Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43988734 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вул. Нижня, 24 |
Контактна особа: |
Рогульський Олег Іванович +380487972534 viddil43988734@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2023 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 17 336 587,83 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 682,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівлею передбачено Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області). Роботи виконуються протягом 2023 року, до 25 серпня 2023 року. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі наданих форм зазначених у п.4.1 Договору, протягом 20-ти банківських днів з моменту їх підписання | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2023 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2023 17:10 |
Додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
17 березня 2023 15:01 |
Перелік змін_ що вноситься.docx | |
17 березня 2023 15:01 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
17 березня 2023 15:01 |
Додаток 2 (Технічні_ якісні та кількості характеристики).docx | |
17 березня 2023 15:01 |
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx | |
17 березня 2023 15:01 |
Тендерна документація.docx |
18 березня 2023 17:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2023 17:10 |
Додаток 4 (тендерна пропозиція).docx
|
||||||
17 березня 2023 15:01 |
Перелік змін_ що вноситься.docx
|
||||||
17 березня 2023 15:01 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
|
||||||
17 березня 2023 15:01 |
Додаток 2 (Технічні_ якісні та кількості характеристики).docx
|
||||||
17 березня 2023 15:01 |
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx
|
||||||
17 березня 2023 15:01 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В разі не можливості виконати умови тендерної документації з підстав, що передбачені чинним законодавством України, учасник надає в складі тендерної пропозиції лист із законодавчим обгрунтуванням щодо законодавчих підстав не не виконання тих чи інших вимог тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до тендерної документації учасники для відповідності кваліфікаційним критеріям повинні: «…обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника».
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. Тому замовникам варто утриматися від встановлення таких вимог, тим паче з огляду на епідеміологічну та військову ситуацію в країні, а учасникам в свою чергу варто не затягувати та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з метою внесення змін до тендерної документації з наведенням доцільної аргументації, у тому числі вищенаведених рішень Органу оскарження.
У звязку із викладеним вище Вимагаємо відмінити вимоги в наданні "Акт огляду об'єкта для проведення будівельних робіт. Акт складається в довільній формі та має містити відмітку Замовника" в цій проедурі закупівлі.
1. ТОВ «Профідорбуд» розраховано договірну ціну з урахуванням єдиного податку 5%,але згідно наданого витягу з реєстру платників єдиного податку, знаходиться на спрощеній системі оподаткування зі ставкою 2 % , без реєстрації ПДВ.
2. Згідно договору оренди техніки №1411-21 від 14.11.2022 року з ТОВ «Спутник-Строй», ТОВ «Профідорбуд» орендує КАМАЗ 55111,реєстраційний номер ВН0371СХ. Даний автомобіль не є власністю ТОВ «Спутник-Строй»,а власником є засновник ТОВ «Профідорбуд» - Трет’яков Сергій Геннадійович.
3. Згідно технічним, якісним та кількістним характеристикам, Закупівля передбачає роботи протипожежного призначення, а саме роботи з монтажу автоматичної системи пожежегасіння (модульна), системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей (пп.330-342 додатку №2 до ТД).
Такі роботи потребують наявність ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення,що видається ДСНС.
Згідно ліцензійному реєстру (на сайті https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya), ТОВ «Профідорбуд» не має ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
ТОВ «Профідорбуд» заявляє, до речі тричі, що буде виконувати роботи за рахунок власного резерву, без залучення субпідрядника (субпідрядників).(8.довідка про об’єднання №715/8 від 21.03.2023 року,15.гарантійний лист №715/15 від 21.03.2023 року,17.пояснення №715/17 від 21.03.2023 року)
1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Профідорбуд» надано протокол загальних зборів від 10 серпня 2021 року про звільнення з посади директора ТОВ «Профідорбуд» Трет’якова Сергія Геннадійовича і призначення на посаду директора ТОВ «Профідорбуд» Павліка Костянтина Олександровича з 11 серпня 2021 року.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Профідорбуд» надано аналогічний договір (34. аналогічний договір та акт), згідно якого видно, що договір підряду, договірну ціну, акт приймання -передачі будівельного майданчику від 1 лютого 2021 року, довідку про вартість будівельних робіт та витрати , акт виконаних робіт від 30 березня 2021 року підписано підрядником ТОВ «Профідорбуд в особі «директора Павліка Костянтина Олександровича, що діє на підставі Статуту», тоді як на посаду директора ТОВ «Профідорбуд» Павліка Костянтина Олександровича призначено лише з 11 серпня 2021 року.
2. Згідно додатку 1 вимагається наявність наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи (надавати послуги), а саме:
Слюсар – сантехнік або інша особа, яка виконує його функції - не менше 2 осіб;
ТОВ «Профідорбуд» надано довідку про наявність документи на працівників ,де вказано про наявність Слюсар-2 особи, що не відповідає ТД.
У разі не скасування рішення наше підприємство буде змушене звернутися за захистом своїх прав і інтересів до Органу оскарження у строки визначені чинним законодавством.
Велике прохання у найкоротші строки розглянути зміст вимог, які вказані у Проекті Скарги
У разі не скасування рішення наше підприємство буде змушене звернутися за захистом своїх прав і інтересів до Органу оскарження у строки визначені чинним законодавством, а саме до 23:59 - 09.04.2023 року.
Велике прохання у найкоротші строки розглянути зміст вимог, які вказані у Проекті Скарги
У разі якщо Учасник не згодний з результатами розгляду та кваліфікації тендерної пропозиції, він може скористатися своїм правом на оскарження.».
У разі не скасування рішення наше підприємство буде змушене звернутися за захистом своїх прав і інтересів до Органу оскарження у строки визначені чинним законодавством.
Велике прохання у найкоротші строки розглянути зміст вимог, які вказані у Проекті Скарги
Зі змісту даної вимоги вбачається, що ТОВ «Строй Імперія» не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сігол» та вимагає у Замовника скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сігол».
Ознайомившись із змістом даної вимоги, Замовник вважає її безпідставною та такою, що ґрунтується на хибному сприйнятті умов тендерної документації, що підтверджується наступним.
1. Щодо посилань ТОВ «Строй Імперія» на відсутність у тендерній пропозиції належного підтвердження наявності у власності або користуванні у ТОВ «Сігол» офісного приміщення та генератора.
1.1. ТОВ «Строй Імперія» вказує, що ТОВ «Сігол» було надано договір оренди, який діє більш ніж 4 роки поспіль, у зв’язку з чим на підставі ст.793 ЦК України такий договір мав бути нотаріально посвідчений, що не було зроблено ТОВ «Сігол».
У зв’язку цим, ТОВ «Строй Імперія» вважає, що ТОВ «Сігол» не було належним чином підтверджено наявність у ТОВ «Сігол» орендованого приміщення.
Однак, Замовник не може погодитись із вищевказаним посиланням з огляду на наступне.
Відповідно до ч.2 ст.793 ЦК України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Одночасно з цим, відповідно до п.2.9 Постанови Пленуму Вищого Господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування законодавства про оренду (найму) майна» від 29.05.2013 року №12, якщо із закінченням строку договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) його дію було продовжено і наведене призвело до збільшення загального строку користування орендованим майном, який складає понад три роки, це не може бути підставою для визнання такого договору нікчемним у зв'язку з відсутністю його нотаріального посвідчення та державної реєстрації, якщо на момент укладення такого договору він відповідно до частини другої статті 215 ЦК України відповідав вимогам частини другої статті 793 та статті 794 ЦК України.
У випадку неодноразової пролонгації договору оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) на підставі статті 764 ЦК України чи частини другої статті 17 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" (строк дії якого менший трьох років) немає підстав для його нотаріального посвідчення та державної реєстрації.
Аналогічні висновки викладені у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 26.06.2019 року по справі №923/759/18, постановах Вищого господарського суду України від 28.11.2017 року по справі №916/215/17, від 906/219/16 від 02.11.2016 року, від 07.10.2015 року по справі №910/2597/14.
На підтвердження наявності офісного приміщення, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Сігол» було надано договір №1801-1658 оренди нежитлового приміщення від 18.01.2019 року.
Відповідно до п.1.1 Договору, Орендодавець зобов’язується надати Орендарю у тимчасове платне користування нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: 65005, Одеська обл., м. Одеса, вул. Дальницька, буд.50/17
Згідно п.3.1. Договору, термін дії Договору становить 1 (один) рік з дня підписання Акту.
Пунктом 3.2. Договору встановлено, що Якщо за 2 (два) місяця до закінчення строку дії Договору жодна із Сторін не заявить про намір розірвати даний Договір, то він вважається продовженим (пролонгованим) ще на один календарний рік на таких самих умовах. Така пролонгація дії цього Договору можлива без обмеження терміну.
З вищевикладеного вбачається, що договір оренди №1801-1658 від 18.01.2019 року було укладено строком на один рік. Одночасно з цим, Сторони даного договору домовились, що у випадку, якщо жодна із Сторін не заявить про намір розірвати даний Договір, то він вважається продовженим ще на однин календарний рік на таких самих умовах.
У даному випадку, договір оренди приміщення було укладено та кожного року його строк дії продовжувався (пролонговувався), на тих самих умовах, на строк, який не перевищує 3 (трьох) років, у зв’язку з цим, керуючись висновками Вищого господарського суду України, Договір №1801-1658 оренди нежитлового приміщення від 18.01.2019 року не підлягав нотаріальному посвідченню.
1.2. В своїй вимозі ТОВ «Строй Імперія» вказує на те, що ТОВ «Сігол» на виконання умов тендерної документації жодним чином не підтвердило наявність у учасника наявність генератора.
Однак, такі посилання є необґрунтованими та базуються на невірному сприйнятті умов тендерної документації, що підтверджується наступним.
Відповідно до п.1.3. Додатку №1 Додатку до Тендерної документації, У таблиці за формою 1 «Інформація про наявність обладнання та устаткування Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг).
- Учасник повинен підтвердити наявність наступного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг)згідно предмету закупівлі предмета закупівлі, а саме:
- Автомобіль бортовий або самоскид – не менше 1 од.;
- Екскаватор - не менше 1 од.
- Автогрейдер - не менше 1 од.
- офісне або виробниче приміщення.
- генератор.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо).
- Якщо обладнання та устаткування не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником на все вказане у довідці обладнання, додатково подається:
1) посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на все обладнання та устаткування, надану Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі);
2) посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання та/або устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
3) оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування для виконання робіт (надання послуг) Учасником на весь строк за предметом закупівлі.
На виконання умов тендерної документації ТОВ «Сігол» було надано довідку за вих.23/3 від 19.03.2023 року (назва файлу «23. довідка мтб.pdf»).
Зі змісту даної довідки вбачається, що у ТОВ «Сігол» наявний генератор у кількості 1 шт., який знаходиться у користуванні підприємства на підставі договору оренди №021 від 19.03.2023 року.
Відповідно до п.1.1 Договору оренди №021 від 19.03.2023 року (надалі – Договір), в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Орендодавець зобов’язується передати Орендареві в строкове платне користування транспортні засоби та механізми, зокрема:
- генератор марки Dnipro-M GX-25.
Згідно п.6.1. Договору, цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та дії до 31.12.2023 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
Одночасно з цим, у складі пропозиції ТОВ «Сігол» було надано акт приймання-передачі до Договору оренди №021 від 19.03.2023 року, зі змісту якого вбачається, що відповідно до умов Договору оренди №021 від 19.03.2023 року Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування, зокрема:
- генератор марки Dnipro-M GX-25.
Технічний стан – задовільний, зауваження відсутні.
Більш того, ТОВ «Сігол» у складі пропозиції було надано лист-згоду власника орендованого обладнання – ВКФ «Кварц» (приватна форма власності) за вих. №1-К324 від 07.04.2023 року, зі змісту якого вбачається, що ВКФ «Кварц» (приватна форма власності) надає згоду на використання його транспортних засобів та обладнання для виконання робіт Учасником ТОВ «Сігол» на весь строк виконання робіт за предметом: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області)), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-001011-a.
З вищевикладеного чітко вбачається, що на виконання вимог Тендерної документації ТОВ «Сігол» було надано повний та виключний пакет документів, який повністю підтверджує наявність у користуванні учасника-переможця обладнання та механізмів, які вимагались Замовником у Тендерній документації.
2. В своїй вимозі ТОВ «Строй Імперія» вказує на те, що ТОВ «Сігол» в порушення вимог тендерної документації не було надано лист-згоду на використання персональних даних уповноважених службових (посадових) осіб учасника на підписання документів пропозиції, а саме щодо інженера з проектно-кошторисної документації Бондаренка Олексія Антонович.
Однак, дане твердження є безпідставним та ґрунтується лише на поверхневому вивченні умов тендерної документації, що підтверджується наступним.
Відповідно до пп.9 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником було встановлено вимогу, зокрема щодо надання учасниками:
- листа-згоди у довільній формі на використання персональних даних керівника та уповноважених службових (посадових) осіб учасника на підписання документів пропозиції та/або договору відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Як вбачається лист-згода вимагався від керівника учасника та уповноважених службових (посадових) осіб учасника.
Однак, інженер з проектно-кошторисної роботи Бондаренко Олексій Антонович співпрацює з ТОВ «Сігол» на підставі Договору цивільно-правового характеру №22/1 від 22.03.2023 року.
Відповідно до п.1.1 Договору цивільно-правового характеру №22/1 від 22.03.2023 року вбачається, що Виконавець зобов’язується, надати Замовнику послуги інженера-проектувальника, в частині кошторисної документації на об’єкті: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області)), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-001011-a, а саме виготовлення кошторисної документації по технічному завданню.
З вищевикладеного вбачається, що Бондаренко О.А. не є ані посадовою, ані службовою особою ТОВ «Сігол», у зв’язку з цим ТОВ «Сігол» було обґрунтовано та правомірно не надано лист-згоду на обробку персональних даних від Бондаренка О.А.
Аналогічні висновки викладені у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6690-р/пк-пз від 10.11.2022 року та №6748-р/пк-пз від 15.12.2022 року.
Натомість, як вбачається з документів, які були надані ТОВ «Сігол» у складі пропозиції, а саме:
- штатний розпис;
- довідка про наявність працівників з необхідною кваліфікацію за вих.№24/3 від 19.03.2023 року;
- рішення №19/23 від 19.03.2023 року,
єдиною посадовою особою ТОВ «Сігол», яка мала право підпису тендерної пропозиції та документів, які входять до її складу є директор Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігол» Міцура Іван Іванович.
У зв’язку з цим, на виконання умов тендерної документації, ТОВ «Сігол» було надано лист-згоду на обробку, використання, поширення персональних даних від директора Міцури Івана Івановича. (за вих.№2/3 від 07.04.2023 року).
3. В своїй вимозі ТОВ «Строй Імперія» вказує на те, що всупереч вимогам пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації у наданому ТОВ «Сігол» відгуку не зазначено інформації про ціну договору, у зв’язку з цим Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі п.41 Особливостей.
Однак, Замовник не може погодитись із вищевказаним твердженням з огляду на наступне.
Відповідно до п.3 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати:
- не менше одного договору протягом трьох останніх років, що зазначені в Довідці форми 3 з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них;
- позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, стан виконання робіт, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3).
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції, ТОВ «Сігол» було надано:
- довідку про наявність необхідного досвіду за вих.№25/3 від 19.03.2023 року;
- аналогічний договір з усіма необхідними додатками та підтвердженнями його повного виконання;
- відгук №02-04/415, виданого 21.03.2023 року Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради, про повне, своєчасне та якісне виконання ТОВ «Сігол» умов договору №1-19/П від 27.02.2019 року.
Відсутність у відгуку №02-04/415 посилань лише на ціну договору, жодним чином не може спростовувати наявність у ТОВ «Сігол» необхідного досвіду виконання робіт, які є аналогічними за предметом даній закупівлі. Оскільки окрім відгуку ТОВ «Сігол» було надано вичерпний пакет документів, який підтверджує наявність у учасника необхідного досвіду.
Крім цього, відсутність ціни договору у на наданому ТОВ «Сігол» відгуку жодним чином не впливає на хід проведення публічної закупівлі та не спотворює її результат, оскільки за необхідності Замовник має можливість самостійно перевірити суму договору №1-19/П від 27.02.2019 року з документів, які були надані ТОВ «Сігол».
Також, важливо вказати, що інформація про договір №1-19/П від 27.02.2019 року наявна на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з проведення закупівель «Prozorro» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-15-000237-b.
Дана інформація є загальнодоступною, у зв’язку з цим Замовник та будь-яка інша особа має можливість самостійно перевірити стан виконання договору та на яку суму роботи за цим договором були виконані учасником.
З вищевикладеного вбачається, що ТОВ «Сігол» було повністю виконано вимоги тендерної документації, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, та надано повний пакет документів, що повністю підтверджує компетенцію та досвід учасника-переможця при виконанні такого роду робіт.
4. В своїй вимозі ТОВ «Строй Імперія» вказує на те, що рішення Замовника про обрання переможцем даної закупівлі ТОВ «Сігол» грубо порушує права ТОВ «Строй Імперія» в частині об’єктивного та всебічного розгляду пропозицій учасників.
Однак, відповідно до п.52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (надалі – Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до ст.18 Закону з рахуванням цих особливостей.
Згідно до абз.3 п.56 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
З інформації, яка наявна на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з проведення публічних закупівель «Prozorro» вбачається, що 04.04.2023 року протокольним рішенням №38 тендерну пропозицію ТОВ «Строй Імперія» було відхилено, у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Тобто, ТОВ «Строй Імперія» у відповідності п.56 Особливостей до 09.04.2023 року до 23 год. 59 хв. мало можливість звернутись до органу оскарження із відповідною скаргою на рішення Замовника.
Однак, ТОВ «Строй Імперія» не було подано до Органу оскарження скаргу у встановлений законом строк та не оскаржено протокольне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія».
У зв’язку з чим, залишаться не зрозумілим, яким чином Замовником було порушено принцип об’єктивного та всебічного розгляду пропозицій учасників, оскільки ТОВ «Строй Імперія» не скористалось своїм право на оскарження протокольного рішення №38 від 04.04.2023 року, чим фактично погодилось із його змістом.
При цьому, подальші рішення Замовника щодо відхилення тендерних пропозицій або визначення пропозицій інших учасників такими що відповідають умовам тендерної документації жодним чином не впливає на права та законні інтереси ТОВ «Строй Імперія» та не порушує їх.
Відповідно до ч.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
З вищевикладеного вбачається, що подана ТОВ «Строй Імперія» вимога є безпідставною, а обставини, які в ній викладені ґрунтуються лише на поверхневому та хибному сприйнятті умов Тендерної документації.
Фактично, своєю вимогою ТОВ «Строй Імперія» намагається перебрати дискреційній повноваження Замовника щодо оцінки тендерних пропозицій інших учасників даної закупівлі. При цьому, ТОВ «Строй Імперія» не було наведено жодної обґрунтованої невідповідності або порушення, яке було допущено Замовником при проведенні даної закупівлі.
У зв’язку з цим, вимога ТОВ «Строй Імперія» за номером UA-2023-03-15-001011-a.b6 задоволенню не підлягає.
Хотіли також Вас проінформувати, що Постановою КМУ від 17 лютого 2023 р. № 157 було внесено значні зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Такі зміни набрали чиності 25.02.2023 року, тобто ДО моменту оголошення процедури закупівлі.
Зокрема такі зміни стосувалися пункту 44 Особливостей, яким було передбачено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах.
Визначені у пункті 44 Особливостей підстави мають значні відмінності по відношенню до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими мав керуватися Замовник до набрання чиності змін до Особливостей, які були внесені Постановою КМУ від 17 лютого 2023 р. № 157.
Проаналізувавши розділ «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідно до вимог Особливостей» Додаток №1 тендерної документації можна чітко встановити, що визначені Замовником підстави для відмови в участі не відповідають підставам, які визначені у пункті 44 Особливостей.
Хочемо звернути УВАГУ уповноваженої особи Замовника на зміни від 25.02.2023 року!
Вдалого Вам дня!!!
Зі змісту даної вимоги вбачається, що учасник ТОВ «Строй Імперія» не погоджується з оформленням Додатку 1 до Тендерної документації по даній закупівлі.
Зокрема, на думку ТОВ «Строй Імперія» визначені визначені Замовником підстави для відмови в участі не відповідають підставам, які визначені у пункті 44 Особливостей.
Ознайомившись зі змістом вищевказаної вимоги, Замовник вважає за необхідне вказати на наступне.
По-перше, абз.2 «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 Тендерної документації встановлено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
У зв’язку з чим, на виконання вищевказаний вимог, учасники самостійно при поданні тендерної пропозиції підтверджували свою відповідність п.44 Особливостей, шляхом електронного декларування відповідної інформації при поданні тендерної пропозиції в електронній системі.
Інформація, яка декларується учасниками при поданні пропозицій, в електронній системі постійно оновлюється у відповідності до норм діючого законодавства, у зв’язку з чим, кожен учасник самостійно підтвердив свою відповідність п.44 Особливостей.
По-друге, Замовником хоч і визначені вимоги щодо надання переможцем даної закупівлі документів, в редакції ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», однак документи, які підтверджують відповідність п.44 Особливостей є аналогічними за своїм змістом та формою до тих які встановлені Замовником у даній закупівлі.
Оскільки на підтвердження відповідності п.44 Переможець мав надати документи:
- Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією.
- Повний витяг з інофрмаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності на наявності судимості»;
- Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкцій у вигляді штрафів і до застосування санкції у вигляді штрафів та або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
З вищевикладеного вбачається, що формулювання Замовником вимог для переможців у редакції ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» жодним чином не вплинуло та не спотворило результат проведення даної закупівлі.
По-третє, як вбачається з інформації яка викладена на веб-сайті уповноваженого органу «Prozorro» в розділі «Інформація про процедуру закупівлі» кожному учаснику надавалось право6
- звернутись за роз’ясненнями - до 20.03.2022 року до 00:00 годин;
- оскаржити умови закупівлі – до 20.03.2022 року до 00:00 годин;
Однак, ТОВ «Строй Імперія» у встановлені електронною системою строки не звернулось ані за роз’ясненнями, ані оскаржило умови тендерної документації, які на думку учасника не відповідали Закону.
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Таким чином, ТОВ «Строй Імперія» погодилась із умовами тендерної документації та у встановлені законом строки до 23.03.2023 року до 00:00 годин, подало тендерну пропозицію по даній закупівлі.
У зв’язку з цим, Замовник вважає вищевказану вимогу ТОВ «Строй Імперія» несвоєчасною та такою яка б мала бути поданою у період звернення за роз’ясненнями та/або оскарження умов закупівлі, а не на етапі коли Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем.
Зокрема згідно пунтку 1 (сторінка 10) рішення АМКУ № 5507-р/пк-пз від 26.04.2023 було встановлено, що Замовник торгів ЗОБОВЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Сігол" (36612451) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Детальніший опис додаємо до Вимоги у файлу
Окрім того хочемо нагати Замовнику торгів, що згідно пунтку 5 статті 164-14 КУпАП, Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Просимо розглянути Нашу законну вимогу та бажаємо гарного Вам дня
Зі змісту даної вимоги вбачається, що ТОВ «Строй Імперія» не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сігол» та вимагає у Замовника скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сігол».
Ознайомившись із змістом даної вимоги, Замовник вважає її безпідставною та такою, що ґрунтується на хибному сприйнятті умов тендерної документації, що підтверджується наступним.
1. Щодо тверджень ТОВ «Строй Імперія» про те, що Замовником не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5507 -р/пк-пз від 26.04.2023 року».
З цього приводу зазначаємо наступне:
Рішенням Уповноваженої особи від 12.04.2023 року протокол №44 визначено ТОВ «Сігол» (код ЄДРПОУ 36612451) переможцем закупівлі (протокол Уповноваженої особи №44 від 12.04.2023 року) на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області))».
17.04.2023 року Товариством з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо результатів закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області))» (ідентифікатор скарги: UA-2023-03-15-001011-a.c8).
26.04.2023 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5507 -р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» від 17 квітня 2023 № UA2023-03-15-001011-a.c8, Колегія постановила зобов’язати Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігол» переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області))», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-15-001011-a.
Відповідно до пункту 52 Особливостей, Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 22 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5507-р/пк-пз виконано Відділом капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради (протокол Уповноваженої особи №67 від 01.05.2023 року) та скасувано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігол» переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області))» (копія протоколу додається).
Відповідні дії проведені Замовником в електронній системі закупівель, в результаті чого процедура закупівлі перейшла в статус «Кваліфікація переможця».
Відповідно до рішення №5507-р/пк-пз, інших зобов'язань перед Замовником - Відділом капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не постановила.
2. Щодо тверджень ТОВ «Строй Імперія» про те, що Замовником не правомірно прийнято рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "Сігол" (36612451).
Після виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5507-р/пк-пз, електронна система закупівель перевела скасувала попередню кваліфікацію учасників закупівлі. Внаслідок цього, замовником проведена повторна кваліфікація.
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається завантаженням файлу(ів) з Реєстром наданих документів, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – визначеним згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати документи, вказані в додатку 1 до тендерної документації.
Додаток 1 Документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям:
1.1. Документ, що підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріальнотехнічної бази для виконання робіт, відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме: Довідка, за наведеною Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в якій обов'язково мають бути зазначені:
- Автомобіль бортовий або самоскид – не менше 1 од.;
- Екскаватор - не менше 1 од.
- Автогрейдер - не менше 1 од.
- офісне або виробниче приміщення.
- генератор.
1.2. У таблиці за формою 1 "Інформація про наявну матеріально-технічну базу" Учасник повинен зазначити наявність у власності або користуванні офісного приміщення:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у таблиці за формою 1;
або
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг); акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
1.3. У таблиці за формою 1 "Інформація про наявність обладнання та устаткування Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг).
- Учасник повинен підтвердити наявність наступного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг)згідно предмету закупівлі предмета закупівлі, а саме:
- Автомобіль бортовий або самоскид – не менше 1 од.;
- Екскаватор - не менше 1 од.
- Автогрейдер - не менше 1 од.
- офісне або виробниче приміщення.
- генератор.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо).
- Якщо обладнання та устаткування не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником на все вказане у довідці обладнання, додатково подається:
1) посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на все обладнання та устаткування, надану Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі);
2) посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання та/або устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
3) оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та устаткування для виконання робіт (надання послуг) Учасником на весь строк за предметом закупівлі.
- У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Сігол» міститься:
- довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 19.03.2023 № 23/3 (файл "документи на МТБ .pdf"), у якій зазначено, зокрема: 4. Генератор Оренда (договір оренди №021 від 19.03.2023; 5. Офісне приміщення Оренда (договір оренди №1801-1658 від 18.01.2019);
- договір оренди транспортних засобів та обладнання від 19.03.2023 №021, укладений між виробничо-комерційною фірмою "КВАРЦ" та ТОВ "СІГОЛ", предметом якого є строкове платне користування транспортні засоби та механізми, зокрема: генератор марки Dnipro-M GX-25, цей договір набуває чинності з моменту його підписання та дії до 31.12.2023;
- акт приймання-передачі до Договору оренди №021 від 19.03.2023, у якому зазначено, зокрема: відповідно до умов Договору оренди №021 від 19.03.2023 року Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування, зокрема: генератор марки Dnipro-M GX-25;
- лист-згода від 07.04.2023 № 1-К/324, у якому зазначено: "ВКФ "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ") надає згоду на використання його транспортних засобів та обладнання для виконання робіт Учасником ТОВ "СІГОЛ" на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку "Мадагаскар" за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області)) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-15-001011-а".
При повторній кваліфікації встановлено відсутність документів, що підтверджують право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта тощо) на генератор марки Dnipro-M GX-25.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Оскільки повторна кваліфікація учасника зумовлена виконанням рішення органу оскарження, то учаснику – ТОВ «Сігол» повторно надано 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
Твердження скаржника, що згідно рішення Органу оскарження № 5507-р/пк-пз від 26.04.2023 Замовник торгів був ЗОБОВЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) є хибним та побудоване на поверхневому аналізі рішення органу оскарження.
Оскільки орган оскарження встановив наявні підстави для відхилення на момент розгляду скарги, а не при повторній кваліфікації учасників. Окрім того жодних зобов'язань щодо відхилення при повторній кваліфікації учасників текст в рішенні №5507-р/пк-пз.
Учасником ТОВ «Сігол» протягом 24 годин №5507-р/пк-пз усунено, зокрема на підтвердження права власності на генератор марки Dnipro-M GX-25 надано: видаткову накладну №91 від 22 жовтня 2021 року, що є первинним документом, який свідчить про господарську діяльність та пояснення щодо того чому орендодавцем даний пристрій не відображений у вигляді інвентарної картки.
Враховуючи те, що чинним законодавством України не передбачена реєстрація даних генераторів, Замовник вважає, що учасник підтвердив право власності на генератор.
З вищевикладеного вбачається, що подана ТОВ «Строй Імперія» вимога є безпідставною, а обставини, які в ній викладені ґрунтуються лише на поверхневому та хибному сприйнятті положень рішення Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5507 -р/пк-пз.
У зв’язку з цим, вимога ТОВ «Строй Імперія» за номером ID: UA-2023-03-15-001011-a.b10 задоволенню не підлягає.
У разі якщо Учасник не згодний з результатами розгляду та кваліфікації тендерної пропозиції, він може скористатися своїм правом на оскарження
Скарги до процедури
Дата подання: 17 квітня 2023 15:17
Дата подання: 09 травня 2023 12:13
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000025 ● ec99c0bf48e94d2e9c4e40038403d0c1
- Статус: вирішено ● Дата: 14 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-03-15-001011-a 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 09:03:18
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва будівель (нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
UA-2023-03-15-001011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-17 14:10:08
Відповідь на запит
На запит щодо отримання інформації від 14.04.2023 року повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі Рішення Авангардівської селищної ради № 1556–VIІІ від 22.12.2022. «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2023 рік» (із змінами) (рішення знаходиться у відкритому доступі за посиланням: https://avangard.od.gov.ua/selyshchna-rada/ofitsiyni-dokumenty/rishennia-sesiy/materialy-khxv-sesii-avanhardivskoi-selyshchnoi-rady-viii-sklykannia-vid-22-hrudnia-2022-roku/ ); Рішення Авангардівської селищної ради № 1565–VIІІ від 22.12.2022 «Про затвердження Програми «Інвестиції в майбутнє» Авангардівської селищної ради на 2023 рік» (із змінами) (рішення знаходиться у відкритому доступі за посиланням: https://avangard.od.gov.ua/selyshchna-rada/ofitsiyni-dokumenty/rishennia-sesiy/materialy-khxvii-sesii-avanhardivskoi-selyshchnoi-rady-viii-sklykannia-vid-23-liutoho-2023-roku/ ).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері теплопостачання згідно проектно-кошторисної документації, Експертний звіт. ЕК-4916/02-23 від 07 березня 2023 року (експертний висновок додається).
3. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно проектно-кошторисної документації, Експертний звіт. ЕК-4916/02-23 від 07 березня 2023 року. В очікуваній вартості предмета закупівлі не врахована вартість здійснення технічного та авторського нагляду та інші роботи, що не відносяться до будівельних (експертний висновок додається).
4. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за посиланням: https://avangard.od.gov.ua/2023/03/15/strong-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-strong/ .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-21 08:46:46
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 110
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за
номером в електронній системі закупівель: UA-2023-03-15-001011-a.c8,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за
унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
ID: UA-2023-03-15-001011-a, прийняте наказом Держаудитслужби
від 07 квітня 2023 року № 95 «Про початок моніторингу процедур закупівель»,
вважати його таким, що зупинено з 20 квітня 2023 року до моменту
опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-15 15:42:37
Роз'яснення щодо висновку
У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-15-001011-a зазначено, що за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВБФ «ОЛЕКСАНДР»», ПП «ЄВРОТРАНССТРОЙ», ТОВ «ПРОФІДОРБУД», ТОВ «СТРОЙ ІМПЕРІЯ», ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ», ТОВ «БУД-МАРКА», ТОВ «БК ФРЕГАТ», ТОВ «СІГОЛ» – порушень не встановлено. Разом з тим, у висновку стверджується, що за результатами аналізу питання щодо розгляду виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України установлено порушення абзацу другого частини 22 статті 18 Закону.
На думку замовника, цих два твердження суперечать одне одному, оскільки розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІГОЛ» безпосередньо пов'язаний із виконанням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Якщо при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СІГОЛ» порушень не виявлено, то розміщення інформацію про скасування рішення щодо визначення переможцем ТОВ «СІГОЛ» від 12.04.2023 № 44 та повторно оприлюднення учаснику ТОВ «СІГОЛ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності виявленої в інформації та документах, і протоколом від 04.05.2023 № 76 повторно визначення ТОВ «СІГОЛ» переможцем процедури закупівлі здійснено в рамках чинного законодавства в сфері публічних закупівель, а дії замовника є правомірними, в тому числі в частині виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Просимо надати роз'яснення щодо вище наведеної інформації.
Окрім того повідомляємо, у зв'язку із наявністю скарги Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Строй Імперія» від 09.05.2023 року (ідентифікатор скарги: UA-2023-03-15-001011-a.a11), Замовник до моменту опублікування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушень у висновку, оскільки вони є предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунуто: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано шляхом скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Сігол» переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво окремо розташованої захисної споруди подвійного призначення на 150 осіб на території дитячого садку «Мадагаскар» за адресою смт Авангард, вул. Європейська, 11 Одеського району Одеської області))»
2023-05-25 15:44:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 40 Особливостей)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 40 Особливостей) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто
Порушення усунуто
2023-06-14 16:08:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
15 647 842,00
UAH з ПДВ
|
15 647 842,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
15 786 177,01
UAH з ПДВ
|
15 786 177,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Профідорбуд |
15 975 729,75
UAH з ПДВ
|
15 975 729,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
16 320 435,48
UAH з ПДВ
|
16 320 435,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" |
16 463 507,40
UAH з ПДВ
|
16 463 507,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
16 472 736,72
UAH з ПДВ
|
16 472 736,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ФРЕГАТ" |
16 825 003,94
UAH з ПДВ
|
16 825 003,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сігол" |
16 897 815,96
UAH з ПДВ
|
16 897 815,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Профідорбуд #42886886 |
Рішення скасоване |
15 975 729,75
UAH з ПДВ
|
30 березня 2023 11:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2023 12:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Рішення скасоване |
15 647 842,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Рішення скасоване |
15 786 177,01
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
|
ТОВ Профідорбуд #42886886 |
Рішення скасоване |
15 975 729,75
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Рішення скасоване |
16 320 435,48
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
|
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" #42471715 |
Рішення скасоване |
16 463 507,40
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Рішення скасоване |
16 472 736,72
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
|
ТОВ "БК ФРЕГАТ" #40668704 |
Рішення скасоване |
16 825 003,94
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
|
ТОВ "Сігол" #36612451 |
Рішення скасоване |
16 897 815,96
UAH з ПДВ
|
01 травня 2023 13:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 14:55
|
ТОВ "Сігол" #36612451 |
Рішення скасоване |
16 897 815,96
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2023 16:27
|
ТОВ "БК ФРЕГАТ" #40668704 |
Рішення скасоване |
16 825 003,94
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Рішення скасоване |
16 472 736,72
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Рішення скасоване |
16 320 435,48
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
|
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" #42471715 |
Рішення скасоване |
16 463 507,40
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
|
ТОВ Профідорбуд #42886886 |
Рішення скасоване |
15 975 729,75
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Рішення скасоване |
15 786 177,01
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Рішення скасоване |
15 647 842,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Відхилено |
15 647 842,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 11:52
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Відхилено |
15 786 177,01
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 12:57
|
|
ТОВ Профідорбуд #42886886 |
Відхилено |
15 975 729,75
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 13:35
|
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Відхилено |
16 320 435,48
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 13:49
|
|
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" #42471715 |
Відхилено |
16 463 507,40
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 14:07
|
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Відхилено |
16 472 736,72
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 14:21
|
|
ТОВ "БК ФРЕГАТ" #40668704 |
Відхилено |
16 825 003,94
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 14:39
|
|
ТОВ "Сігол" #36612451 |
Відхилено |
16 897 815,96
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 15:15
|