручки, бо їх ціна буде привабливішою?
Якщо замовника задовільняють стандартні вироби, то немає підстав оголошувати спецзакупівлю з нестандартними розмірами. Якщо замовник оголошує спецзакупівлю з нестандартними розмірами виробів, то стандартні розміри виробів до моменту оголошення закупівлі вже оцінені замовником і не відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Оголосивши закупівлю конкретно визначеного нестандарного розміру капронових ниток у котушках замовник Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» завідомо і свідомо звузив коло учасників тими, які можуть запропонувати лише спеціально замовлені вироби.
І оголошення переможцем в такій закупівлі учасника, який не відповідає, вимогам тендерної документації, є нічим іншим, як порушенням прозорості закупівлі і рівності серед учасників закупівлі.
Виправдання таких дій формулюванням, що «запропонований стандартний еквівалент є дешевшим» не є належним, оскільки пропозиція простого стандартного виробу з самого початку не відповідала вимогам тендерної документації.
Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р.: «28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» серед іншого передбачає: «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Відповідно до п. 9 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р.: «Під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…».
Серед зазначених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів закупівель вказано і: «2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах».
В закупівлі UA-2023-03-15-002218-a повністю очевидно, що учасник, який пропонує вироби згідно вимог замовника по спецзамовленню, є в нерівному ціновому становищі щодо учасника, який відповідне спецзамовлення навіть не намагався задовільнити, а тому порушений принцип рівності учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Визначення переможцем учасника, який завідомо виділяється по ціні серед інших учасників, є свідченням порушення замовником принципу об’єктивного і неупередженого визначення переможця, свідчить про непрозорість закупівлі.
Отже, з ситуації, що склалася на даний момент через оголошення замовником, що переможцем закупівлі є пропозиція учасника зі стандартними характеристиками котушок з капроновими нитками, слідує, що або замовник штучно звузив кількість можливих учасників, висунувши спеціальні вимоги до пропозицій, хоча його повністю влаштовували стандартні, наявні на ринку характеристики котушок з капроновими нитками, або що замовник визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає спеціальним технічним характеристикам, зазначеним в тендерній документації.
В обох випадках ситуація не може бути залишена без уваги і потребує втручання через порушення законодавства про публічні закупівлі.
За таких умов прошу ще раз провести оцінку тендерної пропозиції учасника ПП «Фармікс» на предмет відповідності запропонованих виробів оголошеній замовником закупівлі виробів за спецзамовленням та відхилити даного учасника як такого, пропозиція якого хоч і є найнижчою, але не відповідає особливим технічним вимогам, вказаним в тендерній документації.
Якщо замовник помилився щодо стандартних розмірів капронових ниток у котушках і бажає отримати саме найдешевшу пропозицію подібного виробу, без спецзамовлення, то на підставі п. 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р., замовник має право відмінити торги у разі неможливості усунення порушення в тендерній документації та оголосити нову закупівлю, зі стандартними вимогами, чим залучить значно більшу кількість учасників з найдешевшими пропозиціями.
Залишення без змін тендерної документації зі спеціальними вимогами до медичних виробів при очевидно висловленій потребі замовника в стандартних, широко представлених на ринку медичних виробах, свідчитиме про завідомо вчинене штучне звуження кількості учасників для обмеження конкуренції серед них.
Залишення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає спеціальним технічним вимогам тендерної документації, свідчитиме про порушення замовником у проведеній закупівлі принципів рівності учасників і про непрозорість цієї закупівлі.
Прошу надати відповідь на дану вимогу якнайшвидше, оскільки маю намір оскаржувати рішення замовника про визначення переможцем у закупівлі зі спецвимогами до виробів учасника з пропозицією стандартних характеристик виробів до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Стандартна довжина ниток у котушках є: USP 1 (M4) – 130м; USP 2/0 (М3) – 200-250м; USP 2 (М5) - 80м.
Тобто, Замовник оголосив закупівлю ниток у котушках нестандартної довжини, яка відсутня на ринку України.
Будь-яке нестандартне замовлення є особливим, спеціальним. Спецзамовлення вимагає від учасників пошуку на ринку еквівалентів, перемовин із виробниками про можливість виготовлення виробу з нестандартними технічними характеристиками. Потім виробники повинні оцінити можливість вставлення у виробничі лінії такого процесу, розрахувати необхідний строк, оцінити вартість перенастроювання технологічних процесів і виготовлення спецзамовлення, а то й виготовити його згідно вимог учасника і тендерної документації на момент подання пропозиції.
І лише після завершення описаного учасник може приймати участь у тендерній закупівлі спецзамовлення.
Зрозуміло, що вартість спецзамовлення не може бути така ж сама, як і вартість присутніх на ринку стандартних виробів, і завжди буде вищою.
В той же час, за результатами закупівлі UA-2023-03-15-002218-a замовник розглянув і прийняв рішення, що переможцем закупівлі по спец замовленню є учасник, який запропонував стандартні вироби, які не відповідають описаним в тендерній документації технологічним вимогам.
Учасник зі стандартним виробом апріорі має пріоритет по ціні перед учасником, який пропонує замовнику виріб за спецзамовленням. І тому в подібних закупівлях ціна не можу виступати критерієм для оцінки пропозиції як належної.
Для розуміння і як приклад: якщо замовник оголосить тендер на придбання бронзових дверних ручок, які потребують спец виготовлення, а в такому тендері переможе учасник, який запропонує звичайні пластикові дверні ручки, широко присутні на ринку, то постають цілком логічні запитання, які матимуть наслідки оцінки дій замовника: Чому замовник замовляв бронзові дверні ручки, якщо його задовільняють і звичайні пластикові? Чому не був оголошений тендер на придбання пластикових дверних ручок для залучення більшої кількості учасників? Чи можуть пластикові дверні ручки за вимогами тендерної документації вважатися еквівалентом спец замовлення бронзових дверних ручок? Чи можуть в тендері на закупівлю спец замовлення бронзових дверних ручок приймати участь учасники, які можуть поставити стандартні пластикові дверні ручки, бо їх ціна буде привабливішою?
Якщо замовника задовільняють стандартні вироби, то немає підстав оголошувати спецзакупівлю з нестандартними розмірами. Якщо замовник оголошує спецзакупівлю з нестандартними розмірами виробів, то стандартні розміри виробів до моменту оголошення закупівлі вже оцінені замовником і не відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Оголосивши закупівлю конкретно визначеного нестандарного розміру капронових ниток у котушках замовник Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» завідомо і свідомо звузив коло учасників тими, які можуть запропонувати лише спеціально замовлені вироби.
І оголошення переможцем в такій закупівлі учасника, який не відповідає, вимогам тендерної документації, є нічим іншим, як порушенням прозорості закупівлі і рівності серед учасників закупівлі.
Виправдання таких дій формулюванням, що «запропонований стандартний еквівалент є дешевшим» не є належним, оскільки пропозиція простого стандартного виробу з самого початку не відповідала вимогам тендерної документації.
Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р.: «28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» серед іншого передбачає: «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Відповідно до п. 9 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р.: «Під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…».
Серед зазначених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів закупівель вказано і: «2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах».
В закупівлі UA-2023-03-15-002218-a повністю очевидно, що учасник, який пропонує вироби згідно вимог замовника по спецзамовленню, є в нерівному ціновому становищі щодо учасника, який відповідне спецзамовлення навіть не намагався задовільнити, а тому порушений принцип рівності учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Визначення переможцем учасника, який завідомо виділяється по ціні серед інших учасників, є свідченням порушення замовником принципу об’єктивного і неупередженого визначення переможця, свідчить про непрозорість закупівлі.
Отже, з ситуації, що склалася на даний момент через оголошення замовником, що переможцем закупівлі є пропозиція учасника зі стандартними характеристиками котушок з капроновими нитками, слідує, що або замовник штучно звузив кількість можливих учасників, висунувши спеціальні вимоги до пропозицій, хоча його повністю влаштовували стандартні, наявні на ринку характеристики котушок з капроновими нитками, або що замовник визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає спеціальним технічним характеристикам, зазначеним в тендерній документації.
В обох випадках ситуація не може бути залишена без уваги і потребує втручання через порушення законодавства про публічні закупівлі.
За таких умов прошу ще раз провести оцінку тендерної пропозиції учасника ПП «Фармікс» на предмет відповідності запропонованих виробів оголошеній замовником закупівлі виробів за спецзамовленням та відхилити даного учасника як такого, пропозиція якого хоч і є найнижчою, але не відповідає особливим технічним вимогам, вказаним в тендерній документації.
Якщо замовник помилився щодо стандартних розмірів капронових ниток у котушках і бажає отримати саме найдешевшу пропозицію подібного виробу, без спецзамовлення, то на підставі п. 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р., замовник має право відмінити торги у разі неможливості усунення порушення в тендерній документації та оголосити нову закупівлю, зі стандартними вимогами, чим залучить значно більшу кількість учасників з найдешевшими пропозиціями.
Залишення без змін тендерної документації зі спеціальними вимогами до медичних виробів при очевидно висловленій потребі замовника в стандартних, широко представлених на ринку медичних виробах, свідчитиме про завідомо вчинене штучне звуження кількості учасників для обмеження конкуренції серед них.
Залишення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає спеціальним технічним вимогам тендерної документації, свідчитиме про порушення замовником у проведеній закупівлі принципів рівності учасників і про непрозорість цієї закупівлі.
Прошу надати відповідь на дану вимогу якнайшвидше, оскільки маю намір оскаржувати рішення замовника про визначення переможцем у закупівлі зі спецвимогами до виробів учасника з пропозицією стандартних характеристик виробів до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2023 13:24
Розглянувши вимогу, Замовником прийнято рішення – Вимогу задовільнити, повернути учасника ПП «Фірма Фармікс» на етап кваліфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Фірма Фармікс" |
14 980,00
UAH з ПДВ
|
14 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна" |
18 630,00
UAH з ПДВ
|
18 630,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Фірма Фармікс" #30398035 |
Рішення скасоване |
14 980,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 11:49
|
ПП "Фірма Фармікс" #30398035 |
Відхилено |
14 980,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 16:25
|
ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна" #3043618347 |
Переможець |
18 630,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 12:18
|
Договір №45 від 03.04.23.pdf | укладений |
03 квітня 2023 12:16
|