Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Контактна особа: |
Нескоромний Сергій +380950470491 otmoupovkram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 422 833,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 114,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 18:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 18:52 |
ТД Мізунь.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000140 ● 02a69c0c04694a9ca6e7a880892d1207
- Статус: вирішено ● Дата: 29 серпня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 181
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2023 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-14-012390-a, 14.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 14:03:13
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-14-012390-a, яка проводилась Обласним територіальним медичним об'єднанням м. Краматорськ (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-15 16:56:46
Необхідні пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-14-012390-a
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-14-012390-a, яка проводилась Обласним територіальним медичним об'єднанням м. Краматорськ (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Для визначення розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було взято з проектно-кошторисної документації. Для цього були оголошені відкриті торги з особливостями, код закупілі UA-2022-12-10-000033-a, на розробку ПКД на «Капітальний ремонт приміщень в будівлі КНП "Вигодська міська багатопрофільна лікарня" для розміщення кабінету комп'ютерної томографії за адресою: вул. Січових Стрильців, буд. 2, с. Старий Мізунь, Калуського району, Івано-Франківської областість»,т . Був одержан експертний звіт (позитивний) що до розгляду кошторисної частини проектної документації №02-005-23-В (копія експертного звіту додається). У зв’язку з тим, що об’єкт Капітальний ремонт приміщень в будівлі КНП "Вигодська міська багатопрофільна лікарня" для розміщення кабінету комп'ютерної томографії за адресою: вул. Січових Стрильців, буд. 2, с. Старий Мізунь, Калуського району, Івано-Франківської області, ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) відноситься до классу СС1, експертиза технічної та технологічної частини проектної документації на будівництво не розглядались. До визначення розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі був взятий локальний кошторис (копія локального кошториса додається)
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Джерело фінансування закупівлі є кошти НСЗУ. Постановою КМУ №1086 від 24.12.2019р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НЗСУ. До суб’єктів господарювання державного сектору економіки Лікарня не відноситься (ст.22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ). КНП є саме тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ). Саме ж право оперативного управління являє собою речове право суб’єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом). Згідно з ч.1 ст. 5 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» програма медичних гарантій базується, зокрема на принципі цільового та раціонального використання коштів, передбачених на фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій. Сама ж програма пов’язана з наданням як первинної медичної допомоги, так і вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги (ст. 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»). Кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Враховуючи викладене інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю:
У зв’язку з військовою агресією РФ та частими обстрілами, був збій в системі, що не дозволило підвантажити деякі документи, але Учасник в своїй пропозиції надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (копія довідки додається)
У зв’язку з тим, що об’єкт Капітальний ремонт приміщень в будівлі КНП "Вигодська міська багатопрофільна лікарня" для розміщення кабінету комп'ютерної томографії за адресою: вул. Січових Стрильців, буд. 2, с. Старий Мізунь, Калуського району, Івано-Франківської області, ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) відноситься до класу СС1, ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності ліцензія не вимагається. Така довідка була надана в тендерній пропозиції Учасника. (копія довідки додається).
- ЛК02-01-013.pdf
- ЛК02-01-015.pdf
- Фізична особа підприємець Каліненко Наказ право підпису та участі 15 03 2023 Маг.pdf
- Фізична особа підприємець Каліненко Довідка ліцензія.pdf
- ЛК02-01-014.pdf
- ЛК02-01-05.pdf
- ЛК02-01-011.pdf
- ЛК02-01-012.pdf
- ЛК02-01-09.pdf
- ЛК02-01-010.pdf
- ЛК02-01-07.pdf
- ЛК02-01-08.pdf
- ЛК 02-01-02.pdf
- ЛК02-01-06.pdf
- ЛК02-01-03.pdf
- ЛК, ПВР02-01-02.pdf
- Електронний підпис
- КР.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
лист до ФОП Каліненко С.О. про розірвання договору
2023-06-29 15:50:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 04.04.2023 №95.
2023-08-29 17:58:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Каліненко Сергій Олексійович |
6 047 597,84
UAH з ПДВ
|
6 047 597,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Каліненко Сергій Олексійович #2760711752 |
Переможець |
6 047 597,84
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 15:56
|
Доп. Каліненко.pdf | укладений |
31 липня 2023 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 10:39
|
Договор 95 ФОП Каліненко_compressed.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
Договірна Ціна.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
ЛК 3 КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
ЛК 2 КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
ЛК КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
ЛК 4 КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
ЛК 5 КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
Дефектрий акт КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:37
|
Об єктний кошторис КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:36
|
відомість ТЗ КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:36
|
Відомість ресурсів КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:36
|
Розрахункт 1-4.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:36
|
Загальновиробничі КТ.pdf | укладений |
07 квітня 2023 10:36
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
922 994,02
UAH
|
Причини розірвання договору: | За результати монiторингу процедури закупiвлiu UА-202З-03-14-012390-а вiд 23.06.2023 Державної Аудиторської служби України Західний офіс ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, вiдповiдно до ст. ст. 651, 65З, 654 Цивiльного кодексу України, |