Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 00699690 |
Вебсайт: | http://vetlabresearch.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30 |
Контактна особа: |
Юлія Антипова +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 22:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з п.6 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 10:52 |
ТД 33.docx | |
16 березня 2023 10:52 |
Перелік змін ТД 33.docx |
16 березня 2023 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 10:52 |
ТД 33.docx
|
|||
16 березня 2023 10:52 |
Перелік змін ТД 33.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000008 ● d39aa26ff5f54d8d81277ea96ae778f8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2023 № 35
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-03-14-012733-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 15:35:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Запасні частини для лабораторних приладів)», очікуваною вартістю 3 990 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-012733-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо також зазначити джерело фінансування закупівлі з наданням підтверджуючих документів.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи дотримані ТОВ «ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП» під час укладення договору вимоги пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, зокрема: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП» під час укладення договору вимоги пункту 6 розділу «Результати укладання договору про закупівлі» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику оригінал банківської безумовної, безвідкличної гарантії за підписом уповноваженої особи банку та вказати призначення – забезпечення виконання договору про закупівлю, не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-22 23:59:22
Відповідь
Доброго дня. Відповідь надаємо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП |
3 980 638,68
UAH з ПДВ
|
3 980 638,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП #38824944 |
Переможець |
3 980 638,68
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 20:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 11:18
|
Договір 47.pdf | укладений |
03 квітня 2023 11:17
|