Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А |
Контактна особа: |
Ксенія Козицька +380676543123 zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 080 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладенням КЕП уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до вимог чинного законодавства України. Розмір забезпечення, валюта забезпечення, повний опис умов надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 212000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % вартості договору про закупівлю. Валюта забезпечення - гривня. Повний опис умов забезпечення виконання договору зазначені в тендерній документації Замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 240 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 19:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 19:40 |
Перелік змін 2.docx | |
16 березня 2023 19:40 |
Додаток 1 до ТД. 2.docx | |
14 березня 2023 17:31 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
14 березня 2023 17:31 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
14 березня 2023 17:31 |
ТД з особл. (4526) поточ рем Нез.Укр.1-2.docx | |
14 березня 2023 17:31 |
Додаток №3 до ТД.docx |
16 березня 2023 19:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 березня 2023 19:40 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
16 березня 2023 19:40 |
Додаток 1 до ТД. 2.docx
|
||||||
14 березня 2023 17:31 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
||||||
14 березня 2023 17:31 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
||||||
14 березня 2023 17:31 |
ТД з особл. (4526) поточ рем Нез.Укр.1-2.docx
|
||||||
14 березня 2023 17:31 |
Додаток №3 до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000137 ● d1ded4d9586e40bcb357d24b3463ee38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 18:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023
№ 31-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.05.2023 № 31-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-03-14-012096-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою буде здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 Наказу № 1082 та пункту 24 Особливостей, порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. Уповноважена особа прийняла до відома зауваження та зобов’язується не допускати аналогічних помилок в подальших процедурах закупівель. Крім того, на виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб та надаємо документ (Наказ від 30.05.2023р. №117 «Про оголошення догани»), що свідчать про вжиття заходів.
2023-06-01 16:19:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовником накладено удоконалений електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерну документацію.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовником накладено удоконалений електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерну документацію.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення особи, якою вчинено порушення, до дисциплінарної відповідальності.
2023-06-01 16:35:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" |
7 044 574,78
UAH
|
7 044 574,78
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" #43371363 |
Переможець |
7 044 574,78
UAH
|
23 березня 2023 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2023 18:38
|
ду 1 до4545(30ВТзО-П.pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 19:30
|
ДЦ Нез.Укр.-Парков.,1-2.pdf | укладений |
29 березня 2023 19:28
|
4545(30ВТзО-П від 29.03.23 (Нез.Укр.-Парков.,1-2).pdf | укладений |
29 березня 2023 19:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опубліковано додаткову угоду до договору відповідно до п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.3 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, але не в розумінні цієї підстави, а на виконання вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: перерозподіл коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 4545/30ВТзО-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |